Presedintele WTA: "Ilie Nastase nu avea ce cauta pe teren la ceremonie. A fost iresponsabil si inacceptabil din partea Madrid Open sa ii confere un rol oficial"

de A.I.     HotNews.ro
Duminică, 14 mai 2017, 9:27 Sport | Tenis

Ilie Nastase
Foto: Adrian Ilincescu/ HotNews.ro
Presedintele WTA, Steve Simon, le-a felicitat pe finalistele turneului de la Madrid, Simona Halep si Kristina Mladenovic, pentru prestatia din ultimul act, insa a precizat ca prezenta lui Ilie Nastase la ceremonia de decernare a trofeului a umbrit ziua de sambata. El a mentionat ca a fost iresponsabil si inacceptabil din partea organizatorilor turneului sa ii confere fostului tenisman un rol oficial, in conditiile in care acesta este suspendat provizoriu de ITF, informeaza News.ro.

"A fost o finala frumoasa si le felicit din suflet pe Simona si Kristina pentru prestatia lor extraordinara. Singurul lucru care a umbrit ziua a fost faptul ca domnul Nastase a fost invitat sa participe la ceremonia de decernare a trofeului. Nu avea ce cauta pe teren astazi. Este suspendat provizoriu de ITF pentru comportamentul sau jignitor si i-am revocat privilegiile de acreditare la evenimentele WTA pe perioada investigatiei. A fost iresponsabil si inacceptabil din partea Madrid Open sa ii confere un rol oficial. Turneul de la Madrid este de nivel Premier si la cele mai inalte standarde de profesionism si leadership, ceea ce nu s-a vazut astazi", se arata in comunicatul semnat de Steve Simon.

Suspendat de ITF dupa meciul de FedCup cu Marea Britaniei si interzis al Wimbledon si la Roland Garros, Ilie Nastase a fost prezent, sambata seara, pe podium, in Caja Magica, la festivitatea de premiere a finalistelor Madrid Open, Simona Halep si Kristina Mladenovic. Turneul organizat de Ion Tiriac se desfasoara sub egida WTA.

Si sub privirile Nadiei Comaneci, aflata in tribuna, Simona Halep, locul 8 WTA, a castigat a doua oara consecutiv turneul de categorie Premier Mandatory de la Madrid, dupa ce a invins-o, sambata, cu scorul de 7-5, 6-7 (5), 6-2, pe frantuzoaica Kristina Mladenovic, locul 17 WTA. Acesta este al 15-lea turneu castigat de Simona Halep la simplu, in cariera profesionista, primul in acest an.


Citeste mai multe despre   






















14753 vizualizari

  • -1 (85 voturi)    
    he,he mare-i ipocrizia ..... (Duminică, 14 mai 2017, 10:25)

    mnicku [utilizator]

    imi provocati o scirba de nivel intercontinental cu jocul vostru la doua capete. E incredibil ce "bine" joacati la dublu.......standarde.
    Spre seara o sa auzim ca Mladenovici n-a putut juca pt ca Ilie a injurat-o preintre dinti din tribune .... f...off.

    V-a umbrit ceremonia .......hai sictir, Sereana era beata pulbere pe teren la Wimbledon n-a jignit pe nimeni la Wimbledon?, cind sereana a amenintat cu moartea o arbitra de linie in finala la US Open ati musamalizat cazul , Mary n-a jignit pe nimeni jucind dopata si furind trofee ani de zile? dar a primit WC - la Madrid.......... toate astea si multe altele nu va deranjeaza

    Cind jucatoarele din RO sint facute tiganci , arbitrii si observatorii tac malc, si voi mucles!!!! - am auzit injurii de acest gen din tribune in Franta si la Roma astfel de injurii . La fel si in ATP la Wimbledon cind minute bune isi bagau citiva spectatori ceva in Hanescu..... arbitrul si observatorul erau surzi.

    Pt incalcarea regulamentelui de tenis de catre arbitrii si delegatia UK din Fed cup la Mamaia iar nimic , voi erati cu doua ore in fata , deja sarbatoreati victoria......

    parca sinteti frati cu dracnea, motocicleanu, puie monta, micolicea si gasca de borfasi
    • +10 (66 voturi)    
      Nu este nicio scuza (Duminică, 14 mai 2017, 10:58)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      pentru comportamentul de mahala. Niciodata nu poti sa spui ca faci asa pentru ca si ceilalti fac la fel sau mai rau. Cred ca scuza ta este ca inca nu ai 18 ani.
      • -9 (35 voturi)    
        Sir/Madam (Duminică, 14 mai 2017, 11:10)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        With all due respect but go and f..k yourself!!
      • +14 (42 voturi)    
        n-ai inteles (Duminică, 14 mai 2017, 11:17)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        Nu era vorba de badarania lu Nastase, ci de atentia selectiva din partea WTA. SI sunt partial de acord cu primul comentariu.
        • 0 (12 voturi)    
          N-ai inteles (Duminică, 14 mai 2017, 22:28)

          alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

          Nu poti judeca badarania altuia atunci cand tu esti badaran. Boomerang!
          • -1 (7 voturi)    
            Tu chiar nu vrei sa intelegi:)) (Luni, 15 mai 2017, 16:10)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

            mnicku vorbeste de discriminarea WTA.
            In plus, explica mi si mie ce mama ma sii de badaranie a facut Nastase? Nu ca ar fi Nastase mare caracter, dar chiar n a gafat cu nimic.
      • +5 (49 voturi)    
        le-a facut-o Tiriac, asta-l doare pe musiu simon (Duminică, 14 mai 2017, 11:30)

        mnicku [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        ce face musiu simon e dublu standard , nu sint de acord cu ce a facut Ilie INSA cea ce face musiu Simon e condamnabil .

        Adica pt unii e o pedeapsa si pt altii nu-i nimic

        Cum compari injuratura lui Nastase cu amenintarea " I will kill you" a Serenei catreun arbitru din finala US Open ????????????

        https://www.youtube.com/watch?v=2Pg1AYtaL-Q

        Se leaga voalat de Tiriac care-i mai destept ca ei dar nu-i pot face nimic lui Tiriac.
        • +4 (32 voturi)    
          Tiriac e tot un PSD-ist ca Ilie Nastase (Duminică, 14 mai 2017, 13:23)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

          WTA are dreptate, a fost intentionat si jenant.

          din fereicire Tiriac nu mai are alte turnee asa ca nu o sa-i mai vedem pe astia tot restul anului
          • +14 (26 voturi)    
            bre, (Duminică, 14 mai 2017, 14:50)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Boham

            e vorba de tenis, nu de piata victoriei. zau !
            • 0 (8 voturi)    
              PSDist vs Ilie Nastase (Duminică, 14 mai 2017, 20:30)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

              PSDist mediu = individ nesimtit asa cam ca Ilie Nastase ;
              Mai sunt si PSDisti cu bun simt, primarul Iasului fiind unul ..

              De Tiriac nu mai discut ...
            • +3 (9 voturi)    
              niciodata nu e vorba doar de tenis (Duminică, 14 mai 2017, 22:49)

              Boham [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

              daca te uiti la declaratiile lui Tiriac despre cei care au fost in Piata Victoriei vei intelege

              ION TIRIAC: "Ma intreaba oamenii: Mai, ce-i cu voi romanii? Voi sunteti sanatosi la cap? Avem alegeri, avem o coalitie la mai bine de 51%. Din ce am inteles, presedintele Romaniei nu a aprobat primul guvern. Nu stiu daca are el obligatia sa ne spuna de ce nu l-a aprobat. Insa pe al doilea l-a aprobat, iar dupa 10 zile iese cu cateva mii de oameni intr-o piata, acolo, si vor sa dea jos Guvernul care a stat 10 zile. Acum va intreb eu: De ce? Bineinteles ca Guvernul nu face ce doreste, ca dupa, trece pe la Parlament sa-i aprobe ceea ce doreste si are mai multe manete de control", a declarat Ion Tiriac la Realitatea TV.

              "Toti aceia care vin acolo cu pancarte tiparite bine. Oare nu este manat de la spate de cineva? Oamenii acestia au autorizatia sa se uneasca si sa marsaluiasca? Adica ei se aduna pentru ca nu sunt de acord cu cei care au votat in majoritate. Este asta democratie sau anarhie? Deocamdata au votat oamenii pentru astia. Lasati-i! Oamenii astia nu au voie sa fie acolo. Si ala care nu a votat deloc, nu are ce cauta in piata. Astia din Piata Victoriei sunt atat de departe de adevar de nici nu va dati seama. Hai sa-i lasam pe astia sa vedem ce-or face."

              iar Ilie nastase a fost membru PSD.
              • -3 (5 voturi)    
                boham tata, stai prost la logica (Luni, 15 mai 2017, 7:29)

                seria3 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

                problema noastra nu e Titiac, problema noastra este ca voi astia ”inteligentii” aveti de 20 ani bunici, vecini, parinti... daca iti educai bunicii si le explicai raul pe care-l propaga votand psd...astazi nu mai comentai declaratiile lui Tiriac. Esti varza bre! mereu capra vecinului e mai proasta si mai urata..dar ai nostri, sunt ai nostri.. trebe musai sa-i mangaiem pe crestet. Sictir!
                • +3 (3 voturi)    
                  stai prost cu intelegerea (Luni, 15 mai 2017, 15:27)

                  Boham [utilizator] i-a raspuns lui seria3

                  la mine in familie nu s-a votat PSD.

                  nu as fi avut o problema cu Tiriac daca nu ii ataca pe tinerii care au iesit in strada impootriva abuzurilor evidente ale guvernului PSD


                  practic, Tiriac s-a deconspirat ca PSD-ist
      • 0 (2 voturi)    
        Nu era vorba ca Ilie nu ar fi gresit, (Marţi, 16 mai 2017, 12:09)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        Ci de faptul ca situatii similare sunt tratate foarte diferit, in functie de protagonisti. Cand ne injura americanii sau englezii, francezii, pe noi, nu zice nimeni pas, dar daca facem si noi o remarca mai deocheata la adresa lor, serenisimele altete se simt profund jignite, agresate, ofensate, etc. Ceea ce deranjeaza este dubla masura si cineva trebuie sa le dea peste nas.
    • -2 (60 voturi)    
      Respect (Duminică, 14 mai 2017, 11:03)

      DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui mnicku

      lui Tiriac. Un pic de solidaritate nu strica romanilor. Nastase a fost sanctionat ABUZIV in cazul Serenei, iar in cazul Fed Cup, e adevarat ca s-a comportat grobian insa conducerea WTA a fost ipocrita si neprofesionalista neinvestigand corect conditiile in care s-a intamplat derapajul lui Nastase (abuzurile arbitrilor fata de Sorana, oversensibilitatea Johannei Konta, lipsa de fundament a celor sustinute de Konta - s-a simtit amenintata de romani bla bla). Daca ar fi sanctionat sau macar mustrat si arbitrajul atunci aveau dreptul sa se supere. Asa, mi-e sila de dubla masura folosita...
      • +10 (34 voturi)    
        sa nu uitam (Duminică, 14 mai 2017, 11:17)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

        ca lu' nea tziri ii plac hotii, nu prostii ! ce "riespect " mai vrei... dar ce sa ne mai miram cind doi borfasi conduc parlamentul...
        • +3 (27 voturi)    
          A SE SCUTI (Duminică, 14 mai 2017, 13:10)

          DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui titiacs

          Vorbim de o chestiune punctuala, simpla care nu merita complicata gratuit cu discutii despre neomarxisti, parlament, PSD etc Tiriac e corupt, profitor, smecher etc Nastase la fel, Fair enough. Asta nu schimba lucrurile. S-au repezit la gatul lui Nastase si l-au sanctionat PE NEDREPT in cazul Serenei, acuzandul de rasism (de cand o metafora "ciocolata cu lapte" spusa inocent cu referinta la un metis e rasism?! ) prin urmare, reactia lui Tiriac de a le da cu tifla altor ipocriti e laudabila.
          • +1 (5 voturi)    
            ba, pardon (Luni, 15 mai 2017, 11:14)

            titiacs [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

            suspendarea este pentru INJURII ! Treaba cu ciocolata a fost la conferinta de presa, cu o zi inaintea jocului, iar suspendarea a venit dupa prima zi, mai ales dupa injuriile din timpul MECIULUI ( pe nimeni nu intereseaza ce se intimpla in afara lui ). Hai sa lasam jocul cu "scufundatul" merelor cu perelor. Cit despre datul cu TIFLA, se pare ca asta ne-a mai ramas, ca nimeni nu mai pune baza pe noi. Hai cu caramida-n piept... cei mai tari , mai harnici, mai frumosi dintre ... 'otzi ! C'asa-i place lu' nea tziri !
            • 0 (6 voturi)    
              M-ai dat gata (Luni, 15 mai 2017, 13:52)

              DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui titiacs

              "pe nimeni nu intereseaza ce se intampla in afara meciului". Toata presa occidentala facuse explozie, WTA staff s-a sesizat, Serena s-a sesizat si ea trecand la ofensive aiuritoare etc ... exact pentru ca nu intereseaza pe nimeni domle ce se intampla in afara meciului. Adicatelea, daca o injura pe Konta la conferinta de presa ar fi scapat cu bine.... Mah. da' buna logica asta. M-am luminat acum. Iertare.
              • -1 (5 voturi)    
                bre mai sunteti multi? esti prost ca noapte si tu (Luni, 15 mai 2017, 14:05)

                seria3 [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

                nu te mai da mare logicar. Treaba era ok daca se aplica si regulamentul. Ok frate suspenda-l pe Ilie, dar aplica si regulamentul.
                Despre asta este vorba, mapeț !
                Acum ai priceput?
                • +2 (4 voturi)    
                  ce regulament citesti tu? esti prost ca noaptea (Luni, 15 mai 2017, 15:51)

                  Boham [utilizator] i-a raspuns lui seria3

                  ITF a spus clar: 'shall be denied access to, accreditation for, any ITF event'

                  deci ITF l-a suspendat pt ca a incalcat regulamentul ('for breach of the Fed Cup Welfare policy' - asta e REGULAMENTUL) iar WTA i-a suspendat acreditarile pana la finalizarea investigatiei ITF


                  https://twitter.com/ITF_Tennis/status/856135479653277698/photo/1
                  • 0 (4 voturi)    
                    ai o deviatie (Luni, 15 mai 2017, 17:41)

                    seria3 [utilizator] i-a raspuns lui Boham

                    sa alegi ce vrei tu din context.

                    1. nu discutam daca maimuta avea coada sau nu... paranoia?
                    2. discutam toata actiunea din prima zi pana in ultima clipa = tot contextul, bre!
                    3. daca sunt de acord ca nu e ok atitudinea lui Nastase, atunci discutam si restul aspectelor derivate.. sau ai scapari de memorie?
                    so, dc zice la regula ca nu iesi de pe teren platesti pentru asta, asa cum si nea Ilie plateste ca nu si-a tinut in frau gura. Sunt de acord, DACA SE GRESESTE, sa se penalizeze, dar pentru toti in aclesi timp. Ce este asa de greu?
                    Restul chestiunilor nu fac obiectul dezbaterii. Si inca ceva, BREKING NEWS nimeni nu e perfect. Tiriac are si observatii foarte bune,de aplecat urechea la ele, dar poate sa spuna si chestii care-l privesc. Nu reduc un om la o declaratie... dar tu oriucum nu ai cum sa pricepi, pentru ca atata poti...sa pui etichete!
                • -1 (3 voturi)    
                  Mai rar nenea (Luni, 15 mai 2017, 18:05)

                  DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui seria3

                  Ti se ingramadesc silabele in gura de nu se intelege nimic. Sa nu faci apoplexie ceva, zic si eu. Sau mai bine zic sa faci?! Hai, de data asta, zic sa nu faci. :D N-am inteles pre unde te localizezi matale: crezi ca Nastase n-a incalcat regulamentul? crezi ca Konta n-a incalcat regulamentul? crezi ca arbitrii n-au incalcat regulamentul? Daca iti raspunzi pozitiv la toate cele trei, asa cum cred eu, sa fii sanatos. Daca nu, esti liber sa ma injuri precum Nastase, birjareste... ;) Dar atunci sa faci apoplexie. :P
                  • 0 (2 voturi)    
                    RE: (Luni, 15 mai 2017, 18:22)

                    DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui DinuNedelea

                    Nah ... Ca mi-am pierdut si eu logica, daca m-ai laudat aiurea... de nici eu nu mai stiu sa scriu... sensul ar fi ca toti au gresit...si toti ar trebui urecheati... :))
                    • -1 (3 voturi)    
                      ba , eu iti propu si tie, si lu bohamica (Luni, 15 mai 2017, 19:46)

                      seria3 [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

                      sa stigam in cor, toti 3 la ora 21.00 ESTI UN PROST!
                      hai te bagi? o vuvuzea, ceva , ai prin casa?
                    • -1 (3 voturi)    
                      RE: (Luni, 15 mai 2017, 20:01)

                      seria3 [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

                      as fi o idee sa te injur nitel pentru ca-mi insulti inteligenta desenandu-mi RE RE -URI
      • +2 (36 voturi)    
        Nu pot fi solidar cu un badaran (Duminică, 14 mai 2017, 12:35)

        VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

        Ma scuzati, dar nu pot fi solidar cu un badaran, chiar daca el este roman. Si ma deranjeaza faptul ca un badaran ca Năstase ma face de râs ca român, asa cum mi-e rusine ca sunt pline inchisorile din Europa de vest cu români, că in centrul Londrei si Parisului se joaca la greu alba-neagra organizata de români etc.etc.
        • +9 (31 voturi)    
          Poti fi solidar cu ... adevarul (Duminică, 14 mai 2017, 13:49)

          DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui VasilescuA

          Nu-ti cere nimeni sa-l ridici in slavi pe Nastase cand e badaran. Ti se cere sa fii JUST:
          1. Sa-l contesti cand e badaran. Si este de multe ori badaran.
          2. Sa nu-l contesti cand NU este badaran si e sanctionat INJUST (cazul Serenei).
          3. Sa ai o perspectiva justa a intregii situatii. Badarania lui Nastase nu s-a intamplat intr-un vid, ci intr-un context in care arbitrii au gresit. Asta nu justifica badarania lui! DAR daca vrei JUSTETE (ma refer la WTA leadership) fa-o cum trebuie. Konta a inceput sa planga, s-a dus la vestiar, meciul a fost intrerupt de arbitri pentru un motiv care nu exista in regulament (un jucator plange), n-au anuntat-o pe Sorana, Konta a justificat ca, vezi Doamne, si-a simtit amenintata integritatea fizica de catre publicul roman. Haide de. A aruncat cineva in ea cu ceva??? Nope. I-au strigat ei ceva???? Nope. Erau doar galagiosi, sprijinind-o pe Simona. Galagiosi? Da. Deranjanti? Da. De aici pana la te apuca amokul de parca juca intr-o jungla africana inconjurata de gorile e o distanta uriasa. Aici era partea in care sa fim solidari. Sa nu inghitim cu usurinta gogoasa umflata de media de catre englezi... Once again. nu neg badarania lui Nastase, dar nu trebuie sa il sanctionez si eu in aspectele in care nu trebuie sanctionat. As simple as that.
          • -1 (7 voturi)    
            Nastase a fost sanctionat pt injuraturi (Duminică, 14 mai 2017, 22:50)

            Boham [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

            nu pt serena, deci degeaba incerci sa-l scoti
            • +2 (8 voturi)    
              Homework (Luni, 15 mai 2017, 0:28)

              DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui Boham

              http://www.smh.com.au/sport/tennis/wta-slam-ilie-nastase-official-appearance-in-madrid-after-racism-suspension-20170514-gw4drf.html RACISM suspension // Si nu-l scot eu pe Nastase din ce s-a bagat el singur. Doar ca nu e cazul sa il bagam gratuit si unde nu s-a bagat. Daca stii sa citesti.... Am explicat cu litere mari... ;)
              • -1 (3 voturi)    
                Minti! sau poate ca tu nu stii sa citesti!!!! (Luni, 15 mai 2017, 15:41)

                Boham [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

                presedintele WTA a spus CLAR ca i s-au revocat acreditarile WTA pana cand ITF finalizeaza investigatia iar ITF a inceput investigatia pt ca Ilie Nastase - in calitate fe reprezentant OFICIAL al Romaniei - A INJURAT JUCATOARELE echipei adverse si arbitrul. Plus un ziarist!

                Steve: Simon, chief executive of the Women's Tennis Association (WTA):
                "He is currently under a provisional suspension by the ITF for his prior offensive actions and we revoked his credentials at WTA events while the investigation is being completed."
                • +1 (3 voturi)    
                  For the love of God (Luni, 15 mai 2017, 18:14)

                  DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui Boham

                  Nu stiu cu cine te certi tu, dar nu cu mine. Cred ca te certi cu tine, in oglinda. Daca citesti comentariile mele o sa intelegi optica mea. E obositor sa repet dar o sa incerc sa sistematizez. Presa de cancan, presa sportiva, WTA staff etc au sarit la gatul lui Nastase atat pe drept cat si pe nedrept. I s-au pus in carca si lucruri de care se face vinovat (injuraturile, agresiunile verbale fata de arbitri) dar si lucruri de care NU se face vinovat (rasismul fata de Serena). Mai mult, im cazul Fed Cup, au gresit si arbitrii, si jucatoarea engleza, lucruri despre care presa sau WTA nu vorbeste si nu le ia in calcul. Ce incerc sa fac eu, fata de ceilalti 99%, e sa am o opinie personala NUANTATA, nu in alb si negru. Nu-l iau in brate pe Nastase in bloc, si nu-l sanctionez in bloc. Vad unde a gresit, si unde nu. Si nici nu ma straduiesc...
          • +3 (3 voturi)    
            Cu niste ani in urma (Marţi, 16 mai 2017, 12:38)

            ionisus [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

            O mare tenismena (nr.1 in acel moment si cea mai mare din istoria tenisului,dupa parerea mea), Monica Seles,a fost injunghiata, la propriu, in timpul unui meci (cu Steffi Graf, cred), de catre un spectator neamt( despre care s-a spus, ulterior ca era...psihopat). Motivul neamtului nu era altul decat ca Seles o batea, mar, pe nemtoaica pe unde o prindea! Seles nu a acuzat pe nimeni de nimic, a stat pe tusa mai bine de un an si nu a mai revenit niciodata la forma maxima, in varful ierarhiei.Practi acea agresiune i-a incheiat cariera.
            Nu a fost mare problema pentru ''deontologii'' occidentali, Seles era o amarata de sarboaica! Dar daca era invers si un sarb facea asta unei nemtoaice?! Pai atunci ara grav, fratilor! Se declara razboi Yugoslaviei si il impuscau pe sarb pentru crime impotriva umanitatii, desfiintau Yugoslavia, sarbii erau etichetati ca fiind popor criminal,etc. etc.!
            Repet, ceea ce este de neacceptat e dubla masura.
            Occidentul nu mai are demult repere morale, e vorba doar de interese.
        • +8 (14 voturi)    
          eu pot sa fiu solidar cu Nastase (Duminică, 14 mai 2017, 17:19)

          CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui VasilescuA

          Tu habar nu au ce mafie conduce tenisul mondial. Nastase stie mult mai bine decat tine si decat mine cum stau lucrurile. Intr-un meci cu Muguruza, Sorana a fost furata porceste pe fara de catre arbitri. De 6 ori intr-un set Sorana a cerut chalange si tot de atatea ori a avut dreptate. La 2 din ele mingea a fost mult in interiorul terenului dar arbitru a strigat OUT. Astea sunt greseli intentionate. Bineinteles ca arbitrul de scaun s-a facut ca ploua. In alt caz cu Roberta VInci, arbitrul de scaun a strigat out o minge care a fost in teren 30 cm desi arbitrul de linie nu a strigat. Mafie din tenis e foarte mare. Englezii au venit la Mamaia pregatiti din toate punctele de vedere sa castige folosind orice truc murdar. ITF-ul condus de englezi a trimis la meci arbitru englez, supervisor englez. Au facut toate magariile posibile ca sa provoace echipa Romaniei si pe spectatari sa reactioneze in asa fel incat sa castige meciul la masa verde. Oricine altcineva in locul lui Nastase ar fi reactionat la fel in acele conditii. Acuma WTA se ia de Nastase ca nu era locul lui acolo ca este suspendat. Nimeni nu l-a suspendat oficial pe Nastase. ITF doar a spus pe gura in ziua meciului ca il suspenda temporar pe Nastase dar nu i-au trimis nimic oficial. Nici nu cred ca o vor face vre-odata. Nu cred ca ITF-ul isi doreste ca Nastase sa 'dea pe gura' ce stie despre mafia si despre dopajul din tenisul mondial. Cand Federer a inceput sa vorbeasca despre dopajul din tenis in 2013, sponsorii i-au inchis gura cu doua contracte babane de 60 de milioane, aproape tot atat cat castigase pana atunci in intreaga lui cariera. Asa ca bine ca Tiriac le-a dat una peste bot mafiotilor din tenis. Il doar pe el in basca de ce zile WTA sau ITF
          • -6 (8 voturi)    
            cine e solidar cu Nastase e ca ei (Duminică, 14 mai 2017, 22:55)

            Boham [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

            daca-i bateam, cu tot cu arbitri - aratam clasa dar asa am aratat doar ca suntem o natie prost educata, inca o dovada de neam prost

            ca e mafie in tenis e una, ca ilie nastase injura jucatori e altceva !
            • +1 (1 vot)    
              Pai (Marţi, 16 mai 2017, 18:16)

              ionisus [utilizator] i-a raspuns lui Boham

              Asta am si facut, i-am batut cu tot cu arbitri, si asta este problema, au incercat un truc murdar, nu le-a iesit si acum striga-hotii!
          • 0 (2 voturi)    
            Cornele, ce stie Nastase despre (Luni, 15 mai 2017, 19:36)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

            dopajul din tenisul mondial ?

            El a incheiat-o cu tenisul de performanta de peste patruj' de ani. Cand a terminat-o ca jucator a si iesit din fenomen, respectiv, nu a fost antrenor, nu a fost manager, nu a fost oficial al ITF, asa ca las-o mai moale.

            PS. Aaa ... daca ai fi spus de Tiriac, atunci, da, discutam. Dar asa...
            • +2 (2 voturi)    
              Gresesti prietene! (Marţi, 16 mai 2017, 13:54)

              ionisus [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              faptul ca Nastase nu mai joaca tenis nu inseamna ca nu stie ce se petrece in tenis.E acolo, intre ei si stie tot ce se poate sti.Faptul ca nu se fac publice anumite magarii, nu inseamna ca nu sunt stiute.
              Iar nastase plateste acum si pentru ca a avut ''nerusinarea'' de a spune deschis ca Serena Wiliams se dopeaza, ca arata ca un culturist, datorita dopajului si a spus asta cu doar cateva zile inainte de a fi pus la punct de ''maimarii'' tenisului.
              Cu cativa ani in urma tenisul masculin era dominat de un un tinar(nu-i spun numele, nu vreau sa creez alte dispute), care batea tot ce prindea si castiga turneu dupa turneu.Totul pana cand cineva a facut publica suspiciunea de dopaj! Atunci respectivul, in mod subit s-a simtit ''obosit'' si s-a retras o perioada, ca sa nu fie depistat ca se dopeaza si a revenit dupa mult timp dar nu mai prea trece de semifinalele unor turnee mediocre. Nu se vorbeste despre asta, dar crezi ca cei din lumea tenisului nu stiu adevarul? Stiu, dar nu deschid gura, ca daca o deschid si-o iau!
    • +3 (27 voturi)    
      Avantajul de a fi proprietar de turneu ! (Duminică, 14 mai 2017, 11:54)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Am insa un sentiment ciudat ! Acela ca Tiriac de fapt nu a vrut sa faca un gest de frondala adresa ITF, si nici sa-i mai salveze din imagine lui Nastase ci, in mod subtil si paradoxal a vrut sa-l umileasca !

      PS. Nastase are insa un IQ mai mic decat numarul de la pantof, asa ca ...
      • -2 (20 voturi)    
        Buna observatie, asa zic si eu... (Duminică, 14 mai 2017, 12:37)

        VasilescuA [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Tiriac nu-i prost, a vrut sa i-o faca amicului ceva mai putin dotat la mansarda si l-a pus intr-o situatie penibila. A reusit din plin.
      • +4 (16 voturi)    
        a avut suficient (Duminică, 14 mai 2017, 15:20)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        sa castige turnee, sa fie nr.1 in tenisul mondial.
        nastase a fost mielusel pe langa alti tenismeni de talie care faceau circ pe teren, cu guri spurcate.
        in special john mcenroe, renumit pt. iesirirl impotriva oficialilor, dar mai ales prin cuvintele grele adresate arbitrilor. si impotriva lui britzi au reactionat. dupa primul turneu castigat pe wimbledon, cand a avut dese certuri cu arbitrii si oficiali, nu a fost invitat la dineul de la sfarsitul turneului, desi castigase turneul.
        una e sa stai in tribuna si alta sa fii implicat.

        chiar daca se joaca cu racheta, tenisul este racquet science nu rocket science. :-)
        • 0 (2 voturi)    
          A avut un talent imens in tenis (Luni, 15 mai 2017, 23:27)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          si un IQ invers proportional cu talentul, in vreme ce Tiriac a fost un "muncitor" serios si darz pe teren, dar a compensat pe partea cealalta a inteligentei !

          De aceea, la vremea lor, au fost dublul cel mai bun, fiindca se completau de minune : Nastase cu talentul, cu geniul, cu improvizatia nascuta din instinct iar Tiri cu cu strategiile de joc si cu munca !

          PS. Cine nu crede sa faca exact ca mine si sa caute pe internet partide de ale lor .
      • +1 (9 voturi)    
        este pe langa subiect (Duminică, 14 mai 2017, 17:24)

        CornelPerju [anonim] i-a raspuns lui Susufler0

        Tiriac a vrut sa le-o dea peste bot celor de la ITF si WTA. Comentatorii englezi de kkt de la acest meci si-au aratat pe fata sustinerea fata de Mladenovici. La faza cand SImona a lovit racheta cu piciorul au spus ca ar fi trebuit sa fie descalificata. Cand jucatoarele au dat mana cu Nastase, televiziunile au dat imagini din tribune. Pana la urma faptul ca Nastase a spus ceva despre culoarea unui copil nu este rasism. Rasism este atunci cand faci o remarca ofensatoare la adresa unei rase de oameni nu la un individ ca de aia se numeste rasism.
        • -5 (7 voturi)    
          Nastase a injurat jucatoarele engleze (Duminică, 14 mai 2017, 22:57)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

          e interesant cum voi va luati tot de ceea ce nu a fost sanctionat de ITF, de comentariul rasist legat de serena

          dar adevarul e ca Ili Nastase a fost sanctionat pt injuraturil;e adresate jucatoarelor engleze, nu pt comentariul rasist


          dar ori nu pricepeti ori nu vreti - in prima inseamna ca nu va duce capul ori sunteti ticalosi
        • +6 (6 voturi)    
          nu doar ca a vrut dar le-a si dat o palma (Duminică, 14 mai 2017, 23:05)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

          I-au bagat sub nas 1 WC pt mary dopata , Tiriac a zis ok dar la introdus si el pe Ilie la ceremonie.

          Galusca n-a fost digerata de "simon says", sta in git.

          Am auzit comentariul, si nu-i primul insa le este cam frica de declaratii mai profunde si mai ales de Tiriac, n-au cu ce sa-l atinga.
          Tiriac are banii si influenta mult mai mare decit Ilie . Din cite se vede nu-l lasa pe Ilie din mana.

          strugurii sint acrii la engleji
          • +1 (1 vot)    
            iti bati capul aiurea, si tuuu.. (Luni, 15 mai 2017, 7:44)

            seria3 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

            iti dau un exemplu. La povestea cu doctorul ala de picioare, al dumneavoastra Susufler era foarte informat ..si am apreciat corecta pozitia lui. Nu poti sa te kka in anii de studiu si munca de o viata a unui om, analizand de pe tușa,pentru simplul fapt ca nu se face.. Insa la treaba cu Nastase , ce sa vezi?! Al nostru e primul la dat cu pietre.. Pai ce facem bre? Respectam diploma lu'' domn doctor dar ne kka in istoria tenisului romanesc.. de ce? Simplu. Pt ca Nastase a fost vizibil , iar de domn doctor nu stim ce asistente a intepenit si el la viata lui..ca o fi fost si el tanar vreodata. De bani nu mai borbesc, ca Tiriac le-a dat..(era sa zic eu ce le-a dat :)).. Glumesc, dar oricum..numai intelepti si sfinti pe lumea asta. Nu vrei matale sa te duci la un pescuit ..ceva ce te relaxeaza? Zic si eu.. ca prea iti pierzi timpul cu toti istetii... pute Romania de mafalde.
            Aaaa, si mai era unu siderat de opinia userului ”un domn”. Ca ce sa vezi? Prea e suparat un domn pe Putin asta care are cel putin o crima la activ. Si ce pana mea tot comenteaza el peste tot despre Putin, ca iata ne deranjeaza foarte tare neputinta noastra in fata unui criminal..sa ne mai scuteasca acest domn cu comentariile lui, ca noi putem sa traim si cu Putin asta , nu ?
            ... e plina lumea de nebuni care se dau oameni de treaba. Du-te la pescuit, o sa-ti faca muuult mai bine decat sa cometezi acilea. Salut!
        • +1 (3 voturi)    
          Tiri e un mos smecher uns cu toate alifiile ! (Luni, 15 mai 2017, 17:02)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui CornelPerju

          Invitandu-l pe Nastase sa faca parte din grupul oficialilor care au participat la ceremonia de decernare a trofeelor, Tiriac nu a facut nimic altceva decat sa arate ca un proprietar de "ceva" (in cazul de fata de turneu de tenis) poate sa faca in legatura cu acel "ceva" aproape tot ce doreste. Si a facut o chestie marunta, o chestie, care nu-l costa nimic pe el. Dar care arata ca are putere !

          Daca ar fi vrut sa-l ajute pe Nastase (si nu sa-l umileasca), initiativa lui de a-l cobor in teren pe Nasty ar fi trebuit sa fie precedata sau urmata, (nu prea conteaza ordinea), de un comunicat din partea lui in care sa arate ca ITF greseste in ceea ce-l priveste pe Nastase, cu argumentele punctuale aferente.

          Nu ar fi sunat deloc ca o justificare a atitudinii, ci ar fi fost o veritabila palma data celor care l-au suspendat PE NEDREPT, nu-i asa? pe marele nostru fost campion.

          De ce nu a procedat asa Tiriac ? Din vanitate ? Din lene ? Ori nu cumva pt ca nu prea sunt argumente valide pt apararea lui Nastase vis a vis de ce s-a intamplat la meciul de Fed Cup ?

          PS. Sau pt ca, de fapt vrea sa-l umileasca pe Nasty ?

          PPS. Intr-un mod mai sofisticat, e adevarat !!
    • -2 (10 voturi)    
      ... (Duminică, 14 mai 2017, 12:42)

      vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Cat de multa minte si bun simt trebuie sa iti lipseasca sa facu un asemenea comentariu!!!
      Si asemenea legaturi cu politicieni care nu iti plac!!!
      Dar ce sa faci: "mare-i gradina Domnului ..."
    • 0 (8 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 14 mai 2017, 13:03)

      Lucian Ilea [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      stii e ca si in bancul cu imamul
      vin 2 sa se judece si unu zice
      -trebuie sa respectam legea ,ala trebuie omorat
      -ai dreptate
      celalalt zice
      -parlamentarii fac legi nedrepte numai pt ei
      -si tu ai dreptate
      se ridica unu din tribuna si zice
      -dar nu se poate sa aiba amandoi dreptate in nacelasi timp
      -si dumneata ai dreptate
    • -1 (17 voturi)    
      te duce capul sa faci diferenta spectator oficial? (Duminică, 14 mai 2017, 13:29)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      'cand jucatoarele din RO sint facute tiganci ' ...una e cand le face un spectator si alta e cand le face un OFICIAL !

      Nastase a injurat in calitate de oficial
      • +5 (17 voturi)    
        nu bre (Duminică, 14 mai 2017, 15:47)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        calitatea lui era de capitan nejucator al echipei.
        nu era oficial, era coechipier cu fetele, era pe teren si normal, trebuia sa fie de partea romancelor.
        cu pressa, multi tenismenii au avut contre.
        • -3 (5 voturi)    
          Era un oficial al echipei de tenis fete (Duminică, 14 mai 2017, 20:34)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          a Romaniei, inscris in scriptele FIT ca atare, cu ecuson, cu diurna, cu tot !
        • -4 (6 voturi)    
          Ilie Nastase era acolo in calitatea OFICIALA (Duminică, 14 mai 2017, 22:58)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Ilie nastase era reprezentant OFICIAL al ROMANIEI, nu era un spectator, pricepi?

          cred ca data te fortezi outin poti pricepe diferenta dintre un reprezentant OFICIAL si un spectator
          • +4 (4 voturi)    
            era un membru al echipei (Luni, 15 mai 2017, 12:49)

            om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Boham

            oficial ca oricare jucatoare din echipa.
            oficial al federatiei romaniei, poate.
            era exact ca orice jucator de pe teren.
            era capitanul echipei si era in drept sa puna intrebari si sa ceara raspunsuri de la arbitrii si oficiali.
            ca a dat de unii f.f. sensibili, e alta poveste, una britanica...
            daca nici asta nu pricepi...:-))

            ps: rusinos din parte federatiei romane de tenis ca n'a avut riposta, un cuvant de spus.

            capul plecat al romanului, de secoli. :-)
            ne'au facut britii, la noi acasa! :-)
            • +1 (1 vot)    
              Nu te mai preface ca nu pricepi ! (Luni, 15 mai 2017, 19:51)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

              Cand a avut loc sedinta tehnica inainte de inceperea competitiei si s-au stabilit care cu cine joaca, la ce ora, mingii, etc a fost prezent alaturi de alte persoane din ITF si Ilie Nastase in calitate de capitan al echipei ; a semnat hartii, numele lui si calitatea in care a semnat se afla mentionate in hartiile, in birocratia oficiala ce insoteste astfel de evenimente.

              PS. Auzi, dar sunt curios ? Daca ii injura, nu in calitate oficiala ci ca particular, ca fost nr 1 mondial nu se punea rusinea ?
              • +1 (1 vot)    
                nu, ca n'ar fi fost primul (Luni, 15 mai 2017, 23:43)

                om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                care injura pe terenul de tenis.
                in special de nastere americana.
                nasty a petrecut mult timp in america, prieten la catarama cu arthur ashe, connors..
                acolo si'a ....cizelat si engleza.
                lui i s'a parut un limbaj noraml, cum stia el ca se poarta.:-)
                hai, nu mai plange pt. lacrimile de crocodil ale britzilor.
                • 0 (0 voturi)    
                  Omule, intelege odata ca nu plang (Marţi, 16 mai 2017, 9:02)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                  pt onoarea "nereperata" a englejilor !

                  Sunt doar uimit sa constat totala lipsa de comprehensiune a multor romani in legatura cu obligativitatea respectarii unor reguli elementare de buna cuvinta in public.

                  PS. Bine ca Nastase nu merge la Opera, pt ca inteleg din spusele lui ca doar acolo s-ar cazni sa nu injure si sa nu sparga seminte !
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu. (Marţi, 16 mai 2017, 12:04)

      ionisus [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Nu sunt frati cu dracnea, motocicleanu si altii, sunt din gasca. Si uneori membrii gastii se mai si injura intre ei, ca sa creada prostimea....pardon, ''asistenta'' ca mor de dragul nostru si tot ce fac, fac pentru binele nostru, cu siguranta.
      Stii proverbul romanesc:"Inainte sa dai intr-un caine, intreaba cine e stapanul lui"! Ilie Nastase a ignorat acest aspect esential si suporta consecintele. Daca le injura pe ale noastre, era ok, toata ''presa'' de bine il aplauda si era premiat de WTA si de regina UK pentru...obiectivitate!
  • +11 (17 voturi)    
    Doi vechi tovarasi in gradina SECU,se proptesc.... (Duminică, 14 mai 2017, 11:07)

    Plagarus [utilizator]

    ....la greu !!
    Titi este mare patriot.
    • -5 (17 voturi)    
      la turneele de GS nu-i vedem pe cei doi PSD-isti (Duminică, 14 mai 2017, 13:27)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      aici, la Madrid, mai apar ei si isi fac de cap dar la turneele care conteaza - Grand Slam - nu o sa mai auzim de ei, sunt paria
  • -4 (18 voturi)    
    Steve Simon (Duminică, 14 mai 2017, 11:07)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Member of Temple Israel n-are ce cuta in postul asta
    • -3 (13 voturi)    
      ai decis tu, pt ca...asa vrea PSD? (Duminică, 14 mai 2017, 13:24)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      eu zic sa va vedeti lungul nasului
      • +4 (10 voturi)    
        nu ..dar a ajuns acolo (Duminică, 14 mai 2017, 14:12)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Boham

        Prin trafic de influenta
        • -4 (4 voturi)    
          e posibil, nu zic nu dar nu e relevant (Duminică, 14 mai 2017, 23:00)

          Boham [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

          adica englezii si americanii isi cam impart planeta darin cazul asta nu e relevant p[t ca Nastase i-a injurat

          daca nu-i injura puteam spune orice despre aia
  • 0 (16 voturi)    
    Da, dar Simon nu ia in calcul ca nea Tiri e (Duminică, 14 mai 2017, 11:09)

    Susufler0 [utilizator]

    roman si "apropitar", mare "apropitar" ! Si ca englezoi ce se afla, nu stie ca romanii "apropitari" (inclusiv de turnee de tenis), in aceste doua calitati, fac ce vrea muschiul (pana) lor, inclusiv sa-i doara -n dos de reguli, legi, cutume ! :)

    De fapt, pastrand proportiile si doar fortand o mica extrapolare, ca de, sunt si eu roman, putem spune ca Tiriac i-a oferit lui Nastase un wild card de "oficial" pt Madrid, tot astfel cum organizatorii turneului i-au oferit un wild card sportiv Mashei Sharapova !

    PS. In fond, ce mare lucru s-a intamplat ? Basca : nici nu-i 100% drept prin ce trece acum golanul batran, pt ca in vreme ce Masha poate participa la Roland Garros inscriindu-se in calificari, Nasty nici nu stie daca isi poate cumpara bilet ca sa intre !! ;))
  • +1 (21 voturi)    
    Năstase poartă noroc (Duminică, 14 mai 2017, 11:58)

    Gray51 [utilizator]

    Știe el ce știe. Într o lume de blaturi, doping și atât de multi bani, înjurăturile lui sunt jingle bells. Simt la el disperarea unui om care știe lucruri dar nu poate dovedi și nu poate face nimic.
    • -1 (3 voturi)    
      e o conspiratie intergalactica impotriva voastra? (Luni, 15 mai 2017, 15:53)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

      ai uitat sa spui de soros
  • +8 (16 voturi)    
    da (Duminică, 14 mai 2017, 12:41)

    andrei1245 [utilizator]

    asta e marea problema a tenisului nu dopajul si pariurile1
  • +12 (22 voturi)    
    mda... (Duminică, 14 mai 2017, 14:50)

    liviu_ [utilizator]

    as accepta fara nici cea mai mica problema genul asta de sanctiuni DACA s-ar aplica intotdeauna...
    dar aparent "rasismul" este foarte unidirectional...
  • +5 (5 voturi)    
    La drept vorbind, (Duminică, 14 mai 2017, 18:47)

    OmniStudio [utilizator]

    Ilie este creatia celor care il interzic astazi.
    Amintiti-va cum frematau supusele majestatii sale, aflate in tribunele de la Wimbledon, atunci cand Nasty ridica spre slavi un anume deget... sau cand microfoanele ii captau descantecele de mama.
  • -3 (5 voturi)    
    Oricum ar fi, Nastase tot un taran nesimtit e (Duminică, 14 mai 2017, 21:17)

    Locke Lamora [utilizator]

    Asta e realitatea.
    • +4 (4 voturi)    
      esti nitelus cam pe langa tema discutiei. (Luni, 15 mai 2017, 7:46)

      seria3 [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      asta nu vezi?
  • 0 (4 voturi)    
    Bravo Tiriac. Europa nu comenteaza (Luni, 15 mai 2017, 8:08)

    DanMiclea1 [anonim]

    Au comentat doar australienii, ca sunt mai departe. In Europa toti stiu ca in tenis englezii sprijina englezii.
    Se vede ca le e frica de Tiriac.
    • -2 (4 voturi)    
      doar unul ca nastase poate sa-l sustina pe taran (Luni, 15 mai 2017, 15:52)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui DanMiclea1

      sper ca nu sunt multi ca tine in Romania, altfel tara asta nu mai are nicio sansa.
    • +1 (1 vot)    
      Tremura pt ca i-a amenintat ca le ia boii (Luni, 15 mai 2017, 20:06)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui DanMiclea1

      de la bicicleta !

      Hai, fii serios ! ITF nu ii este frica de Tiriac absolut de loc. Nici n-ar avea de ce, de altfel !

      Mai curand lui Tiriac poa sa-i fie frica de ITF, respectiv de ATP care il poate obliga sa mareasca premiile la baieti, asta automat insemnand si o cerere de acelasi gen din partea WTA. Astfel de lucruri il pot determina pe miliardar sa scape de turneu la o adica, deci sa-l vanda unuia sau unora care, mai putin zgarciti decat el ar accepta sa-si diminueze profitul.

      PS. O astfel de problema a fost anul trecut si Tiri s-a vaitat intr-un interviu ce i-a fost luat de NY Times !
  • +2 (4 voturi)    
    Ancheta sau investigatia nu este finalizata (Luni, 15 mai 2017, 15:35)

    Koczka [utilizator]

    Oare ITF nu respecta principiul prezumptiei nevinovatiei ?
    Sau Ilie a fost deja condamnat de 'oficialii' ITF ?
    • +2 (2 voturi)    
      Atentie ! Nu extrapolati principiul (Luni, 15 mai 2017, 17:09)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      prezumtiei de nevinovatie din domeniul justitiei intr-un domeniu privat care nu are de a face decat in mica parte cu pricipii juridice desprinse din codul penal si din cel de procedura penala !

      Si apoi ITF l-a suspendat provizoriu iar la ei "provizoriu" e exact ce exprima cuvantul nu cum au procedat Nasu' impreuna cu Corleone de l-au nenorocit "provizoriu" definitiv pe Mititelu !
  • -1 (3 voturi)    
    Golanii nu au cer cauta in tenis.... (Marţi, 16 mai 2017, 14:02)

    Ghita2016 [utilizator]

    Corect este sa-i suspende vreo 2-3 ani turneul de la Madrid,acestui golan international si prietenului de golanii. Sa vedem ce mai castiga halep,begu,sorana sau altele ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi