Mosley vrea sa ucida Formula 1: deschide licitatia pentru fabricarea motorului-unic
Data limita pentru depunerea ofertelor este 7 noiembrie. FIA va analiza propunerile si va da un raspuns pe 28 noiembrie. "Ofertatorii trebuie sa stabileasca pretul global pentru motoare, pentru asistenta tehnica, pentru piesele de schimb si alte componente, in conditiile in care vor fi 18-20 de curse incluzand aici si antrenamentele si calificarile, dar si 30.000 de kilometri de testare", se mentioneaza in comunicatul FIA.
Mosley considera ca introducerea "motorului-unic" va reduce drastic costurile din F1, insa specialistii echipelor din circuit sunt de parere ca tocmai inovatia si unicitatea motoarelor contribuie la succesul Formulei 1.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
pai atunci se poate face si pe Dacia!
Si totusi, asta era caracteristic Formulei 1, faptul ca participau echipele fabricantilor. Nu inteleg aceasta decizie.
Williams a folosit intotdeauna motoare facute de altii.
Ramane insa directia, franele, alimentarea motorului (sau si asta o sa fie parte din motorul unic?), postul si ...bolidul :).
Insa sunt de acord cu ceilalti!
Formula 1 a insemnat intotdeauna confruntarea intre piloti ajutati masiv de tehnologia si inventiile de ultima ora din lume in domeniu.
Daca se trece la motoare unice cred ca se pierde enorm din farmecul sportului asta si in plus va fi o pierdere pentru progresul tehnicii!
Oricum daca se folosesc aceleasi motoare si transmisii nu inseamna ca masinile vor fi la fel, totul va fi dus in extrem in partea de aerodinamica, deci vor fi diferente foarte mari de la un producator la altul.
Vedeti acum ToroRoso si RedBull au motoare unul Renaul si cealalta Ferrari si totusi sunt departe de echipele care le motorizeaza, stiu ca nu sunt motoare identice ca putere cu cele de pe masinile producatorilor de motoare dar sunt fff apropiate si dezvoltarea motoarelor a fost oprita "teoretic" de la inceputul anului.
Deci modificari majore nu vor fi, dar poate va fi ceva mai mult spectacol, si speram ca in tota aceasta debandada ferrari sa vina tot in fata.
Ps: cat pt MAX .... mai bine s-ar duce la orgiile lui decat sa mai dea indicatii. Boshorogii astia nesatui de bani nu mai stiu sa se retraga.
Dar cu un motor unic se va pierde mult din atractia F1. Combinatia motor-pilot era ceva unic, fiecare pilot avea reglajele lui facute de inginerul lui chiar daca masina era aceeasi.
Mai bine raminea Mosley la fanteziile lui sexuale cu lagare si temnicere. E vremea sa fie schimbat pacat ca s-a ratat sansa cu scandalul sexula de acum citeva luni.