Suparat ca a fost catalogat drept mincinos dupa incidentele petrecute in spatele safety-car-ului in MP al Australiei, Lewis Hamilton a vrut sa rupa contractul cu McLaren imediat dupa prima etapa, informeaza BBC Sport. Campionul mondial a avut de suferit la nivel de imagine, iar acesta nu este primul scandal in care este implicat din cauza echipei sale. Jurnalistii britanici precizeaza ca viitorul sau la echipa patronata de Ron Dennis este in dubiu, iar in plus Ferrari il asteapta cu bratele deschise.

Unul dintre contestatarii cei mai vehementi ai comportamentului celor de la McLaren este chiar tatal pilotului, Anthony, cel care considera ca tanarul campion mondial este scos tap ispasitor de cate ori se greseste la nivel de management.

Ultima patanie s-a petrecut in primul Mare Premiu al noului sezon (Australia), atunci cand cei de la McLaren au fost acuzati ca l-au lasat pe Trulli sa-l depaseasca intentionat pe Hamilton (in timp ce rula safety-car-ul), lucru interzis de regulament. Chestionati in legatura cu acest lucru, cei de la McLaren mint, la fel si Hamilton. Ulterior, campionul mondial este penalizat si pleaca din Australia fara niciun punct.

Situatia jenanta in care a fost pus l-a adus pe Lewis in pragul unei crize de nervi, tanarul pilot fiind (conform BBC) la un pas chiar sa renunte la Marele Circ din cauza acestui scandal.

Viitorul lui Hamilton la McLaren este in mare dubiu in acest moment: echipa nu merge, sunt tot felul de neconcordante la nivel de comunicare, monopostul este unul departe de pretentiile titlului mondial, iar Hamilton a pierdut enorm la nivel de imagine in ultima perioada la team-ul anglo-german (echipa a fost implicata in majoritatea scandalurilor din F1).

In aceste conditii, Ferrari asteapta la cotitura (conform Gazzetta dello Sport), italienii vazandu-l pe Hamilton drept noul Schumacher al Scuderiei de la Maranello.

Ramane de vazut cum va sti sa gestioneze McLaren o situatie destul de dificila, fiind greu de imaginat ca echipa isi poate permite sa-l piarda pe cel mai tanar campion mondial din istoria Formulei 1.