Pandemia de coronavirus a impus o pauză forțată în lumea sportului, competiții întregi fiind anulate sau amânate. Graficianul sloven Jure Tovrljan a încercat să adapteze câteva logo-uri celebre din sportul mondial vremurilor dificile pe care le trăim.

"Este doar o idee despre cum ar putea să arate logo-urile atât de bine cunoscute în aceste momente dificile. Închideți orice, băieți, stați cu toții acasă" - Jure Tovrljan, citat de Dribbble.
I-a venit această idee în urmă cu aproximativ o săptămână, în timp ce se uita la sigla celor de la Starbucks și se gândea la cum ar arăta sirena cu o mască.
Click pe play pentru a vedea toate logo-urile redesenate de Jure Tovrljan
Credit foto: Jure Tovrljan
Logo NBA în vremea coronavirusului
Logo US Open în vremea coronavirusului
Logo JO înainte și în vremea coronavirusului
Bonus: Alte câteva logo-uri celebre și cum ar putea ele să arate în vremea pandemiei de coronavirus.
Corona, în vremea Covid-19
Goodyear
MasterCard
Mobil
Starbucks