Marius Copil: "Romania nu m-a ajutat cu absolut nimic. Mi-as dori sa vad oamenii din tenisul romanesc ca se ocupa mult mai mult de tineri"

de Diana Ene     HotNews.ro
Duminică, 22 octombrie 2017, 8:50 Sport | Tenis

Marius Copil
Foto: Marius Copil/ Instagram
Romania va juca in Israel un meci decisiv pentru ramanerea in Grupa I a Zonei Europa/Africa a Cupei Davis, in perioada 27-29 octombrie, insa cel mai bun tenisman roman la simplu al momentului, Marius Copil, aflat pe locul 74 ATP, nu va lua parte la competitie. Copil prefera sa participe la turnee care sa-l ajute sa urce in clasamentul mondial, precizand ca "Romania nu l-a ajutat cu nimic in cariera sa". "Daca traiam intr-o tara care m-ar fi ajutat total in cariera, atunci da, as da si eu inapoi Romaniei ceea ce ar merita", a spus Copil, intr-un interviu pentru Telekom Sport.

"Romania nu m-a ajutat cu absolut nimic. Cand eram junior, la 16 ani, tatal meu platea tot doar ca sa pot participa pe tabloul principal, sa nu mai joc in calificari. N-am fost ajutat cu nimic. Totul a fost obtinut pe barba mea si cu ajutorul parintilor mei.

Daca traiam intr-o tara care m-ar fi ajutat total in cariera, atunci da, as da si eu inapoi Romaniei ceea ce ar merita. Mi-as dori sa vad oamenii din tenisul romanesc ca se ocupa mult mai mult de tinerii care vin din spate. Mie mi se pare ca jucatorii tineri nu sunt ajutati cu nimic, nu sunt indrumati bine, chiar nu mi se pare normal", a declarat Marius Copil, potrivit Telekom Sport.

"Mi-as dori o schimbare, un pic mai mult respect din partea capitanului, din partea Federatiei. Ma inteleg foarte bine cu Andrei (n.r. Andrei Pavel - capitanul nejucator al Romaniei) in afara tenisului, un baiat extraordinar, dar in plan profesional, mi-as dori sa se implice mai mult", a mai spus Copil.

Pentru Marius Copil este a doua oara consecutiv cand refuza sa joace pentru echipa de Cupa Davis a Romaniei, dupa ce nici in septembrie nu a participat la meciul cu Austria.

Aflat in acest moment pe locul 74 in ierarhia mondiala de simplu (cea mai buna clasare a carierei), Copil are nevoie de puncte pentru a ramane in top 100 ATP si implicit pentru a prinde tabloul principal la marile turnee.

Tensiuni intre Marius Copil si Horia Tecau

Potrivit Telekom Sport, dupa meciul cu Austria, Horia Tecau a declarat ca reprezentarea echipei nationale la o competitie precum Cupa Davis este o mandrie si orice jucator ar trebui sa confirme prezenta.

"El (n.r Horia Tecau) castiga un tur, sunt minimum 45 de puncte, daca nu 90. Eu ca sa ajung la 90 de puncte trebuie sa castig un turneu Challenger. Si eu daca as avea un an in care sa joc pe tabloul principal al tuturor turneelor de Masters si Grand Slam, as face mult mai lejer puncte" - a spus Marius Copil pentru Telekom Sport.

Din echipa de Cupa Davis a Romaniei pentru meciul cu Israel nu fac parte nici cei mai buni jucatori de dublu ai momentului, Horia Tecau (11 ATP) si Florin Mergea (47 ATP).

Potrivit Telekom Sport, Florin Mergea este nemultumit de faptul ca Andrei Pavel, capitanul nejucator al Romaniei, desi este prezent la turneele din circuitul masculin, nu merge niciodata sa-i urmareasca din tribune pe reprezentantii Romaniei. In plus, meciul cu Israel va fi ultimul pentru Andrei Pavel, care va renunta la actuala functie si se va concentra pe colaborarea cu Simona Halep.

Lotul Romaniei pentru partida cu Israel:

Dragos Dima (464 ATP la simplu, 1.264 ATP la dublu), Nicolae Frunza (588 ATP la simplu, 663 la dublu), Vasile Antonescu (649 ATP la simplu, 454 la dublu) si Bogdan Borza (793 ATP la simplu, 1.229 la dublu).

Meciul cu Israelul va avea loc in perioada 27-29 octombrie, pe Canada Stadium din Ramat Hasharon, suprafata de joc fiind hard.

Romania a pierdut ambele partide din acest an, 2-3 cu Belarus si 1-4 cu Austria, in timp ce Israelul a fost invinsa cu 5-0 de Portugalia si cu 5-0 de Ucraina.

Romania a castigat toate cele patru confruntari cu Israelul in Cupa Davis: 4-1 la Bucuresti in 1962 in primul tur al zonei Europa, 5-0 la Bucuresti in 1969 in sferturile zonei Europa, 5-0 la Tel Aviv in 1974, in sferturile zonei Europa, 5-0 la Sibiu in 2015, in primul tur al Grupei I a zonei Europa-Africa, conform Agerpres.


Citeste mai multe despre   





















5060 vizualizari

  • +49 (59 voturi)    
    Adevarat (Duminică, 22 octombrie 2017, 8:55)

    OmulNou [utilizator]

    Romania nu da doi bani pe atleti, dar cand acestia incep sa castige concursuri, imediat se baga politrucii la un selfie cu campionul.

    Profitori sadea.
    • -4 (16 voturi)    
      si ce facem omule? (Duminică, 22 octombrie 2017, 13:48)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Ramane sa fie cupa Davis si competitii similare de alte sporturi, doar pentru USA si inca 15 de tari?
      Aia in tari mai sarace decat noi ce sa faca? Se lasa si ei? Se lasa toata lumea?
      • +4 (4 voturi)    
        A trecut de mult vremea cand echipele (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:30)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

        de Cupa Davis erau formate din cei mai buni jucatori !

        SUA si celelalte 15 tari or sa joace cu jucatori din prima suta iar noi cu jucatori de la locurile 300 in sus !

        PS. Asta si pt faptul ca in Romania sportul a devenit tot mai mult o chestiune privata in care statul se amesteca tot mai putin, fie pt ca nu are resurse, fie pt ca nu il intereseaza !
        • +2 (4 voturi)    
          Sportul este despre performanta, valoare (Luni, 23 octombrie 2017, 0:40)

          Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Cum sa fie statul interesat de asa ceva?
          El este ocupat pana peste cap cu protejarea hotilor si criminalilor. Iar resurse nu are nici macar pentru a asigura conditii de trai "corect" infractorilor.
    • -21 (39 voturi)    
      dar tacsu de unde a avut bani? (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:40)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      sa-i plateasca lui tenisul? I-au picat din cer, de pe Luna? Nu i-a facut tot prin tara asta?
      Asta e mentalitate de milog frustrat, desi a ajuns bine, are bani, are de toate.. lui sa i se dea intai. Apoi, dupa ce-si face niste calcule, mai vede el daca da si inapoi ceva.
      Astuia ar trebui sa i se retraga cetatenia, sa se duca in ma-sa unde vede cu ochii, ca de haimanale d-astea nu duce tara lipsa.
      • -14 (22 voturi)    
        am uitat sa adaug (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:25)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        tu stii, bai, arogantule, cat primeau de la "tara" marile valori ale sportului romanesc pe vremea comunismului? Cate un video bah, asta daca castigau Liga Campionilor!
        Intreaba pe Hagi si pe ceilalti. Ei cum au facut de nu s-au dezis de aceasta tara si au jucat cu suflet pentru nationala? Si nationala i-a rasplatit, i-a facut chiar mai mari decat erau.

        Du-te in nomansland, milogule. Vezi poate aia iti vor da mai multe, la ce valoare deosebita ai.
        • +10 (12 voturi)    
          usurel bai Iancu Jianu (Duminică, 22 octombrie 2017, 22:12)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          ca dai in diabet. deschide fereastra sa iei o gura de aer "romanesc". Codrine, porc chelios, tu esti mah? hai ca glumeam.
          copilul asta nu pare ca vrea sa "fie mare sau mai mare decat este", MILOGULE cu neuronii.
          Copilul asta spune ce gandeste, o chestie relativ noua in peisajul asta mioritic populat cu codrini, firi si preoti pedofili.
      • +12 (12 voturi)    
        Tu de unde crezi (Duminică, 22 octombrie 2017, 18:59)

        mullard [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Stii ceva nu stim noi? A facut bani in Romania si nu a platit taxe si impozite? I-a furat din contracte cu statul? I-a facut devalizand banci de stat?

        Ai o manie proletara demna de alt secol si alta oranduire.
      • +9 (9 voturi)    
        Asa merita, nenorocitul ! Nepatriotul ! (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:38)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Martafoiul ! Coate goale !

        Copil ar fi un prost daca ar da inapoi ceva unuia ca tine !

        PS. Chiar ar fi bine sa plece ca ramane dl. Andrei Bunescu sa combata ! ;)
    • -3 (15 voturi)    
      Corect (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:34)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Dar Romania nu inseamna Guvernul, ci tot poporul asta, iar poporul merita mai mult din partea lui Copil.
      Schimbarea nu vine de sus, ci de jos, de la aia multi. Daca tu ca cel mai bun jucator de tenis roman refuzi sa joci pt tara, ce exemplu dai alora mai tineri care incearca sa-si faca un nume in sport?
      Cum producem schimbare daca refuzam schimbarea?
      Mentalitate comunista dle. Copil.
  • -14 (48 voturi)    
    Patriotismul (Duminică, 22 octombrie 2017, 9:20)

    constan [utilizator]

    Dl Copil are dreptul sa participe la ce competitii doreste,dar oare Tecau si fetele din lotul national au fost ajutati mai mult de Romania?Patriotismul nu este negociabil,asta este si apoi ori cu Copil ori fara el cred ca tot pe acolo suntem.Eu iti urez succes si ganduri bune pentru ca tot roman esti.
    • +21 (45 voturi)    
      patriotism ieftin (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:36)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui constan

      pentru cei cu mintea odihnita
      • +6 (8 voturi)    
        Lamurire (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:21)

        constan [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

        Int-o declaratie anterioara Copil a explicat ca doreste sa-si imbunatateasca pozitia in clasamentul ATP si pentru asta trebuie sa participe la turneele respective,mi se pare logic si normal pentru un jucator profesionist care traieste din tenis.Eu comentez exclusiv declaratia lui in care sustine ca tara nu i-a dat nimic si nu are nicio datorie fata de tara.Romania suntem intai si intai noi cei multi dintre care unii inarmati cu esarfe si steaguri tricolore ii urmam pe sportivii nostri si ii sustinem pe toate arenele lumii si fata de noi are obligatii..Sunt convins ca marii sponsori din sport cauta sportivi cu potential ridicat de popularitate,ori cu asemenea declaratii nu cred ca Marius Copil va castiga ceva.Apropos oare Djokovici care-si propune sa hraneasca toti saracii din Serbia,este patriot,oare a primit totul de la tara lui?
    • -9 (21 voturi)    
      dar ce e cineva care primeste ceva fara munca? (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:47)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui constan

      in orice domeniu, primesti doar daca esti super talentat, daca ai noroc sa te vada cine trebuie, si poate nici atunci. Un milog cu bani (caci fara bani nu existi in tenis) si plin de frustrari.

      Si eu am muncit ca sa am ce am, nu mi-a dat nimeni, domnule milog, si nu ma mai plang prin ziare. Dar copiii din orfelinate ce primesc? Dar bolnavii din spitale? Stii ca primesc un ceai cu margarina la micul dejun? Dar pensionarii? Ar trebui ca statul sa contribuie la ifosele unor vedete inchipuite, sa le sponsorizeze lor activitati de leisure.
    • +1 (9 voturi)    
      ba da! (Duminică, 22 octombrie 2017, 22:13)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui constan

      patriotismul ESTE negociabil. Daca tu vrei sa traiesti pe vremea lui Ctin Brancoveanu, e problema ta!
  • +24 (36 voturi)    
    In Romania hotii sunt apreciati (Duminică, 22 octombrie 2017, 9:59)

    rov [utilizator]

    si cei care fenteaza munca si legile.
    Asa ca daca cineva va striga vreodata : Lupul, s-ar putea sa-l cautam printre noi...prima data!!
  • -32 (58 voturi)    
    Pfff.. (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:04)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    Nici nu tu ai ajutat Romania cu absolut nimic. Eu zic ca e egalitate.
    • +19 (33 voturi)    
      Exact (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:44)

      Philipe [utilizator] i-a raspuns lui Petre Cusuru zis si Barba Trista

      Doar ca România acum emite pretentii de la om, convocându-l in lotul național pe de-o parte :-), iar pe de alta parte prin vocea celor care se trezesc sa comenteze deciziile omului.
    • -15 (39 voturi)    
      alt frustrat (Duminică, 22 octombrie 2017, 11:50)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Petre Cusuru zis si Barba Trista

      Care crede ca el a facut Romania.
      Daca nu traia in Romania nu il baga nimeni in seama cu tenisul lui.
      • -11 (15 voturi)    
        si ce, parca joaca pt Romania (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:51)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        tot pt el joaca si pt faima lui. Ce, daca joaca pentru Romania, va primi vreun roman macar un leu ajutor din participarea lui? Nu ni se mai maresc salariile si pensiile ca nu mai joaca el la nu stiu ce competitie? Mare favoare ne face haimanaua ca joaca pentru Romania. Vai de capul lui de nanac.
      • +4 (4 voturi)    
        pai... (Duminică, 22 octombrie 2017, 17:56)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        stijmabile....asta spune si el...ca nu l-a bagat nimeni in seama...decat cand a fost nevoie de el...
      • +9 (9 voturi)    
        Ia explica domnule (Duminică, 22 octombrie 2017, 18:57)

        mullard [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        Cum vine asta cu traitul in Romania. Cum si de ce a fost Marius Copil bagat in seama pentru ca traieste in Romania?

        In loc sa ne ofuscam, mai bine intelegem ca ce spune baiatul asta este cat se poate de adevarat. Romania nu face nimic pentru sportivii sai. A spus cineva inainte mea - doar cand castiga apare vreun politician slinos si libidinos sa se bage in selfie.

        Intr-adevar, nu e o declaratie frumoasa si o sa-l coste. Mai multa diplomatie nu strica - pentru ca Romania nu e statul roman, ci romanii. Care se bucura cand castiga si se supara cand pierde. Putea sa spuna acelasi lucru fara sa ii supere.

        Dar, dincolo de stilistica, adevarul este curat, iar el l-a spus asa cum e. Copil e jucator profesionist care trebuie sa acumuleze puncte pentr a fi bagat in seama de sponsori si ca sa poata participa in sport si in viitor. Restul sunt povesti.
        • +2 (2 voturi)    
          Tocmai de aceea adevarul nu o sa-l coste ! (Luni, 23 octombrie 2017, 2:56)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mullard

          Ce-o sa-i faca, ma rog, statul roman ? O sa-i ia boii de la bicicleta !

          PS. Bravo, Marius Copil !
    • +11 (15 voturi)    
      Cat poti fi de bou... (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:38)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Petre Cusuru zis si Barba Trista

      Parcă esti spiritul lui Vadim...

      Dacă lumea asta a auzit despre România e din meritul lui Copil, Năstase, Nadia, Hagi, Halep, Brancussi, Ionesco (alungați din țară) și mai puțin din meritul lui Dragnea, Iliescu și alți derbedei pe care îi votezi.

      Realizărili mărețe ale populației din zona carpato-danubiano-pontică (micul cu muștar și coada la ouă) nu au adus Rrrromânia în plutonul țărilor fruntașe, unde îi este locul (adevărul este că numai Teleormanul e mai tare decât Elveția + Liechenstein la un loc).
      • -6 (8 voturi)    
        Romania a ajuns celebra datorita lui copil (Duminică, 22 octombrie 2017, 17:46)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        hahahahaha

        Adevarul ca Romania e desteapta. Nu l-a ajutat cu nimic pe Copil pentru ca stia ce putoare va deveni.
  • +27 (53 voturi)    
    1.000.000.000.000.000.% are dreptate ! (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:36)

    Susufler0 [utilizator]

    Am practicat tenis de performanta pana la 15 ani cand m-am retras din cauza unei accidentari.

    De la 7 ani si pana cand m-am lasat parintii mei au facut toate cheltuielile pe care le presupune acest sport. Federatia Romana de Tenis a cheltuit in ceea ce ma priveste pe cateva cartoane lucioase (diplome). In fine, erau si cativa sponsori (ai Federatiei) care mai imparteau cate un overgrip sau cate un racordaj finalistilor vreunui turneu.
    In rest, incepand de la racheta si pana la transport si cazare totul era platit de parintii copilului sau tanarului tenisman.

    Marius Copil nu face decat sa spuna adevarul si ii astept pe falsii patrioti sa il contrazica.

    Eu unul am fost coleg cu cativa tineri exceptionali care daca ar fi fost sprijiniti material de federatie, astazi am fi vorbit de ei si i-am fi privit la televizor.

    Simona a avut noroc de niste parinti cu posibilitati materiale si cu bonitate, altfel...

    Andreea Mitu aproape ca s-a lasat in conditiile in care nu-si poate sustine singura cheltuielile specifice (Daca te-ai mai si accidentat, acestea cresc) Si tot asa !

    Mi-as dori ca si Simona sa nu mai fie atat de "conventionala" cand refuza cate o convocare la Fed Cup, punand inaintea acesteia interesele proprii.

    PS. In rest, este de urmarit Eugenie Bouchard, careia si acum statul canadian , mai binezis federatia ii acopera o parte din cheltuielile "de serviciu" sau in legatura cu "serviciul" !! ;))
    • -11 (23 voturi)    
      cred (Duminică, 22 octombrie 2017, 11:19)

      zigot [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ca se poate obtine cetatenia canadiana ( daca ai calitati si merite)
      • +7 (13 voturi)    
        Teoretic daca ai "calitati si merite" poti obtine (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:45)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        si cetatenia rusa sau nord coreana !

        De apreciat apreciaza cel caruia i-ai cerut-o !

        PS. Fostii mei colegi supermanaci, supertalentati la vremea aceea se chinuiau sa ajunga pe la cate un turneu la Pitesti sau la Brasov (Aradul era un fel de Munchen ca distanta pt posibilitatile lor financiare !), daramite sa se gandeasca sa ajunga in Montreal sau in Toronto !
    • +8 (10 voturi)    
      ... (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:59)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Mitu e insarcinata.
      Hai sa zici ca n-au bani sa ajute toti juniorii si ca sa nu fie discutii nu mai ajuta pe nimeni. Dar nici pe cei consacrati care au "facut ceva pentru tara" nu-i ajuta.
      Alexandra Dulgheru eroina cel putin la 2-3 meciuri de FedCup n-a primit nici macar un wildcard la turneul de la Bucuresti, a trebuit sa joace calificari. In schimb in Heather
      Watson a primit wc la toate turneele de iarba, inclusiv la Wimbledon si a reusit sa intre iar in prima 100.
      Raluca Olaru in schimb pentru ca nu si-a mai putut permite simplu, joaca la dublu. In conditiile in care parca ajunsese in primele 50.
      • +4 (8 voturi)    
        Asa-i, ai dreptate dar cred ca Andreea a ales (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:27)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        sa devina mama si pt ca avea mult timp liber, din pacate !

        In ceea ce o priveste pe ea mi-aduc aminte de un scurt interviu care i s-a luat, cred ca inainte de Fed Cup, cand aproape cu ochii in lacrimi a vorbit despre cat de greu i-a fost sa se formeze si cat de greu ajunge la turnee, din lipsa sprijinului financiar.

        Exemplele tale cu Dulgheru si Olaru sunt extrem de relevante si totodata extrem de intristatoare daca stam sa ne gandim la prezentul dar si la viitorul tenisului de camp mioritic.

        Rahatii astia din conducerea FRT si patronii diferitelor turnee din Romania si de-aiurea, care se tot bat cu pumnii in piept de cat de patrioti au fost ei in urma cu 30-40 de ani si de cat de lipsiti de patriotism sunt sportivii romani profesionisti in diferite discipline sportive

        PS. Imi pare rau de Tecau, dar cu astfel de declaratii, cred ca se pregateste de pe acum sa-l inlocuiasca, cand o veni vremea, pe Cosac de la sefia FRT !

        PPS. Ca doar nu o multumi Ministerului de profil ca i-a dat bani pt medalia obtinuta la JO si pt viitoarea renta pe care o s-o primeasca de la statul roman ! ;)
    • -6 (14 voturi)    
      mediocrii isi cauta doar scuze (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:14)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      "Simona a avut noroc de niste parinti cu posibilitati materiale si cu bonitate, altfel..."

      Corect, a avut noroc cu parintii. Cum multi au. Doar ca Simona are ceva ce ceilalti nu au, pe langa talent: ambitie, seriozitate, tarie de caracter. Asta face diferenta intre numarul 1 mondial si jucatorii din curtea scolii.
      Copil asta are toate conditiile Simonei ca sa faca performanta, dar ii lipseste creierul. De aici pleaca totul.
      • +7 (7 voturi)    
        Nu te supara dar nu ai cum sa fi mediocru (Duminică, 22 octombrie 2017, 16:24)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        cand esti in clasamentul ATP in primii o suta de jucatori !

        Ar avea "toate conditiile" poate daca si-ar permite sa aiba un staff ca al Simonei.

        Si ca sa incheiem : Creierul i-ar lipsi tocmai daca ar raspunde prezent la toate convocarile FRT si nu s-ar ingriji de cariera lui !

        PS. O zi buna !
  • +21 (21 voturi)    
    SPORTUL (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:48)

    Gigi42 [utilizator]

    In Romania s.portul e in cadere libera In scoli sportul este marginalizat;in loc de elaborarea unei strategii care sa dezvolte sportul scolar ministerul a aprobat carti.
  • -17 (25 voturi)    
    Pai (Duminică, 22 octombrie 2017, 10:58)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Statul roman de obicei cotizeaza dupa incheierea carierei, atunci cand sportivul incepe sa toarne laude politice, de obicei. Oricum, cu un asemenea caracter, individul Copil nu are nici o sansa de performanta la nivel inalt. Dar poate va fi el exceptia...
  • +21 (35 voturi)    
    Normal (Duminică, 22 octombrie 2017, 11:08)

    sdan [utilizator]

    Marius Copil a jucat 18 meciuri in cupa Davis. Dar acum e-n varful carierei si trebuie sa-si apere pozitia ATP fiindca de-acolo vin banii. Si orice-ar zice lumea, ca tenisman tre' sa faci bani. Daca meciurile de cupa Davis iti pericliteaza programul de pregatire atunci renunti la ele.
    Nu-i nimic "patriotic" sa joci in cupa Davis. O faci daca vrei sau nu. Daca te avantajeaza sau nu. Jucand in cupa Davis, teoretic reprezinti Romania dar practic reprezinti federatia nationala (si, implicit, capacitatea ei de a administra "fondul de talente" avand nationalitatea respectiva). Daca pentur moment dl Copil considera ca nu e momentul sa reprezinta FRT .. e decizia dumnealui. Si, repet, nu-i nimic patirotic sau nepatriotic in decizia asta.
    • -8 (14 voturi)    
      nu ai dreptate (Duminică, 22 octombrie 2017, 15:18)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui sdan

      cuvintele lui sunt doar jigniri aduse acestei tari. Daca se scuza ca nu se simte bine, ca e programul prea incarcat.. nu ii zicea nimeni nimic. Practic nu intereseaza pe nimeni ca participa copil la cupa davis. Eu nici nu auzisem de copil. Ca e unu de pe locul 200 ca e unul de pe 300 sau 400 tot aia e.

      Dar gloaba a vrut doar sa-si verse frustrarile pe tara, ca magaru pe sat. Un arogant autosuficient.
  • -10 (28 voturi)    
    marelui copil (Duminică, 22 octombrie 2017, 11:18)

    zigot [utilizator]

    "apreciez" maturitatea sinceritatii, dar cand ai ales drumul vietii ce criterii ai avut? cu cat te ajuta cineva ca sa ce? sau ai crezut in chemarea ta? sau ai crezut in banii pe care o sa-i castigi?
    ceilalti sportivi care au reusit, cel putin la fel ca tine,
    crezi ca au fost ajutati mai mult de stat ( ex. halep, tecau, mergea)?
    si asta nu ca statul nu era bine sa sustina miscarea sportiva in general si mai putin pe cei care nu vor sa munceasca, sau exagerarile aratate in unele domenii
    cu salariile si pensiile NESIMTITE.
    un caracter se recunoaste dupa ce da societatii si nu
    ce pretinde!
    • +5 (5 voturi)    
      crudul adevăr e că în tenis dacă nu ești tare (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:37)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      din câșgurile din turnee, care sunt foarte mici din calificări și turul 1, trebuie să trâiești, să plătești un antrenor, un masor, bilete de avion și hotel pt întreaga echipă, eventual și pt rude, prieteni...cam imposibil.
    • -2 (6 voturi)    
      nu inteleg (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:53)

      dacianus [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      de ce ai luat minus
    • +4 (12 voturi)    
      Marius Copil bate obrazul unor nesimtiti (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:59)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      precum George Cosac presedintele FRT, care nu pierde niciun prilej sa se afiseze alaturi de Simona Halep pt a mai beneficia si el ca imagine de pe urma ei si a tuturor celor care s-au dus cu miloaga la statul roman dupa terenuri pe care cica sa faca "Academii"de Tenis, in realitate cluburi pt barosanii care (pe bani grei) vor sa dea cu "paleta" pe langa minge.

      PS. In rest, daca e si cate un copil caruia parintii ii pot sustine cheltuielile necesare invatarii si perfectionarii in sportul acesta, ok, dar sa vina si sa astepte pana cand si-a facut moftul barosanul !
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Duminică, 22 octombrie 2017, 13:02)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      Nici Mergea nu mai joaca in Davis de ceva timp, nu stiu daca are vreun meci anul asta. Doar ca el n-a fost asa direct, baga doar bete prin gard in declaratiile pe care le face.
  • -3 (17 voturi)    
    Romania nu ti-a dat nimic ... (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:49)

    MPopa [utilizator]

    Vezi tu, draga Copil, daca n-ar fi fost in tara asta si oameni pentru care patriotismul nu era doar vorba goala atunci Aradul tau natal ar fi fost in alta tara. Astazi ai fi tinut conferinte de presa in limba maghiara si puteai sa explici acolo ca Ungaria natala nu te-a ajutat cu nimic.
    • +1 (3 voturi)    
      Deci, sa taca pt ca au existat candva adevarati (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:07)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      patrioti !

      Iar ii salvati pe nenorocitii care au condus si conduc tara asta si care desi ar fi trebuit sa faca ceva (inclusiv in sport) nu au facut nimic !

      Ei sunt cei cu adevarat lipsiti de patriotism, nu Marius Copil !
    • +1 (1 vot)    
      pai Ungaria il ajuta mai mult pr Dl.Copil sigur (Luni, 23 octombrie 2017, 8:29)

      LulacuNini [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Ai bagat-o popishtene pe aia cu bau bau Ungaria. Desi acolo ar fi obtinut mai mult sprijin. Limba maghiara l-ar fi ajutat. L-ai speriat de moarte pe dl. Copil cu aberatia ta ca patriotismul romanesc l-a scos din "ghiarele fiarei " :)
      Sa nu uitam ca acelasi "patriotism" ne-a tinut si ne tine captivi in comunism. Sau ai impresia ca zilele astea traiesti in democratie. L-as fi prefrat de 1000 de ori pe Kadar (comunistu' din Ungaria) decat pe Iliescu. Sa stii ca cu astfel de marote nu sperii pe nimeni. Mai rau decat in Ro doar in Albania si tarile aflate in razboi mai este. Patriotismul e o mare bula de rahat daca familia iti moare de foame. Uite unde ne-a adus patriotismul ? Tara cu cle mai mare numar (la export) de emigranti (dupa Siria).
  • -2 (20 voturi)    
    Nu te-a ajutat cu nimic? (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:30)

    andipetre [utilizator]

    Ti-a oferit un mediu in care familia ta a putut sa castige suficient incat nu ai fost nevoit sa cersesti pe strada sau sa fii exploatat de mic, ti-a dat educatie pe gratis, infrastructura mai buna decat in multe alte tari (sigur, cu probleme, dar utilizabila), oameni care te-au apreciat si te-au incurajat. Nu, sa nu crezi ca doar familia ta ti-a dat asta. Daca traiai in Bangladesh, oricat ar fi muncit ai tai, tot nu puteai evolua.

    Ai fost eliberat de multe corvezi pe care copiii si tinerii din alte tari le duc zi de zi, fapt care ti-a permis sa ai timp la dispozitie sa joci tenis pentru a-ti cladi o cariera in domeniul care iti place, lux pe care majoritatea oamenilor din lumea asta nu il au.

    Dar toate astea nu conteaza. Daca tu nu simti chemarea de a oferi ceva semenilor, nu iti cerem nici noi asta. Dar nu te mira cand egoismul si aroganta te vor duce intr-o directie in care vei realiza cat de singur ai devenit cu adevarat. Nu iti cerem nimic, sper ca in viitor, cand vei avea realmente nevoie, sa putem, ca societate, sa iti oferim ceva.
    • +2 (4 voturi)    
      Tu vorbesti la misto sau... ? (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Mai tovarasu' andipetre, da cu mana in zid si trezeste-te !

      PS. Suntem in anul 2017, nu in 1987 !!!
  • +1 (19 voturi)    
    Suna soneria... (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:33)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    - Cine este?
    - Sunt eu Romania, am venit sa va ajut!
    - Uauuuu. N-am mai auzit asa ceva.

    Draga Marius Copil. Nici SUA nu ii cauta pe acasa pe ceilati sa ii ajute. Esti bun - razbesti. Esti slab - nu.

    Romania iti da sansa sa te mindrest cu tricolorul pe tricou. Ca ai facut ceva pentru tara ta. Cum spunea un presedinte AMERICAN: Nu intreba ce face tara pentru tine - intreaba-te ce ai facut tu pentru ea.

    Unii aleg sa nu faca nimic. Si sa dea si cu noroi...

    Bleahhhh...
  • -1 (13 voturi)    
    Lacomia si mercenarii ei (Duminică, 22 octombrie 2017, 14:54)

    usser [utilizator]

    Putin pentru sport si tara in care traieste si mult, mult despre bani. Astia nu sunt sportivi ci sunt mercenari sportivi !
  • -1 (5 voturi)    
    Dati 1 leu pt. Copil (Duminică, 22 octombrie 2017, 17:57)

    Plagarus [utilizator]

    Sa-l ajutam ca-i tare sarac cu duhul ( nu cel biblic)
  • -2 (4 voturi)    
    omul e confuz...si suparat...departe de a fi lider (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:09)

    Coco Whistle [utilizator]

    daca citesti printre rinduri spune mai mult decit ar trebui. daca se vrea o declaratie 'politica' e una, sportul e ala, iar aia cu 'oamenii din tenisul' romanesc e cu totul si cu totul alta.citeodata, tot timpul, romanii in istoria lor nu au stiu sa se autodepaseasca. sa mai treaca 10-15 ani si o sa regrete declaratia, daca nu are remuscari deja...ma intreb ce culori vede pe scoreboard linga nume. in rest mult succes, joaca ptr tine...copiii romanilor au alti idoli in tenis ptr mentalitatea romanilor e sa-si arate coltii si de rautate in general (ca si comentariul meu ptr care imi cer scuze).
  • +6 (6 voturi)    
    Ce va mai place sa aruncati cu noroi in om (Duminică, 22 octombrie 2017, 22:05)

    Wanheda [utilizator]

    Fyi, in SUA si Canada fiecare cartier are cel putin 2 terenuri de tenis, free, no charge. Si mai au si de fotba, baschet, baseball, etc. Raonic asa a inceput, pe terenurile comunitatii cu tac’su si o masina de mingi.
    • -2 (4 voturi)    
      sa punem mana de la mana (Luni, 23 octombrie 2017, 0:00)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      sa adunam 15 lei cat e ora de tenis la un complex din Bucuresti. Mai punem 2-3 milioane si-i luam si racheta buna. Mai departe nu putem noi alerga in locul lui :)

      Apropos, cate terenuri de tenis erau pe vremea lui Tiriac, Nastase, Ruzici? 5% din cate sunt acum?
      • +2 (2 voturi)    
        Nu ne apucam de masurat, ca gibonii (Luni, 23 octombrie 2017, 2:51)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Doru490348

        Dadeam doar un exemplu de ce ar putea face primariile. Dar in Romania platesti pana si la buda, una infecta usually, asa ca mai bine tac.
        • +1 (1 vot)    
          ar fi normal, dar nu este asa (Luni, 23 octombrie 2017, 8:40)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          In Romania nici la buda nu se prea plateste, caci daca s-ar plati tot ce trebuie platit ar ajunge poate, mai multi bani si la terenurile de tenis...
          Dar pana atunci. fii atent pe unde calci cand mergi pe trotuar si apoi poti cere respect pentru tara (daca scapi de grija asta)
  • +1 (1 vot)    
    Tara asta e de nivel scazut (Luni, 23 octombrie 2017, 8:42)

    LulacuNini [utilizator]

    Tot respectul pentru sportivii nostri de performantza. Din pacate tara asta jefuita si saracita in mod infractional nu ii poate sustine si pe sportivi. In tenis costurile sunt imense (orice naiv stie asta). Daca in Botosani cade tencuiala pe blnavi la spital, iar in unele maternitati se plimba gandacii prin saloane, ne asteptam sa fim elite in tenisul mondial din banii statului ?
    Intr-o societate cat de cat normala, da, ar trebui sa ajunga banii inlcusiv pentru finantarea sportivilor exceptionali (dar si a a juniorilor) pentru a mentine performantza. Traim cumva intr-o tara normala?
    Noi inca la nivel de tara nu ne "stergem la fund cu hartie igienica" si vrem sa calatorim in "sport" cu avioane private. Bani sunt, dar se "sifoneaza" politic. Mai este cale lunga pana la normalitate si unde inclusiv sportivii sa aiba parte la "cashcaval statal".
    Nu dl. Copil e de vina ca Romania e comparata cu Siria. Noi ducem "razboiul" nostru de mai bine de 50 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri