Fanii Borussiei Dortmund nu au fost prea fericiți după debutul echipei lor în Liga Campionilor, miercuri, contra lui Beșiktaș, deși favoriții au câștigat. Echipa a purtat al treilea rând de echipament, realizat de cei de la Puma, dar fără ca pe acesta să fie prezentă stema echipei, lucru neobișnuit în lumea fotbalului.

Al treilea rand de echipamente al Borussiei DortmundFoto: Captura Twitter

Producătorul Puma a încercat să iasă în evidență cu al treilea rând de echipamente al Borussiei Dortmund pentru sezonul 2021/22. Acesta a reușit ce și-a propus, dar într-un mod negativ.

Fanii au fost scandalizați de faptul că, deși designul este luat din echipamentele echipei din sezonul 1997/1998, stema formației nu a fost inclusă pe ele.

"Regretăm că i-am supărat pe fani și am dori să ne cerem scuze. Criticile fanilor sunt legate de faptul că logo-ul Borussiei este incorporat de mai multe ori pe material și gravat pe piept, nefiind însă clar scos în evidență", a declarat Bjorn Gulden, director general al Puma.

Borussia Dortmund a încercat să rezolve problema, transferând emblema pe tricouri, lucru ce nu a avut mare succes. În plus, clubul german nu mai poate schimba echipamentul, dat fiind faptul că deja a făcut selecția și a trimis-o la UEFA, conform Marca.com.

Cu sau fără stemă pe echipament, Borussia a câștigat primul meci din grupele UCL, 2-1, în fața lui Beșiktaș.