Revenirea germanului Michael Schumacher in "Marele Circ" nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor. Pilotul de la Mercedes GP este departe de forma care l-a consacrat si acest lucru se reflecta si la nivel economic.

"Vanzarile nu sunt asa cum ne asteptam. S-a instalat o anumita Schumi-saturatie. Oamenii zic: a marturisit agentul lui Schumacher, Willi Weber, pentru cotidianul german Bild.

Sponsorii nu se calca deloc in picioare pentru a pune mana pe un contract cu septuplul campion mondial, dar Weber marturiseste ca acest aspect se vede peste tot in Formula 1, nu numai la Schumacher: "E mai usor sa gasesti un virgin de 50 de ani decat un sponsor in Formula 1".

Weber a vorbit si de Sebastian Vettel, supranumit "Micul Schumacher: "Oriunde ma uit, Vettel este noul Schumi. El este numarul unu in recalmele tv si pe panourile publicitare. Michael a lasat un loc liber, iar Sebastian l-a inlocuit deoarece el este cel care are deocamdata succes".