Platforma digitală de divertisment TikTok a semnat un parteneriat cu UEFA, prin care fanii fotbalului sunt încurajaţi să împărtăşească pasiunea şi experienţele comune pe durata turneului final al Campionatului European, informează frf.ro.

Minge de fotbalFoto: Dppi/Joaquin Corchero / Zuma Press / Profimedia

Este pentru prima dată când o astfel de platformă sponsorizează o competiţie majoră organizată de UEFA.

Prin acest nou parteneriat, TikTok le va oferi fanilor fotbalului un loc unde aceştia vor putea urmări conţinutul video favorit, unde vor putea crea la rândul lor conţinut pentru ceilalţi utilizatori, împărtăşind momente, reacţii sau celebrări pe durata Euro.

În cadrul parteneriatului cu UEFA, TikTok are în plan să adauge funcţii noi în aplicaţie şi să lanseze în propria comunitate noi provocări dedicate turneului, transmite News.ro.

De asemenea, va fi lansat şi un canal oficial de TikTok UEFA EURO 2020 care îşi propune să atragă milioane de fani ai fotbalului din întreaga lume cu conţinut exclusiv din spatele camerelor de filmat, precum şi cu imagini unice de arhivă.