​Comitetul de Urgenţă al FRF a decis, sâmbătă, modificarea documentului care reglementează desfăşurarea competiţiilor fotbalistice în contextul pandemiei Covid-19, ţinând cont de ordinul comun al Ministerului Tineretului şi Sportului şi al Ministerului Sănătăţii, informează frf.ro.

FRFFoto: frf.ro

Comitetul de Urgenţă a hotărât următoarele:

  • “Se modifică numărul maxim de persoane care au acces în Zona 2 a arenei sportive de la 85 la 100, urmând ca, suplimentar faţă de persoanele deja menţionate în cuprinsul Protocolului, să aibă acces şi:
  • 6 jucători care nu sunt incluşi în raportul de arbitraj (câte 3 pentru fiecare echipă);
  • 6 reprezentanţi ai partenerilor organizatorului competiţiei;
  • 2 persoane din cadrul personalului deţinătorului de drepturi radio
  • 1 persoană suport servicii marketing. Pentru evitarea oricărui dubiu aceasta se adaugă la numărul de persoane care prestează servicii de marketing deja menţionate în Protocol, numărul total al acestora devenind 6 în loc de 5 cât fusese menţionat în varianta iniţială.
  • 2. Se modifică IV.2 paragraful 9 din Protocol, acesta urmând a avea următorul conţinut”

Frf.ro menţionează că distanţa dintre persoanele de pe banca tehnică trebuie constant menţinută.

“Aceasta va putea fi făcută prin adăugarea lângă banca tehnică, dacă este nevoie, a mai multor scaune aşezate la respectiva distanţă.

În situaţia stadioanelor cu tribune acoperite şi acolo unde infrastuctura o permite (în sensul de a exista o poartă de acces spre gazon între băncile de rezerve), clubul organizator poate să stabilească, cu acordul delegatului de joc, în spatele fiecărei bănci de rezerve (în tribună) un spaţiu tehnic, strict delimitat, de minim 25 metri pătraţi, cu locuri/scaune, ce va fi folosit atât de jucătorii / antrenorii / membrii staff de pe banca de rezerve.

Distanţa necesară a fi păstrată faţă de oricare persoană din zona 2 a stadionului trebuie să fie de minimum 10 metri”, adaugă FRF, conform News.ro.