Fabien Allegre, director comercial al clubului PSG, asigură că, deşi vânzarea tricourilor inscripţionate cu numele vedetei Lionel Messi este spectaculoasă, "este o nebunie" să se vorbească despre astfel de numere, informează mundodeportivo.com.

Lionel Messi, cu tricoul celor de la PSGFoto: Dave Winter / Shutterstock Editorial / Profimedia

Marca a anunțat că, la doar 24 de ore după transferul lui Messi, PSG a vândut peste 800.000 de tricouri cu numele vedetei argentiniene și ar fi obținut venituri de circa 105 milioane de dolari.

Potrivit L'Equipe, directorul comercial al PSG neagă cu tărie că numerele vehiculate ar fi corecte şi asigură că gruparea pariziană este departe de a le atinge.

"Este o nebunie să vorbim despre astfel de numere. Da, tendinţa vânzărilor a fost fenomenală (cea mai bună lansare din toate timpurile), dar suntem departe de milionul de tricouri vândute. Înţelegerea cu Messi a fost făcută foarte repede, nu este ceva ce am fi putut anticipa. Desigur, am fost rapizi, dar are mai mult de-a face cu timpii de fabricaţie ai partenerului nostru. Fie că este vorba de Nike, Adidas sau Puma, toţi au aceeaşi abordare în ceea ce priveşte producţia şi cantitatea de tricouri care sunt puse pe piaţă. Nu suntem magi", a declarat Allegre.

Tricourile cu numele lui Messi şi cu numărul 30 pe care-l va purta la vicecampioana Franţei se vând cu preţuri cuprinse între 115 euro şi 165 de euro.

Deşi pe site-ul clubului PSG preţul tricoului este stabilit la 158 euro, în magazin preţul variază. O replică normală a tricoului, numită "tricou de stadion”, costă 115 euro cu totul inclus: numele lui Messi, numărul 30 şi fie emblema de Ligue 1, fie cea de Champions League.

Cei care doresc să poarte echipamentul pe care îl folosesc jucătorii vor trebui să cumpere "tricoul de meci”. Acesta este mai scump, 165 de euro, odată ce sunt adăugate numele, numărul şi una dintre emblemele competiţiei, informează News.ro.