Producatorul german de automobile Audi a achizitionat peste 9% din actiunile clubului Bayern Munchen, informeaza AP. Acest anunt vine la numai o saptamana dupa ce echipa din Bundesliga a incheiat cel mai mare contract de sponsorizare din fotbal: 25 milioane de euro pe an cu Deutsche Telekom.

Audi, sponsorul lui Bayern din 2002, va cumpara 9,09% din actiunile lui Bayern Munchen intre martie 2010 si iulie 2011 pentru suma de 135,64 milioane de dolari. Bayern Munchen este unicul proprietar al Allianz Arena, iar acest nou contract va ajuta clubul sa plateasca stadionul. Audi se alatura, astfel celor de la Adidas, care detin 10% din actiunile lui Bayern Munchen.

"Colaborarea stransa dintre AUDI AG si FC Bayern Munchen, care a existat din 2002, va fi ridicata la un nou nivel: in trei etape, intre martie 2010 si iulie 2011 cel tarziu, producatorul de automobile din Ingolstadt va achizitiona o participatie de 9,09% la FC Bayern München AG", se arata in comunicatul oficial.

Karl-Heinz Rummenigge, presedinte Bayern Munchen: "Audi AG a fost un partener de incredere si profesionist, cu care impartim o prietenie de lunga durata. Acest parteneriat strategic va intensifica mai mult colaborarea noastra. Prin aceasta intelegere am castigat un partener care se identifica foarte mult cu fotbalul, clubul nostru, dar si cu fanii nostri. Sunt sigur ca acest parteneriat va deschide, de asemenea, noi oportunitati pentru noi la nivel mondial. Ma gandesc la piata asiatica, de exemplu, acolo unde Audi are o prezenta foarte puternica".

In urma cu o saptamana Bayern a incheiat un nou contract de sponsorizare cu Deutsche Telekom: 25 milioane de euro pe an, contractul fiind valabil pana in 2013. Cu aceasta intelegere, Bayern a intrecut pe Liverpool, Manchester United si Real Madrid in topul contractelor mondiale de sponsorizare din fotbal.