FC Barcelona a anuntat, miercuri, numele noului sponsor de pe tricourile de joc, Rakuten - cel mai mare retailer online japonez - urmand sa fie partenerul catalanilor pentru urmatorii patru ani. Conform Financial Times, Rakuten va vira in conturile campioanei Spaniei 220 de milioane de euro pentru urmatoarele patru sezoane.

Tricoul Barcelonei si noul sponsor Foto: As.com

Astfel, intr-un sezon FC Barcelona va incasa 55 de milioane de euro din partea celor de la Rakuten, fata de 30 de milioane de euro cat primesc in acest moment catalanii de la Qatar Airways.Intelegerea dintre Barca si Qatar se va incheia la finalul actualului sezon competitional (a durat sase ani).

Vestea vine cum nu se poate mai bine pentru Barca, formatie care in luna mai a acestui an a negociat puternic cu Nike, sponsorul tehnic al formatiei de pe "Camp Nou". Conform Financial Times, campioana Spaniei va primi undeva intre 150 si 155 de milioane de euro anual de la Nike (in momentul de fata primesc 60 de milioane de euro pe an), noua intelegere urmand sa fie valabila pentru zece ani.

In momentul de fata, Barcelona devine echipa cu cele mai mari incasari pe sezon din partea sponsorului inscriptionat pe tricouri, devansandu-i pe cei de la Manchester United (54 de milioane pe sezon de la Chevrolet).

In plus, niponii vor oferi si diverse bonusuri de performanta, cum ar fi 1,5 milioane de euro pentru castigarea titlului in Primera Division si 5 milioane de euro pentru cucerirea trofeului Champions League.

Catalanii au anuntat in acest an ca vor cheltui aproximativ 600 de milioane de euro pentru modernizarea arenei "Camp Nou" - va fi instalat un acoperis, iar capacitatea va creste de la 99.000 de locuri (cat este in prezent) la 105.000. Mai multe detalii aici.

Aici mai multe detalii despre Rakuten.