Premier League, fruntasa la veniturile din sponsorizarile de pe tricouri
Cluburile din Premier League au acumulat un total de 128 milioane de euro din simpla afisare a sponsorilor cluburilor pe tricourile fotbalistilor, inregistrand o crestere de 44.5 milioane de euro, comparativ cu anul trecut. Veniturille celor 18 cluburi din Bundesliga ajung la 118,5 milioane de euro, cu 9.9 milioane mai mult fata de 2009.
Serie A ocupa locul al treilea in topul castigurilor din sponsorizarile de pe tricouri, insa este singura liga din Top 5 care a inregistrat scaderi. Daca in 2009 italienii acumulau 74 milioane de euro, in 2010 au inregistrat doar 65.9 milioane de euro. Potrivit studiului, aceasta scadere este cauzata de faptul ca Fiorentina si Lazio nu au sponsori pe tricou.
"Premier League este cel care stabileste standardul in sponsorizarile de pe tricouri in Europa si reprezinta principala platforma a companiilor internationale ce doresc sa investeasca in fotbal", a declarat Gareth Moore, directorul Sport+Markt Marea Britanie, citat de Reuters.
"Pariurile si jocurile de noroc au adus venituri semnificative cluburilor din Europa in aceste vremuri economice dificile, iar importanta acestui sector nu poate fi trecuta cu vederea. Ca urmare a liberalizarii companiilor de pariuri pe piata din Franta si, probabil in viitor, in Germania, veniturile din sponsorizarile din acest sector in 2011 ar putea creste si mai mult", a adaugat Moore.
Pe locul al patrulea in acest top se afla Ligue 1 (Franta), cu 58.8 milioane de euro, urmata de Primera Division (57.5 milioane de euor) si prima liga din Olanda (42 milioane de euro).
Echipa cu cei mai multi fani din Europa, FC Barcelona, a ales sa nu afiseze niciun sponsor pe tricou. In schimb Messi si compania joaca in tricouri inscriptionate cu logo-ul Unicef, pentru care clubul catalan plateste anual 1,5 milioane de euro. Daca Barcelona ar alege sa isi puna sponsorii pe tricouri, Primera Division ar urca pe locul al treilea in top.
In topul echipelor de fotbal cu cele mai mari venituri din sponsorizarile de pe tricouri se afla Manchester United si Liverpool, ai caror sponsori (AON, respectiv Standard Chartered) platesc fiecare cate 23 de milioane de euro. Real Madrid e pe locul al treilea, cu 23 de milioane de euro primiti de la BWIN.
- +1 (1 vot)O "sarbatoare",ce mai... (Joi, 28 octombrie 2010, 22:57) Andy Latimer [utilizator]Cand observi nenumaratele case de pariuri on-line pe tricourile jucatorilor...Iar acestia "nici usturoi n-au papat", nici n-au trucat si nici nici nu vor truca vreodata vreo partida... Sila si scarba, cand vezi cum Manchester,Liverpool ori Arsenal iau bataie acasa de la "senzationalele echipe" WBA ori Blackpool... HUO ,TRISORILOR !raspunde trimite

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8