Sezonul viitor din Premier League se anunță unul interesant și din punct de vedere al sponsorilor tehnici, două nume importante - Arsenal și Manchester City - urmând să aibă parte de schimbări. Astfel, conform Dailymail, "tunarii" vor lăsa Puma (după cinci ani de contract) pentru Adidas (nemții revin în familia londoneză după o pauză de 25 de ani), în timp ce americanii de la Nike vor fi înlocuiți de Puma în ceea ce îi privește pe "Cetățeni".

Arsenal si echipamentul Puma pe care il poarta in prezentFoto: arsenal.com

Arsenal se pregătește de o nouă schimbare, după ce a oficializat despărțirea de Arsene Wenger în vara acestui an. Tunarii nu vor mai fi îmbrăcați de Puma, producător alături de care s-au aflat în ultimii cinci ani.

Locul lăsat vacant de Puma va fi luat de marii rivali locali de la Adidas. Noua înțelegere le va aduce londonezilor 300 de milioane de lire sterline pentru următoarele cinci sezoane. Contractul va intra în vigoare începând de la 1 iulie 2019.

Vechea înțelegere le aduce "Tunarilor" 30 de milioane de lire sterline pe stagiune. Adidas revine în după o pauză de 25 de ani (1994).

O alta schimbare îi va viza pe cei de la Manchester City. Campioana în exercițiu a Angliei va face tranziția de la Nike la Puma. "Cetățenii" vor primi 50 de milioane de lire sterline pe sezon de la producătorul german.

Cel mai mare contract de sponsorizare din Premier League îl are în continuare Manchester United. Adidas virează 75 de milioane de lire sterline în conturile formației de pe Old Trafford.

Premier League, topul banilor încasați de la sponsorii tehnici în acest moment:

1 Manchester United - Adidas - 75 milioane de lire sterline (2015-2025)

2 Chelsea - Nike - £60m (2017-2032)

3 Arsenal - Puma - £30m - (2014 -2019)

4 Tottenham - Nike - £30m (2017)

5 Liverpool - Warrior - £25m (2012-2018).