Madrid Masters Novak Djokovic - Rafael Nadal 7-5, 6-4/ Nole pune capat dominatiei "Regelui zgurii"

de L.A.     HotNews.ro
Duminică, 8 mai 2011, 22:09 Sport | Tenis

Djokovic, cu trofeul de la Madrid
Foto: Reuters
Dupa o serie de 37 de meciuri fara infrangere pe zgura, liderul mondial Rafael Nadal s-a declarat invins, duminica, in finala Mastersului de la Madrid de senzatia acestui debut de sezon, sarbul Novak Djokovic. Favorit numarul doi, Nole s-a impus in doua seturi, scor 7-5, 6-4, si isi continua seria impresionanta de victorii din acest sezon.

A zevea oara a fost cu noroc pentru Novak Djokovic, care in precedentele noua partide jucate pe zgura in fata lui Nadal nu castigase niciodata. Dupa o finala intensa, sarbul l-a invins pe Rafael Nadal, in fata propriiilor suporteri, scor 7-5, 6-4..

Avand sprijinul publicului de la Madrid, Nadal a obtinut doua sanse de break inca din primul game al finalei. Djokovic le-a salvat insa, si-a facut serviciul si a fructificat prima minge de break avuta pentru a se distanta la 2-0. Game la 0 al sarbului, urmat de un nou break (a transformat a doua din cele trei ocazii de break avute). 4-0 pentru Djokovic, care si-a pierdut insa serviciul in game-ul urmator. Nadal a obtinut trei sanse de break, a transformat-o pe a doua, si-a facut serviciul si s-a apropiat la doua game-uri: 4-2.

Fiecare jucator si-a facut urmatorul serviciu (5-3), iar sarbul a servit pentru set. "Regele zgurii" nu a renuntat insa, a recuperat un nou break, si-a facut game-ul si a egalat la 5. Djokovic nu-si pierdut calmul, a reusit un game alb si a luat setul cu noroc pe serviciul lui Nadal, fiind ajutat de fileu.    

Nadal a obtinut trei sanse de break in primul game al setului secund cu o executie ce a starnit ropote de aplauze din tribunele madrilene: aflat cu spatele la fileu, spaniolul a timis un lob printre picioare. Liderul mondial a transformat prima din cele trei sanse avute si a facut break-ul.

Raspunsul lui Nole a venit rapid: rebreak, serviciu castigat usor si sarbul a preluat conducerea: 2-1. Game disputat pe serviciul spaniolului, Nadal salveaza insa o minge de break si egaleaza la 2. Fiecare jucator isi castiga serviciul pana la 5-4, cand Nadal a servit pentru a ramane in meci. O evolutie incantatoare insa a lui Djokovic si sarbul a obtinut trei sanse de break. Nu reuseste sa o transforme pe prima, insa o fructifica pe a doua si devine noul stapan al zgurii de la Madrid.

Djokovic a obtinut astfel a 32-a victorie consecutiva din acest sezon, trecandu-si in palmares si al saselea titlu din acest an, dupa cele obtinute la Australian Open, Dubai, Indian Wells, Miami si Belgrad.


Citeste mai multe despre   



















3368 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Ne bucuram (Duminică, 8 mai 2011, 22:24)

    AntonH [utilizator]

    Ma bucur din toata inima pentru toate articolele despre tenis, dar, va rog, un pic de atentie. Nole a fot multi ani favorit numarul trei la multe turnee, dar anul asta a fost favorit 2 la Madrid.

    Citez: (Favorit numarul trei, Nole s-a impus in doua seturi)
  • +1 (3 voturi)    
    It is over for Nadal !!!!!!!!! (Duminică, 8 mai 2011, 23:37)

    eugen [anonim]

    Regele nu mai e rege de nici un e fel. E clar ca Nadal si-a atins limitele. Mai mult decat a jucat astazi se pare ca nu mai poate. A incercat anul trecut sa isi rezolve problema majora pe care o avea cu reverul si se parea ca a facut progrese dar anul asta a renuntat . Astazi a fost chiar enervant cat alerga pe partea dreapta ca sa loveasca cu forehandul din pozitie de backhand. Cat despre serviciu nu mai are rost sa vorbim.
    Daca Djokovici va castiga si turneul de la Roma, va avea un ascendent foarte puternic in fata lui Nadal si va avea toate sansele sa castige si Roland Garosul si sa ajunga nr 1 mondial.
    Este clar ca Nadal nu are nici o sansa sa fie nr1 mondial nici macar 2 ani, ce sa mai vorbim de o perioada mai lunga de 4 sau 5 ani cum a fost Federer. Partea proasta e ca atat Nadal cat si Djokovici, din cauza jocului in mare forta vor avea cariere mult mai scurte decat Federer. Pe Nadal nu-l va prinde varsta de 28 pe terenul de tenis, mai ales ca a si spus ca in momentul in care nu va mai putea juca competitiv se va retrage.
    Sper ca Djokovici sa isi imbunatateasca mult mai mult tenisul pentru ca sa nu fie nevoit sa alerge asa de mult pentru fiecare punct, asa cum a facut astazi.
    Bravo Djokovici . Meriti sa fii nr 1 mondial
  • +2 (2 voturi)    
    nadal nu e terminat (Luni, 9 mai 2011, 1:15)

    morometele [anonim]

    nu sunt fan, il iubesc pe federer, dar:
    1. nadal mai are multe de spus. la madrid nu prea se simte bine, e o zgura rapida. as paria pe el la roma si la RG.
    2. djoko va fi nr. 1 cu finala Roma si RG dar nu il vad jucand pe iarba foarte bine,
    3. anul asta nadal a castigat 1 masters si a mai facut 3 finale, e peste federer, deci nu e terminat. nu-mi place stilul lui dar este totusi un mare jucator.
    4. nici federer nu e terminat, iar primul set, ma rog, adoua parte, din semifinala cu nadal a fost de poveste. a trimis gloante si a alergat. ma bucura si ca a castigat cu feliciano lopez in tie-break decisiv, deci, se pare ca si-a gasit din nou motivatia. in 2012 poate ataca nr. 1 pt ultima data.
    5. daca-si revine si del po, plus murray, mereu periculos si soderling chiar avem sanse la o parte a doua a anului de exceptie.
    6. nadal, ca joc, a evoluat fata de acum 3-4 ani, dar se clatina mental. l-am vazut ca se teme si astazi, si cu federer (federer a fost si mai crispat, de asta a si pierdut). nu mai e nadal de la wimbldeon cu soderling, cand, de nervi, l-a spulberat pe suedez. nr. 1 te obliga. djoko e intr-o pozitie favorabila, e cel care vine din urma,
    7. nadal are probleme cu jucatorii care lovesc bine reverul, sunt singurii care-i fac fata, asa ca, daca mai ia bataie de lka djoko, del po, murray, nu inseamna ca e terminat.
    • +2 (2 voturi)    
      in primul rand (Luni, 9 mai 2011, 3:54)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui morometele

      daca e sa fim onesti, putem spune ca Federer s-a batut singur in meciul cu Nadal. A gresit mult prea mult dar marea greseala a fost in setul 3 la acea minge controversata cand s-a enervat si si-a pierdut serviciul iar apoi a fost simplu pentru Nadal. Despre Nadal, hai sa spunem ca nu este terminat dar in orice caz se afla deja pe panta descendenta a carierei. Nu trebuie sa ne lasam pacaliti de varsta, in iunie face 25 de ani dar sa nu uitam ca el si-a inceput cariera pro la 17 ani deci are aproape 8 ani de tenis, ceea ce e foarte mult mai ales pentru un jucator care joaca in forta, Din pacate, astazi Nadal si-a aratat slabiciunile intr-un mod foarte evident si nu terenul este de vina. Serviciul foarte foarte slab, pentru un jucator care are ambitia / pretentia de a fi unul din cei mai buni tenismeni din toate timpurile. Pregatirea tehnica orice ar zice unii si altii lasa mult de dorit si asta e imensul handicap a lui Nadal de a se fi antrenat cu un fost fotbalist nu cu un fost tenismen. Nadal nu stie sa loveasca cu reverul, asta este mult prea evident. Si-a folosit avantajul de a juca cu mana stanga ca sa trimita bombe de pe forehand pe reverul adversarului si a castigat multe meciuri chiar si cu Federer datorita acestui lucru. Astazi insa reverul cu ambele maini a lui Nole a fost devastator in multe momente si s-a vazut ca Nadal insista, in lipsa de altceva sa trimita pe reverul lui Nole desi a pirdut multe puncte, Inteligenta jocului se pare ca ii lipseste. Infrangerea de astazi va cantari enorm pentru psihicul lui Nadal, odata ca a fost acasa la el si a doua oara ca a fost pe zgura. ZIci ca Nole nu e asa de bun pe iarba. Nimeni nu l-a vazut bun pe Nole nici pe zgura dar la modul cum joaca acum, da impresia ca nu mai conteaa suprafata pe care joaca. Ce l-a facut pe Nole sa castige astazi a fost concetrarea foarte buna in momentele cheie.
      Aantajul cel mai mare insa pentru Nole este faptul ca el nu are ce pierde, nu e nr1 si nici nu prea are ce puncte sa isi apere
      • 0 (0 voturi)    
        numai putin, (Luni, 9 mai 2011, 9:13)

        morometele [anonim] i-a raspuns lui eugen

        acum, noi astia, care tinem cu federer, s-ar putea sa avem impresia ca tenisul e doar cel jucat de federer. exista si posibilitatea sa ne "obiectivam" pasiunea pentru federer fiindca acesta are de departe cel mai ofensiv joc, face puncte direct castigatoare, are un rever de o eleganta extraordinara si spun chiar si specialistii ca e cel mai bun si mai spectaculos din istorie.
        ma intreb, daca n-ar fi existat federer, poate astazi, am fi considerat spectaculos ce joaca nadal, cate 3-4 forehand inside-out, reverul cross-scurt al lui djoko sau forehandul nimictor al lui del-potro.
        cat timp federer joaca, cei doi, de ieri, par niste bieti balonari. federer s-a batut singur cu nadal fiindca nu poate fi batut cand joaca bine. problema e ca nadal, murray si mai nou djoko reusesc sa tensioneze foarte mult jocul. au tot felul de trucuri, isi iau timp la serviciu si intre servicii, se agata de fiecare punct, nu au gratuitate in joc, sunt masini. atunci, federer se deregleaza. niciunul din cei enumerati nu-i dau ritm, nu-i lasa ritmul, fragmenteaza, aleg mingii, se lamenteaza, se bucura ostentativ. la federer nu mai e acceasi vointa de a castiga din tinerete, s-a uzat si acum joaca prea mult din placere.
        cu nadal, a intrat foarte crispat, apoi a aratat un tenis de vis si imediat s-a dereglat la mingea aia blestemata pe care ar fi vrut-o afara. n-am vazut setul 3, dar in al doilea a avut constant mingi de break. la 3-0 daca facea 3-1 il batea pe nadal. a fost mai in vana, a aratat bine, doar ca, asa cum a fost mereu, a mai irosit o sansa. federer e un mare risipitor. meciurile castigate de el nu tin de un turning point, de o minge norocoasa, de concentrare. el le pierde pe cele disputate. el castiga doar jucand senzational.
        nu l-am vazut sa remonteze psihic ca djoko sau nadal. cand cade , cade de tot.
        nu stiu daca sa-ti dau dreptate cu djoko pe iarba. la madrid, djoko a mai jucat foarte bine, acum 2 ani in semifinala de 4 ore cu nadal. la madrid e o zgura iute.
        • 0 (0 voturi)    
          da (Luni, 9 mai 2011, 10:48)

          eugen [anonim] i-a raspuns lui morometele

          dar in primul rand forehandul inside-out este inventia lui Federer. Nadal il foloseste foarte des pentru ca nu stie sa loveasca decisiv cu reverul ci doar defensiv. Asta e una din slabiciunile majore a lui Nadal, pe langa serviciu foarte slab si jocul la fileu aproape inexistent. Apoi reverul lui Federer este unic, acele passing shot-uri erau magnifice sau reverul cross ca sa nu mai vorbim de slice-urile lui Federer care mergeau aproape paralel cu fileul. Plus jocul la fileu, voleurile, stopurile. Dar tehnica loviturii pe rever a lui Federer este intradevar unica. Si asta au spus-o specialistii. Cand loveste cu reverul, corpul lui Federer este perpendiculat cu linia de fund, dar racheta este dusa mult in spate si este paralela cu linia de fund iar racheta si mana sunt in unghi de 90 de grade. Cand loveste foloseste toata forta mainii dar si a corpului. Spre deoseire de el, atat Nadal cat si Djokovici, care lovesc cu ambele maini cu reverul, corpul lor este paralel cu linia de fund iar forta loviturii este data doar de forta bratelor. In plus loviura este mult mai predictibila pentru adversar.
          Aici e diferenta uriasa intre jocul lui Federer si a celorlalti. El a stapanit aproape la perfectiune toate aceste lovituri.Sa nu mai vorbim de serviciu si de jocul superb la fileu. Federer nu a jucat la greseala adversarului ci i-a placut foarte mult sa riste. Uneori a pierdut chiar meciuri din cauza asta dar a si castigat multe meciuri riscand si asta a facut tot spectacolul.Nadal si Djokovici joaca mult prea prudent si de foarte multe ori joaca la greseala adversarului fara sa riste nimic. De fapt de asta a si castigat Djokovici ieri, s-a concentrat mai mult in momentele cheie si l-a facut pe Nadal sa greseasca. Dar pana la urma Federer nu ar fi ajuns sa joace asa de bine fara existenta lui Nadal si invers. Nadal a jucat cel mai bun tenis din cariera lui in anii de varf a lui Federer nu acum cand este nr1. Meciurile dintre ei, din anii 2006-2008 sunt unice
      • 0 (0 voturi)    
        eu nu m-as grabi... (Luni, 9 mai 2011, 9:50)

        me [anonim] i-a raspuns lui eugen

        sa-l ingrop pe nadal.
        e clar ca djokovici trece printr-o perioada excepenta, dar intr-adevar zgura de la madrid nu-i este prea prielnica.
        si djokovici nu a surprins prin constanta. e posibil sa-l vedem scazand mult in performante in a 2a parte a sezonului.
        pa langa asta 3 finale si 1 titlu nu e chiar rau :)
        sa nu uitam ca anu trecut pe vremea asta statea chiar mai rau
        daca nadal e in eclipsa de forma cum urla multi pe aici, imi pare rau pai inseamna ca atunci cand djokovici nu o sa mai fie in acest boom, o sa fie spulberat de nadal!
        intr-adevar el nu are ce pierde, dar cand o sa aiba ce pierde probabil chiar o sa aiba probleme

        eu nu-l vad prea bine la urmatoarele 2 turnee de mare slem pe djokovic... evident o sa ajunga prin sferturi sau semifinale, poate chiar finala. dar nu o sa castige. la US Open in schimb are sanse reale (daca-si pastreaza forma)
        PS: apropos de invinccibilitatea lui nole. la monte carlo nu a participat pt ca stia ca si-o va fure (e prima data dupa 5 ani cand nu aprticipa...)... sunt tare curios daca o sa participe la roma
        • 0 (0 voturi)    
          nu e vorba de a-l ingropa (Luni, 9 mai 2011, 11:10)

          eugen [anonim] i-a raspuns lui me

          Dar daca te uiti pe youtube la meciurile Nadal-Federer de acum cativa ani, o sa poti sa observi ca Nadal nu mai joaca atat de bine cum o facea atunci. Alerga pentru fiecare minge, juca mai agresiv, era altceva. Uzura fizica isi spune inevitabil cuvantul si lucrul asta se vede in jocul lui Nadal, Ca sa nu mai vorbim si de uzura psihica. Deja Djokovici are 3 victorii consecutive si asta inseamna mult pentru psihicul lui Nadal. Plus victoria de ieri, odata ca a fost acasa la Nadal si mai ales ca a fost pe zgura, pe suprafata pe care Nadal a fost imbatabil.
          Acuma la Roland Garos, suprafata e mai lenta decat la Madrid si asta il avantajeze pe Nadal. Dar o victorie a lui Djokovici la Roland Garos va cantari enorm in ierarhia mondiala.
          S-ar putea sa ai dreptate in ce priveste ceea ce va face Djokovici la turneele GS pentru ca acum Nole este prin in capcana recordului victorilor consecutive si va trebui sa joace foarte bine si la turnee Master si asta s-ar putea sa il epuizeze fizic. De astea este si posibil ca sa evite participarea la Roma.
          Ce va fi la Wimbledon e greu de estimat acuma dar e clar ca la US Open,Djokovici poate fi considerat favoritul nr 1. Dar nici Federer nu trebuie subestimat. Deja s-a vazut o imbunatatile destul de buna in jocul lui si ar fi putut foarte usor sa il bata pe Nadal in semifinala daca nu se enerva in setul 3 la acea minge de 2-2. Nu si-a spus nici el ultimul cuvant.
          Ca sa concluzionez: Nadal nu e terminat dar este evident ca se afla deja pe o panta descendenta a carierei lui. Va mai juca 2 sau 3 ani si va mai castiga turnee de GS, asta e car dar nu va domina intr-o maniera categorica asa cum a facut-o Federer timp de aproape 5 ani.
          In plus, la ora acutala apar jucatori tineri cu mult mai multa forta decat Nadal si ma refer aici in primul randla Beluci care a jucat fenomenal cu Nole in semifinala si care a pierdut datorita lipsei de experienta. Va fi tot mai greu sa faci fata unor astfel de jucatori in viitor
  • +2 (2 voturi)    
    am un mae regret (Luni, 9 mai 2011, 4:43)

    fanfederer [anonim]

    Ca Federer a facut greseala, din punct de vedere al carierei de tenismen desigur, sa se casatoreasca intr-un moment in care mai avea inca multe de spus in tenisul mondial. Acuma desigur cand ai castigat tot ce puteai sa castigi in tenis, cand ai depasit aproape toate recordurile posibile, e normal sa te gandesti si la viata personala. Daca Federer si-ar fi amanat casatoria macat cu 2 ani , si astazi ar fi fost numarul 1 si ar fost imbatabil. S-a vazut foarte clar ca din momentul in care Federer s-a casatorit dar mai ales dupa nasterea copiilor, jocul lui Federer a scazut mult, mai ales la capitoulu concentrare. E clar si e si normal ca nu mai petrece 8 sau 10 ore pe terenul de tenis si la sala, asa cum facea inainte de 2008 si lucrul asta se vede clar. Altfel ar fi fost capabil sa ii bata pe toti ciomagarii din ziua de astazi chiar si acum Le spun ciomagari si nu tenismeni pentru ca asta sunt. FInala de astazi a avut momentele ei frumoase si chiar spectaculoase dar in esenta a fost un joc intre doi ciomagari care ori trimiteau mingea foarte puternic in terenul adversarului, ori se concentrau sa trimita mingea dincolo de fileu si sa astepte sa greseasca adversarul. DIn punctul de vedere al spectacolului, meciul a fost mediocru. Pe de o parte Nadal a jucat crispat si se vede deja ca ii este teama de Djokovici iar Djokovivi a jucat mult prea concetrat sa nu faca greseli mari si l-a asteptat pe Nadal sa greseasca si asta pentru ca avea nevoie de victoria de astazi ca de aer. Nu a mai riscat aproape nimic si nici nu a mai venit la fileu asa cum a facut-o in meciul anterios.
    Per total deja imi este dor de finalele de altadata din anii 2005-2007 cand era o delectare sa vezi loviturile superbe ale lui Federer. Noroc cu youtube ca mai pot sa imi amintesc dar totusi un meci live e altvceva
  • -1 (1 vot)    
    Sper.... (Luni, 9 mai 2011, 7:42)

    gigi n [anonim]

    Sper ca Nole sa incheie suprematia ”celui ce se scarpina in fund”,chiar daca acesta din urma este un jucator foarte bun.
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Luni, 9 mai 2011, 9:51)

      me [anonim] i-a raspuns lui gigi n

      1 tutlu si 3 finale nu inseamna sfarsitul carierei sa stii.
      eu cred ca djokovic beneficiaza acum si de atuul omului care vine din urma si care e intr-o forma buna si de neinvins de ceva meciuri... dar alea o sa se termine... probabil la roma... asta daca nu o sa dea bir cu fugitii ca la monte carlo...
      • 0 (0 voturi)    
        sa nu vorbim de funie in casa spanzuratului (Luni, 9 mai 2011, 16:57)

        unul [anonim] i-a raspuns lui me

        la capitoul dat bir cu fugitii nu cred ca poate cineva sa il concureze pe Nadal. De la aparitia tandemului Federer Nadal am urmarit turneele de tenis foarte mult si de multe ori Nadal a evitat intalnirea cu Federer, cel putin de 5 ori din cate am vazut eu. Il batea pe Federer pe zgura dar cand venea confruntarea pe suprafete rapide, ba il durea genunchiul ba pierdea in sferturile de finala cu jucatori mult mai slabi decat el Si lucrul asta s-a intamplat de multe ori si a fost remarcat de multi oameni. Cand insa Federer a fost intr-o forma mai proasta, Nadal nu a mai fost nici accidentat si a jucat cel mai bine si l-a batut pe Federer, Federer insa nu a evitat nici o confruntare cu Nadal, a jucat in foarte multe finale pe zgura chiar daca stia ca va pierde.
        Eu m-as bucura ca Djokovici sa nu joace la Roma. In felul asta ar amana momentul revansei pentru finala de la Roland Garos si in felul asta a pune o presiune foarte mare pe acel meci. O victorie a lui Nole la RG ar marca nu numai sfarsitul dominatiei Nadal pe zgura ci si schimbarea de lider mondial. Acum nu cred ca Nadal ar fi foarte suparat sa ajunga pe locul 2. Locul 1 nu ii prieste prea bine pentru ca trebuie sa joace la toate turneele si nu isi mai permite sa simuleze accidentari si in felul asta sa se odihneasca si ca castige un avantaj in fata celorlalti tenismeni, exact cum a facut in 2010.
  • 0 (2 voturi)    
    Nadal- lupta continua (Luni, 9 mai 2011, 9:41)

    Nadal [anonim]

    Felicitari lui Nadal pentru tot ce face pentru tenis. In acelasi timp nu pot sa nu recunsoc ca Novak este jucatorul momentului in tenis. Cu toate astea eu nu am mai vazut un alt tenisman mai determinat si mai bine pregatit psihic si fizic decat Nadal. In acelasi timp e un mare caracter, iar daca va continua cu aceeasi ambitie se va mentine pe locul 1. Din pacate nu pot sa nu observ ca in momentul de fata Novak il domina psihic, a pierdut deja in fata lui in 3 finale, Indain Wells, Miami si acum Madrid. Jocul lui de ieri a fost mai putin agresiv, se pare ca are un complex pe care va trebui sa il gestioneze.
    Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, insa ce a facut Nadal pana la varsta de 24 de ani nu a reusiot nici un jucator. respect Nadal pentru viata atat pe teren cat si inafara lui. Vamos Rafa
    • 0 (0 voturi)    
      nu ai mai vazut (Luni, 9 mai 2011, 10:22)

      george [anonim] i-a raspuns lui Nadal

      un jucator asa de bine pregatit fizic ca Nadal?
      Asta e cea mai buna gluma pe care am auzit-o. Pai Federer e de o mie de ori mai pregatit fizic decat Nadal chiar si acum la 30 de ani. Dar nu ma refer la mushii umflati cu steroizi ci la rezistenta fizica. Pe Federer l-am vazut de multe ori dupa un meci lung de 5 seturi ca arata odihnit ca si cum nu ar fi jucat deloc dar Nadal dupa 3 seturi este deja obsit. Cat despre jocul de ieri a lui Nadal, nu e vorba de complex in fata lui Djokovici ci de faptul ca Nadal si-a cam atins limitele. Daca ai un joc pur fizic nedublat de calitati tehnice, in cativa ani apare uzura fizica si jocul scade mult in calitate neavand alte arme tehnice. Cam asta se intampla cu Nadal acuma iar infrangerea de la Madrid va cantari si ea foarte mult mai ales din punct de vedere psihic.
      • 0 (0 voturi)    
        am inteles... (Luni, 9 mai 2011, 11:07)

        me [anonim] i-a raspuns lui george

        esti fan federer si il urasti pe nadal...
        toti care nu-l suferiti la orice infrangere il vedeti terminat.
        a fost jumate de an accidentat si tot n-a fost terminat! hai sa fim seriosi!
        4 finale nu e chiar de colea.
        plus ca nova nu a participat la un turneu in care aproape sigur il facea nadal! probabil exact ca sa se intalneasca cu el unde novak este in avantaj: pe terenurile rapide!
        si nu-mi spune ca e din cauza oboselii ca nu a mai ratat un asemenea turneu de mult.
        hai sa vedem ce va fi! e clar ca acum novak este intr-o mare forma, dar nu se stie cum se va descurca in urmatoarele turnee, unde nu mai are atuul vitezei!
        pan acum l-ati ingropat pe nadal de foarte multe ori si s-a dovedit ca nu aveti dreptate! eu cred ca mai are de spus multe in tenis si nu-l vad pe djokovic detronandul atat de usor de pe locu 1!
        • 0 (0 voturi)    
          e (Luni, 9 mai 2011, 14:44)

          george [anonim] i-a raspuns lui me

          Eu nu iubesc sau urasc jucatori de tenis. Eu doar ii admir sau nu si attat. Ti-am spus doar ca pregatirea fizica a lui Nadal nu este chiar asa de buna precum spui tu, Pana la urma, pregatirea fizica se vede nu numai prin maniera de joc de pe teren ci si prin cat de mult sta un jucator pe margine din cauza accidentarilor. Ori la Nadal chiar pregatirea fizica lasa de dorit pentru ca nu a fost an in care sa nu lipseasca de la turnee din cauza accidentarilor.
        • 0 (0 voturi)    
          N-ai inteles nimic! (Marţi, 10 mai 2011, 0:25)

          Daniel [anonim] i-a raspuns lui me

          Certitudinii:
          1. 3 victorii contra Fedex
          2. 3 victorii in finale contra Nadal
          3. 40 de meciuri consecutive neinvins (32 de la inceputul anului, finala Davis, Hopman cup)
          4. "Sa joci tenis si sa castigi 32 meciuri consecutive e fantastic, sa joci tenis contra lui Nadal si dansul sa ramana fara aer - de nedescris" finala miami http://www.youtube.com/watch?v=X_dbb6lWqVs
          5. Daca juca la Monaco pierdea? A jucat in Madrid si nu a pierdut!
          6. Finala Madrid. 4-0 Djokovic, Nadal face 5-5 dupa care Djoker ia 8 puncte consecutive!!!

          Daca doriti pot sa mai continui cu ceea ce sa intamplat, nu cu presupuneri ce se va intampla.

          NOLE Rules!
          Salut din banatul Sarbesc
          • 0 (0 voturi)    
            si mai e si altceva (Marţi, 10 mai 2011, 3:06)

            george [anonim] i-a raspuns lui Daniel

            Nadal nu a mai jucat aproape nimic de la US Openul din 2010 si nu ma refer la rezultate ci la jocul in sine. La Australian Open a jucat foarte slab si s-a dat ranit ca sa nu ajunga intr-o finala posibila cu Federer. Si au vazut asta si spectatorii si de asta a fost huiduit la scena deschisa.
            Apoi serviciul lui Nadal din anul 2011 a fost cel mai ineficient din toata cariera lui. Reverul este ca si inexistent, iar atunci cand l-a folosit a lovit foarte defensiv si de foarte foarte putine ori defensiv.
            Cu inteligenta jocului sta foarte prost. Era 4-o pentru Djokovic si el continua sa il joace pe rever desi a pierdut o gramada de puncte pe reverul nimicitor a lui Djokovic. Apoi forta loviturilor , atuul cel mai important al jocului lui Nadal, a fost mult mai slaba decat anul trecut,iar conditia fizica nu mai este cea de anul trecut. Toate astea, cumulate cu deja comlexul Djokovic o sa ii creeze mari dificultati in sezonul 2011. Djokovic are un psihic foarte solid, se concentreaza foarte bine si greseste foarte putin. Partea proasta pentru Nadal e arma lui prinvipala, forehandul foarte puternic pe backhandul oponentului nu mai inseamna mai nimic in confruntarea cu Djocovic si asta va conta enorm, mai ales ca bagajul tehnic a lui Nadal este foarte foarte sarac


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă