Curs de marketing cu Razvan Lucescu
In afara de Dan Petrescu, niciun alt antrenor din Liga 1 nu se poate lauda cu succesul pe care Razvan Lucescu il are la advertiseri. Iar Dan Petrescu are si avantajul faptului ca a fost unul dintre cei mai importanti fotbalisti care au evoluat vreodata pentru “nationala” Romaniei.
Si totusi, in ciuda acestei situatii, Ravan a reusit sa uimeasca negativ zilele acestea.
Omul care arata o deschidere si o intelegere profunda a business-ului numit fotbal prin exploatarea imaginii sale asociate fenomenului are o atitudine inexplicabila cand vine vorba de programarea unui meci in nocturna. Adica in prime time, intervalul orar care ofera beneficiile maxime pentru sponsorii si televiziunea care hranesc fotbalul.
In fapt, Razvan Lucescu vrea sa castige cu orice pret partida cu Steaua si considera ca un meci jucat la lumina reflectoarelor ar constitui un dezavantaj pentru fotbalistii sai, mult mai putin obisnuiti cu astfel de jocuri. Acel “orice pret” poate insa insemna si o lovitura pentru brandul antrenorului.
De exemplu, daca luam cazul berii, produsul care a pompat cei mai multi bani in fotbalul nostru alaturi de operatorii de telefonie mobila, vom constata automat ca exista un dezacord.
Imaginile idilice care-l prezinta pe Razvan antrenand o echipa de baieti veseli cu scopul de a promova o bere nu au legatura cu imaginea incruntata a lui Razvan care apeleaza la tactici de “parjolire” inaintea venirii inamicului Steaua.
Pur si simplu, berea se savureaza pentru relaxare, pentru distractie, nu se asociaza cu incordarea disperata si neonoranta afisata de Lucescu inaintea unui meci.
Berea se bea inainte, in timpul si dupa un meci precum FC Brasov - Steaua. Berea are legatura cu fotbalul, nu cu razboiul.

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
Ce legatura are berea si sponsorii cu meciul in sine? Cum poti sa te gandesti, ca si antrenor, mai intai la sponsori(personali sau nu) si abia dupa aceea la fotbal?!!!
Tu ai vrea sa ii puna in dezavantaj jucatorii pt un cacat de reclama la bere. Faina atitudine, numai buna pt un articol fara sens..
Cred ca nu ai dormit toata noaptea... doar doar sa gasesti niste asemanari si deosebiri caraghioase.
Exagerat!!!
PS Sunt stelist, deci........
Ce nu va mai ies voua pasentele?
Si daca citesc mai bine...nici nu vad legatura.
si o fac tocmai pentru motivul expus de autorul articolului la inceput: lucescu jr e un baiat bun.
e un om de onoare.
nu vad nimic dezonorant sa doresti sa joci cu adversarul tau in conditii cat mai bune pentru echipa ta. se intampla frecvent la case muuuult mai mari sa se scurteze terenul, sa se ude, sa se usuce terenul cu elicopterul, sa mai stiu eu ce.
de-asta se si vorbeste de avantajul terenului propriu, de-asta exista clasamentul adevarului: pentur ca in meciurile de acasa ai ocazia ca, prin metode regulamentare, sa joci in conditii care tie iti plac si adversarului nu, pentru ca pana la urma conditiile sunt aceleasi pentru ambele echipe.
de ce e de blamat lucescu jr pentru ca vrea asta? daca e cineva de blamat, acestia sunt cei ce au aprobat aceasta cerere, daca cumva e legala.
in plus, lucescu a ajuns un brand castigand meciuri (cu sportul, cu rapidul) si nu fiind un loser de profesie.
cei care cumpara cartele uitandu-se la reclame o fac avand in minte castigatorul (onest) lucescu, nu un gigel educat si elegant.
domnule autor de articol, ati chiulit de la cursurile de deductie si de inductie (nu electromagnetica).
mai grav e ca aveti ocazia sa va si expuneti necenzurat opiniile, aducand atingere unui baiat bun.
dar e democratie si se presupune ca societatea se autoregleaza. oare?