Politia austriaca ii interogheaza pe cei doi suspecti in cazul mortii lui Marian Cozma

de Lucretia Andriev     HotNews.ro
Luni, 9 februarie 2009, 10:39 Sport | Teamball

Numele ucigasului lui Cozma inca necunoscut
Foto: AGERPRES
Al doilea suspect in cazul uciderii handbalistului Marian Cozma a fost retinut de politistii austrieci. Nemeth Gyozgyo nu a comis crima, dar se afla in grupul care a provocat incidentul. Politia il cauta acum si pe cel de-al treilea suspect, despre care se crede ca nu a parasit teritoriul Ungariei.

UPDATE: Politia austriaca a confirmat retinerea a trei persoane in cazul uciderii lui Marian Cozma. Nemeth Gyozgyo, Raffael Sandor si inca o femeie, ce conducea masina cu care fugarii doreau sa ajunga in italia, sunt interogati de anchetatorii austrieci. Politia din Styrie a declarat ca, imediat dupa, cei doi suspecti vor fi incarcerati in inchisoarea Graz-Jakomini. Oficialitatile maghiare au demarat deja formalitatile pentru a obtine extradarea celor doi.

Citeste si: Veszprem va suporta cheltuielile repatrierii lui Marian Cozma

Ion Bentze, atasatul roman pentru afaceri interne de la Budapesta a confirmat, potrivit Mediafax, arestarea celor doi suspecti, Nemeth Gyozgyo si Raffael Sandor. Potrivit purtatorului de cuvant al Inspectoratului de Politie din Veszprem, cei doi suspecti au fost retinuti de autoritatile austriece pe autostrada A2, in apropiere de granita cu Ungaria. Politia cauta acum un al treilea suspect, Ivan Stojca si, potrivit informatiilor primite de la autoritatile maghiare, acesta nu a parasit teritoriul Ungariei.

Ministerul de Interne roman a pus la dispozitia autoritatilor maghiare toate serviciile tehnice de specialitate de care acestea ar avea nevoie pentru capturarea suspectului.

Marian Cozma ar putea fi repatriat marti, dupa efectuarea autopsiei de catre legistii unguri.


Citeste mai multe despre   























8037 vizualizari

  • -6 (20 voturi)    
    prea multa valva (Luni, 9 februarie 2009, 10:58)

    FFF T [utilizator]

    Se da o atentie exagerata acestui subiect. Parca intreaga mass-medie romaneasca ar fi presa de scandal.
    Nu ma mir ca Le Monde Diplomatique a da faliment in Romania...
    • +9 (23 voturi)    
      de cazuri emblematice ai auzit? (Luni, 9 februarie 2009, 11:05)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      crima comisa de acei tigani impotriva lui Marian Cozma este un apogeu al criminalitatii sfidatoare a "etniei rromilor", de aceea i se da importanta! scopul este sa urmeze masuri eficiente de anihilare a infractionaliatii tiganesti, fiindca ei, prin felul lor de a fi, duc totul la extrem si sunt deja un pericol mortal la adresa civilizatiei; acuma intelegi?
      • -5 (19 voturi)    
        hai nu zau? te crezi pe stadion? (Luni, 9 februarie 2009, 11:20)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Bai mpcj, te crezi pe stadion. A disparut idolul tau Vadim Tudor din peisaj si urli tu in locul lui? Sau cumva Becali e idolul tau?

        Cine e infractor, ca e rom, roman (ca n-or fi si romanashi infractori, eh?), ucrainean, american, nu conteaza, sa plateasca pentru ce face.

        Cine sta in banca lui si isi vede de treaba, sa nu primeasca o ploaie de ura doar pentru ca e rrom, roman (vezi romanii din Italia), sau alta etnie. Nu putem judeca oamenii dupa etnie. Este o mentalitate primitiva si paguboasa.
        • +6 (14 voturi)    
          repet: statistica vorbeste (Luni, 9 februarie 2009, 12:04)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          cand membrii unei etnii comit un numar urias de infractiuni raportat la numarul membrilor acelei etnii, e semn clar ca intregul grup este daunator societatii si trebuie luate masuri urgente de impunere a normalitatii! ce mama naibii nu e clar? ma lasa paf postarile astea cretine, care refuza cu furie sa recunoasca o realitate veche de secole; ca tiganii sunt antisociali!
          • -3 (7 voturi)    
            Cetateni unguri au ucis un sportiv roman (Luni, 9 februarie 2009, 14:17)

            Diktat "corect politic" [anonim] i-a raspuns lui srpc

            Ii invit pe toti cei care scriau ca, dat fiind ca au pasapoarte romanesti, tigani violatori ca ungurul Majlat din Ardeal sau turcul Mailat din Dobrogea, acei criminali sunt de fapt "romani", sa aiba aceeasi atitudine "corecta politic" fata de criminalii cu pasaport maghiar.

            Tiganii Gyozgyo, Sandor si Stojka au pasaport stampilat Ungaria, in consecinta, juridic, sunt "maghiari".

            Titlul corect politic ar fi fost "Sportivul roman a fost ucis de un grup de cetateni maghiari" !

            Daca exista maghiari care se simt insulati, n-au decat sa protesteze la Bruxelles sau in fata tribunalelor, insa nu cred ca vor castiga.

            Cat timp nu va exista o tara pentru tigani, opinia publica ii va confunda adesea cu cetatenii tarilor care le-au dat pasapoarte.

            Daca s-a putut crea un stat pentru evrei pentru ca au fost "oprimati", UE ar trebui sa deschida discutii cu India (si ar fi si o excelenta initiativa strategica) pentru a crea un mic stat si pentru tigani, in patria lor de origine, langa provincia Sindh.
            E loc destul si India nu va resimti sa le dea 100.000km2 (cat Ungaria), ii poate primi in cadrul federatiei Indiene.
            Acolo se vor simti "acasa", nu vor mai fi discriminati dupa culoare si in comparatie cu castele de jos din India tiganii europeni vor parea niste domni.

            Sustin crearea unei "republici Rrom" in locul de bashtina a acestor nomazi indo-pakistanezi si sunt convins ca o majoritate de europeni ar vota si maine asta intr-un referendum.
            Insa va accepta aceasta mizerabila clasa politica care paraziteaza constructia europeana la Bruxelles sa de aochii cu alegatorii europeni pe chestiunea tiganilor?
            Nu, nu cred. Politicienii europeni, cu lashitatea si aroganta lor plina de certitudini "umaniste" vor face pe dracu numai sa nu ajunga in fata unei decizii populare.
            E si asta unul din motivele pentru care Uniunea European nu poate fi considerata democratica, e o organizatie totalitarista care foloseste votul doar cand ii convine, atat!
            • -1 (1 vot)    
              Si? (Luni, 9 februarie 2009, 15:38)

              Adriana [anonim] i-a raspuns lui Diktat "corect politic"

              Si cati dintre ei crezi ca ar merge sa locuiasca in Republica RRom? De unde ar mai fura, cersi, talhari, excroca, pe cine ar mai ucide? Pe spinarea cui ar mai trai ei, cine le-ar mai asigura "superdrepturile omului", in fata caror natiuni care, cica, ii ostracizeaza? Vise... Am vrea noi sa scapam de ei, dar...... Nu sunt fraieri, fii sigur, asa ca tara ai va ramane goala! Numai daca n-or incepe sa-si scoata ochii intre ei!
            • -1 (1 vot)    
              Si? (Luni, 9 februarie 2009, 15:38)

              Adriana [anonim] i-a raspuns lui Diktat "corect politic"

              Si cati dintre ei crezi ca ar merge sa locuiasca in Republica RRom? De unde ar mai fura, cersi, talhari, excroca, pe cine ar mai ucide? Pe spinarea cui ar mai trai ei, cine le-ar mai asigura "superdrepturile omului", in fata caror natiuni care, cica, ii ostracizeaza? Vise... Am vrea noi sa scapam de ei, dar...... Nu sunt fraieri, fii sigur, asa ca tara ai va ramane goala! Numai daca n-or incepe sa-si scoata ochii intre ei!
            • 0 (2 voturi)    
              nu sunt de acord (Luni, 9 februarie 2009, 16:23)

              levi [anonim] i-a raspuns lui Diktat "corect politic"

              Ungaria nu e stat national,deci ei au dreptul sa afirme ca au fost tigani,in constitutia Romaniei scrie ca Romania este stat national deci romanii nu au voie sa spune ca au fost alte nationalitati intru-cat ele din punct de vedere constitutional nu exista!Capisci?Este ipocrizie sa spui ca Pataikin,Szabo etc au fost romani si Mailath e tigan,si nu avem nici un fel de raspundere fata de faptele lui!
              • 0 (2 voturi)    
                De acord, tiganii asasini erau "unguri" (Luni, 9 februarie 2009, 18:36)

                Levi Bozgorovici [anonim] i-a raspuns lui levi

                E o minciuna grosolana postarea ta, in Romania orice minoritate nu numai ca are dreptul sa se declare la recensamant ca etnie separata, dar 17 din etnii au dreptul sa aiba automat un deputat in parlamentul Romaniei. Adica o situatie mult mai civilizata si avansata decat in Ungaria, am fost dati ca exemplu si la Consiliul Europei pt. cata toleranta si civism politic aratam minoritatilor!!
                La ultimul recensamant, circa 350.000 cetateni romani s-au declarat tigani, desi se stie ca peste 200.000 de tigani din Ardeal se declara maghiari si circa 1 milion de tigani din restul Romaniei se declara "romani".
                E probabil ca sunt circa 1,5 milioane tigani in Romania, concentrati in marile orase si zone semi-urbanizate unde nu sunt obligati sa munceasca "la camp" (pare o imagine SF). prezenta lor in zonele urbane le da o mare "vizibilitate" mediatica, iar criminalitatea mai ridicata decat la alte etnii (e statistic) ii face sa apara des la tv ca infractori.
                Nici romanii, nici ungurii, nu se confunda ca etnie cu tiganii.

                Insa "politicul corect" impune de la Bruxelles ca orice cetatean ungur sau roman, e "ungur" sau "roman, atat!
                Asa ca e perfect adevarat:
                Niste cetateni maghiari au ucis un sportiv roman. ah, sunt tigani? Asta e treaba ungurilor! Pentru presa vestica, pentru alte guverne, pentru Bruxelles, ucigasii sunt "unguri" !
                • 0 (0 voturi)    
                  esti prost (Duminică, 15 februarie 2009, 13:47)

                  Vali [anonim] i-a raspuns lui Levi Bozgorovici

                  draguta
                  daca mata te fata in Ungaria erai ungur?
                  Esti cea ce ce te nasti din sange nu faptul ca mananci si te c... intro tara.povestea asta cu "cetatenia" este rasuflata ca si povestea cu UE-ul.
        • +7 (13 voturi)    
          Tigani (Luni, 9 februarie 2009, 12:14)

          Hermann [anonim] i-a raspuns lui FFF T

          fara suparare, am si o intrebare: tu cand te duci la discoteca porti cutit/sabie/pistol cu tine? sa recapitulam: tiagnii (30 la numar!!!) aveam arme pentru autoaparare, nu? sa inteleg ca in ungaria in discoteci exista tigri sau ursi de care trebuie sa te aperi, nu?
          ideea de baza este ca netiganii nu poarta arme pe strada, din acest motiv este culpabilizata etnia ca atare. si inca o data: numarul plus armele dovedeste intentia de infractionalitate. sunt vinovati toti cei 30 de tigani fara exceptie.
          • +3 (3 voturi)    
            Uite care este chestia (Luni, 9 februarie 2009, 12:38)

            releu [anonim] i-a raspuns lui Hermann

            in discotecile serioase nu se permite intrarea cu arme. Clanul ala raffael , scriau, ca era cunoscut in zona, si politia ii lasa sa umble in haita inarmati...
            • -1 (3 voturi)    
              ai vazut imaginile? (Luni, 9 februarie 2009, 14:19)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui releu

              pe firma scria RESTAURANT, nu club sau discoteca! deci era un restaurant, iar tiganii se instalasera acolo inainte de a sosi sportivii!
      • +6 (12 voturi)    
        nu intelege pentru ca este tigan (Luni, 9 februarie 2009, 12:16)

        visio [anonim] i-a raspuns lui srpc

        ei stiu sa umble nespalati, sa fure din autobuze, din curtea oamenilor; cand iti suna la usa isi arunca ochii inauntru sa vada ce ai, sa stie daca merita sa te "viziteze" din nou.
        nu se trezesc ca prostii de romani in fiecare dimineata sa plece la servici, sau sa faca ture de noapte; obosesc prematur daca depun efort excesiv; isi sapa groapa cu mana lor: vor fi vanati in toata europa si tot vor trebui sa se civilezeze, insa va fi prea tarziu pt ei atunci.
        pana atunci va trebui sa ne facem dreptate singuri, pt ca justitia este "platita" de infractori
      • 0 (0 voturi)    
        dragule (Luni, 9 februarie 2009, 16:41)

        vali [anonim] i-a raspuns lui srpc

        tu trebuie sa intelege ca nu exista etnie rroma ci doar etnie tiganeasca care intruchipeaza tot ce este mai rau pe fata pamantului. Plus ca se poate face o confuzie intre rrom si roman
    • +7 (17 voturi)    
      cata inconstienta (Luni, 9 februarie 2009, 11:19)

      Un diplomat [anonim] i-a raspuns lui FFF T

      Scrie despre "le monde diplomatique" unde trebuie, infumuratule, nu aici unde e vorba de o tragedie!

      Ca sa intelegi si tu prea-cultule: este revoltator ca in secolul XXI sa mori injunghiat. Este tragic. InUngaria, Romania si in alte tari, in special est-europene se intampla mult prea frecvent astfel de lucruri.

      Salbaticia socheaza. Marian Cozma e un simbol. Al tuturor victimelor interlopilor. Ca si Lala si altii ca ei. Oameni ca mine si ca tine, cuminti asadar, care citesc ziare serioase, etc. dar care sunt ucisi in mod bestial de indivizi care comit acte penale in mod cotidian si care convietuiesc cu noi.

      E un reviriment al infractionalitatii in lumea in care traim, iar in Europa de est fenomenul are cote uriase. Citeste rapoartele Europol despre crima organizata, etc. E tot o chestie de relatii internationale, daca te intereseaza.

      iti doresc din suflet si ne doresc sa ne bucuram intr-o zi, in Romania si Europa de siguranta care sa ne permitem sa ne punem problema de ce nu se vinde n Rimania. Pana atunci hai sa reflectam si sa venim cu solutii la feomenele acestea extrem de triste, precum infractionalitatea. Fiecare la el pe strada, in oras, apoi in judet, etc.

      Aste trebuie sa facem cititorule de le monde diplomatique! Auzi! Trezeste-te!
    • +3 (7 voturi)    
      Eruditule (Luni, 9 februarie 2009, 12:08)

      oschy [anonim] i-a raspuns lui FFF T

      Cat bun simt si eruditie emana acest cititor de "le monde diplomatique" care a dat faliment in romania pt ca semana cu vechea Scanteie prin osanalele care le ridica sistemului economiei de piata si capitalismului de cacao al Frantei Europei de vest si SUA.
      Toate aceste reviste de KaKat si-au adus contributia le ceea ce traim astazi: criza financiara,recrudescenta violentei si a infractionalitatii.nationalism exacerbat, iredentism si altele. Aplaudacii de serviciu si activistii(analistii) platiti cu bani grei si spaguiti cu bonusuri cat salaril tau pe 25 de ani scriu in aceste reviste.
      Si in plus stimate BOU a murit un tanar roman foarte bun handbalist si in primul rand un om.
      Ce vrei sa scrie presa de Elena Udrea si Simona Senzual.
      Dumnezeu sa te ierte
    • +3 (5 voturi)    
      nu imi vine sa cred... (Luni, 9 februarie 2009, 14:10)

      dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      ca sunt unii care gandesc ca tine, ce bine ar fi sa ii prinda sarbii si sa jupoaie pielea de pe ei ca ne-am saturat de animalele astea fara scrupule!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Intrebare (Luni, 9 februarie 2009, 14:43)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

      Serenissime ! Oda Tie !
      Spune tu pt necunoscatoriu daca
      dans " Le monde Diplomatique " exista rubrica
      "Metode practice despre cum se injunghie din fata in inima " si MAI ALES despre cum se injunghie in spate pe cel ce vrea sa dea primul ajutor ?
  • +9 (13 voturi)    
    f rapid (Luni, 9 februarie 2009, 10:59)

    Hiksos [anonim]

    politia maghiara a dat o dovada clara de profesionalism. In 24 de ore au doi dintre atacatori in inchisoare. Pe cand si la noi asa operativitate... sau suntem prea balcanici pentru asta?
    • +1 (1 vot)    
      politia a fost sprijinita de cetateni (Marţi, 10 februarie 2009, 0:07)

      somax [anonim] i-a raspuns lui Hiksos

      Politia maghiara a fost sprijinita de cetateni cu spirit civic care au oferit informatii ce au dus la prinderea infractorilor.

      Cinste lor, celor care isi fac datoria.
  • +2 (10 voturi)    
    oameni fara capatai (Luni, 9 februarie 2009, 11:06)

    roman [anonim]

    Oamenii astia fara capatai sau de etnie roma ne-au facut tara de ras in Italia si alte parti ale lumii peste tot si ne mai si injunghie varfurile .
    • -1 (1 vot)    
      semnatura (Luni, 9 februarie 2009, 15:30)

      roman [anonim] i-a raspuns lui roman

      ...daca semnezi la fel,macar exprima-te corect:nu exista rom sau rrom,ci numai tigani.
  • +8 (12 voturi)    
    Mi se pare mie (Luni, 9 februarie 2009, 11:09)

    Lili_1024 [utilizator]

    sau politia lor se misca mai cu talent decat a noastra?
  • +6 (8 voturi)    
    riscuri (Luni, 9 februarie 2009, 11:21)

    ion [anonim]

    Sportivii de top sunt in centrul atentiei ,sunt modele de viata si opinia publica este sensibila la incidente de genul acesta.Infractorii profita defaptul ca sportivii sunt fair play si nu si folosesc forta in aceste provocari. Imi aduc aminte de felul in care a fost ucis campionul de box categoria grea Mariutan in Brailaunde lucra ca politist. A neglijat sa i puna catusele la un gainar care avea jumatate din greutatea sa ,iar acesta a profitat de neatentia lui Mariutan s a aplecat si a scos cutitul de la soseta si ia taiat jugulara cand nici nu se astepta Imi pare rau ca Adrian nu a fost lasat sa spuna ce avea de spus in handbal si a fost omorat asa de tanar. Dumnezeu sa l ierte si sa l odihneasca !
  • +2 (6 voturi)    
    iarasi informatii incorecte (Luni, 9 februarie 2009, 11:32)

    v. ragtan [utilizator]

    Cei doi suspecti au fost retinuti NU de politia maghiara, ci de cea austriaca, pe autostrada A2 din Austria, in apropoerea granitei cu Ungaria. Cei doi vor fi extradati in cateva zile politiei din Veszprém. Se presupune ca al treilea suspect, Sztojka Iván (si NU István) se afla in Ungaria, de aceea el (inca) NU este dat in urmarire internationala. (sursa: http://www.origo.hu/itthon/20090208-leszurtak-marian-cozmat.html)

    Stimati ziaristi, ati putea sa fiti putin mai precisi...
  • +3 (11 voturi)    
    stereotipii?? (Luni, 9 februarie 2009, 11:41)

    Bogdan [anonim]

    In momentul in care am auzit ca hambalistul roman a fost injunghiat am fost sigur ca cel sau cei care l-au injunghiat erau de etnie rroma. Si n-am avut nicio indoiala pana cand s-a confirmat ca era o gasca de tigani "smecheri".
    Unguri, romani, asta e mai putin important...Inainte eram acuzati ca ii discriminam, ca avem prejudecati.
    Dar in ultima vreme nici UE nu mai are curajul sa zica ceva de tiganii care vin din tara noastra, pentru ca au speriat toata Europa!!!
    Sa fie doar o problema cu stereotipiile legate de tigani? Sau poate oamenii astia care nu sunt in stare sa se schimbe n-ar trebui "educati" cu forta? Intreb si eu...Ca e spre binele nostru, spre binele Europei si spre binele lor!
  • +3 (7 voturi)    
    Sa - fie tarana usoara! (Luni, 9 februarie 2009, 11:48)

    C [anonim]

    Dumnezeu sa te ierte, Mariane!
    Si sa - i intareasca pe parintii, rudele, prietenii şi cei care plang pentru disparitia ta!
    Si cand te gandesti ca unii cer autonomie!
    Vei ramane vesnic oin sufletele si inimile noastre, Dragule Păsărila!

    P.S. De acolo, de SUS, roaga- te, te rugam, pentru tara asta amarata!
  • -8 (14 voturi)    
    ma intreb (Luni, 9 februarie 2009, 11:53)

    roman [anonim]

    Ma intreb daca este vre-o legatura intre moartea acestui sportiv Roman si escaladarea violentei in Covasna si Harghita. Se pare ca unii incearca sa puna paie pe foc !
    • 0 (6 voturi)    
      cretin (Luni, 9 februarie 2009, 13:09)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui roman

      Trebuie sa fi prost rau sa faci o legatura intre tragedia de la Veszprem si situatia din Harghita - Covasna. Voi miticii nu vedeti in jurul vostru decat conspiratii. In loc sa invatati ceva din modul exemplar in care il omagiaza unguri pe Cosma. Toti spun ca le este practic rusine de ceea ce s-a intamplat in tara lor. Noua nu ne este rusine cu nimic...noi din contra...ii transformam pe toti smecherii in eroi. Nu mai departe de aceasta subcultura manelistica care a infestat toata tara. Cream modele din toti tiganii "bazati" si ascultam peste tot numai muzica lor tiganeasca. In aproape toate cluburile de manele se isca seara de seara scandaluri. Tiganii fac legea peste tot pentru ca ei dispun de forta bruta in fata timiditatii mai mult sau mai putin interesate a fortelor de ordine. Si toate astea pleaca din capitala tiganilor Bucuresti. A tiganilor spun, pentru ca de mult Bucurestiul nu mai apartine romanilor.
      • -1 (3 voturi)    
        Ai dreptate 100%.... (Luni, 9 februarie 2009, 14:41)

        judex1 [anonim] i-a raspuns lui stefan

        partidele, guvernul, politia, magistratura si masoneria colcaie de tigani. Platim deja cu varf si indesat prostia ca i-am lasat sa se impuieze si sa ne domine. Dac nu ne trezim si nu trecem la represalii, daca nu le raspundem tot cu terorism, asa cum fac ei, va fi o mare nenorocire pentru toti cei cinstiti si muncitori.
      • +1 (1 vot)    
        Imi permit... (Luni, 9 februarie 2009, 15:03)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui stefan

        ...sa atrag atentia asupra generalizarii care se intampla in toate cazurile (din pacate).

        "Romanul" generalizeaza si isi scoate refularile la iveala sub masca nationalismului.

        Stefan uita ca si el generalizeaza (miticii?!).

        Eu sunt in TM, si sa fiu sincer mare diferenta dintre Ardeal, Banat, Oltenia nu vad!
        Aceeasi lipsa de reactie, indolenta, frica...

        Sa revin: Sa-i fie tarana usoara lui Marian si sa nu uitam ca asta se intampla cand cei cei buni ii lasa pe cei rai sa faca legea.

        Asta se intampla in RO mult prea des. Cred ca mai des decat in Ungaria. De fapt sunt sigur!
    • +1 (1 vot)    
      ce escaladare a violentelor (Luni, 9 februarie 2009, 13:15)

      levi [anonim] i-a raspuns lui roman

      ?????????????????????/eu sunt in M-Ciuc,unde sa-au escaladat violentele?
  • +1 (13 voturi)    
    care esti ala, ma? (Luni, 9 februarie 2009, 11:55)

    srpc [utilizator]

    aparatorul criminalilor, care tot dai minusuri postarilor serioase? prezinta-te, daca ai sange in tine, nu sta ascuns!
    • -2 (8 voturi)    
      nu mai insist aici (Luni, 9 februarie 2009, 12:09)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      a sosit vremea actiunilor concrete! pa, avem treaba
  • 0 (2 voturi)    
    ar trebui sa afisati toate mesajele (Luni, 9 februarie 2009, 12:41)

    anonim [anonim]

    Poate ar fi bine sa postati toate mesajele, mai ales ca unele nu sunt nicidecum la fel de instigante cum sunt cateva de mai sus
    • -1 (5 voturi)    
      sigur ca nu (Luni, 9 februarie 2009, 12:59)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui anonim

      incredibil de multe mesaje iau apararea infractorilor tigani! cinste celor care le-au postat
      • +1 (1 vot)    
        Mai spune , (Luni, 9 februarie 2009, 14:23)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui clujean

        unde se face cheta pt achizitionarea de lebede si hidede pt "sarmanii oropsiti de drepturile
        OMULUI " ? )
  • +2 (4 voturi)    
    tiganii ne-au facut de ras in toata lumea (Luni, 9 februarie 2009, 13:01)

    anonim [anonim]

    Vezi de examplu Italia, Austria, Germania, unde romanii sunt asimilati cu tiganii si actiunile acestora din urma pun presiune mare pe romanii care muncesc si vor sa aiba o viata normala.

    Toti spun ca suntem o tara de tigani, lucru fals iar autoritatile noastre mimeaza munca.

    O alta chestiune este aceea a denumirii corente: intotdeauna, tiganii au fost denumiti tigani, din cele mai vechi timpuri pana azi.

    Astazi, e o singura tara care-i denumeste altfel - Romania.
    Noi i-am denumit rromi (printr-o lege) iar calea pana la confuzia rromi - romani -Romania este una foarte scurta.

    Daca tiganii sunt asa mandri de etnia lor, ar trebui sa spuna ca nu mai vor sa se numeasca rromi si sa ceara sa fie numiti tigani.

    Daca ei nu sunt mandri de etnia lor, cum ar putea sa fie altii ?
  • +1 (5 voturi)    
    PROFESIONALISM ???HAHAHAHA (Luni, 9 februarie 2009, 13:17)

    Quebecoisfier [anonim]

    De unde atata profesionalism, fratilor ?
    Aia doi S-AU PREDAT , ok ? Politistii din Austria i-au luat dintr-un service de pe autostrada, unde baietii i asteptau frumos....apropo. au arestat 3 nu doua persoane !!!
    Si tot apropo, predarea s-a facut in urma unor sfaturi insisente de acasa , din Ungaria, pentru ca taticutzul lor se teme ca nu cumva odrasla sa se intoxice cu niscaiva plumb sarbesc administrat direct in cap....
    Au parte acum de cea mai buna protectie existenta ! In celule luxoase, cu televizor si mancare calda !
    In timpul asta , in Veszprem au inceput sa apara incet , incet oameni ciudati , vorbind sarbeste care intreaba de clanul Rafael....
  • +7 (7 voturi)    
    o adevarata tragedie (Luni, 9 februarie 2009, 13:17)

    rakmmy [anonim]

    Este revoltator ce i s-a putut intampla acestui OM, in primul rand, talentat, tanar cu tot viitorul in fata. Este revoltator ca unui SPORTIV sa i se intample asa ceva; niste analfabeti violenti, care nu stiu decat sa se impuna prin bataie si sa "lupte" ca niste misei sa curme viata unui tanar in acest fel. Toate aceste reactii, din presa +net +strada sunt expresia REVOLTEI oamenilor simpli, de treaba, care doresc sa-si faca un viitor mai bun, care au fost educati sa respecte legile si carora li se scuipa in fata, care sunt jigniti, umiliti, zi de zi de genul aceste de "smecheri" cu ceafa groasa, care nu respecta nimic, si care, cu siguranta, sunt de cele mai multe ori (ca sa nu spun intotdeauna) "mana in mana" cu autoritatile. De cate ori nu v-ati ferit pe strada de genul acesta de mitocani, de cate ori nu ati intors privirea tocmai pentru ca in primul rand autoritatile nu isi fac datoria ?! totul pleaca de la nivelul cel mai inalt, de la politicienii nostri "dragi". Handbalistul a devenit un simbol al acestei revolte. Sa speram ca o sa-i prinda. Dzeu sa-l odihneasca si sa-i ajute pe bietii parinti care sunt supusi la asa grea incercare.
    PS dupa parerea mea, reactiile nu sunt deloc exagerate, doar ca ne-am saturat cu totii de acesti smecheri, care pe deasupra mai devin si violenti si pe care autoritatile NU ii opresc in nici un fel...de ce oare?!
  • -5 (5 voturi)    
    foarte, foarte trist (Luni, 9 februarie 2009, 14:20)

    sabin [anonim]

    am vazut aseara stirea pe hotnews si mi-a cazut greu. nu l-am cunoscut pe Marian si totusi citind ce i s-a intamplat m-am intristat profund. as fi reactionat la fel pentru oricare dintre noi care ar fi patit asta. familia, prietenii, interviuri - cutremurator.

    ma intristeaza la fel multe din comentariile aparute pe site, cele care indeamna la ura, razbunare, violenta, cele care ataca alte comentarii si persoanele din spatele lor. le inteleg pentru ca vin din furie si revolta, tristete si indignare, dar nu sunt de acord cu ele. ]ochi pentru ochi] ne lasa pe toti orbi. acelasi discurs l-au avut stapanii de sclavi, Inchizitia, segregationistii, comunistii, capitalistii, nationalistii, nazistii etc. toti extremistii. si istoria ne arata ca violenta nu e o solutie.

    sigur trebuie facut ceva. izolati indivizii violenti si ajutati sa se transforme. intelese si integrate grupurile excluse. deschise cai de dialog pe problemele de care vorbeste toata lumea in momentele astea tragice. imbunatatirea sigurantei in comunitati, pe strazi etc..
    evident sunt multe lucruri care nu functioneaza in societate si unul din ele e chiar raspunsul violent la conflicte. violenta care nu are preferinte de etnie, sex, varsta etc. violenta pur si simplu ne distruge vietile, increderea in ceilalti si speranta ca lucrurile se pot schimba in bine.
    • +1 (5 voturi)    
      eroare! (Luni, 9 februarie 2009, 14:33)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui sabin

      la violenta un singur Om a putut raspunde intorcand si celalalt obraz: Iisus; noi, ceilalti, avem obligatia de a starpi violenta, atitudinile anticivilizatie, etc; cum? intai le dam o sansa de a se schimba radical, iar daca nu se conformeaza ii izolam! unde? in lagare de munca! nu dau doi bani pe teoriile umaniste si aleg cu inima deschisa ordinea impusa! nimeni nu se naste civilizat si harnic, astea se invata sau, daca nu tine asa, se impun! in nici un caz nu ne resemnam si nu usuram sau anulam pedeapsa infractorului pe motiv ca ar suferi! pai tocmai asta e scopul pedepsei: sa sufere, pt ca alta data sa se teama sa mai greseasca! Jesus, deja mi-e greata de atatea atitudini sinucigase! oameni buni, sinucideti-va daca vreti, dar nu pretindeti ca asta e atitudinea fireasca!
      • 0 (0 voturi)    
        oare? (Luni, 9 februarie 2009, 16:50)

        sabin [anonim] i-a raspuns lui srpc

        sunt multi care au raspuns nonviolent la violenta...Iisus e un exemplu bun si daca tot il aduci in discutie, in esenta nici unul din noi nu e diferit. practica ne deosebeste...'putin'...esenta e aceeasi. sau sa inteleg ca il apreciezi pe Iisus pentru ce a facut dar nu crezi ca oricare dintre noi putem face asta?
        nu vorbesc de resemnare sau pasivitate, nici Iisus, Mandela, Gandhi, Elisabeta Rizea si altii asemeni lor nu s-au resemnat sau retras. spun doar ca violenta nu aduce nimic bun si ca ar trebui sa recurgem la alte solutii. daca vrei sa dialogam pe tema asta, cu placere.
        ganduri bune
  • 0 (0 voturi)    
    Starea celor 2 raniti? (Luni, 9 februarie 2009, 16:30)

    Mitza [anonim]

    Care mai e starea celor 2 sportivi raniti?
  • 0 (0 voturi)    
    Este timpul sa recunoastem. (Luni, 9 februarie 2009, 16:46)

    AlinN [anonim]

    Este timpul sa renuntam la corectitudinea politica si sa admitem ca exista o problema tiganeasca. Si trebuie rezolvata cumva.
  • 0 (0 voturi)    
    Un mare compion (Luni, 9 februarie 2009, 17:14)

    ionut [anonim]

    Uite ca am ajuns in zilele in care nu numai oameni de rand au de suferit din cauza tiganilor si mafiei acestora.
    Un mare campion , un reprezentant al Romaniei.
    Stima si respect pentru acest om ... odihneasca-se in pace.
  • 0 (0 voturi)    
    moartea lui Marian Cozma (Marţi, 10 februarie 2009, 14:36)

    Sorina [anonim]

    Intradevar un soc nu neaparat pentru handbalul romanesc ci pentu civilizatie in general; probabil te-ai fi asteptat ca asa ceva sa intample in Romania si in nici un caz in Ungaria sau alte tari europene.
    Eu ma intreb: peste toto sunt vesti despre parintii lui Marian, despre colegii de la nationala, diverse oficialitati, colegii de la echipa dar... despre prietena lui nimic? ce s-a intamplat cu ea? parca era acolo cu el, nu? sau nu am inteles eu bine!
    deci? poate cineva sa imi raspunda?
  • 0 (0 voturi)    
    ordine (Miercuri, 11 februarie 2009, 18:42)

    Mama cel Mare [anonim]

    Dacă poliţia din Ungaria nu-i în stare să garanteze siguranţa cetăţeanului , se pare că o va face formaţiunea intitulată " MAGYAR GÁRDA " ( Garda Magyiară ) , care nici în ruptul capului ni-i
    " înghit " pe ţigani. Probabil o mână de ajutor vor primii şi de la Tigrii lui Arcan, chiar şi logistic.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri