Victoria lui Sebastian Vettel o aduce pe Ferrari in fruntea clasamentului general al pilotilor pentru prima oara dupa 1625 de zile. Scuderia italiana nu s-a mai aflat in aceasta pozitie de dinaintea Marelui Premiu al Coreei de Sud, din 2012.
In puncte au mai terminat: finlandezul Kimi Raikkonen (Ferrari - locul 4), olandezul Max Verstappen (Red Bull - locul 5), brazilianul Felipe Massa (Williams -locul 6), mexicanul Sergio Perez (Force India - locul 7), spaniolul Carlos Sainz jr. (Toro Rosso - locul 8), rusul Daniil Kvyat (Toro Rosso - locul 9) si francezul Esteban Ocon (Force India - locul 10).
Cel mai rapid tur al Marelui Premiu din Australia: Daniil Kvyat (Toro Rosso) - 1:26.711 (in turul 53).
Marele Premiu al Australiei, clasament:
*sursa foto: Twitter/ Formula 1

Clasament general piloti:
1. Sebastian Vettel (Germania) Ferrari 25
2. Lewis Hamilton (Marea Britanie) Mercedes 18
3. Valtteri Bottas (Finlanda) Mercedes 15
4. Kimi Raikkonen (Finlanda) Ferrari 12
5. Max Verstappen (Olanda) Red Bull 10
6. Felipe Massa (Brazilia) Williams 8
7. Sergio Perez (Mexic) Force India 6
8. Carlos Sainz Jr (Spania) Toro Rosso 4
9. Daniil Kvyat (Rusia) Toro Rosso 2
10. Esteban Ocon (Franta) Force India 1
11. Nico Huelkenberg (Germania) Renault 0
12. Antonio Giovinazzi (Italia) Sauber 0
13. Stoffel Vandoorne (Belgia) McLaren 0
14. Fernando Alonso (Spania) McLaren 0
Clasamentul constructorilor:
1. Ferrari 37 puncte
2. Mercedes 33
3. Red Bull - TAG Heuer 10
4. Williams-Mercedes 8
5. Force India - Mercedes 7
6. Toro Rosso - Renault 6
7. Renault 0
8. Sauber - Ferrari 0
9. McLaren 0
10. Haas - Ferrari
Marele Premiu al Chinei, urmatoarea cursa din calendarul Formulei 1, va avea loc la 9 aprilie, la Shanghai.
In Australia in general nu sunt depasiri.
>de fapt nici nu mai conteaza pilotul in aceasta formula 1
Compara ecarturile dintre coechipieri in calificari si o sa observi diferente masive. Mai mult decat atat, toate echipele au avut cel putin un pilot in Q2.
>nu se permit
De ce sa fie pedepsita o echipa doar pentru ca a stiut ce sa faca mai bine decat alte echipe? Sigur, chestii precum balast pentru echipa castigatoare funtioneaza in alte sporturi, dar nu le ajuta viewership-ul in vreun fel.
>un anonim de mijlocul plutonului
Daca si Bottas, care a terminat la 2 secunde in spatele lui Hamilton si care a trebuit sa primeasca ordine pentru a nu-l depasi, e anonim, atunci e clar ca n-ai idee ce vorbesti.
>nici nu mai intra in top 5
Nu vad problema. Daca esti atat de obsedat de piloti, uita-te la un spec series.
>( cazul Alonso)
Sa inteleg ca esti unul din cei care crede ca Alonso mai este pilot de top?
>Puterile sunt prea mari pentru circuite atat de intortocheate
Viteza in linie dreapta e mai mica decat anul trecut. Viteza in curba nu-i problema.
>de aia nu se fac depasiri
Macar daca stiai ce zici iti dadeai seama ca dirty air-ul este de fapt problema.
>ori maresc circuitele cu linii lungi mai multe
De parca sportul ar avea nevoie de si mai multe depasiri artificiale in zonele DRS.
Nu degeaba nimeni nu are nicio idee ce sa faca cu sportul cand sunt atatia oameni ca tine care nu sunt in stare sa fie atenti 2 secunde si trebuie sa aiba parte de depasiri dupa depasiri si accidente dupa accidente. Sa inteleg ca esti genul de om caruia i-a placut cursa de MotoGP de aseara?