Spaniolul Koke şi-a cerut iertare pentru penaltiul ratat: "Era responsabilitatea mea. Aveam multe speranţe la acest Mondial"

de Diana Ene     HotNews.ro
Luni, 2 iulie 2018, 10:48 Sport | Fotbal


Koke rateaza la loviturile de departajare
Foto: fifa/ getty
Mijlocaşul Koke, unul dintre cei doi jucători spanioli, alături de Aspas, care nu au reuşit să înscrie la loviturile de departajare în meciul cu Rusia (3-4), care a adus calificarea ţării gazdă în sferturile de finală ale Cupei Mondiale de fotbal 2018, şi-a cerut iertare pentru ratare, scrie Agerpres.

"La penalty-uri, hazardul a făcut alegerile sale. Antrenorul m-a întrebat dacă vreau să execut lovitura şi am răspuns că da. Era responsabilitatea mea şi îmi cer iertare că am ratat. Viaţa continuă, trebuie să mergem mai departe. Aveam multe speranţe la acest Mondial după tot ce am făcut. Am rămas doi ani neînvinşi, incluzând meciul de astăzi în care am pierdut. Meciul a fost injust", a precizat Koke.

"Este de înţeles supărarea fanilor noştri, pentru că aşteptau mai mult de la Spania. Suntem trişti pentru ce s-a întâmplat, dar ştiu că toţi cei care au jucat s-au bătut pentru ţara lor şi au dat totul pe teren", a mai spus Koke.

Selecţionata Rusiei a învins surprinzător reprezentativa Spaniei cu scorul de 4-3 la loviturile de departajare, 1-1 (1-1, 1-1), după prelungiri, duminică, pe Stadionul Lujniki din Moscova, în optimile de finală ale Cupei Mondiale de fotbal 2018 şi s-a calificat în sferturi.

''La Roja'' a deschis scorul prin autogolul lui Serghei Ignaşevici (12), Rusia a egalat prin Artem Dziuba (41 - penalty), după un henţ stupid comis în careu de Pique, iar la loviturile de departajare ''Sbornaia'' s-a impus prin transformările lui Fedor Smolov, Serghei Ignaşevici, Aleksandr Golovin şi Denis Cerîşev, respectiv Andres Iniesta, Gerard Pique şi Sergio Ramos, portarul Akinfeev apărând şuturile lui Koke şi Aspas.

Rusia a reuşit astfel cel mai bun rezultat al său la Cupa Mondială după destrămarea Uniunii Sovietice, urmând să joace în sferturi cu Croaţia.


Iniesta a spus adio naționalei Spaniei după eșecul din optimile CM: "Plec cu un gust amar. Nu a fost cea mai frumoasă despărțire"









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2272 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    Aranjamente de culise (Luni, 2 iulie 2018, 12:13)

    Frank777 [utilizator]

    Arbitrul olandez a dat penalty pentru rusi la hentul produs in careu la un jucator in saritura aflat cu bratele in sus.Mingea a ajuns in mana lui lovita cu capul de un atacant rus si a ajuns accidental in mana aparatorului spaniol. Astfel de henturi se numesc pasive sau involuntare dar nu se penalizeaza. Problema s-a pus politic.Russia a cheltuit ze zice cca 35 de miliarde euro pentru organizarea acestui campionat. Oficialii FIFA au fost si ei "omeniti" . Arbitrul olandez la fel. Meciul a fost denaturat de arbitru. Ratarea loviturilor de la 11 metri este o alta poveste. daca meciul era arbitrat corect nu se ajungea aici. Spaniolilor le-a fost refuzat un 11 metri pentru fault in careu de acelasi arbitru olandez.Deci se arata clar arbitrajul partinitor.
    • -1 (9 voturi)    
      Esti pe langa rau (Luni, 2 iulie 2018, 12:48)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Si eu urasc Rusia, psd-ciuma rosie si tot comunismul, dar ce spui aici aberezi rau de tot. Nu exista "henturi pasive", orice contact cu mana-minge in careu se pedepseste, chiar si "involuntare" (se spune neglijenta). Este o faza de manual, exemplu de dat penalty. Iar penalty-ul cerut de spanioli este o cerseala ieftina, este o tinere reciproca, chiar putea fi dat fault in atac.
      Intoarce-te la sarituri cu skiurile, esti pe langa rau
    • +4 (4 voturi)    
      Precizari pentru cei care nu stiu (Luni, 2 iulie 2018, 15:29)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      Regulamentul FIFA valabil la 1 Iunie 2018 cu care se arbitreaza in Russia 2018.Handling the ball (Hentul)
      Definitia hentului-termenul in lb.engleza este handling the ball.
      Este descris ca " un act deliberat al unui jucator ce face contact pe minge cu mana sau bratul.
      Urmatoarele situatii trebuie avute in vedere:
      1. miscarea mainii catre minge(nu a mingii catre mana)
      2.distanta intre oponent si minge(minge imprevizibila imposibil de evitat)
      3.pozitia mainii nu inseamna neaparat ca este delict."
      Textul in lb.engleza de pe site FIFA 2018:
      Handling the ball involves a deliberate act of a player making contact with the ball with the hand or arm.
      The following must be considered:
      1. the movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand)
      2. the distance between the opponent and the ball (unexpected ball)
      3. the position of the hand does not necessarily mean that there is an offence.
      Rezulta foarte clar ca jucatorul spaniol aflat in saritura cu mainile in sus pentru elan a fost surprins cu mainile in sus - se aplica regula 3. Se afla in circumstantele regula 1 - nu a dus mina catre minge,mingea a venit catre el.
      Faza se incadreaza in regula 2 distanta intre oponent si minge a fost foarte mica - minge imprevizibila -imposibil de evitat. Practic jucatorul rus a lovit mingea cu capul si a indreptat-o catre mana unui jucator aflat in saritura.
      • -1 (1 vot)    
        Astept demonstratia (Luni, 2 iulie 2018, 16:16)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        celor care sar fara sa balanseze elan cu mainile.Sa ne arate cum sar ei cu mainile pe linga corp.
      • +1 (1 vot)    
        Am uitat sa precizez (Luni, 2 iulie 2018, 16:27)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Jucatorul spaniol era in saritura si cu SPATELE la jucatorul rus care a dat cu capul in minge si a trimis-o in mana. Nu este un act deliberat si se incadreaza in toate cele 3 conditii. Nici nu a avut o miscare a maini catre minge,distanta a fost de 50 cm,pozitia mainilor era naturala pentru saritura.
  • -1 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 2 iulie 2018, 12:30)

    [anonim]

  • +4 (6 voturi)    
    . (Luni, 2 iulie 2018, 14:05)

    Ingwar [utilizator]

    a fost un meci trucat 100%, tineti minte cind la corumpiada, pardon, olimpiada 2014 din Sochi Rusia a luat primul loc, iar dupa ce s-a gasit ca FSBul jongla cu analizele de urina ale sportivilor, comitetul olimpic a demonstrat trucajul si Rusia a cazut pe locul 7 la numarul de medalii, cred ca aici ne asteapta in viitor un scandal chiar mai mare
    • -4 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 2 iulie 2018, 14:52)

      [anonim] i-a raspuns lui Ingwar



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by