Romania - Rusia 20-35/ Scopul scuza mijloacele

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Joi, 16 decembrie 2010, 17:06 Sport | Teamball

Romania la CE
Foto: ehf-euro.com
Romania a folosit echipa a doua contra Rusiei, iar acest lucru s-a vazut din plin pe tabela. Echipa lui Trefilov a dominat disputa, rusoaicele castigand cu un categoric 35-20. Radu Voina a sacrificat rezultatul ultimei partide din Grupa Principala, toate gandurile tricolorelor indreptandu-se catre semifinala cu Suedia (sambata, ora 15.30).

Vezi aici desfasurarea partidei Romania - Rusia:

Min 60/ Romania - Rusia 20-35
Au marcat: Moldovan, Paraschiv, Neagu,

Neagu intra pentru a treia oara pe teren, dar de aceasta data rateaza de la sapte metri. Makeeva este eliminata, dar din pacate Romania nu reusite sa profite. Tricolorele au fost depasite la toate capitolele, iar rezultatul final vorbeste de la sine despre acest lucru: a fost 35-20 pentru Rusia.

Min 50/ Romania - Rusia 17-30
Au marcat: Moldovan, Tivadar, Meirosu (2), Chintoan, Elisei, Neagu, 

Jocul prestat este departe de ceea ce a aratat Romania pana acum, iar Rusia conduce mai mult decat confortabil pe tabela. Meirosu inscrie de doua ori, iar Chintoan este eliminata. Rezervele Romaniei nu pot face fata Rusiei.


Min 40/ Romania - Rusia 10-23
Au marcat: -

Bradeanu trimite in bara dupa o aeriana superba, golul nu prea se lipeste de nationala Romaniei. Tolnai pareaza superb, dar nu este deloc ajutata de aparare. Demn de mentionat este faptul ca tricolorele nu au reusit sa marcheze in primele 10 minute ale reprizei secunde.


Min 30/ Romania - Rusia 10-19
Au marcat: Neagu, Geiger, Chintoan,

In superioritate numerica, Romania nu reuseste sa inscrie, rusoaicele se apara foarte bine. Chintoan rateaza prea mult din situatii clare, tricolorele par usor obosite. Cristina Neagu este introdusa pe teren pentru a executa un sapte metri, liderul tricolorelor inscrie fara emotii. La pauza, Rusia conduce cu un categoric 19-10.


Min 20/ Romania - Rusia 7-16
Au marcat: Geiger (4),

Geiger rateaza din pozitie de unu la unu cu portarul, iar Rusia se distanteaza la patru goluri (11'). Atacul nu functioneaza cum ar trebui, iar tricolorele inscriu mult prea putin in primele 15 minute. Adversarele conduc cu 12-5 - Radu Voina cere time-out. Lipsa jucatoarelor de baza se simte din plin, Rusia ajunge la un avantaj de noua goluri. Chintoan este eliminata (20').


Min 10/ Romania - Rusia 3-5
Au marcat: Geiger, Meirosu (2),

Romania a avut mingea de inceput, iar scorul a fost deschis de Geiger. Radu Voina a inceput partida cu o serie de rezerve. Apararea lasa destul de multe spatii, iar rusoaicele profita. Talida Tolnai reuseste cateva interventii deosebite, iar dupa primele 10 minute Rusia conduce cu 5-3

A inceput partida

Partidele zilei:


Romania - Rusia 20-36
Spania - Croatia (19.45)
Danemarca - Muntenegru (21.45)

Clasament:

1 Danemarca 8 puncte
2 Romania 6
3 Muntenegru 4
4 Spania 2
5 Rusia 2
6 Croatia 2.

Semifinala dintre Romania si Suedia va avea loc, sambata, 18 decembrie, de la ora 15.30, la Herning (Danemarca). Disputa va fi in direct pe Tvr2 si LiveText pe HotNews.ro.

Semifinale, sambata 18 decembrie:

Romania - Suedia (15.30)
Danemarca - Norvegia (18.00).

Finala mica:
Duminica, de la ora 15.30

Finala mare:
Duminica, de la ora 18.00.


Citeste mai multe despre   






















10405 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    De vazut online (Joi, 16 decembrie 2010, 17:17)

    nano2k [utilizator]

    http://player.cdn.tv1.eu/player/_v_/_s_handball/_x_s-411205637/handball/dates.html?video=414044&page=main
    • -1 (3 voturi)    
      PS (Joi, 16 decembrie 2010, 17:32)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Trebuie ales meciul Romaniei pentru a putea fi vizionat, in caz ca nu se incarc direct cand se deschide pagina.

      HAI ROMANIA!!!
      • +1 (3 voturi)    
        LINK (Joi, 16 decembrie 2010, 18:03)

        DEBUTUS [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

        un alt link va rog, sunt in franta si nu merge!
        • +1 (3 voturi)    
          mai jos (Joi, 16 decembrie 2010, 18:22)

          toro [utilizator] i-a raspuns lui DEBUTUS

          http://www.ehf-euro.com/Stream.2860.0.html
  • -4 (16 voturi)    
    Mentalitate de roman (Joi, 16 decembrie 2010, 18:33)

    muciflenduri [anonim]

    Ca intotdeauna, romanii s-au vazut cu sacii in caruta si s-au hotarat sa isi bata joc de ei.
    S-a vazut in ratarea smechereasca a lui Elisei cum vor evolua lucrurile.
    In loc sa profite de forma slaba a Rusiei, pentru a le invinge (in sfarsit) intr-un meci oficial, 'fetele noastre' au decis sa se comporte ca fotbalistii fara talent, dar cu scheme multe.
    Ma intreb cand vor invata romanii ca nu poti sa te c*ci unde mananci.
    • -2 (10 voturi)    
      da (Joi, 16 decembrie 2010, 18:43)

      cam asa [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Rusoaicele isi dau sufletul, antrenorul lor face spume..si noi lasam capul si incasam?1!?

      unde-i apararea noastra? se pierd pase aiurea, de ce incearca numai pe centru?!?

      of :(
      • +6 (10 voturi)    
        echipa a II-a (Joi, 16 decembrie 2010, 18:52)

        mem [anonim] i-a raspuns lui cam asa

        joaca echipa a II-a.
        Echipa I se pastreaza pentru semifinala.
        • 0 (2 voturi)    
          Mai bine s-o pastreze (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:08)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui mem

          pentru campionatul urmator si semifinala s-o joace tot cu echipa a doua. Eu zic ca asa avem sanse mai mari sa castigam semifinala decat cu prima echipa care-i iesita din mana.
        • 0 (0 voturi)    
          Hmmm (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:03)

          MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui mem

          Eu credeam ca Romania a mers acolo doar cu o echipa....nu cu doua.Faptul ca nu ar fi jucat vedetele,nu conteaza...conteaza doar ca rusoaicele ne-au UMILIT!Rezultatul ramane in istorie nu cine a jucat si cine nu.Oare ar trebui sa cred ca diferenta intre vedete si rezerve(desi au jucat si titulare nu numai rezerve)este ata de mare?
    • +6 (10 voturi)    
      si cu accidentarile precedente ce faci ... (Joi, 16 decembrie 2010, 18:45)

      nicolae [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      sau vrei sa batem rusia in loc de suedia ? ... lasa ca toti fac astfel. Oricum bravo fetelor !
      • -1 (5 voturi)    
        Toti? (Joi, 16 decembrie 2010, 18:59)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui nicolae

        Toti romanii poate. Eu zic sa urmarim meciul Danemarca cu Muntenegru sa vedem daca Danemarca (care e deja pe primul loc) va suferi o asemenea umilinta, sau daca vor juca la victorie.
        Asta e diferenta de mentalitate... unii isi fac treaba cu profesionalism, altii sunt din Balcani.
        • +3 (5 voturi)    
          muci in fasole (Vineri, 17 decembrie 2010, 8:57)

          bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          Iar ai dat cu mucii in fasole... Uite ca si Danemarca a pierdut cu Muntenegru. Conteaza scorul asa de tare? Noi romanii, de mulkte ori vorbim doar ca sa ne aflam in treaba. Mai ales cand stam la caldurica pe fotoliu, eventual in fata tastelor in spatele unui nick...
          • +1 (1 vot)    
            De ce avem nevoie de educatie??? (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:00)

            cosma [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

            Eu zic sa reintroducem cenzura. De ce sa discutam deschis cand putem sa dam cu pumnii sau sa improscam cu noroi? Danemarca a pierdut onorabil cu Muntenegruin timp ce Romania s-a facut de ras cu o echipa a Rusiei tanara, aflata in constructie: in 15 minute Romania n-a fost in stare sa inscrie un gol! Cine garanteaza ca acest meci prost nu se va repeta cu Suedia?
          • 0 (2 voturi)    
            Mda, e clar (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:46)

            muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui bogdanicus

            Tu compari o infrangere la un gol cu una la 15? Muntenegru printre altele a batut Rusia, adica nu e Luxemburg.
            Imi pierd vremea, explicand ca nu exista nicio scuza pentru umilinta.
            Nu te poti lasa calcat in picioare si sa spui 'da, dar am eu o idee'. Cum ziceam, Romania din Balcani.
            • 0 (2 voturi)    
              Tot infrangere se cheama ca e (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:51)

              eu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

              Ca pierzi la un gol, ca pierzi la 100 diferenta, tot infrangere se cheama. Ce e aia infrangere onorabila? E o infrangere si punct. Ce, daca ne bateau doar la un gol era motiv de mare bucurie, stateau lucrurile altfel, eram calificati direct in finala? Nu, tot cu infrangerea ramaneam. E doar o parere, dar facem pariu ca daca ne dadeam sufletul pe teren cu Rusia si le bateam, iar apoi cu Suedia fetele erau obosite si depasite de adversar, mai toti ar fi zis ca de ce nu am lasat-o mai moale si nu ne-am odihnit in meciul ala care nu conta??
      • -2 (4 voturi)    
        Da prietene, dar... (Joi, 16 decembrie 2010, 19:12)

        dan [anonim] i-a raspuns lui nicolae

        daca nu batem nici Suedia?
        E o problema de mentalitate si de principiu. La noi nu-i nevoie sa te respecti mereu, la noi "merge si asa". In rest, speram ca Sambata vom bate...
        Daca vrei sa stii de ce suntem unde suntem,pt ca ne multumim cu putin.
    • -1 (5 voturi)    
      mentalitate... (Joi, 16 decembrie 2010, 19:28)

      mama Gheea [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Mentalitate de român, intr-adevăr. Un naţionalism exagerat, rupt de realitate, purtând incă tare comuniste. Nu despre echipa de handbal vorbesc, prietene, ci despre tine!
    • +3 (7 voturi)    
      TOTAL GRESIT!! (Joi, 16 decembrie 2010, 20:12)

      benois [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Iti menajezi prima echipa pt a castiga un meci cu adevarat important, in speta semifinala. Daca in meciul cu Suedia vom fi pierdut din cauza oboselii, puneai accentul tot pe mentalitate. Ia exemple clare din fotbal: Barcelona, Liverpool, Bayern Munchen si multe alte echipe fac exact asta. Odata calificat, te gandesti la viitoarea victorie. Gloria unei finale depaseste orgoliul unei frustrari. Cel putin pt mine.
      • -4 (6 voturi)    
        Dupa cum ziceam... (Joi, 16 decembrie 2010, 22:09)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui benois

        Mentalitate de roman...
        Las-o ba ca merge-asa.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu prea cred(2) (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:31)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          important e sa nu iti impui parerea, sa nu o generalizezi pe toti romani pt ca unii se pot simti jigniti de aceasta atitudine, sa nu jignesti prin opinia ta vazuta doar din perspectiva ta.
          eu unul imi stiu locul si nu le acuz - pt ca au jucat cu echipa 2(bravo lui voinea ca e baiat care gandeste si pune pe primul loc un meci de semifinale, si nu un "amical" cu rusia fara prea mare importanta decat un orgoliu de a bate rusia intr-o competitie majora - stai linistit ca le va veni randul; echipa rusiei de la acest mondial e mult mai slaba fata de cea din anii precedenti cu unele absente importante) -, dar te intreb pe tine ce anume faci pentru a schimba aceasta sintagma pe care o vezi generala la TOTI romanii LASA BA CA MERGE SI ASA?? ti-ai lansat opinia fara sa iti expui punctul de vedere; ai lansat bomba si altii care inca nu stiu sa gandeasca pe cont propriu imediat sar si iti iau partea, fie pentru ca le e greu sa-si exprime parerea, fie sunt genul de oameni care le place sa critice doar atat, fie pentru ca doresc sa aiba un subiect de cearta cu ceilalti, inducand iarasi subiectul spre politic, sau fie isi exprima indignarea din alte domenii in care romania este jalnica si gata au gasit modul cel mai bun unde sa-si "descarce" nervii. nu stiu din ce categorie faci parte... poate din alta exclusa de mine, dar vad ca multi iti iau partea.
          cat despre cei care le critcau pe fete dupa meciul cu danemarca ca is slabe psihic, ca asa suntem noi balcanici mai "prosti", sa-i vezi cum au sarit ca pitulicii din gamalii cand romania s-a calificat in semifinale. acuma iarasi au iesit altii ca trebuie sa scapat de mentalitatea de balcanici care ne mananca zilele si o vede pe oriunde. ma fratilor vedeti-va de treaba si luati voi atitudine si schimbati aceasta atitudine pe care o vedeti generalizata. fa-ti serviciul cu toata bucuria, chiar daca stii ca aia te fura, iti taie din salar, fa-ti treaba de calitate fara sa te gandesti ca nu vei fi recompensat cum doreai tu.
        • +3 (3 voturi)    
          Nu prea cred(3) (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:34)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          fetele astea si-au facut treaba cu seriozitate si s-au calificat mai departe in semifinale in ciuda atator reactii negative din partea multora.
          faceti si voi ca ele si poate veti vedea lucrurile ca un intreg, corelate unele cu altete, interdependente.
          asadar eu ma consider roman, dar nu ma incadrez in generalizarea ta. tu cum esti?!?
        • -1 (1 vot)    
          bine ca esti tu.. (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:41)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          ..suedez, cum le stii tu pe toate, ai antrenat cu succes vreo echipa de handbal si nu stim? ce bine ca mai sunt si oameni ca tine, cu pareri ferme si atotstiutori.
    • +6 (8 voturi)    
      nimic (Joi, 16 decembrie 2010, 21:45)

      niste c4c4tsi [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      Urata rasa asta romaneasca, trebuie sa critice permanent ba pe fete, ba pe antrenori, fie el Voina sau Tadici, ba pe Gatu ...

      Timp de un an - doi ani de zile nu intereseaza pe nimeni daca fetele astea au conditii, sponsori etc. Cum vine vreo competitie importanta, HAI FETELE! trebuie ne batem cu Scandinavia ca suntem la acelasi nivel!

      Cum sa vii din fata televizorului, n-ai avut nicio realizare toata viata ta, cu experienta ta sa critici deciziile pe care le ia un antrenor cu cateva medalii pe la olimpiade si campionate mondiale ca jucator si poate cu unele dintre cele mai mari performante ca antrenor in istoria recenta.

      Ajungem in primele 4 echipe la un campionat european care este oricand peste mondial,in fata unor echipe precum Germania, Croatia (vezi conditiile care s-au creat pt performanta in handbal in aceasta tara), Spania, Franta, Serbia, Ungaria si nu putem sa intelegem, nu sunt de acord chiar, alegerea facut de antrenor, federatie si fete sa trateze ca pe un meci de antrenament meciul cu Rusia dupa o saptamana incarcata si plina de accidentari.

      Numai pretentii si nicio responsabilitate, trebuie sa ai un tupeu nesimtit sa apari sa critici mentalitatea romanilor vazuti cu sacii in caruta si sa nu zici nimic de romanii chibitzi care au impresia ca se pricep la orice.
      • -3 (5 voturi)    
        Baieti (Joi, 16 decembrie 2010, 22:15)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui niste c4c4tsi

        Nu stiu cati c4c4tsi ati compus mesajul asta, dar va sugerez o vizita la psiholog.
        Nu doar ca urla frustrarea in voi, dar cliseele astea cu conditiile care nu este, sunt de-a dreptul penibile.
        Nu in ultimul rand ar trebui sa treceti pe la scoala pentru a invata sa cititi. Inteleg ca prostia e la moda, dar nu e nevoie sa imi puneti vorbe in gura. Vedeti voi undeva, c4c4tilor, cuvantele 'antrenor', 'tactica', 'realizari'? In fine, am ajuns sa ma cert cu toti trepadusii care nu sunt in stare sa citeasca un mesaj de 3 randuri ;)
        • +1 (3 voturi)    
          e bine ca exista intelegere (Vineri, 17 decembrie 2010, 1:58)

          c4c4t [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          Ai ramas defazat in urma cu vreo cativa ani, crezi ca asta-i Daciada si se face performanta cu burta goala si decret.

          Shock for Denmark: Top scorer out!

          Uite ce a facut Danemarca, a jucat pentru palmares si au ramas fara cea mai buna jucatoare, dar probabil au castigat, ca popor, toata aprecierea ta!

          Sarbatori fericite si sa ne vezi in ciorba!
          • 0 (2 voturi)    
            awesome (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:42)

            toro [utilizator] i-a raspuns lui c4c4t

            Dar muciflenduri nu va accepta provocarea, pentru ca el urla doar inainte sa se demonstreze ca nu are dreptate. Evident :))
          • +1 (1 vot)    
            Cetatene (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:49)

            muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui c4c4t

            Inteleg ca pentru marea majoritate a romanilor, scopul scuza mijloacele.
            Inteleg ca pentru voi e ok sa fii calcat in picioare, daca la sfarsit iti iese mica smecherie.
            Daca nu esti prins, e ok sa furi rosii de la vecini.
            Nu faceti decat sa confirmati cele spuse de mine in primul mesaj.
            'Fetele' chiar va reprezinta, prin atitudinea lor asa ca nu inteleg de ce va inflamati.
      • 0 (2 voturi)    
        Si pe Paula Ungureanu cine o "repara"? (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:45)

        GigiMarga [anonim] i-a raspuns lui niste c4c4tsi

        Intru-totul de acord cu tine! Toti dau cu pietre in antrenor, in fete pentru ca au jucat fara sa le pese prea mult, intr-un meci care nu avea nic-o miza! Ei si? Cine nu face asa? Danemarca ce-a facut cu Muntenegru? Dar toti sunt buni de criticat... E vreunul dintre ei gata sa faca si ceva pozitiv? Cum ar fi sa contribuie cu o suma cat de mica la un fond care s-o ajute pe Paula Ungureanu sa-si faca operatia de care are nevoie? Operatia asta cine o plateste? Oltchim-ul sau Nationala? Daca imi aduc bine aminte, cand l-au intrebat pe Gatu cat le-ar da fetelor daca ar castiga titlul olimpic la Beijing, spunea ceva de vreo 5000Euro...Bataie de joc! oare numai atat costa operatia aia? Operatie facuta de un medic super-profesionist pentru o jucatoare profesionista de handbal.
        Si tot pentru criticii care o tin inainte cu balcanismul si isi revarsa frustrarile pe aceste fete extraordinare: stiati ca echipa Romaniei a castigat doi ani la rand 2009, 2010 Cupa Mondiala? E adevarat e un turneu amical dar acolo vin cele mai bune 8 echipe din lume! Vin sa-si testeze potentialul, nu vin la shoping. Si de fiecare data au batut in finala Norvegia. Cred ca e doar o luna de atunci... Pe atunci nu erau balcanice fetele astea?
    • +1 (3 voturi)    
      cine vorbeste (Joi, 16 decembrie 2010, 23:25)

      adi [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      mentalitatea de roman se vede la tine. La victorii le ridicam in slavi si la infrangeri(mai ales intr-un meci fara miza) maturam cu ele pe jos. SA VA FIE RUSINE!!!

      SUCCES FETELOR SAMBATA CU SUEDIA! Ma bucur ca s-au menajat. Sper ca in urmatoarele doua meciuri sa ii faca pe critici sa-si inghita vorbele
      • 0 (0 voturi)    
        FYI (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 17:09)

        mm [anonim] i-a raspuns lui adi

        Suedia - Romania 25-23. Ti-au ramas vorbele in gat? Suntem sau nu o natie superficiala? Si lipsita de concentrare? Daca nu ne recunoastem defectele, nu le vom corecta niciodata! Asta se intampla de 20 de ani. E timpul sa ne trezim, am luat prea multe dusuri reci in ultimele zile: Steaua pierde in prelungiri, echipa nationala de handba; feminin pierde in ultimele 5 minute de meci! P.S. si eu tin cu Romania, dar asta nu ma impiedica sa comentez defectele, atunci cand exista! Iar Voina si Gatu au gresit rupand ritmul, si facand pauza la mijlocul competitiei. Si Gatu si Voina ar trebui sa fie OUT!
    • 0 (0 voturi)    
      te-ai uitat la CM? (Vineri, 17 decembrie 2010, 10:59)

      me [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

      cu ce echipa au jucat in meciul 3 din grupe cand erau deja calificati?!
      • +1 (1 vot)    
        Desigur nene (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:52)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui me

        Elisei a jucat tot meciul, Meirosu cea mai mare parte a meciului, portarul tot meciul.
        Sau poate si aceste 3 jucatoare sunt din echipa a doua?
  • -1 (3 voturi)    
    fara aparare (Joi, 16 decembrie 2010, 19:06)

    mo. [anonim]

    nu o sa cistigam, si atentie a contra atac, emiia , aia ne omoara. hai fetee
  • -1 (3 voturi)    
    doar tactica !!! (Joi, 16 decembrie 2010, 19:06)

    haisan [anonim]

    nu considera acest meci un obstacol! de aceea nu joaca la adevarata valoare.
    asa fac toti!
    rusia trebuie sa cistige deoarece e vorba de onoare 1 plus cind vor ajunge acasa vor avea de dat explicatii!
    ei nu cred in lacrimi ! lol
  • 0 (4 voturi)    
    Vreau... (Joi, 16 decembrie 2010, 19:08)

    ASIMO [anonim]

    ... sa cred ca a fost o infrangere in favoarea onoarei Rusiei! Si daca a fost asa, felicit echipa pentru prestatie! Sa nu uitam totusi ca acum ne-am incalzit rezervele pentru ca va sa vie! Neagu a dat 3 goluri de pe banca, cele din teren s-au incalzit suficient de bine pentru jocurile viitoare! A fost decizie foarte inteleapta de a le pastra pe Neagu & Stanca pe banca, protejandu-le astfel si mentinandule-n forma pentru meciul de sambata care va fi unul cu miza!
    Deocamdata felicitari fetelor pentru meci, care chiar daca nu a fost cel mai frumos din lume, a fost al nostru! :-)
  • -1 (7 voturi)    
    Inadmisibil! (Joi, 16 decembrie 2010, 19:22)

    mm [anonim]

    Dupa ambitia asta prosteasca a lui Voina, de a juca cu rezervele, au iesit la iveala TOATE slabiciunile echipei! Le-am vazut noi, le-au vazut si adversarii! Fara cele 2-3 piese odihnite, echipa Romaniei este egala cu zero! Daca le marcheaza sau le accidenteaza din primele minute, si le scot din joc, am pierdut orice medalie! Eu nu inteleg smecheria asta romaneasca? Cum adica joc dar fac pauza si ma odihnesc la jumatatea turneului? Voina vrea sa obtina rezultate mari cu eforturi putine! Si daca nu obtine? Cine il mai tine la nationala daca nu-i iese cacialmaua? O tacttica falimentara, pentru care Voina primeste o mare bila neagra!
    • 0 (2 voturi)    
      De acord ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 9:58)

      george [anonim] i-a raspuns lui mm

      ... cu ce spui! Asta nu-i mentalitate de invingator. Ce ar fi insemnat ca Michael Phelps sa se opresca la jumatatea cursei a 8-a dupa ce castigase 7 medalii de aur? Sa se odihneasca! Asa cum spui, in acest meci am avut o proba de "smecherie damboviteana" care ne va costa scump daca nu invingem Suedia! Dar cred ca nu Voina este de vina, ci Gatu care, mai obraznic decat ii dau dreptul ultimele sale actiuni, pentru care n-a fost sanctionat la timp, s-a luat de cei care critica tactica dezastruoasa aplicata in acest meci! Si Gatu si Voina au dovedit ca nu sunt adevarati conducatori!
    • +1 (1 vot)    
      mentalitatea .... (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:27)

      John [anonim] i-a raspuns lui mm

      Teoria asta cu mentalitatea de invingator este o scuza pentru lipsa logicii. Deci cum vine asta....ne-am facut-o cu mana noastra, am jucat cu rezervele si astfel am dezvaluit adversarelor slabiciunile dar mai ales am dezvaluit lumii intregi ca jucatoarea noastra numarul 1 este Neagu? Nimeni nu banuia nimic pana acum :) ... si uite ca acum o vor neutraliza ... ah ... trebuia sa o folosim impotriva Rusiei, eventual poate isi mai rupea si un picior ... astfel incat in semifinale sa nu mai poata fi .... neutralizata! :)
      • +1 (1 vot)    
        Da, intelegi mai greu ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 12:45)

        mm [anonim] i-a raspuns lui John

        Un singur lucru m-ar putea face sa ma indoiesc de logica expusa mai sus: o medalie de aur pentru Romania la CE 2010! Altfel, totul ramane cum am stabilit! Oricum Franta, clasata pe locul 3 in grupa a II-a are un golaveraj superior Romaniei, cu care nu s-a intalnit direct. Franta are tot dreptul sa arate cu degetul spre anti-performanta unei semifinaliste care nu si-a onorat pozitia in clasament! Respectul adversarilor se catiga greu si se pierde foarte usor, prin meciuri ca cel cu Rusia!
        • -1 (1 vot)    
          acelasi lucru ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:24)

          John [anonim] i-a raspuns lui mm

          ... acasi argumentatie de dragul unor concepte ipocrite gen "mentalitatea de invingator". Ce sa spun, amestecam Franta cu golaverajul ei de dragul de a arata cu degetul. Cate puncte a adunat Franta in grupa ei? Care grupa era considerata mai "grea" dintre cele 2? Romania nu numai ca si-a aratat valoarea caftind Spania, Muntenegru, Croatia si Serbia, dar pentru prima data a aratat ca poate domina, ca are un antrenor care gandeste si actioneaza ca atare. Sincer nu inteleg atitudinea de gigi contra, nu doar a ta, e o gandire aproape generalizata. Absolut toate echipele au puncte forte si puncte slabe, aproape toate echipele au o Neagu, o Galca etc. .. si e penibil sa te regasesti in ipostaze de genul posturilor gica contra. Suntem in primele 4 echipe din Europa, dupa ce am invins in meciuri frumoase echipe foarte bune, avem un antrenor care se implica emotional si mai a inteligen in jocul echipei. Sper doar ca Romania sa faca un meci bun si sa castige in fata Suediei, insa daca nu o vor face nu voi arunca cu cacat in munca si prestatia lor de pana acum. Sa fii iubit!
          • 0 (0 voturi)    
            Sa n-ai nici o grija! (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 17:01)

            mm [anonim] i-a raspuns lui John

            Eu inteleg ca esti orgolios, ca vrei sa ai dreptate si cand nu ai! Dar viata te va aduce cu picioarele pe pamant. Intai am pierdut cu Suedia, 23-25, si in acest meci fetele noastre s-au invins singure! Ne-a mai ramas finala mica, probabil cu Danemarca! Pastreaza urarile pentru fetele tale, dupa ce mancam bataie cu aceeasi superficialitate romaneasca!
  • +2 (2 voturi)    
    ERATA (Joi, 16 decembrie 2010, 19:24)

    ASIMO [anonim]

    *mentinandu-le-n forma ... am o tastatura jalnica!
  • +2 (4 voturi)    
    Selectie precara (Joi, 16 decembrie 2010, 19:56)

    mdan [anonim]

    Doar locul 4, mai mult nici nu meritam. Selectia e superficiala. Na bazam doar pe 7-8 fete, restul cum dicteaza superiorii, pilele etc. Ce cauta Moldovan cand la ultimul turneu se considera ca are probleme emotionale (ca sa nu zic mai mult), Bradeanu n-are forta,in atac e un autopericol, pierde mingi aiurea - e prea batrana, Soit, la fel, fara forta,iar pitica Paraschiv nu e deocamdata o solutie.
    • +1 (1 vot)    
      mda (Vineri, 17 decembrie 2010, 3:51)

      c4c47 [anonim] i-a raspuns lui mdan

      Ce are Bradeanu? Poate a prins o zi proasta, dar are experienta la nivel inalt si a avut evolutii bune la Gyor, echipa are nevoie de jucatoare ca ea, foarte bune pe faza defensiva si cred ca ar trebui sa dam credit antrenorului care le cunoaste si stie fiecare ce poate, in ce forma este etc.
      La banii care se vehiculeaza in handbal care crezi ca sunt interesele pe care le invoci tu? Fratii Becali vor sa le transfere pe Moldovan si Soit la Viborg? Sau parintii lor au platit sa vada cadre cu ele pe banca?
  • +5 (9 voturi)    
    nu va mai agitati (Joi, 16 decembrie 2010, 19:58)

    toro [utilizator]

    Romania nu o jucat pentru ca nu avea motiv sa o faca: pentru ce sa bagi prima echipa atunci cand (1) rezultatul meciului numai conteaza si (2) avem deja 4 jucatoare accidentate (Paula chiar foarte grav). Nu e vorba de mentalitate, e vorba de pragmatism, caci daca se rupe vreo jucatoare intr-un meci fara miza, ar fi doar o dovada de prostie. Dar na, atunci nu ar fi comentat nimeni, am fi aplaudat eroismul lor shi am fi stat cu morcovul undeva pentru meciul cu Suedia. Iar rusoaicele au jucat dur, prea dur. Au demonstrat ca sunt o echipa de cizme, normal ca pe ele nu le mai intereseaza pe cine rup din echipa Romaniei. Dar de ce sa fie fie un meci normal, cand pot sa faca ceva rau. Asta da mentalitate de invingatoare.

    Adevarul este ca o fost comic sa-l vad pe antrenorul Rusiei cum facea spume la gura in timp ce Neagu era plictisita shi se intretinea cu Galca :)
    • 0 (0 voturi)    
      .... (Vineri, 17 decembrie 2010, 0:59)

      silviu [anonim] i-a raspuns lui toro

      si inca un exemplu pozitiv. ia spania. fotbal, basket, ciclism, tennis, handball. daca vezi in ultimul timp nivelul sportiv a crescut foarte mult. o nationala de fotbal care tot astepta un trofeu si le-a adjudecat pana la urma pe amandoua(cel european si mondial) promavand tineri ca llorente, pedro, busquets, silva, mata etc. nivel de club uitate la barcelona din 2008. basket a aparut un riki rubio exceptional, care deja are oferte de la multe echipe din NBA, care la nivel de tari bate o SUA cu tot cu NBA-ul lor, o grecie superba. o echipa regal barcelona care bate un LA, cu un kobe bryant in forma maxima, contra unor anonim la nivel international, exceptand unii. ciclism un contador si alti cativa. tennis nu mai vorbesc. o salatiera parca in 2009 castigata. handall parca acuma 3 ani nici nu stiai ca joaca asa ceva. dupa vezi ca din ce in ce mai bine se dezvolta nationala si la acest capitol(ma refer feminin).
      de unde atatea performate?!? poi sa stii ca au inceput sa investeasca in tineri, in performanta, in sali de sport, in campusuri sportive, in premii la nivel nationlal, in burse.... in TINERI. asa au performanta.
      cam lung am fost, dar asta a fost pt a demonstra de ce altii au performante la nivel national si noi inca scartaim.
  • +6 (8 voturi)    
    blablabla (Joi, 16 decembrie 2010, 20:15)

    Tom2 [utilizator]

    ca de obicei, oamenii o iau razna, indiferent de subiect...
    dacă trecem de semifinală, antrenorul a fost extraordinar că a odihnit jucătorii cei mai buni
    dacă nu trecem, antrenorul e un idiot, în loc să încălzească jucătoarele pentru semifinale le-a lăsat să lâncezească şi nu le-a inspirat spiritul combativ...
    de fapt, aveam voie să pierdem, da' nu la scorul ăsta :))
    HAI ROMÂNIA!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Fara rezerve (Joi, 16 decembrie 2010, 21:11)

      Mdan [anonim] i-a raspuns lui Tom2

      N-ai inteles, n-avem rezerve.
    • 0 (2 voturi)    
      Am mai procedat in trecut (Vineri, 17 decembrie 2010, 9:07)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Tom2

      asa, am menajat titularele in vederea unui meci decisiv. Iti mai amintesti ce s-a intamplat?
      • +1 (1 vot)    
        Iti raspund tot eu (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:04)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        Am luat bataie de fiecare data in meciul decisiv ceea ce, in proportie de 99 % o sa se intample si acum. Poate avem noroc si castigam si noi dar ma cam indoiesc ca tocmai asta-i greseala cu numarul 100.
  • -3 (5 voturi)    
    rusinos (Joi, 16 decembrie 2010, 21:23)

    cititor [anonim]

    Un rezultat rusinos si care dovedeste ca avem un lot foarte slab si ca ne bazam stric pe un numar redus de jucatoare.
    Ideea de a juca cu rezrevele este foarte buna dar nu ma asteptam ca rezervele sa fie sub ori ce critica. Nu ma asteptam sa castigam, desi nu era rau, dar o invingere la doua, trei goluri era suficienta si nu ar fi dovedit o slabiciune asa de mare a intregului lot.
    Ma indoiesc ca vom castiga acest capionat, desi imi doresc foarte mult.
    Le doresc mult succes nu "bafta " cum se zice mai nou in lumea sportului tziganesc.
    • -1 (3 voturi)    
      bine zici (Joi, 16 decembrie 2010, 22:08)

      val [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Asa este !! Nu faptul ca am jucat cu rezervele e de criticat !! Ci faptiul ca s-a vazut ca valoare acestora e ZaERO !!! Far caele 3-4 jucatoare de top, suntem nuli !!
    • +1 (3 voturi)    
      ??? (Joi, 16 decembrie 2010, 22:09)

      victordragos [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      Pai si daca unii ca FC Barcelona ar juca fara Messi,Xavi si inca cativa,crezi ca ar face fata la nivel ne CL?E normal sa fie mai slabe,de aceea se numesc REZERVE! Plus ca nu au jucat impreuna,nu au relatii de joc formate etc.
      • 0 (2 voturi)    
        ce zici bre ??!! (Vineri, 17 decembrie 2010, 10:11)

        val [anonim] i-a raspuns lui victordragos

        Ai vazut barcelona cu rubin kazan in CL acum o spatamana !! Fara Xavi, Iniesta si Messi , barcelona a jucat exact ce stie !! Rusii nici nu se intalneau cu "obiectu" minute intregi !!! Astea sunt rezerve !!!
  • +1 (3 voturi)    
    sa fim obiectivi (Joi, 16 decembrie 2010, 22:19)

    xerxe [anonim]

    Nu gasesc dupa care ratiune judecati atat de aspru antrenorul vazand totusi cat de mare a fost infrangerea. Cu o echipa ca cea de astazi nu se poate juca semifinala, asa ca Voina care cunoaste valoarea fetelor a fost "obligat" sa protejeze jucatoarele care pot face diferenta (parca handbalul nu era un joc asa de agresiv cum am vazut ca se joaca la acest campionat).
    ..... sunt curioasa oare cum au comentat olandezii infrangerea in fata Norvegiei cu 22 de goluri ....si n-au jucat cu echipa de rezerva.
    ..... dar cu mentalitatea noastra balcanica, castiga echipa o sustinem, pierde echipa o blamam ..... parca zicea cineva mai sus de mentalitate balcanica.............
    Succes fetelor!!!!
  • +1 (1 vot)    
    romania-muntenegru (Joi, 16 decembrie 2010, 22:23)

    vali [anonim]

    unde as putea vedea meciul romania-muntenegru?
    • +1 (1 vot)    
      aici (Joi, 16 decembrie 2010, 22:52)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui vali

      http://www.ehf-euro.com/Stream.2860.0.html
      apasa pe "Program overview" si-l gasesti in lista. a fost un meci bun!
  • +1 (3 voturi)    
    ma da prosti sunt unii (Joi, 16 decembrie 2010, 22:31)

    un taran [utilizator]

    Ma voi chiar nu aveti habar despre cum se antrenezi o echipa? Si normal ca joci cu echipa a doua atata timp cat scorul nu conteaza si atata timp cat te asteapta un meci foarte important in cateva zile.
    Trebuie sa fi lovit la cap sa ceri antrenorului sa joace cu prima echipa.
    Faptul ca rezervele au jucat atat de slab este un subiect total diferit. Normal rezervele de multe ori joaca mai bine fiindca doresc sa arate ca pot. Din pacate nu acesta a fost cazul.
    • 0 (0 voturi)    
      noi sintem romani (Vineri, 17 decembrie 2010, 9:00)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui un taran

      adica latini (scopul scuza mijloacele) si nu germani(citi dusmani atita onoare). Acesta este drumul nostru in istorie, si e un drum care a lasat ceva in urma, si glorie si civilizatie.
    • +1 (1 vot)    
      Dar daca nu bat Suedia??? (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:28)

      cosma [anonim] i-a raspuns lui un taran

      Una-i sa joci cu rezervele si alta ca acele rezerve sa nu fie in stare sa marcheze nici un gol timp de 15 minute! Iar in acest timp antrenorul sa se scobesca in nas si sa se mangaie pe burta! Atitudinea antrenorului s-a transmis jucatoarelor, de aici dezinteresul, greselile si pot spune ca fetele noastre S-AU BATUT SINGURE.
  • -1 (3 voturi)    
    Rusine (Vineri, 17 decembrie 2010, 7:35)

    Tinu [anonim]

    Rusine! Rezervele nu-si merita locul in echipa nationala. Selectie slaba. Rusine!
  • +3 (3 voturi)    
    Clasament final (Vineri, 17 decembrie 2010, 8:54)

    bogdanicus [utilizator]

    16.12.2010 20:45 Denmark vs Montenegro 29 : 30

    Astfel, Muntenegru ne egaleaza la puncte si ne depaseste la golaveraj. Noi suntem deasupra pentru ca primeaza rezultatul direct? In cazul asta golaverajul conteaza doar in cazul in care s-ar fi terminat egal meciul cu Muntenegru?
    • +2 (2 voturi)    
      gechi (Vineri, 17 decembrie 2010, 10:29)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui bogdanicus

      da, conteaza in primul rand meciul direct. De aia eram calificati inainte de ultima etapa, indiferent de rezultate.
  • -1 (1 vot)    
    bravo (Vineri, 17 decembrie 2010, 10:33)

    gechi [utilizator]

    Voina a facut exact ce trebuia in meciul asta. A odihnit titularele, a evitat accidentarile, le-a trezit pe fete din visare. Daca am juca contra unei echipe balcanice in semifinale ar fi fost si mai bine, asa nu cred ca suedezele se vad deja cu sacii in caruta dupa infrangerea noastra.
    Bafta in semifinale!!!
    • +1 (1 vot)    
      scandinave (Vineri, 17 decembrie 2010, 11:46)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui gechi

      De unde balcanice? Au ramas doar trei scandinave in afara de noi. Si pe noi nu ne-as include la balcanici. Pentru ca nu avem Balcani, ci Carpati. Dar avem intr-adevar de multe ori o atitudine balcanica...
  • +1 (1 vot)    
    nu ne respectam (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:17)

    maria [anonim]

    sa vazut clar ca sportivele romance nu se respecta!!
    din pacate asa suntem toti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi