WTA Wuhan: Simona Halep, eliminata in turul doi de Garbine Muguruza

de Ionut Baias     HotNews.ro
Marţi, 23 septembrie 2014, 6:17 Sport | Tenis

Simona Halep
Foto: wtatennis.com
Simona Halep a fost invinsa, marti dimineata, in turul doi la Wuhan de catre Garbine Muguruza in trei seturi 6-2, 2-6, 3-6.

Totul parea perfect pentru Simona in primul set: serviciul, deplasarea pe linia de fund si loviturile puternice. Inexplicabil insa, calitatea serviciului a scazut mult in setul secund, iar numarul erorilor nefortate a crescut. Jucatoarea noastra nu a reusit sa-si ridice prea mult nivelul jocului nici in setul decisiv, iar Muguruza reuseste supriza si se califica in turul trei al turneului de la Wuhan.

Halep se calificase direct in turul al doilea.

Garbine Muguruza a obtinut, luni, calificarea, dupa un meci de trei seturi cu Torro-Flor (tot din Spania), scor 4-6, 6-4, 6-4. Demn de mentionat este faptul ca Simona si Garbine nu s-au intalnit niciodata pana acum in circuitul WTA.

Turneul de la Wuhan este dotat cu premii totale in valoare de 2.440.070 de dolari.

LIVE TEXT

Setul III

Inca un break pentru Muguruza care se califica in turul 3
5-3 Muguruza care isi face lejer serviciul. Simona serveste pentru a ramane in meci

4-3 pentru Muguruza care reuseste break-ul si este la serviciu. Moment greu pentru Simona

3-3, desi Simona a lasat impresia ca poate reusi break-ul

3-2 pentru Halep care da semne ca revine la forma aratata in debutul jocului. Primul game castigat fara emotii de Simona dupa mai bine de o ora aproape

Simona reuseste rebreak-ul imediat si egaleaza, 2-2. Partida este aprig disputata, aprope fiecare game fiind impins dupa 40-40

Muguruza reuseste break-ul, 2-1, si situatia pare tot mai grea pentru Halep care a coborat mult nivelul jocului.

Muguruza isi castiga serviciu 1-1
Simona este la serviciu. 1-0 cu emotii

Setul II

Muguruza castiga clar al doilea set, 6-2. Simona a servit si a returnat slab

Comback Simona care recupereaza un break 2-5

4-0 pentru Muguruza. Simona a avut sansa de a recupera un break dar a irosit-o
Muguruza reuseste breakul chiar in debutul setului si conduce cu 2-0. Simona serveste slab acum si returneaza tot mai prost
  • 87% dintre puncte au fost castigate de Simona pe primul serviciu. Procentul a scazut la 36% in setul secund

Setul 1
6-2 Jucatoarea noastra castiga relativ lejer primul setdupa 35 de minute. Primul serviciu, jocul de picioare si deplasarea pe fundul terenului au fost principalele arme ale Simonei in fata jucatoarei care a eliminat-o pe Serena Williams la Roland Garos.
4-2 si Simona este la serviciu
3-1 Muguruza isi castiga serviciul
3-0 Misiune indeplinita. Simona loveste castigator cu primul serviciu
2-0 Simona reuseste rapid breakul si serveste pentru 3-0
Halep isi castiga greu primul serviciu dupa ce a fost egalata la 40






















16817 vizualizari

  • +15 (19 voturi)    
    Cum de nu mai apar comentarii (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:07)

    Phil Austin [utilizator]

    de genul "Sunt mandru ca sunt roman"? Unde sunteti?
    • -15 (19 voturi)    
      Sunt mandru ca sunt roman (Marţi, 23 septembrie 2014, 9:58)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Phil Austin

      Si mai sunt mindru ca Bucurestiul arata mai modern decit orasul canadian Montreal.

      Vezi aici poze pentru comparatie:
      http://www.emigrarecanada.byethost7.com/index.html
      • +3 (3 voturi)    
        Știm știm (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:52)

        Wan Ted [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Ești mândru că ești înfiorător ignorant.... și sunt delicat în caracterizare.... Categoric Bucureștiul arată mai "modern" decât Montrealul:
        http://goo.gl/EAQkXp
        • -2 (4 voturi)    
          Bucurestiul arata mai modern ca Montrealul (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:55)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Wan Ted

          Degeaba te chinuiesti sa ne arati gunoaiele din Ferentari pe post de Bucuresti ca tot Montrealul iese mai rau.
          Asa arata strazile din spatele caselor din metropola canadiana mentionata mai sus:

          vezi: http://www.emigrarecanada.byethost7.com/SfOctMontreal.htm

          Si atentie asa este 80% din oras.
      • +4 (4 voturi)    
        Si Oprescu (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:41)

        math [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        ...arata mai bine decat Brad Pit asta e clar. Vezi poze pe site-ul Antena3.

        Sunt lucruri cunoscute, ne poti spune ceva nou ? Corina Cretu cea mai frumoasa din lume, dupa Alba-ca-Zapada ? Craiova mai frumoasa decat Budapesta ?
      • +1 (1 vot)    
        Putoare si gunoaiele Bucurestiului (Marţi, 23 septembrie 2014, 20:53)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        le mai vezi prin India si Bangladesh. Hai ca esti hazliu sau schizofren.
  • +8 (24 voturi)    
    ???? (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:13)

    aer [utilizator]

    Pai .... s-a pregatit o luna sa ia bataie de la Muguruza Buburuza ?

    I-a zis bine Banciu ca e o tarancuta .... Pai cel mai bine te pregatesti jucand meciuri ...turneee unul dupa altul ... ai terminat un turneu , dai fuga imediat la urmatorul ...

    Acum sa se pregateasca pentru turneul de anul viitor de la Bucuresti ..... poate va primi un wild card ...
    • -2 (6 voturi)    
      si "marele" banciu (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:51)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui aer

      cine este? ce a realizat el pt. sportul sau tenisul romanesc? de bine de rau "tarancuta" asta pe care toti o criticati acum cand pierde a adus din nou tenisul romanesc in prim planul mondial dupa ani buni in care ne-am zbatut si ne zbatem in anonimat. Degeaba sariti toti acuma in frunte cu ratatul de banciu sa o criticati, mai bine ati analiza conditiile de pregatire ale celorlalte sportive din Top 10 WTA cu cele ale Simonei. Incercati si voi in frunte cu latraul de banciu sa faceti ceva pentru Romania si pe urma vorbiti, sa criticati si sa aruncati cu noroi e mult mai usor
      • 0 (4 voturi)    
        Din banii nostri ai "nespecialistilor" (Marţi, 23 septembrie 2014, 14:42)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui yoyosm

        e platita si simona. Asa ca trebuie sa suporte criticile daca vrea sa ia banii. Cum turneele sunt platite din drepturi de televiziune orice comentator are dreptul sa-si dea cu parerea. Conditiile de pregatire sunt cel putin egale, e problema ei daca nu si-a angajat antrenor si preparator de calitate. Nu Romania trebuie sa-i asigure aceste conditii. castiga destui bani din reclamele pe care le face asa ca are de unde. Si nu a facut nimic pentru Romania ci pentru buzunarul ei.
  • +9 (15 voturi)    
    ?! (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:30)

    ssgl [utilizator]

    Am banuit ca va trece ceva timp pana cand Simona va castiga un turneu de mare slam insa cu ultimele rezulatate cred ca devine posibil ca asta sa nu se intample niciodata! :(
  • +10 (10 voturi)    
    turul 2, (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:36)

    victor L [utilizator]

    dar primul meci in turneu.
    Simona, trezeste-te (nu-i obligatoriu).
  • +8 (22 voturi)    
    nu e o surpriza (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:43)

    scriitor [utilizator]

    Ajunsa pe locul 2 cu noroc Simona ar putea profita de faptul ca i se ofera la drawuri culoare favorabile din pacate limitele ei se vad tot mai bine, au aparut putine imbunatatiri la serviciu dar in rest lipsa de agresivitate o costa. In niciun caz jocul ei nu e la nivelul de top unde ne incapatanam sa o credem. Cerem prea mult de la ea dar nu poate mai mult, sa o lasam sa-si cheltuiasca banii castigati - pe merit- si sa nu o transformam i n monument national, nu e!
    • -3 (7 voturi)    
      atunci hai sa-l facem pe (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:58)

      yoyosm [utilizator] i-a raspuns lui scriitor

      latraul de banciu monument national... in sport nu poti castiga tot timpul, nici femeia-barbat Serena W. nu a avut un an impecabil - a pierdut lamentabil la celelate Grand-Slamuri pina la US Open, insa americanii nu o critica, ba mai mult o sustin chiar... noi de-abia asteptam sa faca Simona un meci prost ca sa o criticam imediat
  • +9 (19 voturi)    
    Azi Muguruza maine Cucuruza (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:47)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Se vede ca s-a epuizat combustibilul. Nu e suficienta vointa. Trebuie si date naturale (inaltime/forta/rezistenta). Specialisti ca Tiriac si altii au vazut de mult ca e doar un foc de paie. Si sustinerea A3 nu prea are efect acolo unde doar rezultatul conteaza. Sfarsit de poveste.
  • +11 (15 voturi)    
    Caracterul educativ al unui esec! (Marţi, 23 septembrie 2014, 8:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    Muguruza a fost mult mai buna : puternica, precisa, activa, profund revoltata pe sine, pentru orice gresala pe care o facea, mereu cu ochii pe antrenor.
    Simona a fost doar reactiva, a alergat dintr-un colt intr-altul si a raspuns numai cu mingi telefonate, returnate numai 'la mana' adversarei, ca un constiincios 'spare-partner'. Pare usor defazata de la faze, mereu in intarziere.
    Care este valoarea relativa reala a Simonei?
    Ce crede, sincer, antrenorul ei? Este, si el, depasit de nivelul (in clasament!) la care a ajuns, aproape miraculps, Simona?
    Ii dorim revitalizare rapida, sa se poata impauna Ponta cu succesele ei.
    • +8 (10 voturi)    
      . (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:18)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Nu cred ca mai e asa motivata, poate de-asta i-a disparut si rautatea din joc. Am citit declaratia ei ca e plecata cu 20(!) de persoane, familie si prieteni ("ca la Roland Garros"). Probabil mama, tata, fratele ,cumnata etc. Sa vada si ei China, nu? Nu asa faci performanta. Adica, ok, mama sau cineva apropiat, inteleg, dar 20?!! Sper sa nu-si arunce banii pe prostii de genul asta, ca n-o vad bine. Mai bine isi lua un antrenor ca lumea.
      • +1 (1 vot)    
        ai (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:46)

        englez [anonim] i-a raspuns lui tirolez

        a uitat sa-l ia ponta,el cunoaste china, si simona se uita sa-l vada pe locul antrenorului
  • +12 (18 voturi)    
    A aratat inca o data... (Marţi, 23 septembrie 2014, 9:14)

    SoulRider [utilizator]

    .. de ce e pe locul ..3. Din intamplare! O jucatoare care nu arata nimic. Cu un serviciu penibil, cu o lipsa de simt al anticipatiei deja agasant, Simona Halep va ajunge in curand pe locul 7-10, adica acolo unde ar fi putut sa aspire cel mult daca un concurs de imprejurari nu ar fi propulsat-o nemeritat pe locul 2 in ierarhia mondiala. Un nou antrenor, sedinte de consiliere psihologica, antrenamente mai multe pe hard si poate va reusi sa iasa din aceasta pasa neagra, dar eu personal ma indoiesc ca va putea. Nu are fizic si mentalitate pentru performanta la cel mai inalt nivel.
  • +8 (16 voturi)    
    Este foarte greu.... (Marţi, 23 septembrie 2014, 9:26)

    math [utilizator]

    ...pentru romani sa mai traga la nivel maxim dupa ce ajung la o oarecare glorie si la niste sute de mii/milioane prin conturi. Luxul, placerea, interviuri, emisiuni, lansari, toata lumea te iubeste... iar tu ce sa faci ? Stai cu orele pe teren sau prin sali de forta pana la ultima picatura de energie ? De ce ??
    Banuiesc ca e foarte greu sa isi regaseasca motivatia. Astazi si-a batut joc, efectiv. A jucat dupa deviza: "decat mult si fara rost mai bine putin si prost".
  • -6 (16 voturi)    
    Haide Simona!! Nu te pierde! (Marţi, 23 septembrie 2014, 9:57)

    Inna100 [utilizator]

    Imi inchipui ca este foarte greu sa simti ca toti stau cu ochii pe tine si asteapta sa castigi mereu.
    Poate este timpul sa iti schimbi antrenorul, si chiar echipa manageriala, cu unii cu mai putine pretentii, dar cu mai multa imaginatie si suflet. Sau... un psiholog al naibii de bun, care sa te invete cum sa gestionezi, in favoarea ta, tot acest stres. Poate ca trebuie sa revii la gandirea copilareasca care te-a propulsat. Si anume, sa joci de dragul jocului, si nu sa ne multumesti pe noi!
    • 0 (0 voturi)    
      Poate e timpul (Marţi, 23 septembrie 2014, 17:05)

      batmanss [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

      ca sa citesti cateva carti Simona ...
  • +8 (12 voturi)    
    dis de dimineata... (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:13)

    rezis [utilizator]

    ...m/am trezit sa o urmaresc...din pacate dezamagire...am impresia ca simona si/a atins limita si nu mai poate evolua...data trecuta spunea ca e un om si nu un robot....eu cred ca marea performanta inseamna sa fii un robot...din pacate...
  • -5 (21 voturi)    
    ce de luzari... (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:36)

    alter_ego2013 [utilizator]

    ...stau dis de dimineata sa se bucure de esecul cuiva care face performanta intr-o tara de ratati...
    O natie de postaci si comentatori isi dau cu parerea de pe canapea, in spatele anonimatului. Nu e de mirare ca e plin spatiul public de talk-show-uri de prost gust si suntem in Europa natia cea mai consumatoare de TV pe paine.
    Puneti mana pe o racheta mai bine, faceti un pic de sport, sau protestati in strada, varsati-va testosteronul si frustrarile facand ceva util in loc sa va lamentati penibil si virtual.

    Nu cred ca va datoreaza ceva Simona Halep, nici performante, nici explicatii. In schimb voi veti ramane niste ilustri anonimi, super-eroi din spatele tastaturilor.
    • +4 (8 voturi)    
      Canta la alta masa... (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:49)

      SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      ..poate ai mai mult succes! Tu ce esti ma, caraghiosule? Nu tot un postac? Dar unul suparat rau si care incearca sa se bage in seama. Din cauza unor laudatori de profesie a ajuns Simona sa-si atinga limitele atat de devreme. este exact asa cum i-a spus Radu Banciu!
    • +5 (7 voturi)    
      deci ... ? (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:12)

      ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Bun, stai ca nu inteleg, daca nu o sustinem cand trebuie nu e bine, ca nu suntem mandri cu ea; daca o criticam cand greseste - mult si des - iar nu e bine ... pai acum ar insemna sa o ignoram total, ca, de, nu munceste pentru noi, numai pentru ea ... cum sa procedam ?
    • 0 (8 voturi)    
      Ai si n-ai dreptate (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:15)

      finutza [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Ai dreptate cand scoti in evidenta ca ne dam cu parerea dar suntem nestiutori. Dar n-ai dreptate interzicandu-ne acest drept. Pana la urma, faptul ca lumea se scoala de cu noapte pentru a vedea jocul Simonei, ca altii umplu arenele, unele firme se inghesuie sa-si faca publicitate in jurul acestei admirabile sportive, ei bine, toate astea o ajuta la castigurile pe care le-a realizat. Asa ca ne datoreaza si noua ceva-ceva, un pic acolo...
    • +4 (4 voturi)    
      Cum te cheama ? (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:46)

      math [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      Ce mari performante ai facut, mult peste nivelul natiei de postaci ? Ai fost sambata pe stadion sa canti La Multi Ani eroului sau ai stat pe canapea ?
      • +3 (5 voturi)    
        nu e vorba de mine (Marţi, 23 septembrie 2014, 12:25)

        alter_ego2013 [utilizator] i-a raspuns lui math

        ...e vorba de corul bocitorilor online.
        N-am fost sambata pe stadion, sunt plecat de vreo 5 ani din tara. Am fost pe Arenele BNR in scurta vacanta din aprilie si m-am bucurat sa vad tenismenele noastre invingand sarboaicele. Daca ar fi pierdut nu ma apucam sa adun castane prin Cotroceni sa arunc dupa ele.
        Sincer, ma mir ca Simona Halep nu a plecat inca din Romania. E o tara care nu doar ca nu incurajeaza performanta, ci o saboteaza. In orice tara normala ar fi primita cu bratele deschise, ba chiar i s-ar oferi tot felul de stimulente si conditii de antrenament doar ca sa aiba o sportiva de top 10. In schimb la noi nu doar ca statul nu face nimic, dar e o atmosfera generala de bascalie, reprosuri si isterie. Concluzii si sentinte necrutatoare de la neica nimeni care s-au trezit peste noapte specialisti in tenis. E o fata de 23 de ani, ce faceati voi la 23 de ani? Nu o mai lungesc, cred ca pur si simplu Romania nu-si merita talentele si performerii, nu stie sa ii aprecieze si sa-i promoveze. Hateri peste tot, pareristi si oameni prea acriti de propriile limite ca sa poata sa inteleaga performanta la nivel inalt.
        • +3 (3 voturi)    
          Ai o idee fixa! (Marţi, 23 septembrie 2014, 13:10)

          SoulRider [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

          Aici e un spatiu public, in care avem voie sa ne spunem parerea. Asa cum s-a vazut, laudele n-au ajutat-o pre mult pe Simona si ma gandesc ca poate criticile o vor ambitiona si va incerca sa-si depaseasca conditia. Cat despre hateri, eu cred ca faci o confuzie si pui acest site in aceeasi caruta cu site-urile sportive. Sa vezi acolo hateri si limbaj! Iti recomand sa incetezi sa-ti mai dai cu parerea despre comentariile noastre. Fiecare spune ceea ce crede despre fenomenul Simona Halep si cata vreme o face civilizat fara sa o jigneasca nu vad care e problema! Tu ai, cred, o problema.
          • 0 (0 voturi)    
            Logica (Marţi, 23 septembrie 2014, 19:04)

            OctavianTodirut [anonim] i-a raspuns lui SoulRider

            Asa cum lumea critica evolutia Simonei, asa si omul asta are dreptul sa critice comentariile celor care o critica. Si el tot cu bun simt a facut-o si cu o destul de mare doza de adevar.

            Fie ca e impotriva unor comentarii sau impotriva Simonei, tot critica e.
        • +2 (2 voturi)    
          exista un sambure de adevar (Marţi, 23 septembrie 2014, 14:19)

          math [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

          dar stii cand a fost Wimbledon ? De atunci nu face mai nimic. Chiar s-a dus cu o mica delegatie de 20 (douazeci) dupa ea ?

          Cand am avea voie sa criticam, trebuie 2 ani sa piarda cum intra pe teren?

          Turneul de la Bucuresti intre iarba spre hard... un dezastru. Si aici e vina altora in special.

          Eu nu am plecat din Romania se poate face performanta si aici desi e mai greu si nu e incurajata. Si noi facem. Ma indoiesc ca tu faci, acolo in insule.
          • +1 (1 vot)    
            Poate (Marţi, 23 septembrie 2014, 19:06)

            OctavianTodirut [anonim] i-a raspuns lui math

            Poate omul asta, acolo, in insule, are chiar un job bun. Nu toti oamenii plecati din Romania se duc sa bata cuie. Nu crezi? Sa nu ne mai tot indoim si sa ne bucuram ca mai sunt oameni care incearca si poate vin acasa cu un bagaj de informatie si experienta care in 10-20 de ani va ridica tara, incet dar sigur.
            • +1 (1 vot)    
              intre batut cuie si performanta (Miercuri, 24 septembrie 2014, 0:14)

              math [utilizator] i-a raspuns lui OctavianTodirut

              .... e cale lunga. majoritatea se descurca si traiesc bine, sunt multumiti. Foarte putini vin inapoi. So what ? Nu vad motive sa fim luati peste picior pentru ca am ramas intr-o tara de prosti (desi, repet, exista un sambure de adevar....). Tara va fi ridicata de acelasi sistem "balcanic, romanesc, de stat" dirijat de PSD+sateliti, mai incet si mai nesigur decat crezi tu. Parerea mea!
    • 0 (0 voturi)    
      pai... (Marţi, 23 septembrie 2014, 16:00)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      amice, cand ai calcat ultima oara pe un teren de tenis...? eu doar ce-am venit de-acolo...
  • +2 (2 voturi)    
    valoarea (Marţi, 23 septembrie 2014, 10:58)

    K.V [utilizator]

    cam asta e valoarea ei,mai mult de atat tenisul feminin e imprevizibil,foarte multe surprize intotdeauna
  • +3 (7 voturi)    
    Eu recunosc (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:08)

    SKBjull [utilizator]

    Nu știu ce se întâmplă cu ea. Și mai ales îmi pare rău că nu mai reușește meciuri bune.

    Mi-ar părea și mai rău să se stingă atât de repede, a făcut foarte mult bine sportului românesc,foarte mulți adulți au regăsit plăcerea de a urmări meciuri de tenis, foarte mulți copii s-au apucat de tenis inspirați de ea.

    Cel mai tare mă doare că sunt atâția compatrioți care abia au așteptat să-i moară capra. Dacă aveți ceva bun de spus, spuneți, dacă nu, tăcerea e preferabilă.
  • +1 (7 voturi)    
    eheeee... (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:29)

    corvus coraX [utilizator]

    Mi-am luat o tonă de minusuri când am afirmat că Halep nu este decât un foc de paie și a ajuns pe locul 2 printr-o conjunctură. Este dotată cu multă hărnicie și..cam atât. Strălucire, inventivitate, fantezie, ioc...
    • 0 (4 voturi)    
      Sa vedem si partea buna (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:56)

      math [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Iata ca harnicia si ambitia iti pot aduce niste milioane de Euro inca de la o varsta frageda chiar daca esti roman. Din pacate aceste binefaceri cazute intr-un interval scurt, iti cam iau mintile. Pare din nou adevarat ca e mai usor sa ajungi in top decat sa stai acolo.
      Trebuie sa fii beton la pregatire fizica, motivatie, tactica pentru a compensa serviciul, forta, imaginatia celorlalte din top. Sa speram ca isi revine dar daca iese din primii zece si incepe sa dea peste jucatoare de top in primele tururi s-ar putea sa revenim la starea normala. Adica maxim 1000-2000 de puncte WTA si uneori "minuni" ale tehnicii gen Monica Niculescu.
    • 0 (0 voturi)    
      pai... (Marţi, 23 septembrie 2014, 17:45)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      si de antrenor ce zici?
  • -1 (3 voturi)    
    Accidentarea . . . (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:32)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . aia veche de la umar isi spune cuvantul Eu nu cred ca Simona va mai straluci in tenis. Pacat!
  • +4 (4 voturi)    
    Schimbare (Marţi, 23 septembrie 2014, 11:42)

    RaduMischie [utilizator]

    Eu cred ca ii trebuie cineva (antrenor, psiholog) care s-o ajute (i) sa treaca peste aceasta perioada neagra cu bine dpdv psihic si (ii) sa se obisnuiasca cu succesul. Romanii nu prea sunt obisnuiti sa fie in frunte, ci mai mult slugi/la coada. De aia multora le e greu sa se obisnuiasca cu succesul cand ajung sus (vezi multe cazurile de fotbalisti de dupa Generatia de Aur, din care exponent de frunte e Mutu). La Simona succesul neasteptat s-a manifestat altfel (nu cu droguri, etc), ci prin jocuri slabe. Sa ne gandim: a putut juca bine si foarte bine, ca nu ajungea altfel intr-o finala si intr-o semifinala de Grand Slam. Iar restul jucatoarelor nu au devenit dintr-odata atat de bune incat s-o poata bate de fiecare data.
    Iar noi, romanii, sa nu uitam ca fata asta ne-a facut mandri ca suntem romani. Si sa nu o hulim acum, cand are o cadere de forma. Sa fim alaturi de ea si sa speram in mai bine. Ea nu ne-a cerut nimic, noi ii cerem totul, poate ar trebui sa schimbam putin.
  • +1 (1 vot)    
    simona esecurilor (Marţi, 23 septembrie 2014, 12:05)

    ViR [utilizator]

    pana in acest an nu am fost sensibilizat de rezultatele Simonei, erau alte jucatoare de la care asteptam un rezultat rasunator. Nu a fost sa fie dupa ratiunile noastre, ci dupa voia astrelor care spuneau ca in 2014 cei din urma vor ajunge in fata si ca vor fi si ceva razboaie, toate la modul surprinzator. Asta a fost, fara suparare ! Cand Simona mergea bine la Wimbledon, ziarele erau preocupate nu de Simona ca jucator si ca om, nici de perspectivele ei reale. Erau foarte interesate de rating, locul doi (nemeritat) si banii castigati, de can-canul care incepea - se faceau tot felul de calcule care nu o includeau si pe Simona din realitate. Drumul ei s-a deschis fara lupta, fara sa invinga mari jucatoare ce nu o considerau inca ADVERSARA . Doar presa le considera adversarele Simonei. Poate ca ea a fost singura care si-a dat seama de situatia in care se afla si era constienta ca de-acum incolo nu va mai fi asa de usor. Poate-si dorea altcumva, altceva, avea alte planuri, alte prioritati. S-a produs o mare zapaceala si ea nu era pregatita sa digere situatia creata artificial,s-a trezit ca nu are niciun fel de control si ca echilibrul, din stomac, i s-a urcat in gat !
    Toate comentariile de pana acum mi se par a fi tendentios rautacioase. Simona are totusi potential si cred ca ar putea fi constant printre primele jucatoare daca este lasata in ritmul ei de adaptare. Monica Niculescu este jucatoare mai mare pentru ca a castigat ultimul turneu si a invins-o pe Cornet care a invins-o pe... ? Vom trai si vom afla ! Eu sunt alaturi de Simona care a adus mari bucurii romanilor si sper ca nu toti cei care au comentat furiosi sunt implicati in jocurile de tenis. 23 sep 2014 , 12:04 , ViR
  • 0 (4 voturi)    
    Nu mai faceți un capăt de țară din asta (Marţi, 23 septembrie 2014, 13:05)

    ploiesteanu [utilizator]

    S-a odihnit pentru turneul campioanelor, nu mai are jocuri, s-a antrenat mai ușor și n-are condiție fizică. Va mări numărul și intensitatea antrenamentelor și-o să iasă bine. Trebuie să-și întărească musculatura încât să-și mărească forța de lovire. E prea degajată la prima servă și o dă în fileu mai mereu (lipsă de concentrare). Se remediază, o să vedeți.
  • -1 (3 voturi)    
    SH (Marţi, 23 septembrie 2014, 13:39)

    kronk [utilizator]

    Saraca fata.S-a dus sa faca putin turism in China ca tot are pasaport diplomatic si toti sar cu gura pe ea.
  • 0 (0 voturi)    
    Mă uit la voi...și vă compătimesc. (Marţi, 23 septembrie 2014, 21:50)

    ploiesteanu [utilizator]

    Dacă oamenii din guvern care se ocupă cu mișcarea sportivă au așteptat-o la aeroport înseamnă că e a PSD-ului. Să zicem că n-ar fi fost PSD-istă (poate chiar nu e), ce trebuia să facă, să fugă ?! Imediat un chelner ce duhnește a prostie a etichetat-o, a aruncat-o de partea puterii și uite cum dintr-o sportivă a devenit un obiect politic. Băsiștii se bucură de insuccesele ei, e făcută în toate felurile, e mânjită cu toate epitetele. Rău este când politica intră în sport. Judecați cu capetele voastre cretinilor, nu prin dioptrii politice.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version