Europa League: CFR Cluj vs AS Roma 0-2 / Primăvara europeană, tot mai departe pentru echipa lui Dan Petrescu

de Silviu Dumitru     HotNews.ro
Joi, 26 noiembrie 2020, 21:30 Sport | Fotbal


AS Roma, victorie impotriva formatiei CFR Cluj
Foto: Twitter - UEFA Europa League
Pe o ceață densă, CFR Cluj a rezistat doar o repriză în fața celor de la AS Roma. Echipa antrenată de Paulo Fonseca s-a impus cu 2-0 (după un autogol al lui Debeljuh și un penalti acordat mult prea ușor de austriacul Harald Lechner) și a obținut calificarea în 16-imile Europa League. De cealaltă parte, formația pregătită de Dan Petrescu rămâne pe locul 3 în Grupa A și este tot mai departe de primăvara europeană.

  • Rezultatele înregistrate în Grupa A:
ȚSKA Sofia vs Young Boys Berna 0-1
A marcat: Nsame '34

CFR Cluj vs AS Roma 0-2
Au marcat: Debeljuh '49 (autogol), Veretout '67 (penalti)

  • Clasament:
1. AS Roma 4 meciuri (9-1 golaveraj) 10 puncte
2. Young Boys 4 (6-3) 7
3. CFR Cluj 4 (3-8) 4
4. ŢSKA Sofia 4 (0-6) 1

Declarații la finalul partidei:

"Să fim realişti, diferenţa de valoare s-a văzut. S-a văzut că au calitate, sunt mai buni, chiar dacă au odihnit mulţi jucători, dar ne-am bătut singuri. Primul gol l-am dat noi, autogol, şi pe al doilea l-a dat arbitrul. Dacă ăla este e penalti, atunci ce dracu să mai zici? M-am enervat rău la faza aia. Până şi jucătorii lor au venit la bancă, Jesus a spus că ăsta nu e penalti. Şi Mkhitaryan la fel mi-a zis. <Mister, eu am dat în minge, nu am cerut nimic, nu a fost, dar arbitrul a dat>.

Dacă era 0-0 mai mult timp, cred că altfel s-ar fi desfăşurat. Ei ar fi riscat pe final şi cred că am fi avut mai multe oportunităţi. Şi 1-0 dacă mai rămânea mai mult timp, cred eu că puteam. Imediat am avut o reacţie când am luat golul şi am încercat să atacăm. Din păcate, ne-am retras mult prea mult şi nu voiam asta. Nu au avut multe ocazii, mai ales în prima repriză, să zici că scorul este ceea ce trebuie. E clar că diferenţa este mare, se vede. Problemele de lot sunt mari, nu ştim ce să facem. Voiam şi eu să fac astăzi cinci schimbări. Am făcut trei, maximum ce puteam, pentru că nu mai aveam jucători care să ne ajute cu ceva, erau doar copii pe bancă şi doi fundaşi. Aş fi vrut să mai am jucători. Asta e realitatea. Ca atitudine, nu am ce să le reproşez băieţilor. Îmi pare rău că ne-am dat gol singuri, asta îmi pare rău.

(n.r. - dacă este un final de ciclu pentru unii dintre jucători) Rămâne de văzut asta. Sunt jucători care au o vârstă, trebuie să ne gândim şi la viitor, trebuie să ne gândim serios. Dar cel mai important este viitorul apropiat, următoarele meciuri în campionat, în cupă şi în Europa League, după care trebuie să ne gândim ce facem până în vară. De la vară, eu cred că ar trebuie gândită bine o startegie. Până la vară nu putem schimba prea mulţi jucători şi nici nu trebuie să schimbăm prea mulţi. Dar de la vară, vedem dacă a fost finalul unui ciclu.

În trei ani, s-au făcut lucruri extraordinare, trei campionate, două calificări în grupele Europa League, o dată în primăvara europeană, sperăm să ajungem şi anul acesta. E o perioadă foarte grea, dar avem scuze, chiar dacă scuzele la antrenori şi la fotbal... Poţi să ai orice scuze, contează rezultatul. Eu zic că accidentările şi pandemia ne-au decimat pur şi simplu. Trebuie să sperăm la calificare, dacă batem ambele meciuri avem o şansă", a declarat Petrescu, la Digi Sport.

“Vrem primul loc şi trebuie să câştigăm încă un meci, dar astăzi, în ciuda dificultăţilor, băieţii au arătat caracter şi personalitate. S-au sacrificat şi sunt foarte mulţumit. Mi-au plăcut mult toţi jucătorii, au făcut un meci bun”, a spus Fonseca.

"Nu e un rezultat favorabil, dar mai avem meciul cu ŢSKA, dacă vom câştiga acel meci şi Young Boys nu bate Roma, avem şanse. Mi-am spart buza, mi-a mişcat şi dintele un pic, dar ăsta este fotbalul. Păstrăm şanse în continuare, nu va fi uşor, dar important este că în continuare suntem în cursă. ŢSKA are jucători buni, este o echipă puternică, au investit bani. Dacă antrenorul a decis să fiu rezervă, eu nu am nicio problemă, eu mă pregătesc, mie îmi place fotbalul.

(n.r. despre moartea lui Diego Maradona) Trist e că atunci când moare un om, toată lumea zice că era zeu şi devine lacrimogenă, iar în urmă cu o săptămână nu-l băga nimeni în seamă. Pentru fotbal a schimbat multe lucruri, probabil a fost cel mai mare jucător din toate timpurile, nu l-am prins jucând, dar mi-a povestit tata de el. Dumnezeu să-l odihnească în pace", a declarat Chipciu la Digisport.

"Ei şi în prima repriză au avut mai multă posesie, dar ocazii clare nu au avut. Cea mai clară ocazie a fost a noastră, Debeljuh cu capul, în prima repriză. În repriza a doua, au fost faze fixe, unde noi suntem puternici, dar am dat un autogol şi, după părerera mea, din ce am văzut eu în teren, a fost un penalti inventat. La primul gol, noi trebuia să scoatem mingea de acolo, să nu treacă de primul sau de al doilea om, asta este, mingea a intrat. Greu să ne mai calificăm, nu ştiu rezultatul meciului celălalt. Trebuie să ne ajute Roma, să bată pe Young şi noi să ne facem treaba noastră, să câştigăm ambele meciuri. Dacă vom câştiga ambele meciuri, eu zic că suntem calificaţi", a declarat Camora, la Digi Sport.

  • Au evoluat echipele:
CFR Cluj: Bălgrădean – Susic, Manea, Burcă, Camora – Djokovic, Itu (Chipciu ’51) – Rondon, Păun (Carnat ’71), Pereira – Debeljuh (Vojtus ’70). Antrenor: Dan Petrescu

AS Roma: Lopez – Spinazzola (Mkhitaryan ’64), Cristante, Jesus – Peres, Villar, Diawara (Milanese ’76), Calafiori – Pellegrini (Veretout ’46), Perez (Tripi ’84) – Mayoral (Dzeko ’64). Antrenor: Paulo Fonseca.

Meciul a fost arbitrat de austriacul Harald Lechner, ajutat la cele două linii de Andreas Heidenreich şi Maximilian Kolbitsch. Arbitru de rezervă a fost Julian Weinberger.

  • Cele mai importante momente ale partidei de la Cluj-Napoca:
'90+4 Chipciu realizează o fază frumoasă, dar șutul său se oprește în brațele lui Pau Lopez.

'90+3 Dzeko îi sparge buza lui Manea cu o lovitură de cot. Atacantul Romei primește cartonaș galben.

'85 Filippo Tripi debutează la AS Roma. Acesta a intrat în locul lui Carles Perez.

'83 Pereira trage un șut puternic din afara careului, la colțul scurt, dar Pau Lopez reține.

'80 Aflat singur, la 8 metri distanță de poartă, Bruno Peres ratează complet execuția.

'77 Milanese intră în locul lui Diawara.

Ardelenii sunt nervoși: Camora și Dan Petrescu sunt avertizați.

'70 Vojtus și Carnat i-au înlocuit pe Debeljuh și Păun.

'67 Gol AS Roma! Veretout îl învinge pe Bălgrădean, care a sărit în direcția opusă.

'65 Penalti pentru AS Roma! Mkhitaryan intră în careu, urmărește mingea după ce este respinsă greșit, Bălgrădean intervine, dar îl atinge pe armean și este indicat punctul cu var.

'63 Fonseca îi trimite în teren pe Edin Dzeko și Henrikh Mkhitaryan. Au ieșit Mayoral și Spinazzola.

'62 Borja Mayoral reia din apropiere, însă Bălgrădean are o intervenție de ultim moment.

'51 Prima schimbare în echipa CFR-ului: Chipciu îi ia locul lui Itu.

'51 Debeljuh încearcă să se revanșeze, trage din afara careului, dar șutul nu are putere și Pau Lopez prinde fără probleme.

'49 Gol AS Roma! Veretout centrează bine din lovitură liberă, Debeljuh deviază greșit pe spate și mingea intră în poarta lui Bălgrădean.

Pellegrini este înlocuit cu Veretout.

Pauză la Cluj. Nu au existat ocazii importante în prima repriză.

'43 Djokovic îl trage de mână pe Bruno Peres și este avertizat cu un cartonaș galben.

'37 Și Păun vede un cartonaș galben.

'35 Itu primește un cartonaș galben, după ce l-a faultat pe Juan Jesus.

'32 Bălgrădean respinge șutul lui Mayoral.

'26 Camora centrează perfect, Debeljuh ratează lovitura de cap și mingea trece pe lângă poartă.

A început partida.​ AS Roma a avut lovitura de start.

Un moment de reculegere a fost ținut în memoria lui Diego Maradona.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3454 vizualizari

  • +6 (14 voturi)    
    mda (Joi, 26 noiembrie 2020, 23:27)

    Xorciser [utilizator]

    In mod normal nu comentez la stirile sportive, dar daca ala a fost penalti eu sunt Papa de la Roma...
    • +6 (14 voturi)    
      Inca o dovada ca CFR-ul este echipa (Vineri, 27 noiembrie 2020, 3:01)

      Seby30 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      dezavantajata, atat in campionat cat si in Europa League. Chiar si asa detine recordul de puncte in Europa League si Champions League. Nicio echipa din Romania nu a obtinut atatea victorii si puncte in cele doua competitii europene. Numai daca te uiti la golul anulat cu Sevilla iti dai seama ce magarii se fac impotriva CFR-uuil, iar in campionatul intern totul este pentru distrugerea CFR-ului. Cei care au se numesc ... escu and company fac icter din invidie. De asta ma bucur ca CFR-ul a batut Craiova, pt ca oltenii trageau sforile in asa fel incat sa ia campionatul, dar tot nu le-a iesit. La anul se pot duce ei in Europa sa ne faca de ras asa cum au facut-o cu mega formatia Tbilisi.
      • -5 (13 voturi)    
        Ha ha (Vineri, 27 noiembrie 2020, 15:39)

        Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

        Ai grija ce zici de escu. Eu as vorbi frumos, ca daca va pleaca nu prindeti nici play-off. :)
        Plus ca pe urma te intrebi de ce nu iubeste nimeni CFR si ramane ca suporteri o echipa municipala, maxim regionala.
        Sint o multime de fani Craiova ne-olteni. Nu mai vorbesc de echipele din Buc...
        • +5 (11 voturi)    
          uite un exemplu (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 1:12)

          Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

          Eu tin cu CFR si nu sunt nici macar din Ardeal
    • -3 (11 voturi)    
      Ce coincidenta (Vineri, 27 noiembrie 2020, 10:01)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Stii cumva cine a fost campioana penaltiurilor sezonul trecut? Cumva campioana Romaniei CFR Cluj?
  • +5 (13 voturi)    
    Niste intrebari (Vineri, 27 noiembrie 2020, 0:30)

    Alex_capsunar [utilizator]

    Nu inteleg de ce se tot vorbeste de sansele la calificare in primavara europeana! Ce diferenta este intre cele doua situatii? Daca iese pe 2 sau pe 3, ce diferenta e? Daca termina pe 2 si iese din grupe, aproape sigur va fi eliminata in turul urmator, deci diferenta e de 2 meciuri in plus, care probabil vor aduce un punct si cativa banuti. La anul va fi mai bine? Pentru CFR, probabil da. Fiindca gratie punctelor acumulate anul asta va avea un coeficient uefa putin mai mare si va fi cap de serie in tururi in care anul asta nu a fost. Ramane de vazut daca CFR va mai castiga campionatul. Daca insa va lua campionatul o echipa precum Craiova sau mai rau (Sepsi, Clinceni, UTA, Viitorul... - le-am luat in ordinea clasamentului), atunci campioana Romaniei va fi eliminata chiar din primul tur, deci nu vom avea pe nimeni in CL, in EL nu avem oricum dreptul la echipe, iar CFR-ul va juca in C3...

    Insa lucrul cel mai important e ce va fi cu CFR-ul in continuare: Va mai pierde jucatori? Va mai aduce? Asta e cel mai important. Iar asta depinde de buget. Care la randul sau depinde de sponsori. Care la randul sau depinde de vanzari. Care la randul sau depinde de cum merge economia Romaniei. Care nu merge prea bine... De aia echipele romanesti nu au cum sa se compare cu echie din tari mai dezvoltate economic
    • -6 (14 voturi)    
      Posibil (Vineri, 27 noiembrie 2020, 10:04)

      ids [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

      Dar pot sa pun pariu ca macar eliminarea nu va fi cu bataie tur-retur de la campioana Luxemburgului, cu patit CFR. Deocamdata cea mai mare rusine a fotbalului romanesc e in palmaresul clujenilor.
      • -4 (12 voturi)    
        Lauda gratuita (Vineri, 27 noiembrie 2020, 13:17)

        Anges [utilizator] i-a raspuns lui ids

        CFR s-a calificat de 3 ori in grupele Ligii Campionilor (o data direct, pe punctele de la Steaua), terminand de 2 ori pe 4 din 4 si o data pe 3 din 4. In Europa League CFR a mai fost o data in afara de anul asta, cand fost eliminata imediat dupa ce a iesit din grupa (16zecimi).
        In conditiile in care Craiova, Dinamo si Steaua au jucat semifinala de Cupa UEFA, iar Steaua intre 1986-89 a jucat 3 semifinale in Cupa Campionilor, continuand in finala de 2 ori si castigand o data, performanta CFR la nivel international e minora. Asa ca tot ce le ramane unor fani habotnici e sa numere puncte ca sa se laude si ei cu ceva.
        Altfel, la campionate, CFR e inca la nivelul cu UTA si Chinezul Timisoara, deci departe de Steaua si Dinamo. Fara suparare, asta e realitatea statistica.
        • +6 (12 voturi)    
          Ce sens are? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 2:34)

          Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Anges

          Daca e sa faci statistica all time, bineinteles ca CFR nu se poate compara cu Steaua, Dinamo, si nici macar cu Craiova. Dar ce sens are sa faci statistici care includ perioade preistorice, cand tu poate ca nici macar nu existai? Da, poti sa le faci din placerea statisticii (mie imi place). Dar daca e sa ne gandim cine e mai bine pt fotbalul romanesc sa mearga in cupele europene, raspunsul este: acele echipe care au sansele cele mai mari sa aduca puncte. Iar echipele cu cele mai mari sanse le poti prezice uitandu-te la statistica recenta: ultimii 10-15 ani maxim, rezultatelemai vechi nu cred ca mai au vreo influenta. Ce legatura are steaua de azi cu cea din anii 80' - peste 30 de ani in urma, cand competitiile erau altele, bugetele echipelor participante erau altele, organizarea cluburilor era alta, oamenii de la cluburi erau altii, interesele erau altele, fotbalul era altul, chiar si numele echipei era altul... Ce sens are astazi sa vorbim de Corvinul Hunedoara? Sau de FC Arges? Sau de FCM Bacau? La fel nu are sens sa vorbim de Steaua, Dinamo si Victoria din anii 80 daca vrem sa evaluam ce va fi anul viitor cu echipele romanesti in cupele europene. In schimb, in ultimii ani, nicio echipa romaneasca nu a facut o figura frumoasa in grupele CL in afara de CFR si putin Steaua
          • -4 (12 voturi)    
            Ce sens are ce!? (Sâmbătă, 28 noiembrie 2020, 9:46)

            Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Alex_capsunar

            Steaua e peste CFR la coeficienții UEFA, adica in ultimii 5 ani a adus mai multe puncte Romaniei decat CFR. Pana anul trecut si Astra era peste CFR.
            Istoric Steaua a adus de departe cele mai multe puncte. In 2008 intrau 2 echipe in Champions League si pana la alte 5 in restul cupelor europene. Uite unde sintem dupa 6 campionate luate de CFR!
            Deci ce sens are ce!? Chiar si dupa logica ta nu CFR ar trebui sa ne reprezinte. Si oricum Steaua a jucat si joaca cel mai frumos fotbal din campionat si asta e legatura cu Steaua de acum 30 de ani.
            • +8 (10 voturi)    
              Noi nu existam in Europa (Duminică, 29 noiembrie 2020, 19:35)

              Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

              Ai dreptate ca Steaua are un coeficient UEFA peste CFR, iar asta spune tot. Ai dreptate si cu faptul ca de-a lungul timpului Steaua a adus cele mai multe puncte. Insa situatia tragica de acum nu e din vina CFR-ului, care atunci cand a participat a adus orcum niste puncte. Situatia grava e din cauza unor echipe precum Craiova, care pierde cu echipe din Georgia in tururi inferioare, precum si de lipsa altor echipe cu pretentii. Pe cine trimitem noi in Europa? pe Viitorul? Pe Botosani? Pe Astra? Pe Gaz metan Medias? Iasi? Astea sunt echipe care au fata de Europa? Cand vom avea si noi echipe de nivel de Rapid Viena, Braga, Basel, Celtic, Zagreb, S/S Praga mai discutam. Noi acum suntem de nivel de Dinamo Tbilisi sau mai rau.
      • -1 (3 voturi)    
        Oh daaaa (Duminică, 29 noiembrie 2020, 23:17)

        diving [utilizator] i-a raspuns lui ids

        Alo acolo cine vorbeste? ids? Anarb? Anges? Cat de disperat poti fi sa iti faci 1000 de conturi si apoi sa scrii si sa-ti raspunzi la propriile comentarii? ha ha ha....Cea mai mare rusine? Dumneata zici de acel meci pierdut de Steaua cu Maccabi Haifa cu 5-0? Daca tot vorbesti despre meciuri din antichitate iti aduci aminte ce a facut U Craiova cu Atvidabergs? S-au bucurat oltenii ca au ajuns in Europa si hop-top, in meciul debut infranti fara drept de apel. Dar in acest an ce a facut Craiova? A luat bataie de la Tbilisi? :)) Dumneata ne scrii aici niste basme si scriind acelasi lucru de pe 1000 de conturi crezi ca ne convingi de existenta acestor sf-uri inventate de tine. De cand avem aceasta formula de Champions League si Europa League, unde conteaza performnta si nu doar norocul cu cine pici sa joci (vezi norocul Stelei in anii 80), de atunci doar CFR a facut performanta.
        • +2 (2 voturi)    
          De obicei (Luni, 30 noiembrie 2020, 11:06)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui diving

          Cine zice ala e diving/seby/dermesta/cipriotul/cristitransilvanus. Dovada ca n-ai argumente e ca ataci persoana, nu subiectul, cum faceau comunistii.
          Maccabi Haifa e departe rau de Dudelange. E prezenta repetata si in Champions si in Europa League si a ajuns pana-n sferturi in cupele europene, ceea ce CFR n-a reusit inca. ;)
          In plus, la Haifa Steaua a fost decimata de arbitraj a jucat din repriza 1 in 10 oameni si de la jumatatea celei de a 2-a in 9, iar Maccabi a primit si 2 penaltiuri.
          La Bucuresti insa Steaua a batut cu 4-2, desi si aici a ramas in 10 oameni. Asa ca nici nu se compara cu rusinea istorica a CFR!
          Cat despre noroc, da, e noroc sa joci de 3 ori semifinala in 4 sezoane la rand. :) Hai ca esti glumet!
        • +1 (1 vot)    
          Ha ha (Luni, 30 noiembrie 2020, 11:20)

          Anarb [utilizator] i-a raspuns lui diving

          Observ acum ca pe comentariul mea de sambata pe care aveam 4 voturi +, am 4 -, iar Alex care ave 0 are 8+, asa, peste noapte, cand mai postezi doar tu, pe un articol vechi de cateva zile.
          Deci ai 8 conturi si iti pierzi noptile sa dai voturi de pe fiecare! Fara alte comentarii...
          • +1 (1 vot)    
            Ai dreptate. (Marţi, 1 decembrie 2020, 1:21)

            Alex_capsunar [utilizator] i-a raspuns lui Anarb

            Ai dreptate. Si eu sunt surprins de evolutia voturilor. Nu stiu ce s-a intamplat, dar eu n-am facut nimc.

            Incearca totusi sa observi ca eu nu te-am contrazis, ba chiar ti-am spus si in celalalt comentariu ca ai dreptate. Si sa iti mai spun ceva: Si eu simpatizez cu Steaua.. asta nu ma impiedica insa sa simpatizez si cu CFR, mai ales cand e vorba de cupele europene. La campionatul intern nu ma mai uit din copilarie


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by