Concluziile IML in cazul mortii lui Chauncey Hardy: Traumatism puternic, hemoragie, fractura de craniu

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 10 octombrie 2011, 14:13 Sport | Teamball

Chauncey Hardy, una dintre ultimele poze
Foto: Facebook
Potrivit raportului preliminar al autopsiei lui Chauncey Hardy, decesul sportivului a survenit unui traumatism cranio - cerebral puternic, soldat cu hemoragie masiva si fractura de craniu, informeaza Mediafax. Principalul suspect, George Ionut Tanasoaie, risca o pedeapsa cuprinsa intre 5 si 15 ani de inchisoare.

Conform medicilor, lui Hardy i-a fost fatala cazatura de dupa pumnul incasat de la Ionut Tanasoaie. Transportat de urgenta la spitalul din Giurgiu, sportivul a fost tratat initial pentru coma alcoolica.

In momentul in care s-a observat ca starea americanului nu se amelioreaza in niciun fel, s-a hotarat trimiterea baschetbalistului la un spital din Bucuresti.

Chauncey a suferit un traumatism cranio-cerebral, fiind transportat de urgenta la spitalul Bagdasar.

In pofida eforturilor medicilor, Hardy a decedat in jurul orei 20.00, dupa ce a suferit doua atacuri de cord.

Doua anchete suplimentare vor fi demarate:

In primul rand, Ministerul Sanatatii cere detalii suplimentare si fisele de internare facute la Spitalul din Giurgiu, acolo unde s-a pus initial un diagnostic gresit: coma alcoolica.

In al doilea rand, politistii de la fata locului vor fi cercetati pentru ca nu au facut testul de acoolemie in momentul in care sportivul a fost transportat la spital. Acest test i-ar fi putut salva viata sportivului.

George Ionut Tanasoaie, principalul suspect, se afla in arestul Politiei Judetene Giurgiu, el fiind prezentat magistratilor Tribunalului Giurgiu cu propunere de arestare preventiva pentru 29 de zile.

Tanasoaie a fost retinut pentru pentru ultraj contra bunelor moravuri si lovituri cauzatoare de moarte.

Clubul "Emotionne" (locul unde a avut loc incidentul) va fi inchis, acesta nerespectand conditiile de functionare, informeaza Lucian Iliescu, primarul municipiului Giurgiu, pentru Mediafax.

Evolutie superba contra lui Dinamo - Sarbatorea victoria

In varsta de 23 de ani, americanul sarbatorea in clubul din Giurgiu alaturi de coechipieri victoria reusita impotriva echipei Dinamo.
 
Hardy Chauncey a fost cel mai bun jucator in meciul de sambata seara, pe care echipa sa l-a castigat, in prelungiri, cu Dinamo Bucuresti, scor 91-86. Americanul a inscris 22 de puncte, aflandu-se pe teren tot meciul.

A venit la Giurgiu in luna august

In varsta de 23 de ani, Hardy a sosit la CSS Giurgiu in luna august a anului in curs. A absolvit Universitatea Sacred Heart si a jucat timp de patru sezoane in NCAA. A fost suporterul echipelor Atlanta Hawks si Dallas Cowboys, iar filmul care l-a marcat a fost "American Gangster". Sportivul avea doua surori, Onnalisa si Jada Kindsey.


Citeste mai multe despre   



















6525 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    Va primi probabil doar 10 ani (Luni, 10 octombrie 2011, 14:22)

    Presa US va monitoriza foarte atent procesul [anonim]

    Va invoca atmosfera din club, bautura (negrul era si el alcoolizat se pare), diverse alte circumstante, va fi cooperant si linistit, asa ca in final, daca nici nu are deja cazier, scapa cu maxim 10 ani, poate si mai putin.

    Nu cred ca americanii vor fi foarte multumiti, familia afro-americanului va cere sigur si despagubiri foarte mari in fata unui tribunal american.

    Romania nu e obligata sa aplice automat decizii judecatoresti americane, dar riscul e foarte ridicat de a avea ulterior campanii de presa ostile in USA si lobby-uri politico-economice negative din partea ONG-urilor afro-americane.

    Oricum, procesul acestui interlop tigan din Giurgiu va fi si unul al primarului si tuturor politicienilor implicati in sustinerea crimei organizate pentru care primesc in schimb voturi de la clanuri si bani pt campaniile lor mizerabile.
    • +2 (6 voturi)    
      Ce baza exista pentru despagubiri? (Luni, 10 octombrie 2011, 14:54)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Presa US va monitoriza foarte atent procesul

      In ce baza un tribunal american poate cere acordarea de despagubiri? Cine sa le plateasca, si pentru ce? A fost omorat de un tigan, tiganul primeste o pedeapsa corespunzatoare, stabilita de legea statului roman.

      Sau poate il fac si pe baiatul asta (Dzeu sa-l ierte) angajat al Ambasadei aflat in misiune la Giurgiu si muta cazul de judecata in SUA, in baza a nu-stiu-ce articol dintr-o fituica din 1785...

      Oricum ar fi, tiganul sa infunde puscaria!
      • +6 (6 voturi)    
        mai baieti, n-a fost doar un pumn... (Luni, 10 octombrie 2011, 17:13)

        abureli [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Sa fim seriosi... Traumatism puternic si fractura de craniu de la o cazatura ? Ringul ala de dans e facut din beton armat ? Hai ca a cazut de la un pumn... mai treaca mearga... o fi fost un croseu de profesionist si l-a facut K.O. desi putin probabil.... Cine poate crede asemenea baliverne ? Aia s-au urcat cu picioarele pe capul lui, si toata lumea a pus botul la ce-a spus tiganul ala ? Tind sa cred ca ori Politia acopera mai multe persoane din clanul ala intentionat.... Ori suntem noi prosti si nu stim pe ce planeta traim. Camerele nu functionau din iunie... iar colegii n-au vazut nimic, nimeni n-a vazut nimic... Come on guys... puteti mai mult de atat... sau e nevoie de C.S.I. sa vina sa rezolve cazul ?
        • +5 (5 voturi)    
          CORECT (Luni, 10 octombrie 2011, 18:32)

          laila [anonim] i-a raspuns lui abureli

          Istoria incaierarilor de acest gen spune ca l-au tocat mai multi , ei asa lovesc in grup , si as paria ca cel care s-a predat nu e principalul vinovat ... Rusine celor care musamalizeaza cazul pe obrazul romanilor cinstiti si-al Romaniei ... Urmeaza sa aflam ca s-a impiedicat singur si n-a fost nici o incaierare ...
      • 0 (0 voturi)    
        baza despagubirilor (Marţi, 11 octombrie 2011, 4:15)

        nume [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Pai e foarte simplu. Doctorul din urgenta de la Giurgiu nu si-a facut treaba in mod evident. Familia e indreptatita sa ceara despagubiri pe masura. Doctorii de la Neurochirurgie au asteptat 4 ore aprobarea familiei sa il opereze. Sunt niste aberanti, pacientul putea fi tratat de urgenta sa i se salveze viata fara nici o aprobare din partea familiei. O tara de cretini si ageamii, in linie unul dupa altul, de la agresor si gashca, politisiti, administrator bar, coechipieri, clienti in bar (lipsa de atitudine civica), ambulantieri (nu au dirijat ambulanta catre un centru de neurochirurgie si nu au relatat detaliile incidentului catre echipa din urgenta) pana la doctori de urgenta si neurochirurgi.
    • +4 (8 voturi)    
      nu cred (Luni, 10 octombrie 2011, 15:12)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Presa US va monitoriza foarte atent procesul

      ca ia 10 ani, esti optimist... eu cred ca scapa cu 1 an, 2, maximum, in cel mai bun caz, si asta pt ca e vorba de un american...daca era roman, unul oarecare, nu lua nimic, era bine mersi
    • +11 (11 voturi)    
      mda (Luni, 10 octombrie 2011, 15:26)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Presa US va monitoriza foarte atent procesul

      1. Există posibilitatea ca, în lipsă de martori şi supraveghere video (deci în lipsa probelor) să se spună până la urmă că omul s-a împiedicat şi s-a lovit la cap, fără a fi nimeni vinovat de asta.

      2. Clanurile acelea oricât de mari ar fi, puterea lor electorală ar fi nesemnificativă dacă voi, restul, aţi ieşi la vot. Dar cum preferaţi să staţi în casă sub diverse pretexte (toţi sunt la fel, nimeni nu-i bun, nu-mi pasă dar dau din clanţă etc) cei puţini care se duc la vot vor hotărâ viitorul tuturor. Şi o hotăresc de ani buni... Nu vă plângeţi că nu nu vă place cât timp nu mişcaţi un deget ca să schimbaţi ceva.
      • +2 (4 voturi)    
        Ai dreptate, trebuie vot obligatoriu (Luni, 10 octombrie 2011, 18:46)

        Democratia vs. tigania [anonim] i-a raspuns lui Sakura

        Doar asa scapam de votul cumparat de la clanurile de tigani, pentru ca daca iesim la vot in numar foarte mare votul lor devine ultra-minoritar si nu mai poate schimba balanta, nu mai merita nici riscul penal si nici riscul financiar sa fie cumparate acele voturi.

        Sunt pentru vot obligatoriu, la fel ca in Belgia !
    • +9 (9 voturi)    
      de acord (Luni, 10 octombrie 2011, 15:26)

      cucu [anonim] i-a raspuns lui Presa US va monitoriza foarte atent procesul

      Cel mai ingrijorator mi se pare fenomenul larg raspandit in Romania prin care politicienii sustin crima organizata, in schimbul furnizarii de voturi in cantitatile necesare. Asa infractorii capata nu numai tupeu si sprijin politic contra justitiei, politiei, ci si MIJLOACE DE SANTAJ asupra autoritatilor statului. Acesta e doar un caz mai mediatizat din cauza implicarii unui strain "celebru", sunt destule altele "rezolvate in liniste" cu sprijinul beneficiarilor de voturi mafiote.
    • +11 (11 voturi)    
      Inteleg ca nici politia ,nici spitalul Giurgiu, (Luni, 10 octombrie 2011, 15:28)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Presa US va monitoriza foarte atent procesul

      Nu au facut un test de alcolemie si initial a fost tratat de coma alcoolica.Halal politie romana,halal medici.Ei ce raspundere au ca au tratat un om pana l-au omorat?
  • +6 (8 voturi)    
    pedeapsa (Luni, 10 octombrie 2011, 14:57)

    raul [anonim]

    Parerea mea este ca pentru aceste gunoaie de oameni ar trebui sa se aplice pedeapsa cea mai potrivita , nu inchisoarea sau moartea ci taierea mainilor de la cot in jos si trimis acasa punct , asa nu mai cheltuim nici bani de intretinere pentru inchisori si nici nu-l omoram
    • -1 (3 voturi)    
      si-apoi (Luni, 10 octombrie 2011, 16:44)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui raul

      sa-i vezi la colt de strada cersind ! ma lasi ! din pacate stia hitler ceva , cand avea ce avea cu ei !
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Luni, 10 octombrie 2011, 17:32)

        pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui coor

        Nu mi se pare ingrijorator ce s-a intamplat la Giurgiu pe cat de ingrijorator mi se pare povestea asta cu Hitler si anume faptul ca din ce in ce mai multi oamenii sunt de acord cu el si cu politica rasista a lui...
        • 0 (2 voturi)    
          de ce sunt de acord oamenii cu politica asta ? (Luni, 10 octombrie 2011, 19:26)

          scriitoru' [anonim] i-a raspuns lui pamfletaru

          Poate pentru ca au MOTIVE INTEMEIATE sa gandeasca asa, nu ?
          • +3 (3 voturi)    
            ... (Luni, 10 octombrie 2011, 22:11)

            pamfletaru [utilizator] i-a raspuns lui scriitoru'

            Ca eu sunt sau nu de acord cu acest lucru, ca sunt motive intemeiate sau nu este irelevant... Ce este relevant in aceasta problema este faptul ca din ce in ce mai multora oameni (de rand) le-a ajuns cutitul la os... si buboiul o sa pocneasca mai devreme sau mai tarziu... si atunci sa vezi tragedie!

            Aici e vina autoritatilor ca nu aplica legile deja existente si nu ii pune cu botul pe labe pe acesti "tigani". Am spus-o si o spun in continuare: nu avem nevoie de legi noi, ci de aplicarea celor existente!

            Consider ca un exemplu bun ar fi bagarea in puscarie la munca silnica a catorva mii de "smenari" mai mari sau mai mici, tigani sau nu. Fara drept de vizita, fiecare greseala pedepsita aspru... ca la militarie... ca la BD... Canalul Dunare - Bucuresti s-ar termina in timp record... autostrazile la fel...

            Pai atunci sa vezi ce s-ar mai cumintii toti smecherasii astia de club...

            BTW: crezi ca eu ma simt bine cand ma duc in Austria si colegii mei de acolo ma intreaba cum e posibil sa nu fiu tigan si eu trebuie sa le explic cam cum sta treaba si ca autoritatile nu fac niciodata nimic - lucru de neconceput pentru ei?!
  • +9 (9 voturi)    
    Intre 5 si 15 ani??? (Luni, 10 octombrie 2011, 15:15)

    George [anonim]

    Scandalos! Pana cand pedepsele vor fi atat de blande cu criminalii, si cu infractorii in general? Cei care iau viata semenilor lor trebuie sa plateasca cu varf si indesat! Cum se face ca aceste clanuri tiganesti isi permita sa stapaneasca Romania, permitandu-si orice?
    • -5 (5 voturi)    
      economie in colaps (Luni, 10 octombrie 2011, 16:09)

      economistul [anonim] i-a raspuns lui George

      Pana ce economia in colaps va scoate oamenii in masa in strada...atunci se vor rafui oamenii cu tiganii in masa...si nu mai e mult pana atunci...economia e pe duca...
  • +9 (9 voturi)    
    cine ce intelege (Luni, 10 octombrie 2011, 15:21)

    victor [anonim]

    Ce reiese foarte clar din toate articolele legate de acest tregic caz ..? Ca cel ce a comis fapta nu face parte din clanul interlop local ... Oare cine sponsorizeaza agresit aceasta informatie? Clanul interlop a gresit si a lovit un american nu un concetatean cum fac zilnic si atunci (cand a realizat ce urmeaza) a scos imediat vinovatul si are grija ca toata lumea sa afle din surse sigure (Politie) ca nu ei sunt implicati ... Misto
    • +5 (5 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 10 octombrie 2011, 15:40)

      florin [anonim] i-a raspuns lui victor

      procesul se va judeca la giurgiu cu instrumentarea politiei si procuraturii locale. principalul vinovat va fi gasit constructorul care a turnat betonul de care s-a lovit victima. dupa 3-4 luni ucigasul va fi liber pt ca nu prezinta pericol social, apoi va fi condamnat fara executare pentru ca nu suporta detentia. incet, incet va fi uitata drama, jegurile din mafie si politica isi vor vedea de ale lor si totul va fi trecut la evenimente costisitoare
  • +5 (7 voturi)    
    Vinovatul sa fie judecat in USA... (Luni, 10 octombrie 2011, 15:25)

    cix [anonim]

    ca sa guste si el putin din justitia americana, cam asta ar trebuit facut.
    Si cu el nu ar fi rau sa trimitem tot clanul lor de gunoaie, doar asa poate o sa mai scapam de ei, caci tare mai sunt virili in "haita".
    Tare as vrea sa vad gunoiele aste in fata unei injectii letale, spanzuratori... si de ce nu un scaun electric.
    Astea ar fi "placerile vietii" de care ar trebui sa aiba parte.
    Iar romanii ar trebui sa se revolte fata de asemenea gunoaie umane si sa nu mai astepet interventia "burtosilor de politisti" si sa i loveasca acolo undei doare mai tare asa cum au facut bulgarii. Dati le foc la masini, palate... caci si asa sunt obtinute si sustinute din furt, violenta, intimidare etc
  • +2 (4 voturi)    
    Nu aveti ce sa le faceti (Luni, 10 octombrie 2011, 15:37)

    George [anonim]

    Clanurile tiganesti sunt extrem de puternice, au multi membri, au legaturi in toata tara, sunt protejate de justitie, de politicieni si pot invoca oricand discriminarea.
    In cazul de fata este putin mai complicat pentru ei dar sigur vor gasi solutia de iesire.

    Vina va fi aruncata pe poporul roman, presa americana va scrie ca romanii au omorat un negru, nicidecum tiganii.
    • 0 (0 voturi)    
      asta pana la urmatorul razboi mondial (Luni, 10 octombrie 2011, 19:28)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui George

      cand solutia de iesire se va transforma in alta solutie :)) o stii tu mai bine.
  • +6 (6 voturi)    
    Discutam degeaba (Luni, 10 octombrie 2011, 15:58)

    spysoby [anonim]

    Avem un cod penal foarte permisiv.Ati vazut la unguri?Pe viata.
    • +2 (2 voturi)    
      pai de ce ? (Luni, 10 octombrie 2011, 19:37)

      Catani [anonim] i-a raspuns lui spysoby

      Asta pentru ca ungurilor le-a pasat ca un jucator de handbal de la echipa lor a fost ucis (indiferent de nationalitate), si au aplicat legea in consecinta, pe cand romanilor le pasa de shpaga, de relatii, de etc. Stii tu, ca-n filmul ala Caracatita. Politisti si politicieni corupti.
  • 0 (0 voturi)    
    dar bulgarii... (Luni, 10 octombrie 2011, 16:29)

    Un cetatean neturmentat [utilizator]

    si se mai supara tiganii ca bulgarii le-au dat foc la case... la asa comportament criminal, asa reactie.

    nu sunt de acord cu violenta generala impotriva tuturor tiganilor (sau a romanilor, germanilor, ungurilor etc), dar cei vinovati trebuie sa plateasca rapid si fara discutie! asta este treaba statului, in mod legal si transparent, ca sa fie clar ce-i asteapta pe toti cei care s-ar mai gandi sa agreseze alti oameni.

    ia sa vedem, ce face statul nostru, dragutul, in situatia acestui sportiv? se sperie de tiganii din giurgiu sau da cu vinovatul de pamant?

    alternativa poate fi oricand ceea ce s-a intamplat in bulgaria si nimeni nu vrea asta...
  • +4 (4 voturi)    
    Fara legatura... (Luni, 10 octombrie 2011, 16:46)

    ciprian [anonim]

    Primarul din Giurgiu este un apropiat al clanului Butoane si a reusit chiar performanta ca in ultima campanie electorala sa-l aduca pe Crin Antonescu in vizita, acasa la interlop.
    Informatia a facut valva in presa vremii si poate fi documentata pe internet (http://giurgiu-news.ro/LUCIAN-ILIESCU-SI-CRIN-ANTONESCU-TRAG-DE...-BUTOANE-2382/pagina-19)
    Motivul pentru care la Giurgiu este prezent inclusiv FBI-ul este lipsa increderii in capacitatea anchetatorilor de acolo de a fi impartiali. Pur si simplu, aceasta tragedie developeaza cat de mizerabila si incurcata este politica locala bine sustinuta de la centru.
  • +3 (3 voturi)    
    pedeapsa meritata (Luni, 10 octombrie 2011, 16:54)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Agresorul,pentru ca nu-i pot spune altfel,ar tre-
    bui CASTRAT ca sa scape definitiv de excesul de hormoni care l-au facut sa reactioneze violent!!
  • +3 (3 voturi)    
    este mare mafie in giurgiu (Luni, 10 octombrie 2011, 19:09)

    un giurgiuvean [anonim]

    au fost in jur de 100 de persoane in club si nimeni nu stie nimic? nimeni nu a vazut nimic? de ce ? ...pt ca mafia face legea si daca unu sufla ceva ori ramane paralizat pe viata ori se duce dupa saracul Hardy ....de aceea toti care intra in direct la televizor manager,patron club,etc. evita sa pronunte numele de butoane si alte indicii legat de acest clan ....... unii chiar nici nu vor sa spuna ca este clan spun doar ca este o fam numeroasa..... sa fim sinceri si sa spunem adevarul ca acestia nu actionaza singuri ...poi numai in cate batai au fost implicati acestia se stia ii casuna la unu din ei pe tine si in caz de este singur sau 2-3 nu actioneaza ...suna la ceilalti din clan si in cateva minute se strang mai multi si atunci te omoara cu bataia .....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri