Dupa ce Porsche si Nike au suspendat contractele pe care le aveau cu Maria Sharapova in urma scandalului de dopaj, tenismena rusa primeste prima veste buna. Compania de echipament sportiv Head a decis sa continue sa o sponsorizeze pe Sharapova, informeaza ProSport, citat de Mediafax.

Maria Sharapova Foto: australianopen.com

"Suntem mandri sa o sustinem pe Maria, acum si in viitor, asa ca ne propunem sa prelungim contractul cu sportiva noastra. Asteptam cu nerabdare sa lucram cu ea! Stim ca Sharapova a fost un model de corectitudine in ultimul deceniu, inspirand milioane de fani sa iubeasca tenisul. Onestitatea si curajul de a-si asuma greseala au fost admirabile. In lipsa oricaror dovezi cu privirea la intentia Mariei de a-si creea un avantaj nedrept prin utilizarea Meldoniumului, consideram ca incidentul reprezinta o greseala. Ne asteptam sa lucram cat mai multi ani de acum inainte impreuna cu Maria Sharapova", si-a motivat Head decizia.

Maria Sarapova a anuntat, luni seara, intr-o conferinta de presa la Los Angeles, ca a fost depistata pozitiv in cadrul unui test antidoping care a avut loc in timpul turneului de Mare Slem al Australiei din 2016.

In urma anuntului jucatoarei de tenis din Rusia, Porsche si Nike au decis sa suspende contractele de sponsorizare pe care le aveau cu Sharapova.