Cupa Davis

VIDEO Novak Djokovic a riscat sa joace pentru Serbia: ruptura a fibrelor musculare

de A.S.     HotNews.ro
Luni, 19 septembrie 2011, 19:45 Sport | Tenis

Djokovic, invins de accidentari
Foto: Reuters
Liderul mondial Novak Djokovic va absenta cel putin patru saptamani, din cauza unei rupturi partiale a fibrelor musculare din zona intercostala, a anuntat luni seara purtatorul sau de cuvant. Djokovic, obosit si incomplet refacut dupa US Open, a riscat sa joace pentru Serbia, in Cupa Davis: a intrat in ultima zi, contra lui Del Potro, dar a abandonat in setul al doilea, victima a unor dureri cumplite. Serbia a pierdut meciul cu Argentina la limita, 3-2.





















2713 vizualizari

  • +5 (9 voturi)    
    om cu caracter mare!! (Luni, 19 septembrie 2011, 20:23)

    andrei [anonim]

    Un gest deosebit de la un mare jucator. Hanescu
    "played dead" la barajul cu Cehia sa nu se faca de kkt. ...Aici se vede diferenta!!!
    • 0 (4 voturi)    
      SUBSCRIU ..dar cine-i Hanescu ???? (Luni, 19 septembrie 2011, 21:47)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui andrei

      no name.Chair nu trebuie mentionat .Ca jucator OOOOOOOOOOO ca patriot OOOOOOOOOOOO.
      • +4 (4 voturi)    
        cand o sa ajungi tu (Luni, 19 septembrie 2011, 22:13)

        george [anonim] i-a raspuns lui ogi

        fie si al 100 lea cel mai bun tenismen din lume sa vorbesti asa. Ce treaba ai tu cu Hanescu?
        A fost platit cu bani din impozite cumva? Nu prea cred. Nimeni nu ajuta cu nici un sfant pe jucatorii de tenis si mai ales pe cei cu perspectiva dar dupa aia avem pretentia sa reprezinte Romania iar daca cumva nu o fac ii acuzam ca nu sunt patrioti.
        Jucatoarele noastre care sunt in top 50 nu sunt ajutate absolut deloc din punct de vedere financiar. Trebuie sa isi plateasca din premiile pe care le castiga si antrenorii si taxele de inscriere la turnee. Asa ca le este foarte greu. Iar ca sa concureze cu jucatoarele din top 20 care probabil deja au peste 1 milion in cont este deja imposibil. Ca fiecare jucator de top are antrenori, preparatori fizici, nutritionisti, doctori. O intreaga echipa, care costa foarte mult. Ori jucatoarele noaste abia isi pot permite sa plateasca un antrenor si atat.
        Asa ca lasti-o balta cu patriotismul. Hanescu nu are nici o obligatie fata de nimeni
        • +2 (2 voturi)    
          cam asa e (Marţi, 20 septembrie 2011, 2:24)

          Sorin [anonim] i-a raspuns lui george

          ai dreptate cu Hanescu. Nu cred nici ca Serbia a facut cine stie ce pentru Djokovic totusi. Dar se intampla si la case mai mari. Federer refuza cupa davis destul de constant si cred eu ca Elvetia a facut mult mai multe pentru el decat Romania pentru Hanescu.
          Iar Federer chiar o poate duce in finala, Hanescu nu ar fi putut face mare lucru oricum.
          • 0 (0 voturi)    
            Elvetia nu a facut nimic pentru Federer (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:03)

            george [anonim] i-a raspuns lui Sorin

            Doar dupa ce a devenit mare tenismen s-au gasit si sponsori. Pana atunci toata pregatirea lui Federer a fost sustinuta financiar de parintii lui care au avut bani. I-au platit doi antrenori pana la varsta de 19 ani, plus preparatori fizici si nutritionisti. Tatal lui a fost presedintele unei mari companii farmaceutice iar mama lui a avut tot asa o slujba bine platita. Ca dupa ce a ajuns mare s-au gasit firme care sa il sponsorizeze este o cu totul alta poveste.
        • 0 (0 voturi)    
          nu spun ca n-ai dreptate (Joi, 22 septembrie 2011, 13:08)

          Stefan [anonim] i-a raspuns lui george

          Dar daca Andrei Pavel si Horia Tecau au reusit sa ajunga in top, atunci putea si Hanescu. E de remarcat insa ca a reusit sa ajunga pe locul 37 ATP, dar dupa aceea a cazut din nou pana dupa top 50. Hanescu e un jucator bun, dar nu are inteligenta jocului, si nu e jucator de 5 seturi.
          Hanescu e o dezamagire pt tenisul romanesc. E adevarat ca Romania nu a facut nimic pt el, dar nici pt Pavel sau Tecau, si ei au reusit sa ajunga in varf.
  • +4 (4 voturi)    
    wrong (Luni, 19 septembrie 2011, 20:32)

    del potro [anonim]

    nu argentina a pierdut la limita meciul cu serbia - argentina a castigat - deci serbia a pierdut la limita
  • +5 (5 voturi)    
    efectele secundare (Luni, 19 septembrie 2011, 20:39)

    george [anonim]

    ale folosirii capsulei hipobarice incep sa se arate foarte repede. Anul trecut Rafael Nadal a fost banuit ca foloseste metoda "blood dopping" pentru imbunatarirea performatelor fizice si s-ar putea sa existe ceva adevar in povestea asta. Anul trecut a jucat cu o energie si o forta fenomenala iar anul asta a jucat nici la 50%. Anul asta insa Djokovic a jucat extraordinar de bine iar acum s-a aflat ca foloseste capsula hipobarica care se spune ca are efect dublu fata de blood dopping. Nimeni nu interzice folosirea acestei capsule dar e clar ca nu este corect din punct de vedere sportiv. Mai devreme sau mai tarziu va plati si Djokovici pretul folosirii acestei capsule. De aia Federer trebuie sa mai joace macar 3 sau chiar 4 ani de aici in colo pentru ca Djokovici si Nadal vor fi doar niste aparitii meteorice pe prima pozitie si asta tocmai pentru ca folosesc aceste metode.
    • 0 (0 voturi)    
      trebuia sa se gaseasca cineva... (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:55)

      me [anonim] i-a raspuns lui george

      eu cred ca avem in sange furtul si spaga ca numai la asta ne gandim... si cum noi suntem obisnuiti cu ea credem ca toti o fac...
      • 0 (0 voturi)    
        eu nu am facut decat (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:07)

        george [anonim] i-a raspuns lui me

        sa citez exact declaratiile lui Djokovic. El cu gura lui a spus dupa US Open 2011 ca a folosit capsula hipobarica de trei ori in ultima saptamana de la US Open. Plus ca firma care a produs capsula spune pe site-ul ei ca efectul capsulei este dublu fata de blood dopping. E treaba lui ca o foloseste, pe riscul lui o foloseste dar deja aici nu mai vorbim de competitie sportiva si fairplay ci pur si simplu de business. Mai sunt inca unii naivi care mai cred in fairplay, unul din astia este chiar Federer, dar tenisul nu mai este un sport ci doar o afacere uriasa.
  • 0 (0 voturi)    
    mda... (Marţi, 20 septembrie 2011, 14:56)

    me [anonim]

    nu-mi place aroganta lui djokovic de cand a devenit numarul 1, dar sincer nu pot sa am decat cuvinte de lauda pentur ca a vrut sa joace accidentat!
    bravo lui! sportivii romani nu joaca nici sanatosi invocand diverse motive...
  • 0 (0 voturi)    
    Frumos, a incercat sa joace pentru ca avea sansele (Marţi, 20 septembrie 2011, 17:33)

    dsd [anonim]

    A pierdut si meciul Serbiei. Dar merita respect.
    Nu cred ca s-a expus asa de dragul spectacolului.
    Bravo lui.
    Si mai terminati cu doparile astea, Nadal ar fi fost mort de mult dupa toate fanteziile. Djokovic munceste de 5 (cinci) ani sa ajunga aici, asta e secretul: munca!
    • 0 (0 voturi)    
      ce naiv esti (Marţi, 20 septembrie 2011, 18:30)

      george [anonim] i-a raspuns lui dsd

      Tenisul este o afacere cu foarte multe zerouri. La nivel global probabil miliarde de dolari anual. Daca ne gandim ca la US Open 2011 doar premiile acordate jucatorilor au fost de peste 30 milioane ( acoperite probabil doar din biletele de la cele doua finale de simplu ) , plus daca ne gandim ca tot personalul auxiliar (cei care verifica biletele, security si toti ceilalti) lucreaza pe baza de voluntariat, profiturile sunt uriase. Isi imagineaza cineva ca un organizator de turnee l-ar exclude pe Nadal, Djokovic sau Federer daca l-ar fi prinde dopandu-se? Sa fim seriosi. Si in plus, cand ai milioane sau zeci de milioane de dolari in cont, se gasesc si metode alternative de imbunatatire a performantelor fizice, iar cel mai bun exemplu esta capsula hipobarica pe care Djokovic o foloseste. Nimeni nu poate interzice folosirea unei astfel de capsule plus ca nici un control antidoping nu poate detecta ca a fost folosita. La fel e si cu blood doppingul. Controalele antidoping nu pot detecta blood doppingul pentru ca ar trebui ca sa li se ia probe de sange jucatorilor la fiecare 2 sapamani, pentru a putea detecta variatia continutului de globule rosii. Iar apoi jucatorul poate sa spuna ca s-a antrenat la mare altitudine si de aia are mai multe globule rosii. Dar fiecare crede ce vrea. Eu am intuit inca de la US Open 2010 ca Djokovic foloseste ceva pentru recuperare pentru ca e imposibil dpdv fizic sa joci 5 seturi extenuante in semifinala pentru ca mai apoi in finala sa vii si sa joci cu o forta si o energie foarte mare, de parca nu ai mai facut efort fizic o luna.
      • 0 (0 voturi)    
        hai sa-ti dau niste exemple (Joi, 22 septembrie 2011, 13:32)

        Stefan [anonim] i-a raspuns lui george

        Martina Hingis a fost depistata pozitiv la un control, si a primit o suspendare de vreo 2 ani. Nu mai stiu sigur, dar cred ca Hingis era chiar nr 1 la feminin pe atunci.
        Un alt caz este Mariano Puerta, adversarul lui Nadal din finala de la RG din 2005; a fost si el depistat pozitiv si a primit o suspendare mult mai mare, care i-a incheiat cariera. Asa ca eu nu am motive sa cred ca aceste controale antidoping sunt formale.
        Si nu cred ca ar fi marea cu sarea daca s-ar lua probe de sange unui jucator la fiecare 2 sapt ca sa depisteze blooddopingul. Nu ma pot pronunta daca Nadal, Djokovici sau Federer ar fi exclusi din circuit daca ar fi depistati pozitiv; avand in vedere cazurile lui Hingis si Puerta, eu zic ca totusi ar fi;
        Pentru ca sti ceva? Nimeni nu e de neinlocuit pana la urma.
        • 0 (0 voturi)    
          am citit chiar zilele astea (Joi, 22 septembrie 2011, 16:45)

          george [anonim] i-a raspuns lui Stefan

          ca jucatorilor de tenis din top 10 li se fac doua controale antidoping pe an si alea din urina nu din probe de sange. Era si o lista cu jucatorii care au sarit cel putin unul din controalele antidoping in 2009. Asa ca sunt mult mult prea slabe controalele astea antidoping. Plus ca blood doppingul nu se poate detecta. Ce sa gaseasca, ca ai mai multe globule rosii in sange? Si ce e cu asta? Pot sa spuna ca s-au antrenat la mare altitudine si cu asta basta. Plus capsula hipobarica pe care o foloseste Djokovic. Ce sa detecteze controalele antidoping? Ca ai prea mult ozon in sange? E clar ca la banii pe care ii au jucatorii din top 10 isi pot permite orice fel de metoda de imbunatatire a performantelor fizice. Gandete-te ca Nadal uraste sa mearga la sala de fitness. Am citit asta chiar pe situl lui. Si el pretinde ca muschii care ii are la mana stanga sunt doar de la antrenamente. Pai si de unde asa de multa forta si energie daca la sala de fitness nu merge? Din dopaj iar efectele se vad. Un an joaca puternic, altul e pe tusa. Cand mergi zi de zi la fitness joci mult mai constant, asa cum a jucat Federer timp de 12 ani fara o singura accidentare
          • 0 (0 voturi)    
            Pai dragul meu... (Joi, 22 septembrie 2011, 20:03)

            Stefan [anonim] i-a raspuns lui george

            atunci nu mai are nici un rost sa fie oamenii ofensati de dopaj. Ce rost mai are sa se faca tam-tam daca spui ca aceste controale antidoping nu au ce sa gaseasca? Cat despre capsula hipobarica pe care o foloseste Djokovici, daca e periculoasa e una, iar daca nu e interzisa e alta. Iar accidentarile lui Nadal nu se datoreaza pentru ca joaca in forta, ci pentru ca alearga dupa orice minge. Ori Federer nu a jucat asa. Cand Federer simte ca e o minge pe care nu prea are sanse sa o prinda, nu se mai oboseste sa fuga dupa ea. Ori Nadal alearga dupa absolut orice minge (majoritatea le si prinde), de asta Nadal se mai accidenteaza. Stim cu totii ca Nadal se accidenta din cauza problemelor la genunchi sau la glezne, din cauza ca alearga mult pe teren. Daca se accidenta din cauza ca joaca in forta, s-ar fi accidentat la mana sau la brat; logic, nu? Si am cautat si eu pe situl lui Nadal acea declaratie ca uraste sa mearga la sala de fitness, dar nu am gasit-o; daca esti dragut sa mi-o trimiti si mie te rog.
            • 0 (0 voturi)    
              pai (Miercuri, 28 septembrie 2011, 23:19)

              george [anonim] i-a raspuns lui Stefan

              nu neaparat te accidentezi la brate si la umar daca joci in forta. Te poti accidenta chiar si la picioare. E adevarat ce spui tu ca accidentarile lui Nadal sunt datorate faptului ca alearga dupa orice minge dar marea problema e ca Nadal alearga foarte mult si pentru ca nu stie sa loveasca cu backhandul si alearga ca sa loveasca cu forehandul din pozitie de backhand. Federer a fost total diferit de Nadal. Federer a avut o intuitie si o mobilitate extraordinara. Federer a invatat sa citeasca limbajul corpului adversarului si sa se pozitioneze in asa fel incat sa nu fie nevoit sa alerge ca nebunul. De asta Federer nici nu s-a accidentat niciodata. Am citit acea declaratie a lui Nadal, ca uraste fittnesul pe un site fan-club Nadal iar acea afirmatie era raspunsul lui Nadal dat unui fan
              • 0 (0 voturi)    
                acum mai alearga si el (Sâmbătă, 1 octombrie 2011, 14:43)

                Stefan [anonim] i-a raspuns lui george

                De fapt nu prea era nevoie sa alerge dupa orice minge. Asa-zisii rivali ai lui Federer, precum Rodick, Hewit sau Nalbandian nu-i puneau mai deloc probleme lui Federer, si nu era nevoie sa se solicite atat. Insa de cand au aparut Nadal si Djokovici, a mai inceput si Federer sa mai alerge dupa mingi care par la o prima vedere pierdute. Pentru ca altfel nu prea are sanse. Tot nu am gasit acea declaratie a lui Nadal, dar nu mai are importanta.
    • 0 (0 voturi)    
      Hai sa fim seriosi (Marţi, 20 septembrie 2011, 22:40)

      unul [anonim] i-a raspuns lui dsd

      Djokovic nu este un mare jucator. Este doar mai inteligent, el sau poate echipa lui. Stie sa isi dozeze fortele, stie cand sa foloseasca capsula magica. Dar daca e sa ii luam la puricat jocul si tot ce a facut in ultimii 5 ani nu cred ca e prea mult de spus. Djokovic s-a remarcat prin forta loviturilor de forehand si prin jocul defensiv foarte bun. In cei 5 ani de care spui tu, si-a imbunatatit cate ceva, reverul agresiv dar cu doua maini, mai multa inteligenta a jocului, concentrare mai mare dar cam atat. La capitolul tehnic nu a progresat foarte mult. Sa fii nr 1 si sa serversi in medie cu 170km/ora e ridicol. Pana si Serena Williams serveste mai bine ca Djokovic. Cat despre performantele de anul asta, ele se datoreaza pur si simplu schimbului de generatii. Federer este deja istorie in sensul ca cel mai bun tenis de care a fost capabil l-a jucat pana in 2007, ca dupa aia s-a imbolnavit, s-a insuat, a facut copii. Dar si asa, cand are motivatie si daca se antreneaza suficient poate sa il bata pe 'marele' Djokovic. A demonstrat-o la RG si la US Open unde doar o minge l-a despartit de victorie. Nadal desi e mai mare doar cu un an fata de Djokovic, are mai mult de 3 ani competitionali in plus ceea ce e deja foarte mult mai ales pentru un jucator de mare forta. Asa ca Djokovic a profitat de schimbul de generatii si atat. Asa se intampla mereu. Dar deja a luat-o pe drumul lui Nadal si risca sa termine cariera mult mai repede decat Federer. Daca a inceput sa foloseasca 'capsula magica' asta o sa ii scurteze cariera ca nu poti pune kerosen intr-o masina fara sa o strici. Ca asta inseamna pana la urma acea capsula. Iar rezultatele deja se vad. Prima accidentare mai serioasa. Asta e doar inceputul daca nu va avea inteligenta sa reduca motoarele si sa se concentreze doar pe turnee de GS. Ca deja are suficiente puncte incat sa se mentina pe prima pozitie doi ani de acum in colo


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri