FC Barcelona a semnat un important contract de sponsorizare în urma căruia numele stadionului Camp Nou va fi schimbat. Catalanii vor primi undeva la 75 de milioane de dolari pe sezon din partea celor de la Spotify.

Camp Nou la El ClasicoFoto: fcbarcelona.cat

Spotify şi FC Barcelona au semnat un contract de sponsorizare de mai multe sute de milioane de dolari, în urma căruia, printre altele, bradul companiei suedeze va face parte din numele stadionului.

Spotify Camp Nou

Camp Nou, legendarul stadion al clubului FC Barcelona, se va numi „Spotify Camp Nou”, în urma unui contract de sponsorizare parafat de cele două părţi.

Înţelegerea mai trebuie aprobată şi de adunarea extraordinară a membrilor delegaţi ai clubului, ce va avea loc pe 3 aprilie, însă, aceasta este considerată doar o formalitate, transmite News.ro.

Începând cu sezonul 2022-2023, brandul Spotify va putea fi văzut şi pe tricourile echipelor de fotbal masculine şi feminine ale clubului catalan (în locul celor de la Rakuten).

75 de milioane de dolari pe sezon va încasa Barcelona

Spotify va cumpăra şi spaţiu publicitar digital pe panourile din jurul terenului.

Compania va afişa mesaje publicitare care, pe televizor, vor diferi în funcţie de regiune - un mesaj va fi afişat în Europa, altul în Asia şi aşa mai departe.

Spotify va plăti peste 75 de milioane de dolari pe an pentru contractul care se întinde pe patru ani şi are o valoare totală de 310 milioane de dolari.