F1: Aerodinamica, principalul vinovat pentru cheltuielile mari din Marele Circ
Reprezentantii team-urilor au discutat aceste modificari in Marea Britanie, la Hotelul Heatrow, unite sub egida FOTA (Formula One Teams Association).
"Echipele au semnat Aerodynamic Test Restrictions Agreement, ce va intra in vigoare in 2009. In plus, ele au hotarat sa dezvolte si sa realizeze transmisii la cost scazut pentru sezoanele competitionale 2010-2012. Aceste transmisii vor avea o durata de viata de sase Grand Prix-uri si un cost de aproximativ 1,5 milioane de euro pe sezon pentru fiecare echipa din Marele Circ", au precizat reprezentanti ai FOTA.
Singura echipa din Formula 1 care nu a participat la discutii a fost Force India.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Cine poate sa faca teste sa le faca. Cine poate sa scoata motoare mai scumpe si mai performante sa le utilizeze. Pana la urma e competitie sau circ?
Formula 1 si-a cam atins apogeul in 2004 cand Schumacher a castigat titlul inca din Franta (mijlocul sezonului) iar Ferrari a luat jumatate din punctele costructorilor (adica a facut cat toti ceilalti la un loc). Mai departe de atat nu cred ca se poate merge in F1.
Ce vedem noi acum e o spoiala, cam ca reforma in invatamant care se schimba de la an la an.
In alta ordine de idei era Schumacher a consemnat finalul ideii de Formula 1, de atunci parca sunt numai mascarici.
Si da, mi-ar placea (verbul e a placea) sa vad o competitie in care fiecare aduce ce are mai bun pe acasa. Nimeni nu i-a taiat picioarele lui Ian Thorpe cand castiga totul la inot avand masura 52 la pantof.
Exista competitii de constructor, gen formula Renault, daca vrei aceleasi conditii.