Fanii Borussiei Dortmund nu au fost prea fericiți după debutul echipei lor în Liga Campionilor, miercuri, contra lui Beșiktaș, deși favoriții au câștigat. Echipa a purtat al treilea rând de echipament, realizat de cei de la Puma, dar fără ca pe acesta să fie prezentă stema echipei, lucru neobișnuit în lumea fotbalului.

HotNews.roFoto: Hotnews

Producătorul Puma a încercat să iasă în evidență cu al treilea rând de echipamente al Borussiei Dortmund pentru sezonul 2021/22. Acesta a reușit ce și-a propus, dar într-un mod negativ.

Fanii au fost scandalizați de faptul că, deși designul este luat din echipamentele echipei din sezonul 1997/1998, stema formației nu a fost inclusă pe ele.

"Regretăm că i-am supărat pe fani și am dori să ne cerem scuze. Criticile fanilor sunt legate de faptul că logo-ul Borussiei este incorporat de mai multe ori pe material și gravat pe piept, nefiind însă clar scos în evidență", a declarat Bjorn Gulden, director general al Puma.

Borussia Dortmund a încercat să rezolve problema, transferând emblema pe tricouri, lucru ce nu a avut mare succes. În plus, clubul german nu mai poate schimba echipamentul, dat fiind faptul că deja a făcut selecția și a trimis-o la UEFA, conform Marca.com.

Cu sau fără stemă pe echipament, Borussia a câștigat primul meci din grupele UCL, 2-1, în fața lui Beșiktaș.