Federatia Romana de Baschet (FRBaschet) isi schimba imaginea in speranta atragerii tinerilor spre practicarea acestui sport si incepe o serie de campanii de promovare a baschetului. Cu o investitie de 5 milioane de euro, FRBaschet a inceput, prin parteneriatul cu BV McCann Erickson, un program de revigorare a baschetului romanesc.

In cadrul conferintei de presa de vineri, presedintele Federatiei, Carmen Tocala, a declarat ca se va incepe o campanie de promovare a baschetului in gradinite. "Trebuie sa incepem de la baza piramidei. Si acolo se afla copiii. Vom incepe o campanie de promovare a baschetului in gradinite. Pentru asta, avem nevoie de sprijinul Ministerului Educatiei. Fara aceasta sustinere se poate intampla sa ramanem fara jucatori", a mentionat fosta jucatoare romana.

Lipsa interesului tinerilor pentru baschet poate duce la o criza de jucatori in cativa ani. "Dupa revolutie, s-a neglijat sprijinul acordat juniorilor. Divizia A a ajuns sa fie una plina de jucatori straini. De aceea sunt probleme la convocarea lotului national", a declarat fostul baschetbalist, Vasile Popa.

FRBaschet are in proiect amplasarea a 10.000 de panouri de baschet in Romania. Pana acum, au fost montate 600 de panouri in spatiile verzi dintre blocuri, parcuri si terenuri de baschet in aer liber.

Carmen Tocala a anuntat inceperea parteneriatului cu BV McCann Erickson. Prin aceasta asociere, Federatia doreste intinerirea propriei imagini si promovarea baschetului in randul tinerilor romani. Primele schimbari au avut loc la nivelul logo-ului si a site-ului oficial.

"Intr-o tara in care fotbalul este sportul rege, am fost uimit sa vad cata lume iubeste baschetul. Dar se simtea nevoia unei imagini mai tinere", a declarat Andrei Kaigorodov, Senior Account Manager la BV McCann Erickson.

Site-ul oficial imbunatatit va fi lansat cel mai probabil luni si va oferi vizitatorilor, pe langa o noua interfata, posibilitatea de a urmari in direct desfasurarea meciurilor de baschet din Romania.