Politia maghiara a stabilit: Raffael Sandor l-a injunghiat pe handbalistul Cozma

de Lucretia Andriev     HotNews.ro
Luni, 9 februarie 2009, 16:50 Sport | Teamball

Raffael Sandor
Foto: Politia din Ungaria
Politia din Veszprem a organizat luni dupa-amiaza o conferinta de presa in care a dezvaluit date ale anchetei in cazul mortii lui Marian Cozma, precum si numele celui care l-a injunghiat pe roman. Potrivit inregistrarilor camerelor de supraveghere, Raffael Sandor este cel care l-a injunghiat in zona toracica pe Marian Cozma.

Citeste si: Politia lor se misca mai cu talent decat a noastra?

Dupa ce pozele suspectilor au fost facute publice, cetatenii au trimis oficialitatilor maghiare informatii importante, ce au dus la capturarea celor trei persoane (doi barbati si o femeie) in Austria. Seful criminalistilor din cadrul politiei judetene din Veszprem, Derzsy Peter a declarat ca un grup separat de detectivi il cauta pe celalalt suspect.

Din cercetarile facute pana acum reiese ca in localul in care sarbatoreau sportivii a sosit un grup de 25-30 de oameni, din care s-au desprins cei trei suspecti si au avut altercatii cu mai multe persoane. Politistii ii interogheaza si pe ceilalti membri ai grupului. Derzsy Peter a mai afirmat ca cei trei suspecti au mai fost condamnati pentru infractiuni grave comise cu violenta.

Procedurile de extradare a celor doi barbati prinsi in Austria se asteapta sa dureze mai putin de 30 de zile, dar anchetatorii maghiari ii pot interoga chiar si inainte de finalizarea acestora.


Citeste mai multe despre   





















9652 vizualizari

  • +18 (22 voturi)    
    bravo! (Luni, 9 februarie 2009, 16:55)

    serbanica [utilizator]

    desi fapta ramane si nimic nu-l va readuce la viata pe Marian Cozma, se pare ca la altii se poate ! de-aia sunt ungurii inaintea noastra. au si ei partile lor nasoale dar cand vezi ca in 24 de ore ei au prins criminalii ce sa mai zici de Politia Romana care exista doar cu numele !
    • +16 (16 voturi)    
      stai sa vezi (Luni, 9 februarie 2009, 17:04)

      Io [anonim] i-a raspuns lui serbanica

      cat o sa dureze procesul; ca sa nu mai vorbim ca acolo nu se iese din puscarie pentru ca durerea in basca nu e tratabila in sistemul penitenciar.
      • -12 (14 voturi)    
        Bai Serbanica Szekelu (Luni, 9 februarie 2009, 18:17)

        Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui Io

        Nu te mai baga in seama degeaba, s-a anuntat peste tot ma, poate prinzi si tu acolo in Harghita, AUSTRIECII au prins tiganii asasini, nu ungurii :)
        Incearca si tu sa minti mai inteligent, daca te duce creierul separatist.
        • +4 (6 voturi)    
          gura bigotule! (Luni, 9 februarie 2009, 19:51)

          gigi b [anonim] i-a raspuns lui Bozgorovici

          austriecii mai, dar cu ceva ajutor, ca daca aia nu erau dati in urmarire la timp cu semnalmente + posibili complici + numerele de la masini si alte detalii din astea micute cine stie pe unde ajungeau ... dar ganditul e clar ca nu e un punct forte de-al tau
          • -4 (8 voturi)    
            Politia ungara avea totul de pe film (Luni, 9 februarie 2009, 20:49)

            Levi Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui gigi b

            N-a fost nevoie sa miste nici un honved cu baston, era totul filmat si inregistrat, crima, fetele asasinilor, etc.
            Trebuia doar facut 1 click si trimis e-mail la austrieci, atat.
            Mda, cat maiestrie:))
            Si fii atent la cum te exprimi, devii agresiv si e semn ca esti slab de fire. Invata de la verestoy cum se minte cu nesimtire si discretie :))
    • +4 (8 voturi)    
      e bine sa ai probe video, parerea mea (Luni, 9 februarie 2009, 17:10)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui serbanica

      e bine sa ai probe video, parerea mea
    • -7 (9 voturi)    
      Serbanica, (Luni, 9 februarie 2009, 17:32)

      releu din Cehia [anonim] i-a raspuns lui serbanica

      ai vreo durere si nu stii cum cu ea afara ?
  • +11 (23 voturi)    
    foarte bine (Luni, 9 februarie 2009, 16:56)

    srpc [utilizator]

    asa se intampla cand un gunoi inferior e lasat liber dupa ce comite o agresiune! sa aiba ocazia sa omoare pe inca cineva! umanismul sa traiasca! bai, jeguri cu aspect exterior ca al oamenilor, omorati numai umanisti din astia care va sustin! va fac eu cinste daca prezentati, lunar, un raport cu numarul de corecti politic pe care i-ati trimis bu!
  • +17 (21 voturi)    
    DIFERENTA (Luni, 9 februarie 2009, 16:59)

    PATRIOTU [anonim]

    Ieri pe tv ai nostri comentatori criticau faptul ca politia maghiara nu da informatii,nu vorbeste despre ce s-a intamplat.Credeam ca se incearca o musamalizare.La noi de crima de la Brasov s-a vorbit non-stop,purtatoarea de cuvant a dat permanent declaratii,altii la fel.Diferenta ca noi am dat din gura iar ungurii au gasit criminalul.Poate-l gasesc si pe al nostru de la Brasov pentru ca la noi nu se vrea gasit.
    • -9 (15 voturi)    
      Politia maghiara a ratat, austriecii i-au prins! (Luni, 9 februarie 2009, 18:16)

      Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui PATRIOTU

      Politia maghiara si-a dovedit inca o data incompetenta, dupa crima, asasinii au iesit din tara fara probleme la frontiera si au fost prinsi datorita atentiei politiei austriece.
      Toti cei care locuiesc sau lucreaza in Ungaria stiu cat valoare de rahat are si politia maghiara, la fel de corupta ca in Romania.
      Iar rezultatele lor din statistica Interpol sunt mult mai proaste ca in Romania.
      Ori nu stii ce vorbesti, ori esti un amarat de secui din Ciuc si ai impresia ca asa mai iese tara-mama din mizeria in care a bagat-o socialistul Gyurcsany :))
      • +7 (7 voturi)    
        aloooo!!!! care frontiera intre Ungaria si Austria (Luni, 9 februarie 2009, 19:09)

        alt florin [anonim] i-a raspuns lui Bozgorovici

        ... sau crezi cumva ca pt fiecare ghertoi care face o tampenie ungurii alearga la granitza si opresc toate masinile?
        • +1 (3 voturi)    
          Ungurii nu-i dadusera in consemn la frontiera (Luni, 9 februarie 2009, 20:51)

          Levi Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui alt florin

          Ceea ce demonstreaza ca sunt foarte lenti, chiar si cand camerele video le-au dat "mura-n gura", n-aveau de facut decat copy-past !
  • +2 (6 voturi)    
    Nu chiar .. (Luni, 9 februarie 2009, 17:03)

    teo [anonim]

    Sa nu uitam ca au caseta cu fapta si oamenii au fost destul de prosti sa isi arate fata. Deci sa nu ridicam in slavi cand faptasii sunt destul de prosti.

    Dzeu sa-l ierte !
  • +5 (13 voturi)    
    Lectia (Luni, 9 februarie 2009, 17:08)

    Dacul [anonim]

    Incredibil pentru niste mitici ca noi cat de repede si eficient se poate misca politia in alte tari...
    • -3 (11 voturi)    
      horty (Luni, 9 februarie 2009, 17:45)

      Maxx [anonim] i-a raspuns lui Dacul

      daca nu erau miticii(cum la place la uii sa zica) acum erai ingeras...va omora horty pe toti...sau te numeai zoltan acum
      • +6 (8 voturi)    
        si? (Luni, 9 februarie 2009, 19:00)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Maxx

        decat sa ma cheme Guta, Salam ori Minune, mai bine Zoltan!
        • -3 (3 voturi)    
          Decat Gutza, mai bine ma cheama Majlat (Luni, 9 februarie 2009, 20:53)

          Iredentus [anonim] i-a raspuns lui srpc

          Mda, un raspuns pe masura putului gandirii tale :)
  • +5 (13 voturi)    
    RUSINE politiei romane! (Luni, 9 februarie 2009, 17:17)

    catalin [anonim]

    acum vedem ce incopetenti se fac ca ne pazesc!
    • -5 (7 voturi)    
      Austriecii i-au gasit intr-o parcare, nu ungurii (Luni, 9 februarie 2009, 18:21)

      Levi Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Eroare prosteasca ma, nu i-au prins maghiarii, ci austriecii.
      Maghiarii i-au lasat sa treaca frontiera fara probleme, erau scapati din Ungaria !
      Avand camere de luat vederi si martori cu zecile, politia ungara locala nu si-a folosit nici macar unicul neuron din dotare, totul era pe banda video !
      Politia romana e una dintre cele mai eficace din toata Europa de Est.
      Ungaria e infestata de clanuri tiganesti, ca la noi, dar in plus au si retele solide de mafie ucraineana si rusa, ceea ce la noi nu exista !
  • +1 (5 voturi)    
    cooperare (Luni, 9 februarie 2009, 17:41)

    MONA [anonim]

    Chiar daca i-a filmat si au fost identificati , important ca si austriecii au cooperat la prinderea criminalului . Pe noi ne ajuta moldovenii cu ceva in ancheta ? , sau tin criminalii ascunsi la Chisinau si asteapta sa uite opinia publica de ei si sa ii trimita intr-o noua misiune peste ceva vreme ....Oare de ce politia din Austria , Ungaria , Spania , Italia ...prind asa repede hotii , (probabil nu sant corupti si nu suporta criminalii ), iar ai nostrii se vor face ca ii cauta , ca si pe Elodia .......
  • +8 (10 voturi)    
    Pentru cei care lauda politia ungara... (Luni, 9 februarie 2009, 17:47)

    swolf [utilizator]

    laudele sunt binemeritate pentru operativitate, dar sa nu comparam acest caz cu cel de la Brasov. In Ungaria, clubul a avut camere de luat vederi ceea ce nu a fost cazul la casa de schimb valutar din Romania. Deci nu comparam mere cu mere cand vorbim de rapiditatea in identificarea infractorilor. In ceea ce priveste prezenta camerelor de luat vederi, eu o consider salutara si sunt de acord cu felul in care autoritatile din Marea Britanie au implementat aceasta ideea, unde la fiecare colt de strada este o astfel de camera. Mi-este insa teama ca in Romania o monitorizare de acest tip a activitatii cetatenilor va fi imediat clasificata ca interferenta in dreptul la intimitate si se va lovi de o puternica ignoranta, ca in exemplul cu cipurile din pasapoarte. Oamenii onesti trebuie sa inteleaga ca aceste masuri de protectie nu sunt indreptate impotriva lor ci servesc autoritatilor sa fie mai eficiente in combaterea criminalitatii, dar din nefericire multi romani sunt insuficient instruiti si opun religia si intimitatea personala dreptului la siguranta si corectitudine sociala
    • +9 (9 voturi)    
      ca informatie (Luni, 9 februarie 2009, 17:57)

      doblo [anonim] i-a raspuns lui swolf

      am avut norocul ca in 2000 am fost in ungaria la studii .
      Deci in Ungaria pe strada is camere de luat vederi , aproximativ 40.000 de bucati . Deci orice miscare este inregistrata .
      Din cauza asta este mult mai rapid identificarea . Bravo lor ca au buget pentru asa ceva , de am avea si noi in Bucuresti am fii mai in siguranta . Da aici vad ca fantaniile le reinoiesc , si nu siguranta ....
      • -2 (4 voturi)    
        camere din astea (Luni, 9 februarie 2009, 18:37)

        releu [utilizator] i-a raspuns lui doblo

        au opus cand Europa Libera era in centru la Praga, si a iesit mare scandal, pentru ca se urmarea practic toata circulatia in zona, iar lumea se simtea agresata in intimitate... asa cxa chestiile asteaq sunt intotdeauna discutabile.. Si tragan linie: la ce ne foloseste ca l-au prins rapid, DUPA ce a fost omorat un om ? Credeti ca criminalul nu stia ca sunt camere de supraveghere ?
        L-a durut drept in cot !
        Concluzia: inca o lectie pt. toti complexatii, care cred ca in strainatate e miere si lapte. Corolar: daca tot va vaicariti, nu o sa facem nimic....
        Trebuie o actiune civica de autopaparare si presiune pe Guvern sa imbunatateasca situatia de securitate. Si ca sa dormiti linistiti: strazile din Romanai sunt mult mai sigure decat in multe tari cu mot din Occident....
        mai citit si voi si alte rapoarte, nu cautati nod in papura... ca niste babe carcotase...
        • +4 (4 voturi)    
          siguranta (Luni, 9 februarie 2009, 19:39)

          swolf [utilizator] i-a raspuns lui releu

          Ai dreptate cand spui ca strazile din Romania sunt mult mai sigure decat multe altele din UE, dar asta si pentru ca in ultimele decenii am fost un exportator net de criminalitate. Din nefericire, reversul medaliei este ca reputatia noastra ca popor este construita de multe ori de aceste elemente anti-sociale iar costul sigurantei noastre crecute este dat de imaginea deplorabila pe care o avem in tari precum Italia.

          Nu ai dreptate cand desconsideri rolul camerelor de luat vedere. In primul rand cu siguranta ca acest criminal nu stia de camera respeciva, sau uitase de ea, altfel nu l-ar fi injunghiat pe Marian CHIAR in fata ei, asa cum se vede din imagini. In al doilea rand, aceste camere au si un rol de prevenire al infractionalitatii, nu doar de constatare, deoarece in spatele lor ar trebui sa se afle un intreg dispozitiv de monitorizare care poate interveni cu promptitudine in caz de pericol. Fireste ca in unele situatii ar fi prea tarziu, dar iti garantez ca in Marea Britanie, de exemplu, o multime de infractori sunt prinsi asupra faptului de catre politie datorita acestor camere. Intr-un final, chiar tardiv, rolul camerelor este moral-reparatoriu pentru ca reduce posibilitatea infractiunilor cu autori necunoscuti si serveste ca proba in justitie. Iar daca tu esti urmasul cuiva care a fost ucis, chiar daca nu ai putut preintampina acest lucru, macar ai satisfactia ca acel criminal este judecat si condamnat.
      • +5 (9 voturi)    
        de unde bani pentru camere.. (Luni, 9 februarie 2009, 18:38)

        V [anonim] i-a raspuns lui doblo

        ..la noi sunt bani sa se construiasca biserici, din 50 in 50m, una mai hidoasa ca cealalta. De unde sa mai ramana bani pentru strazi, pentru curatenie sau culmea, pentru camere de supraveghere? Singura solutie e sa punem noi mana pe furci si sa linsam ciorile care se inmultesc pe zi ce trece, pana nu e prea tarziu. Pe politia romana numai de protectia cetatenilor cinstiti nu o doare.
    • 0 (0 voturi)    
      chipuri si camere video (Vineri, 13 februarie 2009, 9:55)

      cetatean liber [anonim] i-a raspuns lui swolf

      Este o mare diferenta intre un chip intr-un document oficial si o camera pusa la un colt de strada. Sa iti explic: chipul contine absolut toate datele personale. Cum este putin probabil ca chipul sa contina o intreaga baza de date, cel mai probabil va contine doar un numar unic de identificare (gen CNP), restul datelor aflandu-se intr-o baza de date. Daca am trai intr-o lume ideala, as putea crede ca aceasta baza de date este un lucru util.... doar ca nu traiesc intr-o lume ideala, si orice DB poate fi oricand modificate... O camera de luat vederi, nu face decat sa inregistreze evenimente, nu contine o baza de date personale... Diferentele sunt majore intre cele doua tipuri de tehnologii sau poate esti prea igonorant sa vezi asta; un simplu sclav al sistemului pentri care libertatea de a alege este mai putin imprtanta decat un fals sentiment de securitate... Ps. Sincere feliciteri Politiei Maghiare, chiar sau miscat exemplar...
  • +8 (8 voturi)    
    unu (Luni, 9 februarie 2009, 17:47)

    unu [anonim]

    Parnaie vesnica!
  • +5 (5 voturi)    
    Nu se poate asa ceva!!!! (Luni, 9 februarie 2009, 17:49)

    daniel [anonim]

    aici http://www.antena3.ro/stiri/externe/imagini-in-exclusivitate-din-clubul-in-care-a-fost-ucis-handbalistul-marian-cozma_64335.html puteti vedea clar cum este injunghiat in inima pe scari..un cutit trecut din mana in mana la un momendat il loveste in stanga pe Marian si se apleaca si fuge..bai neam de tigani ....ce e cu voi maaaaaaaaaaaaaa
  • +2 (4 voturi)    
    desigur... (Luni, 9 februarie 2009, 17:54)

    anonim [anonim]

    infractiune filmata, infractori cunoscuti. nu comparati cu ce s-a intamplat la brasov, ca dati dovada de infantilism.
  • +5 (7 voturi)    
    rromii (Luni, 9 februarie 2009, 18:02)

    ion odorica [anonim]

    Este de neimaginat cum acest rromi nu pot fi stapiniti. Eu spun doar cazul meu, cum au vrut sa intre peste mine in casa rromii. Au vrut sa scoata gratiile de la geam si gratiile de la usa. Gratiile m-au scapat. Din birfe spuse de romani. Si tipat ca seful politiei de aici e la picioarele lor si sa vina sa intre peste mine. Toate au ramas asa caci mi-a fost frica sa ii reclam caci politia imi spusese sa nu ma bag pe ei ca sint puscariasi, si mai mult stau in occident la furat,. Asa ca tare as vrea sa se faca dreptate.Acest tinar sportiv Marian Cozma, nu merita asa o soarta. Omorit de tiganii nestapiniti. Va repet din senin am patit si eu cu tiganii, m-au scapat doar gratiile. Trebuiesc legi dure caci alta data pe blog am povestit cum se purtau c omunistii cu ei. Fara mila. Dumnezeu sa-l ierte pe tinarul Marian Cozma.
  • +3 (11 voturi)    
    O gupare asemanatoare legionarilor (Luni, 9 februarie 2009, 18:09)

    Antonescu [anonim]

    De asta avem nevoie dar o grupare pusa pe casapit tigani, pe starpit specia lor de hiene si sacali, pe curatat tara de asa dejectii umane.
    • 0 (8 voturi)    
      gresit!!! (Luni, 9 februarie 2009, 18:24)

      jan [anonim] i-a raspuns lui Antonescu

      @Antonescu
      sunt atat de indignat de ce s-a intamplat, dar oricat mi-as dori sa se intample ce spui tu...AR FI O MAREEE GRESEALA !!!
      Prin astfel de grupari, cum zici, se va ajunge la un moment dat la executii "de interes" cand si alte minoritati vor avea de suferit, inclusiv tiganii nevinovati.
    • +3 (7 voturi)    
      Nu sa-i casapeasca. (Luni, 9 februarie 2009, 18:31)

      AlinN [anonim] i-a raspuns lui Antonescu

      Ar putea sa fie creata un fel de zona in care sa stea toti tiganii, sa traiasca din roadele muncii lor, si sa aiba voie sa iasa din acea zona doar daca au obtinut contract de munca. Daca ar incerca sa iasa din acea zona in alte conditii, abia apoi sa fie casapiti. Am o banuiala ca Europa nu s-ar revolta atat de tare. Si in plus, pentru acte de violenta de acest gen ar fi foarte utila si alta masura: reintroducerea pedepsei cu moartea pentru cei ce recidiveaza. Adica, acest tigan ucigas, deja facuse alte tampenii in Ungaria. Intrucat a recidivat acum n-ar fi fost foarte trist daca ar fi ajutat sa ajunga pe cealalta lume.
      • +1 (5 voturi)    
        perfect! (Luni, 9 februarie 2009, 19:10)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

        asa zic si eu: izolarea lor in comunitati separate de restull umii, le pui la dispozitie ce e nevoie ca sa munceasca si... trantit usa peste ei; paza inarmata la iesiri, care cum da sa caraie, poc! asa se face, nu cu executii din start; care e serios se va descurca si acolo, ba poate vor reusi sa-si elimine gunoaiele (desi ma cam indoiesc); in nici un caz nu mai trebuie lasati liberi in lume!
  • +1 (7 voturi)    
    Urmarile conducerii tiganesti... (Luni, 9 februarie 2009, 18:40)

    Un VALAH [anonim]

    Dupa 1989 Romania a fost condusa de aceleasi structuri ca si inainte de evenimentele "decembriste",numai ca acum ciorile au fost vopsite si s-au comercializat ca papagali exotici si gugustiuci balcanici . Ion Iliescu,Madalin Voicu,Marean Vanghelie,Adrian Nastase,Ion Cioaba(senior si junior),Iulian Radulescu etc.,etc.,fac perte din aceleasi triburi tiganesti care au invadat Romania,Europa si Lumea in ultimul mileniu si din care se trag si criminalii de la Veszprem de alaltaieri.Problemei tiganesti,foarte serioasa,cu implicatii profunde in toate compartimentele corpului social,autoritatile statului roman i-au dat o rezolvare "radicala";in complicitate cu mafia tiganeasca,tiganetului i s-a gasit alt nume si a fost botezat "etnia roma",iar lumea democratica a inscris aceasta stare de impostura de denominare etnica si lingvistica drept mostra de "corectitudine politica".Autoritatile din Romania post decembrista(Presedintia,Guvernul,Biserica Ortodoxa Romana,Ministerul Culturii ,MInisterul Educatiei si Cercetarii,Academia Romana etc.)impreuna cu intreaga intelighentie nationala nu au avut nimic a spune fata de aceasta imensa nerusinare de confiscare de identitate(chiar daca,undeva,candva,prin batrana Europa niste triburi de tigani erau cunoscute si sub numele de tigani "roma").De aici insa si pana la a confunda intreaga romanitate cu tiganimea nu a fost decat un pas facut cu lipsa de responsabilitate si doar spre a fi pe placul marilor manipulaturi ai lumii si fara pic de preocupare pentru destinele si interesele fundamentale ale Natiunii Romane.Se cuvine a se arata tot respectul autoritatilor ungare pentru capacitatea de a "gestiona" acest nefericit caz ,si toata recunostinta pentru societatea civila maghiara care s-a comportat exemplar,facand proba unei europenitati autentice,a unui civism matur capabil de solidaritate umana adevarata si in masura sa spulbere sminteli de factura propagandistica scornite de gargara pericolelor funarist-vadimiste.
  • +2 (4 voturi)    
    alta e problema (Luni, 9 februarie 2009, 18:49)

    mda [anonim]

    si anume pozitia UE fata de infractori. la cat de protejati sunt, si la ce viata e in puscarii nu te deranjeaza prea tare sa fii infractor. mai ales daca faci parte dintr-o minoritate si stii ca in UE orice minoritate e din start considerata ca discrimanata. legile UE fata de fenomenul infractional sunt cretinoide. noi refulam neputinciosi pe bloguri, iar clanurile gen Veszprem sau Craiova, angajeaza avocati destepti care sa-i faca sa-si vada linistiti afaceri. buba cea mare e la Bruxellessi l-a modul in care fac politica unii. Pt infractori cuvantul toleranta nu ar trebui sa existe
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns la '' ALTA E PROBLEMA'' (Joi, 12 februarie 2009, 0:09)

      EXCELENTA [anonim] i-a raspuns lui mda

      Iti pot mentiona cu siguranta ca si in UE sunt tigani dar nu asta ar fii problema ,ci aceea ca statele din UE majoritatea au un concept de genul: ''incercam sa reciclam gunoaiele acolo de unde ele provin'' astfel procedand si cu rromii nostrii si cu ai altora si cu toate problemele de orice natura.UE-ul nu cred ca are o pozitie pozitiva asupra lor dar nici nu vrea sa se incurce cu asa ceva, exemplu: ''nu da gunoiul in gradina mea ,tineti-l in fata ta'' ba mai mult doreste sa-ti creezi conditii pentru a-l arunca,ajutandu-te.Si mai grav , UE-ul crede ca solutia este sa ii integram in societate dar sti cum este zicala: ''nu poti sa integrezi ceva dezintegrat''
  • 0 (2 voturi)    
    au dat de dracu' (Luni, 9 februarie 2009, 19:15)

    nea Mitica [anonim]

    Acum tiganii aia au o mare problema ca s-a aflat numele lor. Tatal sarbului care se pare ca e patronul unei agentii de securitate formata numai din fosti combatanti le-a promis-o.
    Se pare ca numai cu arma se mai poate cu tiganii!
  • +1 (7 voturi)    
    Decat sa va ciondaniti romani si maghiari... (Luni, 9 februarie 2009, 19:21)

    Fabian din Blaj [anonim]

    Mai bine ne unim fortele si le dam foc la tigani, ca sunt adevarate plagi in societatile noastre... Ne fac de ras in Europa si se pare ca nu stiu decat de frica... puneti mana pe bate si haideti pe ei, romani si maghiari uniti impotriva cancerului Europei, tiganimea! Ei sunt inamicul nostru comun!!!! Satenii de langa Brasov, romani si maghiari, au dat dovada ca pot sa ii puna la respect... Civilizarea tiganilor nu se poate face decat cu forta...
    • 0 (0 voturi)    
      conditii pentru copii (Marţi, 10 februarie 2009, 8:50)

      unu [anonim] i-a raspuns lui Fabian din Blaj

      Oare nu am putea sa le oferim copiilor de tigan o sansa mai buna la viata. De cele mai multe ori ei au conditii sub medie in familia lor. Lipsa sansei la educatie creste iresponsabilitatea, uneori chiar fundamentalismul violent.
      • 0 (0 voturi)    
        RASPUNS la ''CONDITII PENTRU COPII'' (Miercuri, 11 februarie 2009, 23:45)

        EXCELENTA [anonim] i-a raspuns lui unu

        excelenta raspunde (CONDITII PENTRU COPII)anonimului care la randul sau i-a raspuns lui FABIAN din BLAJ.
        Vad ca ai un suflet bun dandu-le o sansa , dar nu faci decat sa uzi un ''cactus'' sau o ''buruiana'' la radacini cu apa dulce,iar cand acesta v-a creste te v-a intepa cu venin si vei muri in chinuri parindu-ti rau ca nu l-ai starpit din radacini administrandu-i acid clorhidric sau altceva. Asa este si in cazul acestei pete de rromi de tigani, cum vrei s-o numesti. Totusi iti dau un sfat, ura nu o ai cand te nasti,dar dupa ce in timp te lovesti de elementele ei dure, o sa-ti doresti sa scapi de ea (ura),bantuindu-te pana la sfarsitul vietii.IN CONCLUZIE : nu poti dori sau face bine unui lucru cauzator de rau. -CU STIMA !- EXCELENTA
  • +1 (5 voturi)    
    ce fata de boratanie (Luni, 9 februarie 2009, 20:00)

    vali [anonim]

    are jegosul, paduchele ordinar de tigan care nu are nici macar cel mai mic motiv de lauda in viata lui spurcata si inutila. Viermele imputit care a omorat un om !! Sper sa aiba cat mai mult sex in parnaie si chiar sa-l aranjeze careva definitiv...
    • -1 (1 vot)    
      rezolva sarbii (Luni, 9 februarie 2009, 23:38)

      rov [anonim] i-a raspuns lui vali

      Stati linisti rezolva ei sarbii. Pentru fiecare sarb e o datorie sacra. In Belgrad tiganii nu ridica privirea la un sarb, merg cu capul plecat ca viemii.

      PEDEAPSA CU MOARTEA TIGANILOR !
  • 0 (2 voturi)    
    "rroma"=cea mai grea lovitura pt romani de la '89 (Luni, 9 februarie 2009, 22:28)

    bob [anonim]

    Consider ca nu exista idiotenie si inconstienta mai mare pentru romanii care le spun tiganilor "rromi".
    Acceptarea terfelirii prin noroi a radacinii cuvantului "roman" prin folosirea sa de catre aceasta etnie este una dintre cele mai grave lovituri aduse poporului nostru dupa '89, alaturi de dezastrul economic, disolutia autoritatii si pierderea reperelor morale. La aceasta lovitura au asistat cu o pasivitate sinonima cu lasitatea toate autoritatile noastre, incepand cu Iliescu (explicabil si poate complice, prin origine), Biserica Ortodoxa Romana ("stalpul" de incredere al poporului, dar care a dezamagit, pentru a cata oara?), Academia Romana, personalitatile noastre.
    Am cunoscut tigani onesti care zambeau cand ii intrebai ce sunt: tigani sau rromi? si raspundeau: "hai dom'le, razi de mine, ca suntem tigani..." Si noi le spunem rromi?! Suntem mai prosti ca noaptea si ne meritam soarta!
    Sa ne aducem aminte ca am mai facut o data greseala de a nu protesta la folosirea unor nume care fac parte din patrimoniul national: Uniunea Sovietica a creat in perioada interbelica RSS Moldoveneasca dincolo de Nistru, pe niste teritorii care nu au apartinut niciodata Moldovei. Care a fost scopul acestei diversiuni? Ulterioare revendicari teritoriale indreptate impotriva Romaniei, a Moldovei, finalizate cu pierderea Basarabiei, a nordului Bucovinei, a Hertei, a Insulei Serpilor.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat ca nu ne putem apara! (Marţi, 10 februarie 2009, 8:55)

    Bartti [utilizator]

    Astfel de incidente nu ar fii trebuit să se întâmple dacă poliţia şi-ar fii făcut mai bine datoria. Indivizii periculoşi precum Raffael Sandor trebuia să fie monitorizaţi mai bine. Ar trebuii adoptată o lege prin care ţiganilor să li se interzică să poarte arme albe, se pare că nu ezită niciodată să le folosească. Dacă acele bestii laşe care atacă pe la spate ar fi fost verificate la intrarea în discotecă nu s-ar mai fii întâmplat aceasta tragedie. Eficienţa poliţiei ar trebuii măsurată prin gradul de siguranţă pe care oamenii normali îl resimt. Se pare că nici în Ungaria nu există o protecţie suficient de bună din moment ce sunt posibile astfel de tragedii. Personal nu am nimic cu indivizii din această etnie, poate există şi oameni normali printre ei, dar din moment ce statisticile sugerează că aici se găsesc cei mai periculoşi infractorii, consider că ar trebuii urmăriţii şi verificaţii mai bine de poliţie.
  • 0 (0 voturi)    
    marian (Marţi, 10 februarie 2009, 12:54)

    maria [anonim]

    DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!
    moarte pentru moarte SPER din tot sufletul sa se faca dreptate si criminalii sa plateasca ! felicitari politiei ungare pentru transparenta
    Nimic din ce spunem noi nu poate alina suferinta mamei si a tatalui, a familiei , cei care l-au vazut crescand, jucand,cu bucuriile si tristetile lui, nici nu realizeaza ,vor realiza mai tarziu , cand le va fi dor, cand nu o sa mai sune telefonul , atunci v-a fi partea cea mai grea, nimic nu se compara cu durerea de a-ti ingropa copilul............sa vezi ca el putrezeste si criminalul traieste bine mersi si iese dupa 5 ani de inchisoare daca nu iese ca cel din Brasov.....................DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA!si sa aiba grija de sufletul lui
  • 0 (0 voturi)    
    raffael sandor (Miercuri, 11 februarie 2009, 23:24)

    excelenta [anonim]

    este greu de comentat cand ai in fata un astfel de DRAC negru, hidos, care face parte din cohoarta acea,(acel neam brunet de draci),cat despre comentariile celor care afirma ca moartea este solutia, nu sunt de acord,moartea insemnand o usurare,remediul ar fi ideal o tortura pana la sfarsitul vietii,nu numai acestui criminal, ci intregului neam din care face parte. In aceasta situatie nu cunsecinta mai conteaza dupa ce s-a consumat,ci fapta,fiind acelasi lucru ,in cazul in care,l-ar fi lasat in viata (pe Marian Cozma),si paralizat sau chinuindu-se cumplit pana la sfarsitul vietii. In concluzie, observam ca de-a lungul timpului ,acest neam (trib) nomad care ne va intoxica total intr-o buna zi peste tot Globul,can este sa atace in haita sau individual, nu mai resimte nimic,nuare sentiment,dictandu-i constiinta in acest fel .Lucrul acesta nu se invata ,exista in sange, ereditar si mai grav este ca va exista in vesnicie. Va asigur ca atrocitati de acest gen vor mai exista peste tot in lume. Cu durere in strafundurile inimii deplang aceasta nenorocire.........


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică