Ferrari, valoare de piata mai mare decat Formula 1
Ferrari se afla pe locul 7 in ierarhia celor mai valoroase 200 de proprietati din lumea sportului, aici intrand si valoarea comerciala a unora dintre competitiile desfasurate pe mapamond. Italienii sunt urmati de Manchester United si Formula 1.
Scuderia are o cota de piata estimata la 1,55 miliarde de dolari, in timp ce clasamentul este condus de NFL (campionatul de fotbal american) - 4,5 miliarde de dolari, urmat de MLB (campionatul american de baseball) - 3,9 miliarde si de NBA (campionatul american de baschet) - 3,35 miliarde.
Scuderia Ferrari ocupa un onorant loc 7 in acest clasament, valoarea de piata a echipei italiene fiind de 1,55 miliarde de dolari. Pe langa faptul ca este cea mai bine clasata echipa europeana din toate sporturile, Ferrari are o valoare de piata mai mare decat a intregului Campionat Mondial de Formula 1.
Turneul de tenis de la Wimbledon (care se defasoara in aceste zile) are o cota de 900 de milioane de dolari, aflandu-se pe locul 22.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari
ca firma are o valoare de 1,921 miliarde de euro. Se face scaderea activelor (aflate de la fiscul italian cum zicea deja cineva fiindca este parte a unei companii publice (FIAT SpA)) si se obtine valoare pe care piata o da marcii (brandului). Sa zicem ca activele firmei valoreaza 500 mil euro(imobile, utilaje etc. ). Atunci valoare de piata este de 1921 - 500 = 1421 mil euro adica atit cred investitorii ca poate compania sa creasca la ora asta in plus fata de activele ei.
vezi si http://en.wikipedia.org/wiki/Brand_equity