Conducerea MApN a solicitat FC Steaua 10% din totalul veniturilor pentru a-i permite sa foloseasca marca, însa reprezentantii gruparii patronate de Gigi Becali au refuzat oferta, a declarat juristul Clubului Sportiv al Armatei Steaua, Florin Talpan, informeaza Mediafax.

Emblema SteauaFoto:

"Eu am propus sa se incheie un contract de licenta de marca, prin care sa le dam posibilitatea sa foloseasca emblema pana cand se stabileste un pret de catre un evaluator avizat. Iar la pret sa fie un pret provizoriu astfel incat niciuna dintre parti sa nu piarda. Ei nu au mai fost interesati de acest demers si s-a ajuns in aceasta situatie.

Conducerea armatei isi dorea un procent de zece la suta din toate veniturile pe care le obtineau ei si cred ca era vorba de un pret corect, pentru ca este vorba de brandul Steaua. Eu asa vedeam situatia si din vanzarea jucatorilor, pentru ca acel jucator purta acest brand pe piept. Nu se pune problema de a vinde acest brand, se pune problema de a stabili un pret" - Florin Talpan, la Sport.ro.

Oficialul clubului aflat in subordinea Ministerului Apararii Nationale a mentionat faptul ca in motivarea deciziei Inaltei Curti de Casatie si Justitie se precizeaza faptul ca gruparea lui Gigi Becali nu poate folosi denumirea de SC Fotbal Club Steaua Bucuresti, chiar daca aceasta este inregistrata la Registrul Comertului.

Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a anulat, la 3 decembrie 2014, printr-o decizie irevocabila, marca Steaua Bucuresti inregistrata de clubul de fotbal al lui Gigi Becali, in procesul intentat acestuia de Clubul Sportiv al Armatei.

Clubul de fotbal detinut de Gigi Becali a fost actionat in instanta in 2011 de Clubul Sportiv al Armatei "Steaua" Bucuresti, care a cerut anularea marcii inregistrate de gruparea din Liga I. Tribunalul Bucuresti a respins aceasta cerere, in 17 aprilie 2012, decizie mentinuta de Curtea de Apel Bucuresti, in 20 decembrie 2013,insa ICCJ a dat dreptate clubului sportiv.