VIDEO Faza zilei vine din tenis: Motivul pentru care o pereche a fost descalificata - Ti se pare corecta decizia?

de A.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 10:46 Sport | Tenis

Si-a lovit adversarul cu mingea in timpul in care nu se juca un punct
Foto: Captura YouTube
Perechea Mateusz Kowalczyk/ Adam Majchrowicz a fost eliminata de la Challenger-ul de la Napoli in sferturile de finala, dupa ce a fost descalificata de arbitrul de scaun. Interesant este faptul ca acestia conduceau in momentul in care au fost suspendati din competitie.

La scorul de 6-3, 4-4 (era 1-0 la seturi pentru Mateusz si Adam) a avut loc un incident mai putin intalnit pe terenul de tenis.

Aflat la serviciu, Mateusz a comis o dubla greseala, iar in momentul in care mingea i-a revenit de la adversar, acesta (desi jocul era intrerupt in acel moment) a trimis-o cu putere in terenul advers, acolo unde l-a lovit in cap pe Rameez Junaid. Acesta a cazut pe teren, a fost nevoie de o pauza medicala, iar arbitrul de scaun a luat decizia de a-i descalifica pe Mateusz Kowalczyk si Adam Majchrowicz.

Calificati in semifinale in urma acestei decizii a arbitrului de scaun, Junaid si Skupski au pierdut in urmatorul meci: 6-0, 3-6, 10-8 in fata dublului Gero Kretschmer/Alexander Satschko.

Vezi aici motivul pentru care cei doi polonezi au fost descalificati:













Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, perla a coroanei Marinei americane, s-a stricat in Canalul Panama

USS Zumwalt, nava militara invizibila de ultima generatie, "perla a coroanei" Marinei americane, s-a stricat in canalul Panama, acolo unde se gasea in drum spre baza navala din San Diego, a anuntat Marina Statelor Unite.
21744 vizualizari
  • +7 (11 voturi)    
    un pic exagerata (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 11:17)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    poate omul n-a auzitt ca s-a strigat out si a returnat mintea in teren
  • -8 (20 voturi)    
    daca asa spune regulamentul, (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 11:19)

    victor L [utilizator]

    intrebarea mi se pare inutila.
  • -8 (16 voturi)    
    daca asa spune regulamentul, (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 11:19)

    victor L [utilizator]

    intrebarea mi se pare inutila.
    • +5 (7 voturi)    
      Victoras, iar esti prea sigur pe tine, (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 20:54)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      iar ai numai certitudini si nici un pic de indoiala !
      Regulamentul ii permite arbitrului sa aleaga de la avertisment pana la descalificare. Pai, mai, Victorel, daca la o lovitura nechibzuita dar clar neintentionata, arbitrul asta descalifica, atunci la o lovitura gen Kirghios, data cu ura inspre adversar, ce ar trebui sa faca ?
    • +1 (3 voturi)    
      ai citit tot regulamentul de tenis ? (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 21:21)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      il cunosti? ce scrie d-nul A.I. e una si ce se vede e alta.

      Cel care a servit, nu a trimis cu intentie ultima minge in adversar, a returnat-o in terenul advers. E ceva comun in meciurile de tenis ca dupa ce arbitrul striga out, unul din jucatori sa mai loveasca mingea cu racheta .

      Culmea, marea majoritatea a jucatorilor si a arbitrilor nu cunosc ad-literam tot regulamentul , sint peste 100 de pagini.

      Concluzie: eliminarea a fost incorecta.
  • +10 (14 voturi)    
    un simplu gest reflex (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 13:14)

    Martinezu [utilizator]

    exagerata
  • +6 (8 voturi)    
    Paki (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 14:27)

    zum-zuum [utilizator]

    Daca regulamentul asa prevede, nu mai e nimic de discutat, in afara de teatrul ieftin al jucatorului lovit cu mingea in ceafa.
    Fotbalistii primesc uneori ditamai mingea sutata drept in figura. Vad 2-3 stele verzi si pe urma intra in joc ca si cum nimic nu s-a intamplat. Ia sa vedem cine e "domnisoara" din imagini:
    "Rameez Junaid.is an Australian professional tennis player of Pakistani descent". Pakistanez, deci.
    ///
  • +7 (11 voturi)    
    frumos... (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 14:55)

    liviu_ [utilizator]

    o ia si tenisu pe urmele fotbalului?! începem cu simulari si alte alea...
    sa fim seriosi...
  • +7 (9 voturi)    
    Este clar ca (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 19:55)

    persuasiv [utilizator]

    regreta imediat acel retur nefericit.Reactie exagerata a celui lovit,care face un circ ieftin si penibil.Arbitrul,probabil, se uita la prea multe telenovele.
  • +1 (1 vot)    
    AVERTISMENT, (Sâmbătă, 9 aprilie 2016, 22:36)

    dincannes [utilizator]

    dar pentru amindoi!
  • 0 (0 voturi)    
    balaj, tudor sau hategan? (Duminică, 10 aprilie 2016, 9:23)

    thebblack [utilizator]

    ?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version