Revolutie la Ferrari: Raikkonen pe faras/ Alonso-Vettel, noul cuplu propus de italieni
Fernando Alonso la Ferrari este doar o chestiune de timp, fostul campion mondial urmand, conform Marca, sa piloteze pentru Scuderie din luna ianuarie a anului 2010.
Kimi Raikkonen devine insa marea problema a italienilor, finlandezul avand contract cu Ferrari pana la finalul sezonului 2010, Scuderia dorind ca la finalul actualei stagiuni sa-i rezilieze intelegerea lui Ice Man. Procedura nu va fi deloc una usoara, Raikkonen nedorind sa renunte. In plus, nordicul primeste o suma cu multe zerouri, iar despartirea pe cale amiabila ar fi extrem de costisitoare pentru peninsulari.
Surprizele Ferrari nu se opresc insa aici, celalalt pilot, brazilianul Felipe Massa, avand si el zilele numarate. Diferenta este ca Felipe ar urma sa fie indepartat la finalul sezonului 2010, atunci cand va sosi germanul Sebastian Vettel.
Tanarul pilot al celor de la Red Bull este unul dintre protagonistii stagiunii in curs de desfasurare, Vettel fiind vazut de specialistii din jurul Marelui Circ drept un demn urmas al multiplului campion Michael Schumacher.
Intr-un an si jumatate, Ferrari ar putea alinia pe grila de start cuplulul Alonso-Vettel, Raikkonen si Massa fiind (in interiorul Scuderiei) deja de domeniul trecutului. Finlandezul si brazilianul platesc tribut perioadei mai slabe prin care au trecut italienii dupa retragerea lui Schumacher.
- +1 (1 vot)Greu de realizat (Joi, 9 iulie 2009, 13:36) anonim [anonim]Kimi pare a fi foarte multumit de situatia financiara actuala, problema este la masina si nu la piloti. Nu cred ca Alonso ar face diferenta cu un monopost slab.raspunde trimite
- -1 (1 vot)as vrea sa te contrazic un pic (Joi, 9 iulie 2009, 19:25) visio [anonim] i-a raspuns lui anonimproblema este la piloti, ambii fiind delasatori si plini de fitze; raikonen crede ca daca a castigat titlul totul i se cuvine iar massa are impresia ca toata lumea trebuie sa fie fericita numai cu cateva premii castigate pe an; sa nu uitam totusi ca vorbim de ferari, sa nu uitam ca la ferari se poate face performanta numai ca trebuie sa vrei; si nu trebuie sa uitam ca cele sapte titluri de campion ale lui schumi nu au fost obtinute pe stat prin baruri, banci in parc, etc; cand platesti un pilot sa conduca un monopost de milioane de euro mi se pare normal sa castige; nu cred ca avem aceleasi pretentii de la o echipa clasata pe ultimul loc; diferenta intre raikonen si alonso este uriasa...in favoarea spaniolului desigur; este mult mai stabil si mental si profesional; ca si companie nu poti avea incredere intr-un pilot ca raikonen; cred ca l-au luat numai sa umple locul lui schumi si poate ca nu era altcineva disponibil in acel moment; so...raspunde trimite
-
- +1 (1 vot)de unde stirea? (Joi, 9 iulie 2009, 14:01) george [anonim]de la cine ati preluat stirea, sau care este sursa? nimic de genul acesta nu a aparut pe siteurile de specialitate, ba din contra acum 1 saptamana atat Ferrari cat si Alonso au negat o asemenea posibilitate. Cat despre Vettel in 2011, e prea departe sa se speculeze asa ceva.raspunde trimite
- 0 (0 voturi)si neaga in continuare (Vineri, 10 iulie 2009, 1:45) TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui georgeAtat alonso cat si raikkonen au dezmintit iar zvonurile de ieri.raspunde trimite
-

Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență
VIDEO Demonstrație cu un elicopter de atac la București. Elicopterul multirol pe care Airbus îl propune Armatei române: „E ca un briceag elvețian, bun la toate”