Victor Hanescu, abandon "cu cantec" la Wimbledon/ Politia a arestat patru suporteri

de L.A.     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 iunie 2010, 8:54 Sport | Tenis

Victor Hanescu, la Wimbledon
Foto: Agerpres
​Victor Hanescu a parasit turneul de la Wimbledon in cel mai urat mod cu putinta. Favoritul numarul 31 al turneului de Grand Slam de pe iarba, romanul s-a  retras in setul decisiv al meciului cu germanul Daniel Brands, in turul al treilea al competitiei, la scorul de 7-6(7), 7-6(3), 6-7(7), 3-6, 0-3, dupa ce a  scuipat si a injurat cativa suporteri din tribunele de pe arena 18, aceeasi arena pe care cu o zi inainte Isner si Mahut au intrat in istorie.

Hanescu a castigat primele doua seturi la tie-break in fata lui Brands - 6-7 (7), 6-7 (3) - dar in setul al treilea a ratat patru mingi de meci si germanul a  intors meciul in favoarea sa. In setul decisiv, Brands avea un avantaj de doua game-uri (2-0), dar Hanescu, enervat de cativa suporteri de la Wimbledon a  scuipat si injurat, ceea ce i-a adus un avertisment din partea arbitrului de scaun pentru comportament nesportiv. Hanescu a cerut ca meciul sa fie suspendat  din cauza intunericului si dupa ce a fost refuzat a inceput sa joace gresit intentionat, facand greseli de picior si duble greseli. Dupa ce si-a pierdut cu  buna-stiinta serviciul, Hanescu a parasit terenul.

"Victor Hanescu s-a retras din meci din cauza unei accidentari la picior. Biroul arbitrilor analizeaza ceea ce s-a intamplat in aceasta partida", a fost  anuntul oficialilor de la Wimbledon, dar purtatorul de cuvant a oferit mai multe informatii: "Cineva din public a spus ceva. Nu stim ce. Apoi se pare ca s-a  dus si a scuipat in directia acelor oameni. Era 0-2 in acel moment si el servea, dar se pare ca a facut intentionat duble greseli. De asemenea, a injurat  inspre directia acelor oameni. Aceste gesturi, scuipatul si injuraturile, i-au adus un avertisment pentru incalcarea codului si apoi s-a retras din meci. A  incercat sa dea mana cu arbitrul de scaun, oficialul nu a vrut sa ii intinda mana asa ca s-a dus inspre adversarul sau si acesta a fost sfarsitul meciului".

"In ultimul set am vazut ca are probleme la picior si incepea sa devina nervos si din ce mai infuriat pe public, asta pentru ca era huiduit de cineva din  public. Eu nu am auzit cand a injurat. Cred ca a facut intentionat greseli de picior si duble greseli. Apoi a venit si mi-a strans mana la fileu. L-am  intrebat ce s-a intamplat si mi-a zis ca e accidentat si trebuie sa se retraga. Nu l-am mai vazut dupa ce a parasit arena. Nu se intampla prea des ca un  jucator sa se enerveze atat de rau. Nu a fost politicos din partea lui sa reactioneze asa, dar aceasta a fost decizia lui", a declarat dupa meci si Daniel Brands.

La cateva minute de la incidentul de pe teren, pe arena 18 si-a facut aparitia si politia, care a arestat patru persoane. "La 20:50 (ora locala), politia a  fost chemata la turneul de tenis. Patru oameni au fost arestati pentru comportament neadecvat si au fost dusi la sectia de politie din sudul Londrei pentru a  continua ancheta", a fost comunicatul politiei.

Desi politia a declarat ca a fost chemata de Hanescu, oficialii de la Wimbledon neaga ca cele doua incidente ar avea legatura. "Primul gand a fost ca cei  patru oameni arestati au avut legatura cu incidentul cu scuipatul, dar acum ne gandim ca acestea nu ar avea cum sa aiba vreo legatura. A fost doar o  coincidenta. Incidentul cu scuipatul a fost directionat catre o alta persoana, pe care noi nu o stim", a declarat purtatorul de cuvant de la Wimbledon.

Potrivit regulamentului Grand Slam-urilor, orice act considerat a fi "flagrant si deosebit de daunator succesului turneului" poate fi judecat ca o  "infractiune majora de comportament agravant". Amenda maxima pe care o poate primi Hanescu este de 10.000 de dolari.


Citeste mai multe despre   























13711 vizualizari

  • +4 (20 voturi)    
    fairplay (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 9:17)

    fairplay [anonim]

    Sportivii sunt ambasadorii natiunii. N-ar fi trebuit sa-si piarda cumpatul chiar si daca era huiduit.
    • -4 (16 voturi)    
      Daca tie... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:38)

      Tetelu [anonim] i-a raspuns lui fairplay

      niste neica nimeni din tribuna ti-ar zice 'Ich hoffe deine mutter stirbt,Go home gypsy, your waek gypsy, weak...', si asta de-a lungul meciului in continuu, tu ce ai face? Eu personal m-as duce si m-as pisa pe spectatorii aia si pe Wimbledon. Arbitrul a fost un m... ca nu a oprit jocul sa-i evacueze pe rahatii aia 4. Adica totusi sunt remarci rasiste intr-un sport de gentlemeni, nu? Nu pot sa zic decit bravo Hane! Nu tolera rasismul in tenis! Macar tu!
      • +8 (14 voturi)    
        ce metoda de combatere a marlaniei publicului? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:56)

        geizer [anonim] i-a raspuns lui Tetelu

        ...un scuipat fata de o mana de retarzi nu arata decat ca e la acelasi nivel cu el...
        asta daca vine si de la un practicant de tenis, care s presupune ca are are clasa, este gentleman si detine psihic de fier pt a practica sportul rege...
        stii cum e, intotdeauna iti alegi ce batalie porti...daca cobori la nivelul ala..nu ai ce cauta pe terenul ala..se poate insa reprofila pe fotbal..acolo e trecut cu vederea!:)
        e o vorba de la romani incoace..acvila non capit muscam!
        • -5 (13 voturi)    
          EU NU DETIN... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:16)

          ciombe [anonim] i-a raspuns lui geizer

          Un psihic de fier. Le rupeam capu' fatalailor alora!
          Iar tu nu ai facut in viata ta sport! Lasa-ne!
          Romanii nu sunt laturile acetei Europe. Avem multi nenorociti, dar nici chiar asa! Vezi ce se intampla pe strazile din Londra cu "sustinatorii" angliei (A - va fi atunci cand vor respecta pe toata lumea!).
          • +2 (4 voturi)    
            da, dar pumnii nu au creier:) (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:09)

            geizer [anonim] i-a raspuns lui ciombe

            mai cimbe mai, daca vrei ca romanii sa nu mai fie privit la laturile europei..ai putea sa incepi in primul rand cu tine....uite ce limbaj si ce atitudini promoveze tu aici ca fiind normale...
            Sportul e autocontrol si disciplina!
            Lead by example....daca pe tine cineva de face idiot si tu ii dedici un proces mental si mai si actionezi, nu esti cu nimic mai bun ca cel ce te jigneste! Stii si tu...doar adevarul doare, deja te-ai inclus in tagma nesimtitilor singur prin actiunile tale...si asa a facut si hanescu...si serena williams..si nastase....poti sa scoti un om din ghetou/mahala, dar nu poti sa scoti ghethoul/mahalaua din om!
        • +2 (6 voturi)    
          Dicton latin (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:33)

          george [anonim] i-a raspuns lui geizer

          `Aquila non captat muscas`. L-am corectat pe geizer. In rest, de acord cu el.
          • +2 (4 voturi)    
            varianta aia mai agramata o folosesc americanii:) (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:31)

            geizer [anonim] i-a raspuns lui george

            am facut 10 ani de latina:)

            captat..e incorect....
            capto, -are, -avi, -atum vb. a cauta sa prinda, a cauta sa castige; a urmari, a prinde in cursa

            Sensul de aici de a prinde...acvila nu prinde muste (sens generic):

            capio, -ere, cepi, captum vb. a lua, a apuca, a prinde; fig. a cuceri

            Muscas...e plural de asta englezit..pui un S si da plural...not!

            Si legat de hanescu, dictonul asta (un joc subtil de cuvinte) se potriveste la fix, caci substantivul MUSCAM in lb latina are si sensul de om plictisitor, bazaitor, vulgar exact tipul celor din tribuna lui! Doar ca el nu a fost acvila, ci tot musca...
      • +9 (11 voturi)    
        normal ca asa faceai (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:34)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Tetelu

        ca doar esti roman... Jerry Seinfeld avea o replica extraordinara in serial (catre George): "cea mai buna razbunare e sa traiesti bine"! cea mai buna razbunare a lui Hanescu era sa stralucasca pe teren si sa ii ignore pe jegosii aia! dar nu! el a vrut sa fie ca ei! si ca ei a ajuns!!
      • +8 (8 voturi)    
        NIste scuze ar rezolva situatia... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:44)

        ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui Tetelu

        Fiecare are momente cand cedeaza nervos...

        Ganditi-va ca Hane era pe punctul de a-si depasi cea mai buna performanta la turneul londonez. A inceput foarte bine; a condus cu 2-0 la seturi si a ratat 4 mingi de meci. Ori va dati seama ce frustrari s-au acumulat in sufletul omului. In conditiile astea sa vina niste zgarie branza sa te injure, sa te faza tigan etc normal ca l-au scos din minti si a reactionat in halul asta! Daca era fotbalist ar fi sarit la bataie dar nefiind decat un tenisman nu a iesit decat un schimb de injuraturi asezonat cu putina saliva.

        In concluzie, Hane nu a procedat deloc bine, s-a facut de ras etc. Totusi are circumstante atenuante si daca ar organiza si o conferinta de presa in care sa-si ceara scuze pt. comportamentul sau " la cald" cred ca nu ar mai avea nimeni ce sa-i reproseze...
      • +2 (2 voturi)    
        Ca vacarul pe sat (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 20:53)

        Conrad_QS [utilizator] i-a raspuns lui Tetelu

        Ce treaba are Wimbledonul cu 4 indivizi dereglati? Te piși pe Wimbledon... e ca și cum ai zice că te piși pe firma Mercedes că un manelist te-a stropit cu mașina. Super mentalitate, bravo.
        Bine că nu ai fi fost tu în locul lui, să te piși.

        Hănescu avea și alte alternative, ce a făcut nu a fost ok, el reprezintă un sport care prin definiție e fair play.
    • +2 (2 voturi)    
      Ambasadorul & Lady Gaga (Duminică, 27 iunie 2010, 1:28)

      Radio & Lady Gaga, Wim. fan [anonim] i-a raspuns lui fairplay

      Esti SUBTIRE tare daca judeci un popor intreg dupa gesturile unei persoane de a se manifesta pe un teren sportiv,intr-un office dintr-un centru de afaceri londonez,din Champs-Élysées cand cersesc in 4 limbi internationale sau din Silicon Valley cand nu aveau timp sa-si savureze MAS-GranTurismo din cauza extra-timpului acordat jobului. Mare eveniment mare ca Vic.H. a injurat in l.romana si a scuipat in l.engleza niste suporteri care folosesc vuvuzeta sa poata bea bere (revad inregistrarea din RSA cu suporterele englezoaice ce "servesc" bere "la invers" cu vuvuzeta) si care intre doua ragaieli deranjeaza un meci din Court 18 ce nu se indrepta spre un scor de rugby...erau oare englezi? E de condamnat gestul lui Vic.H. dar nimeni nu a inteles cat de profumda a fost jignirea primita de el intr-un moment de bulversare si frustrare psihica(se intampla in sporturile individuale, iar J. McEnroe numai azi nu a persiflat si injurat la BBC-2). Se pare ca atat Vic.H cat si arbitrul princ. au scaparile lor nejustificate si reprobabile.
      Daca tu nu ai plecat niciodata mai "sus" de Pipera-Buc atunci afla ca sunt romani care reactioneaza neconditionat cand sunt injurati de mama sau jigniti pentru origine,deci de Romania oricum ar fi ea: Romania.FYI Vic.H trebuie sa plateasca US$15K, conform Referee's statement concerning Victor Hanescu, de la http://www.wimbledon.org/en_GB/news/articles/2010-06-26/201006261277565431057.html si FYUp citeste doar ce posteaza persoane prezente la meci si nerezidente in ROU: http://www.wimbledon.org/en_GB/news/articles/2010-06-25/201006251277505644557.html. Am revazut gestul unic a lui Vic.H, BBC-1 ruleaza cu periodicitate orara demna de Spice Girls in zilele de glorie.
      E de condamnat gestul sau in contextul tenisului, dar atat, fara alte conotatii sau speculatii.
      Sti cat timp TV are un "ambasador'" de acest gen de la autoritatile pe care le reprezinta fie si prin steagul arborat la Wimbledon in raport cu Mitica soccer league din ROU?
  • -2 (12 voturi)    
    Pacat (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 9:24)

    mistydo [utilizator]

    Ce usor te poti enerva! Arbitrul nu a vazut nimic? Prea multa secretomanie si la englezi...
  • +3 (19 voturi)    
    Foarte urat (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 9:49)

    anonim [anonim]

    Atitudine nesportiva si neprincipiala a lui Hanescu.
    Un fel de manelism sportiv. Nu am vazut niciodata ceva similar in tenis.
    • -1 (13 voturi)    
      haipa (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:29)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      N-ai vazut asa ceva ?
      Intra pe youtube si scrie "Verdasco y los galos " , ca sa vada principialul de tine ca se intampla si la case mai mari .
      • +1 (1 vot)    
        Ha ha (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:22)

        Stef [anonim] i-a raspuns lui sentenced

        Foarte tare ! Mi-a placut :D:D
      • -2 (2 voturi)    
        . (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:42)

        I [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        data viitoare fi mai eficient, posteaza linkul direct ;)
      • 0 (6 voturi)    
        si asta il scuza?? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:35)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        sau ce?
        • +3 (5 voturi)    
          am zis ca il scuza sau ce? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 15:39)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          Faptul ca i s-a intamplat si lui Verdasco nu il scuza pe Hanescu .
          Ce-l scuza pe Hanescu este faptul ca a fost scos din sarite si a reactionat ca un om normal la cap .
          Iar dupa cum vezi cel caruia i-am dat raspunsul a pus problema ca si cum "noi romanii , vesnic manelistii de noi" , am vrut sa ii dovedesc ca nu noi suntem singurii nenorociti de pe pamant (lucru pe care ar trebui sa il realizeze mai multi romani care au boala auto-injosirii) .
          • 0 (4 voturi)    
            Ma tem ca nu ai inteles nimic. (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:39)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui sentenced

            Nu ma chinui sa iti explic. Iti spun ca nu am generalizat deloc cu noi romanii. Dar poate stii tu ceva, ma rog.
            Toate cele trei nume sunt exceptii de la spiritul tenisului. Repet, a scuipa este un gest manelistic. Ca si mancatul de seminte. Nu am mai vazut la nimeni in tenis.
            • +1 (1 vot)    
              ok (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 18:43)

              sentenced [utilizator] i-a raspuns lui anonim

              Vezi altele in tenis .
              Sau te-a deranjat in mod special scuipatul ? Deci alte forme de manifestare sunt cat de cat permise pana la scuipat, asta nu accepti , nu ?
              Cat despre generalizarea cu "noi romanii" , asta am inteles eu din felul in care te-ai exprimat , poate nu e asa .
          • 0 (0 voturi)    
            NIMIC nu il scuza pe Hanescu (Duminică, 27 iunie 2010, 4:05)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

            sa fie clar!!!!! si daca nu ai inteles atata lucru, esti in aceeasi categorie!!! de la Iisus incoace se tot predica despre alt soi de reactie la un om "normal la cap", ca sa te citez...
            • 0 (0 voturi)    
              Unele lucruri totusi il scuza (Duminică, 27 iunie 2010, 22:29)

              sentenced [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

              Iisus predica despre o lume ideala , in care noi din pacate nu traim .
              Plus ca , daca as avea de ales intre a fi in categoria celor ca Hanescu sau categoria criticilor efervescenti ca tine ... e clar ce as alege .
              • 0 (0 voturi)    
                Iisus a coborat intre oameni (Luni, 28 iunie 2010, 15:17)

                zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

                si a aratat, prin ceea ce a facut, care e modelul! acum fiecare alege ce vrea si dupa cat il duce capul! fiecare pasare pe limba ei piere...
                • 0 (0 voturi)    
                  corect (Luni, 28 iunie 2010, 15:31)

                  sentenced [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                  "This conversation ends here" -Fight Club :)
    • -1 (11 voturi)    
      Nu zau...? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 12:22)

      Gg [anonim] i-a raspuns lui anonim

      anonimule care esti, in plus de ce spunea Asche concluzionez si ca n-ai auzit in viata ta de John MacEnroe, un alt obscur manelist din tenis, de data asta american de fel. Ala nu doar ca injura, dar mai si dadea/arunca cu ce-i cadea in mana...

      Cum le mai stiti voi astia anonimii pe toate, si cum va dati voi cu parerea... aproape ca niste oameni mari...

      Cat despre Hanescu, fireste ca e pacat ca a clacat... si suporta acum si consecintele.
    • +3 (5 voturi)    
      serena williams (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 15:02)

      io [anonim] i-a raspuns lui anonim

      i-a spus arbitrei de linie ca ii indeasa racheta pe gat, intr-un limbaj foarte bine pigmentat de altfel ...
  • -6 (10 voturi)    
    imi pare rau pt el (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:04)

    eunuamid [utilizator]

    si lui ii pare rau, nu a putut rezista ...sorry da treci la groapa de gunoi a istoriei!
  • -4 (12 voturi)    
    cum e sacul, asa si peticul (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:10)

    mos ION roat [anonim]

    Daca si in tenis a razbatut "spiritul romanesc", trebuie sa ne consolam: ASTIA SUNTEM !
  • -6 (14 voturi)    
    Hanescu (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:14)

    Suporter [anonim]

    Am mai scris depre puturosu' asta indolent , si cineva mi-a raspuns ca n-am dreptate. La hoitul pe care-l are ar trebui sa fie in primii 5 dar e de o puturosenie si o nesimtire crasa.Pacat ca nu are caracter
    • -2 (10 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:24)

      uwe [anonim] i-a raspuns lui Suporter

      Eu il banuiesc de blaturi nenorocite. Are obiceiul sa castige cand nu se-asteapta nimeni, si pierde in fata unor no-name-uri.
    • +3 (7 voturi)    
      Esti tare (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 12:44)

      msrp [anonim] i-a raspuns lui Suporter

      Prietene daca tu crezi ca tenisul se joaca cu "hoitul" te pricepi formidabil. aici nu esti la culturism ma. presupun ca in acceptiunea ta un antrenor de fitness ar trebui sa fie pe locul 1 in lume la tenis, nu?

      Te semnezi Suporter? Al cui suporter esti bai?
  • -5 (13 voturi)    
    dezamagitor (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:15)

    anna [anonim]

    hai, frate, sa ai 3 mingi de meci si sa pierzi ca ...ma lasi???? are un psihic de cacao
  • +5 (11 voturi)    
    El nu declara nimic ? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:29)

    ion [anonim]

    Toata lumea il condamna ,fara ca sa-l asculte ce are de spus.Este corect ?
    • 0 (0 voturi)    
      da (Duminică, 27 iunie 2010, 4:06)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui ion

      e corect - el a spus ce avea de spus scuipand!
  • +4 (16 voturi)    
    rusine (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:36)

    un fost suporter [anonim]

    a aparut Hanescu si la stiri la CNN, cu apelativele "romanul a facut...", "romanul a scuipat"etc. Sa-i fie rusine lui Hanescu, chiar daca l-a injurat cineva din public, tenisul e un sport de gentlemeni, trebuia sa se abtina. Asa, ne-a facut de ras ca natie, ramane in anale faptul ca un roman pe care cum oare il chema, ceva cu H parca, a scuipat spectatorii...
  • +7 (15 voturi)    
    scuze (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:42)

    alex [anonim]

    Ar trebui sa isi ceara scuze.

    Mai ales la Wimbledon, care este un turneu foarte conservator, nu te apuci sa iti dai in stamba, indiferent ce te-a suparat.
  • -1 (7 voturi)    
    teneshi (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 10:51)

    serj [anonim]

    uneori mai e nevoie si de asa ceva, nedreptati ce nu pot fi demonstrate.....am incredere in Hanescu ca e baiat bun.
  • -1 (7 voturi)    
    Hane (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:19)

    Stef [anonim]

    Intr-adevar asa ceva nu se face...
    Dar cine stie care au fost motivele reale...la speculatii toti sunt buni !
    Lasa ca si Wimbledon-ul asta prea e turneul lu' peste...totul e imaculat, britanicii cu simtul lor deosebit, perfectiune si disciplina. Right !
    Mai bine ar cultiva iarba cu spor ca sa nu mai "cheleasca" dupa a treia zi de joc :P
    • -1 (9 voturi)    
      Wimbledonul vs Hanescu (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:30)

      Ionica [anonim] i-a raspuns lui Stef

      Mai Stef, daca Wimblednon e turneu lu peste, care ar fi unul valoros in mintea ta? Ceva prin Ghencea / Rahova?
      Hanescu a gresit imens si asa cum aclamam jucatorii care fac impresie buna ar trebui sa il blamam pe masura in acest caz.
      Sa isi ceara scuze, sa plateasca amenda si sa se mai abtina sa participe la turneee de anvergura.
      • -3 (5 voturi)    
        Hmm... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 12:28)

        Stef [anonim] i-a raspuns lui Ionica

        Valoare - celelalte 3 GS si cateva din MS. Nici in gluma nu as cauta valoarea in Buc, nu stiu ce amestec are.

        Wimbledonul se vrea a fi mai sus decat poate fi.
  • 0 (14 voturi)    
    Gizas (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:23)

    Teodor [anonim]

    Ii mai pupati mult in fund pe englezi?

    In orice sport te enervezi, mai ales in momente tensionate, asa cum s-a intamplat in al treilea set.

    Daca a fost injurat de vreun englez tembel, Hanescu a simtit ca trebuie sa raspunda. E usor sa postezi un comentariu din fotoliu si sa mananci rahat ca vezi Doamne acum ne-a facut de ras la Wimbledon.

    Hanescu a dat dovada ca mai are inca demnitate si ca nu se lasa injurat gratuit de niste amarasteni.

    Daca vii la Wimbledon sa urmaresti un meci de tenis (care vorba aia, e joc de gents) atunci nu injuri un jucator. Punct.

    Aa, si faptul ca a venit politia dupa e doar o coincidenta, nu? Oficialul ar trebui sa fie sanctionat. N-a dat mana cu Hanescu - o lipsa de educatie pana la urma.
    • 0 (0 voturi)    
      deci e lipsa de educatie (Duminică, 27 iunie 2010, 4:08)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Teodor

      la ala care n-a dat mana, dar e culmea demnitatii pentru hanescu sa scuipe un fraier care injura... misto educatie ai! cinste parinilor si profesorilor tai, bre!
  • +3 (13 voturi)    
    Sunt alaturi de Hanescu, (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:26)

    Constantin [anonim]

    Stim noi ce s-a intamplat acolo?De ce sa ne fie rusine cu un sportiv care a adus glorie tarii?Pe V Hanescu nu l-am ales noi si nici nu-l platim din banii nostri,urmariti va rog ce scrie presa internationala despre conducatorii nostri.Succes Hanescu!
    • -1 (5 voturi)    
      stim (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 12:23)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Eu stiu ce s-a intamplat.

      A avut 3 mingi de meci si le-a pierdut.

      Sper sa isi revina, sa isi ceara scuze si sa continue performanta.
  • +4 (10 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:35)

    Vlad [anonim]

    eu zic, inainte sa aruncam cu pietre, sa auzim ce are de spus si romanul nostru. el a fost acolo, nu noi. el stie exact de ce s-a infuriat atat de tare.

    apoi, putem judeca mai bine, nu?
  • +1 (7 voturi)    
    ciudat (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:35)

    MirceaA [utilizator]

    este ciudat ca organizatorii nu stiu cine era cel din public, dar stiu SIGUR ca nu este dintre cei arestati. Pai daca nu stii cine era, de unde stii ca nu este dintre aia?
  • +5 (7 voturi)    
    arbitrul?mitocan (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:37)

    tepes [utilizator]

    Daca cineva din tribuna il tachina sistematic,arbitrul trebuia sa se sesizeze,asa era corect.
  • +7 (11 voturi)    
    Multe semne de intrebare (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 11:49)

    Daniel [anonim]

    Un tenismen nu-si pierde cumpatul usor. Dar sunt multe neamuri proaste care insista, insista, insista si pana la uram reusesc sa-i faca sa se eneveze. Pacat ca tenismenii nu au pe cineva in acele momente alaturi de ei sa-i consilieze macar cum sa reactioneze.

    Totusi, ce s-a intamplat? Ca nu se enerva omu´ numa´ asa! Si daca s-a intamplat ceva, de ce organizatorii nu au luat masuri imediate? Sau arbitrul? Aaa ... juca un ROMAN (=sub-om pentru ei)!

    Tin minte acum cativa ani s-a intamplat ceva similar cu o mare jucatoare, Martina Higgins. Juca finala la Roland Garos cu o frantzuzoaica (numele ei nu conteaza) si "civilizatul" public francez isi "sustinea" favorita huiduind-o pe Martina! Nimeni nu a reactionat, nimeni nu a facut apel la bun-simt. In final Martina a cedat nervos. Pacat, era, de departe mult mai buna dar ... e greu sa te bati cu neam-prostia! Si, culmea decentei la Martina, ulterior le-a vorbit in franceza neamurilor proaste de acolo!!!

    Nici atunci si nici acum nu inteleg de ce cei in cauza NU AU PARASIT TERENUL. Simplu. O conferintza de presa pentru explicarea gestului ulterioara rezolva problema. Probabil ca ei respecta mai mult tenisul si incearca chiar si lupte cu morile de vant in numele lui ... sau e doar o chestiune de bani.
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 12:50)

      Teodor [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Ai perfecta dreptate ... Hanescu e tipul de jucator detasat de public. Nu este un showman, nu intretine o atmosfera in timpul meciului, cu alte cuvinte nu interactioneaza cu publicul deloc.

      Deci ceva l-a suparat in asa hal incat sa se retraga.
    • +2 (10 voturi)    
      @Daniel (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:07)

      bogdan192 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Sefu, nimeni nu te considera sub-om prin anglea. Te considera hot si prost crescut doar daca esti hot si prost crescut. Si da, Hanescu a fost prost crescut si a demonstrat asta. oricat de nervos ai fi pe tine sau pe public nu te duci sa te INJURI si SCUIPI cu nesimtitii decat daca esti la fel de prost crescut ca ei. Gestul nu poate fi scuzat si sper ca nu va fi nici iertat. In nici un sport un astfel de gest nu se lasa fara repercusiuni, indiferent de cauze.
      • -1 (11 voturi)    
        huligani (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:26)

        ion daniel [anonim] i-a raspuns lui bogdan192

        oare de unde a venit termenul asta? de la bine crescutii englezi care nu au avut echipele de gotbal suspendate din toate competitiile europene din cauza suporterilor lor plini de "fair play"
        Asa ca mai scuteste-ma cu teoriile tale. nu ii cunosti pe englezi si habar nu ai cat de mult se bea la ei si cat de violenti sunt. Acu ceva timp vroiau sa dea o lege sa bage pahare de plastic n loc de halbe p, pentru ca erau prea muti oameni raniti in baruri din cauza ca se bateau cu ele.
        • -1 (5 voturi)    
          @Daniel (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:24)

          bogdan192 [utilizator] i-a raspuns lui ion daniel

          Domnu, eu ti-am spus ca nu e civilizat ce a facut romanul nostru si tu-mi bagi ditai red herringul cu violenta huliganilor. Ce legatura are una cu alta?
    • +2 (2 voturi)    
      Martina Hingis, nu Higgins ;-) (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 15:43)

      fanica [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      dat viitoare tinetii minte numele corect!
  • 0 (8 voturi)    
    Tiganul, tot tigan ramane (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:10)

    dan [anonim]

    Acesta este nivelul nostru de civilizatie. Putea sa paraseasca terenul si fara sa scuipe.
    • +1 (7 voturi)    
      vorbesti fara sa stii (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:30)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui dan

      esti exemplul tipic de roman carete crezi de rasa superioara si te dezici imediat de fratii tai . Esti mai rau decat strainii care ne fac tigani. Asa suntem noi romanii, in loca sa fim uniti, sarim imediat la gatul oamenilor cand au momente de slabiciune. Cand Zidane i-a dat un cap in gura aluia in finala Campionatului mondial a fost sau nua fost un gest meritat?
      • -2 (4 voturi)    
        Meritaaat!! (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:50)

        Cristina [anonim] i-a raspuns lui ion daniel

        ...Capul lui Zidan in figura celui care l-a insultat , si inca asa de urat , si cand? In momente atat de tensionate! Oricine ar fi, ar reactiona la fel. O faci impulsiv. Nu ai timp sa gandesti, este bine, nu o fi...
        Eu sunt complet impotriva violentei si a gesturilor obscene si care pot umili !
        Insa de ce nimeni nu critica imbecilul din tribune , care avea ca ocupatie Estun baiat foarte educat, si de un fair-play exemplar. A facut-o insa, sub impulsul de moment. Ni se intampla tuturor, indiferent cat de pasnici am fi! Probabil cel mai tare l-a enervat.. atitudinea de .. "gentlemen" a arbitrului de scaun. Care este imposibil sa nu fi auzit, in schimb a luat pozitia pestelui. De ce, chiar nu inteleg.
    • -1 (3 voturi)    
      Stanlyebet (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:40)

      freiheit [anonim] i-a raspuns lui dan

      Stati linistiti,totul a fost programat,amenda pe care o va primi este acoperita de 25 de ori de premiul pe care il primeste de colegii lui pariori,totul a fost regizat perfect ca la Hollywood,pana la urma la fel ca si peste tot banul conteaza.
      • 0 (0 voturi)    
        esti batut in cap (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 20:44)

        ion daniel [anonim] i-a raspuns lui freiheit

        pai daca vroia sa triseze nu crezi ca putea sa o faca mai putin batator la ochi? Putea sa isi "de-a sufletul pe teren" si din cand in cand pe langa minge , asa in mommentele cheie, nu sa faca scandal.
  • +4 (6 voturi)    
    nutline (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 13:19)

    david [anonim]

    Daca asa a inteles sa promoveze imaginea Romaniei in templul tenisului, putea sa-si ia si o punga cu seminte, sa-si mai omoare timpul in pauzele dintre game-uri
  • +1 (5 voturi)    
    Viata merge mai departe (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:17)

    Nimic nu stiti [anonim]

    Tot atata va place sa condamnati, sa mancati din gura aiurea. Cand o sa ajungeti la nivelul lui Hanescu sau al altor jucatori de valoare sa mai comentati pana atunci ciocul mic si joc de glezne.

    In viata nu poti sa iei mereu deciziile corecte. Se intampla sa mai si gresesti. Asta este. Poate el nu a procedat corect , e problema lui. Nu mai vorbiti voi aiurea ca ce trebuia sau ce trebuie sa faca. Duceti-va sa frecati menta. cu siguranta la asta va pricepeti cel mai bine !
  • +5 (5 voturi)    
    CTP (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 14:25)

    AlisCuPar [utilizator]

    Hanescu a gresit , n-a gresit, asta ramane de vazut. Comenatariul lui cristian tudor popescu (da, cu litere mici) a fost de tot rahatul comunist, ce e ctp. Ce le mai intorcea comunistul, ca nici nu mai stiai daca Hane joaca bine , or ba. Jurnalist comunist, lasa-ne cu comentariile tale de tot rasul!! Fuck of!!
  • -1 (5 voturi)    
    sport.ro (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 15:01)

    david [anonim]

    Nu era de ajuns ca Wimbledon-ul, ca si tenisul in general sa fie preluat ( si macelarit) de Sport.ro, un canal vulgar si fara nici o legatura cu acest sport; nu era de ajuns sa aud si comentariile unui chibitz isteric si plin de ifose - Cristian Tudor Popescu, trebuia sa-l mai vad si pe Hanescu scuipand.
    Mister "ciocul mic si joc de glezne", expresia pe care o folosesti spune totul despre tine, nu mai e nevoie de alte comentarii.
  • 0 (4 voturi)    
    Cocalar (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 15:55)

    muciflenduri [anonim]

    Pot intelege ca te enervezi, ca iti vine sa ii bagi in ma-sa pe toti, pot intelege ca sari calul si il injuri pe un bou care te agaseaza, dar sa il scuipi?
    E un gest cat se poate de marlanesc, pentru becali si fotbalistii lui, dar nu prea vad ce cauta in tenis.
    Scuipatul mi se pare mult mai grav pentru un sportiv decat sa se fi dus sa ii traga un pumn aluia care il injura.
  • -1 (3 voturi)    
    Bine, Hane! (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 16:56)

    ioyo [anonim]

    Credeti-ma ca nu sunt adepta acestor gesturi, si stiu ca nu a fost frumos. Dar cred ca nu numai spectatorii, ci si arbitrul si organizatorii au meritat lucrul asta. Prima data s-a dus Victor de vreo 2 ori la arbitrul de scaun si i-a spus ca este deranjat de cei care huiduie si tipa cand el serveste. Tot ce a putut arbitrul sa zica a fost "Eh, asta e, e OK". Apoi betivii aia din tribuna au inceput sa se ia de el, de accidentarea lui. S-a dus din nou la arbitru. Acelasi rezultat. Dupa injuraturile si bataile de joc ale celor din tribuna, voi ati fi stat calmi? Adica un om mai calm si mai dragut ca Hanescu eu nu am mai vazut. Ceea ce inseamna ca asta a fost picatura care a umplut paharul. Daca juca Federer sau Nadal, sigur dupa prima acuzatie cei 4 nemernici ar fi fost dati afara. Dar el daca e roman, nu are dreptul sa joace linistit? Deci chiar daca nu a procedat corect, eu sunt de partea lui de data asta. Si sa stiti ca asta vine din partea unei adolescente de 14 ani.
    • +1 (3 voturi)    
      poate tocmai pt ca ai doar 14 ani:) (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 19:09)

      geizer [utilizator] i-a raspuns lui ioyo

      invatati sa nu va mai victimizati ca romani...pt ca hanescu e roman de aia nu s-a facut aia si aia, pt ca hanescu e roman de aia a facut aia si aia...
      chestia e scurta: a avut un comportament de golan (scuipatul) si unul de copil prost, infantil ulterior (pierderea deliberata si plecatul grabit).
      E o vorba romaneasca: prostia se plateste...in cazul lui 15.000 de coco!
      pacat ca se ajunge sa se "educe" oameni prin conditionari financiare/amenzi si nu prin simpla lor capacitate de a alege/se distinge moral...
  • +2 (4 voturi)    
    Poate ca sunteti prea tineri... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 18:50)

    Muncitoru_Gheorghe [anonim]

    Dar eu, in calitate de hodorog batran, mi-aduc aminte de niste gesturi destul de asemanatoare atribuite lui Nastase in vremurile lui de glorie de prin anii 70... Ba chiar unele si mai tari...
    Doar cine n-a facut sport de performanta isi imagineaza ca sportivul e un soi de robot, de Terminator, fara sentimente si cu un autocontrol de fier forjat... Sunt oameni si ei si provocati, cedeaza... Amintiti-va ca majoritatea dintre voi explodeaza daca va taie careva fata pe sosea sau nu va acorda prioritate ... Cum ar fi sa va injure direct la ora de maxima audienta?!?
  • -1 (1 vot)    
    a injurat in engleza? (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 19:55)

    nasty [anonim]

    Sau in romana? (Si din cauza ca nu a tradus l-au amendat?! ("politic..corect").

    Calmati-va...ca nu s-a patat chiar asa Wimbledonu ca rochita lui Lewinski....si nici neamu' romanilor..

    Amenda e din cauza ca s-a auzit si la ei ca trebe' sa scada veniturile romanilor, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      nu era vb de patarea reputatiei wimbledonului... (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 20:58)

      geizer [utilizator] i-a raspuns lui nasty

      ...ci de reputatia lui hanescu....aia e patata mai rau ca rochitzica lui Lewiski...wimbledonul si-a pastrat prestigiul si reputatia aplicand amenzile usturatoare, care se traduc mai pe romaneste simplu : "la noi pe teren nu acceptam asa ceva!"...
      mai ales ca gestul lui hanescu a avut un press coverage urias..a ajuns pana in australia si indonezia...sanctiunile sunt o consecinta fireasca.
      • 0 (0 voturi)    
        wimbledon (Duminică, 27 iunie 2010, 3:20)

        V [anonim] i-a raspuns lui geizer

        ar trebui mai intai sa nu accepte spectatori de genul acela. am fost anul trecut la finala US Open si am avut la cateva randuri in spatele meu 2 argentinieni beti care au racnit tot meciul si au scos din rabdari un intreg sector. stadionul e imens si din pacate nu s-a deranjat nimeni sa vina sa faca ceva, eram prea departe de teren. gestul lui hanescu vine pe un fond in care tenisul nu mai e ce a fost, s-a democratizat, manelistii intra in tribuna si cineva trebuie sa le puna o frana. in cazul de fata, in mod nefericit, a trebuit sa o faca Hanescu si din pacate camerele de luat vederi sunt pe el, nu pe ghiolbanii din gloata. asta e. in alta ordine de idei, press coverageul e doar normal, nimic iesit din comun si nu face nimeni mare caz de intamplare in sensul condamnarii excesive a lui Hanescu, toata lumea este de acord ca afost provocat peste limita.
  • -3 (3 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 21:20)

    Razvanel [anonim]

    Cei ce sunteti impotriva atitudinii lui Hanescu votati aici si poate asa se va sesiza totusi cineva, sau mai ales chiar el, si sa mai incetam odata cu mizeriile si cu comportamentul asta rau-famat. Nu avem nimic cu el ci doar cu atitudinea lui de neiertat. Stati linistiti..."foloasele" tot noi le tragem peste tot prin Europa, asa ca votati contra atitudinii nesimitite de care a dat dovada!
  • 0 (0 voturi)    
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Luni, 28 iunie 2010, 0:41)

    Idioti [anonim]

    O da, el ne face de ras in Europa mult civilizata.
    Arbitrul trebuia de la inceput sa ia masuri dar fiindca era vb de un roman ce dracu, lasa-i sa injure. Ce e mai grav ca peste tot multi romani, fani OTV, sunt indignati de ce a facut Hanescu, dar cred ca multi nici nu au vazut meciul, dar dau din gura sa nu cumva sa nu prinda si ei o bucata de vorba. Asa ca lasati "suptul", de vorbe, si nu mai sariti ca fecioarele de ce a facut Hane. Comisia aia ar fi trebuit sa-i ia licenta de arbitru aluia pentru facptul ca nu a facut ce trebuie. Gestul lui cu scuipatul si injuratura nu trebuia sa existe dar cu abandonul is de acord.
    Hai succesuri
  • 0 (0 voturi)    
    :| (Luni, 28 iunie 2010, 17:52)

    mlm [anonim]

    au ajuns sa ne umileasca si la tenis,sa-si bata joc de copilu asta care a vrut sa dea ce a avut mai bun..si doar pt ca era roman?!..rusine EUROPA!!!
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE (Marţi, 29 iunie 2010, 0:40)

    maria [anonim]

    Aceasta persoana reprezenta Romania,nu???Cred ca ar trebui dat in judecata de statul roman pentru gestul sau de copil de 10 ani.RUSINE!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Replica la aceste comentarii... (Marţi, 29 iunie 2010, 14:24)

    Eugen [anonim]

    Eu am vazut meciul la TV. Hane a apelat la arbitru de cateva ori pt. a linisti publicul dar acesta nu a facut nimic in acest sens. Ce a facut el e normal in opinia mea. Si eu sunt jucator de tenis si daca mie arbitrul mi-ar fi facut fite as fi oprit jocul si chemam arbitrul principal pt. a rezolva conflictul. Eu nu scuimpam dar le-as fi tras o racheta in cap.
  • 0 (0 voturi)    
    impardonabil (Joi, 1 iulie 2010, 20:06)

    stana [anonim]

    ceea ce a facut Hanescu, n-am mai vazut in tenis,foarte rusinos ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri