Bundesliga, primul loc in Europa la sponsorii de pe tricouri
Sponsorii de pe tricouri aduc bani importanti fotbalului intr-o vreme de profunda criza economica, in 2009 strangandu-se aproximativ 400 de milioane de euro pe Batranul Continent in cele mai importante ligi din acest punct de vedere (Bundesliga, Premier League, Serie A, Primera Division si Ligue 1).
Scaderea din ultima perioada a lirei steline a facut ca Premier League sa ajunga pe locul doi in clasamentul sponsorilor de pe tricouri, dupa Bundesliga (britancii au castigat aproximativ 83.5 milioane de euro).
Podiumul este completat de Serie A, italienii luandu-le fata spaniolilor (Primera Division). Pe locul cinci se afla Ligue 1, nume precum Marseille, Lyon sau Bordeaux castigand bani frumosi de la sponsorii existenti pe tricouri.
Franta a pierdut sume importante din cauza faptului ca a interzis afisarea pe echipamentul de joc a unor sponsori din industria pariurilor sau a producatorilor de bauturi alcoolice.

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online