Reactii dupa moartea lui Chauncey Hardy: "Lucrurile sunt in continuare gri in Europa de Est"

de A.I.     HotNews.ro
Luni, 10 octombrie 2011, 10:58 Sport | Teamball

Chauncey Hardy
Foto: AGERPRES
​Americanul Chauncey Hardy si-a pierdut viata duminica, dupa ce a fost batut intr-un club din Giurgiu. In varsta de 23 de ani, baschetbalistul sarbatorea impreuna cu mai multi coechipieri victoria reusita impotriva lui Dinamo. "Lucrurile sunt in continuare gri in Europa de Est. A fost omorat pentru ca era negru", precizeaza cititorii Huffingtonpost in legatura cu incidentul din week-end-ul trecut.

"Baschetbalistul american Chauncey Hardy si-a pierdut viata in Romania, dupa ce a fost batut intr-un local din Giurgiu. Jucatorul sarbatorea victoria impotriva echipei Dinamo. E pacat ca un sportiv de doar 23 de ani a murit in circumstante cel putin ciudate" - Newsone.

"Un baschetbalist american a fost omorat in Romania in urma unei batai salbatice intr-un club. Chauncey Hardy, de doar 23 de ani, si-a pierdut viata" - Daily Mail.   

"Veste foarte trista: baschetbalistul Chauncey Hardy a fost omorat in Giurgiu, Romania" - CBS.

"Politia din Giurgiu (sudul Romaniei) nu ofera prea multe detalii despre moartea jucatorului Chauncey Hardy. Avea doar 23 de ani si sosise la CSS in luna august" - Marca.

Comentariile cititorilor de pe Huffingtonpost.com la adresa Romaniei sunt dintre cele mai dure: "Lucrurile sunt in continuare gri in Europa de Est", "A fost omorat pentru ca era negru. In mai multe tari din Europa exista o ura impotriva celor de culoare", "Sa boicotam turismul din Romania", informeaza Prosport.

"A murit in timp ce sarbatorea o victorie impotriva lui Dinamo. Chauncey Hardy, in varsta de 23 de ani, si-a gasit sfarsitul in sudul Romaniei, la Giurgiu" - AFP.


Citeste mai multe despre   






















9280 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    Ganduri despre aceasta ocazie trista.. (Luni, 10 octombrie 2011, 11:19)

    Un cetatean neturmentat [utilizator]

    (1) Cred ca este important sa demonstram orice putem demonstra bun legat de aceste investigatii. Foarte multi vor fi cu ochii pe noi, cu aceasta ocazie, si vor pune etichete Romaniei atat datorita acelui descreierat care l-a omorat pe acest tanar, cat si functie de mersul / transparenta / corectitudinea anchetei. Sa nu lasam ca smecheriile locale sa influenteze negativ ancheta!!

    (2) Ar fi ultima greseala sa lege cineva acest caz de cel al lui Teo Peter si C. Van Goethem, din 4 decembrie 2004. O asemenea conexiune ar insemna ca nu de stat de drept vorbim in Romania, ci de vendetta, razbunare primitiva, "las' ca va prindem si noi pe voi" etc . Ori, acum putem arata ca suntem MAI BUNI (daca am fi in stare de asa ceva...)

    (3) La inceput, eram gata sa spun ca avem ocazia trista sa aratam ca justitia functioneaza in Romania. Dar nici macar eu nu cred asta, desi ministrul de resort este de mare valoare. Ce te faci cu tot restul sistemului - judecatorii, in primul rand???? Sa vedem ce se intampla.
    • -3 (5 voturi)    
      Curs pt Ministru Injustitiei (Luni, 10 octombrie 2011, 14:40)

      Hans [anonim] i-a raspuns lui Un cetatean neturmentat

      Ministrul de resort nu este de mare valoare. Nu este nici macar de valoare. Aveti in vedere ca este avocat si cu asta am spus totul. A fost instalat ca sa execute ordinele presedintelui Basescu, nu pt ca ar fi vreo valoare. Ministrul justitiei din Romania nu a fost capabil sa raspunda la o intrebare al carei raspuns se afla in cursul de anul 1 de Drept civil - Teoria generala a dreptului civil - vezi Gh. Beleiu.
      Nu mai laudati nulitatile !!!!!!!!!!
    • +2 (8 voturi)    
      Americanii nu se dezmint (Luni, 10 octombrie 2011, 14:57)

      Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Un cetatean neturmentat

      Ma uitam la comentariile de pe Huffingtonpost. Primul care comenteaza cere mai multe detalii si spune ca a auzit ca ar fi fost implicati tigani (Gypsy's). Apoi intreaba ce sunt acesti "tigani", o banda de raufacatori? Asta e numele bandei? Sunt raspanditi in toata Europa, sau doar prin Romania? La genul de cunostinte pe care le au americanii in curand majoritatea or sa creada ca baschetbalistul a fost omorat de tigani vampiri si ca autoritatile nu fac nimic in privinta asta.
    • +4 (4 voturi)    
      completare privind Politia Giurgiu (Luni, 10 octombrie 2011, 16:17)

      Un cetatean neturmentat [utilizator] i-a raspuns lui Un cetatean neturmentat

      Smărăndiţa Iliescu, managerul CSS Giurgiu a declarat la Antena 3:

      "El a crezut că la noi în ţară se poate manifesta ca în Statele Unite, unde este multă democraţie. Din păcate, a învăţat o lecţie dură despre cum merg lucrurile prin Giurgiu. Vreţi să vă spun cum au reacţionat autorităţile? Pe băieţii mei i-au luat imediat la audieri, iar pe cei vinovaţi nu i-a întrebat nimeni nimic. Ce competenţă au organele legii? Cum se poate ca vinovaţii să stea liniştiţi acasă? Agresorii aceştia sînt interlopi cunoscuţi în oraş. Poliţia l-a lăsat acolo şi-a plecat, abia apoi a venit salvarea. Mi-au spus poliţiştii, după ce au ridicat camerele de supraveghere, că acestea nu funcţionau, nu erau băgate în priză", a dezvăluit aceasta
  • +2 (16 voturi)    
    ... (Luni, 10 octombrie 2011, 11:20)

    anon [anonim]

    Teo Peter s-a dus din cauza unuia baut care credea ca conduce in Afganistan.
    • +11 (13 voturi)    
      . (Luni, 10 octombrie 2011, 11:52)

      un_om_de_cal [utilizator] i-a raspuns lui anon

      Daca era Afganistan si un afgan omorat era in regula?
  • +11 (13 voturi)    
    ce (Luni, 10 octombrie 2011, 11:22)

    sabo [utilizator]

    generalizari! absurd!
  • +34 (34 voturi)    
    ... (Luni, 10 octombrie 2011, 11:22)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    "a fost omorat pentru ca era negru"
    Nu, a fost omorat pentru ca i-a zis tiganului care dansa pe masa lui sa se dea jos. Adica a facut ceva ce romanii nu fac: i-a adus la cunostinta tiganului ca libertatea lui se termina unde incepe libertatea celuilalt. Iar asta i-a fost fatal.
    • +24 (26 voturi)    
      IA ATITUDINE! Maine poti fi tu victima lor (Luni, 10 octombrie 2011, 11:30)

      Gabriel [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      Gypsy Gypsanu», aşa cum este cunoscut în cercurile dubioase de prin Giurgiu, este finul de cununie al unui temut interlop din clanul «Butoane», grup care face legea în oraşul de lângă Dunăre.
      V... Estul Salbatic! Nu avem politie ! Sfatul meu este sa va faceti singuri dreptate! Nimeni din acesta tara nu sa va faca dreptate! Avem nevoie de justitiari! Nu de politicieni, judecatori si politisti corupti!
      • +15 (23 voturi)    
        mereu din cauza lor. (Luni, 10 octombrie 2011, 12:59)

        ... [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

        99.9% din ce se intampla prost in tara asta si in strainatate este din cauza tiganilor. nu inteleg cum de ce o etnie indiana venita in europa in 1600, impinsa de al doilea razboi mondial in extremitatile europei a reusit sa ne faca tara de ras. cam cat ar trebui sa ii mai suportam? chiar trebuie sa devenim cosul de gunoi al europei din cauza tiganilor. poate cineva imi raspunde la o intrebare? cati tigani muncesc onest in romania? daca muncesc 1% inseamna ca noi romani muncim si platim taxe la stat ca sa intretinem 99% din tigani. care ce fac pe langa asta ne fura si fac de ras oriunde. acum prosti sunt ei sau noi ca le permitem si nu ii luam la suturi cum fac toti in europa. parerea mea este ca acesti oaspeti stau pe tarimurile romanilor de prea mult timp, nu sau integrat in nici un fel.. deci nu mai merita sa mai ramana in tara noastra.
        • +10 (10 voturi)    
          doar ca 0,1% din ce se intampla ne-a decis soarta (Luni, 10 octombrie 2011, 15:09)

          alike [utilizator] i-a raspuns lui ...

          aiureala asta n-o mai auzisem pana acum.

          in aia 0,1% intra jaful Petromului si averile lui Liviu Luca si Nastase? mineriada lui Iliescu? "teroristii" de la revolutie? tunurile lui Vantu si ale altora ca el (vezi Bancorex, Caritas etc.)? furtul nerusinat al lui Patriciu? tocarea a miliarde de dolari in primul deceniu de dupa revolutie prin "distrugerea" (de fapt extragerea tuturor profiturilor posibile in folos personal) intregii industrii? tot in aia 0,1% intra mafia padurilor, mafia justitiei, tot acolo intra comisioanele halucinante practicate mult timp de bancile romanesti? tot in aia 0,1% intra si coruptia vamesilor, si a politiei, si a politicienilor, si a afaceristilor, si a garzii financiare? tot acolo intra comisioanele platite pe sub mana de firme? tot acolo intra profiturile imense ale angajatorilor din economia neagra si gri? tot acolo intra functionarii "albi" sau romani "verzi" tovarasi de jafuri cu mafia tiganeasca a oraselor precum Craiova? tot acolo intra mafia romaneasca a oraselor de granita, gen Oradea?

          mai sa fie, inseamna ca daca am rezolva acest mizilic de 0,1% vom fi salvati! uraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

          si, uf, da, tot in acei 0,1% trebuie sa inghesuim si nenorocirea lipsei de creier a romanilor care pot sa aprobe o afirmatie precum a dvs.

          e jenant. si nu ma refer la ortografia dvs...
          • 0 (8 voturi)    
            din pacate... (Luni, 10 octombrie 2011, 15:24)

            ... [anonim] i-a raspuns lui alike

            imi este rau dar nu pot fi de acord cu tine.
            Dute in strainatate sa vezi adevarata realitate. Sa vezi ce inseamna sa fi om si sa fi tratat ca un caine din cauza tiganilor.
            Nu am zis ca sunt singura problema.. dar sunt una f mare..
            • +8 (10 voturi)    
              ati zis 99,9% (Luni, 10 octombrie 2011, 15:45)

              alike [utilizator] i-a raspuns lui ...

              nu cred ca 99,9% lasa loc de interpretari.

              comunistii, securistii, noii imbogatiti, mogulii, baronii, afaceristii, politicienii, mafiotii sunt problema cea mai mare a Romaniei.

              nu o etnie, chiar daca nu ne place.

              de altfel, problema etniei este tot responsabilitatea statului, pentru ca legile pe care statul le aplica foarte drastic fata de mine, nu le aplica in cazul tiganilor.

              pentru un parinte care iese din tara cu copilul, sunt necesare o groaza de acte. pentru niste tigani care traficheaza copii la cersit - nici unul, pentru ca vamesii-s primesc partea lor.

              pentru o demisie fortata de catre angajator, nu mai primesti somaj, nici altceva. la fel, nu capeti indemnizatia de maternitate si nimic altceva daca nu ai lucrat cele 12 luni... in schimb tiganilor statul le da un ajutor social. de ce???

              vina pentru situatia tiganilor este in intregime a statului roman.

              iar rasismul dvs nu este o solutie, ci o amenintare.
              • -3 (5 voturi)    
                si oricum (Luni, 10 octombrie 2011, 16:27)

                .... [anonim] i-a raspuns lui alike

                aici se vorbea de un alt tigan care a omorat un tanar. daca vrei sa vorbesti de plitica, economi ecc.. cautati alte locuri mai potrivite.. articolul este despre crimele tiganilor. nimeni nu a vorbit despre nastase, securisti, comunisti, ecc. in articolele potrivite o sa discutam si despre asta. coerenta este importanta la fel ca ortografia.
                • +4 (4 voturi)    
                  evident. iar dvs sunteti incoerent (Luni, 10 octombrie 2011, 18:13)

                  alike [utilizator] i-a raspuns lui ....

                  iata ce spuneati 2 comentarii mai sus:

                  "99.9% din ce se intampla prost in tara asta si in strainatate este din cauza tiganilor"

                  ce se intampla in tara asta si in strainatate include si privatizarile frauduloase, si tocarea industriei, si distrugerea agriculturii, a irigatiilor, a padurilor, si coruptia etc. or astea reprezinta cam 80% din ce se intampla prost in tara. evident ca, pana la 100% nu mai avem loc de 99,9% al dvs :D
        • +5 (9 voturi)    
          HN, atentie! (Luni, 10 octombrie 2011, 15:26)

          alike [utilizator] i-a raspuns lui ...

          domnul sau doamna cu "mereu din cauza lor" o ia urat pe ulei.

          este un fapt ca in Romania autoritatile sunt nu tolerante, ci NEPASATOARE fata de tigani, drept pentru care afacerile dubioase alte tiganilor sunt incurajate de lipsa de control a statului, iar politicile de integrare ale tiganilor care traiesc in mizerie sunt complet absente.

          faptul ca tiganii nu sunt deranjati nici cu un "du-te mai incolo", ci, dimpotriva, probabil ca isi impart castigurile cu autoritatile, a dus la acest eveniment tragic, si la multe altele.

          dar de aici pana la a spune ca tot ce nu merge in tara asta se datoreaza tiganilor este o distanta imensa. si periculoasa, pe deasupra. ce urmeaza? declararea "razboiului"? linsarea tiganilor pentru simplul motiv ca-s tigani? - pai deja suntem in evul mediu... doriti sa ajungem in preistorie?
          cu tot regretul, dar nu cred ca afirmatii complet false si, pe deasupra, rasiste au ce cauta pe un site informativ.
          una e sa-ti exprimi pozitia fata de o situatie - recunosc, insuportabila... altceva este sa o mistifici.

          in plus, comentariul cu pricina are 11 plus-uri, desi nici un alt comentariu de la acest articol (cu exceptia unui alt comentariu al aceluiasi autor - intitulat "cum se face ca este mereu un tigan problema???") nu sustine aberatiile acestuia. lumea da plus pentru ca e un comentariu critic la adresa problemei tiganilor. fara sa observe exagerarea grosolana.
        • +2 (2 voturi)    
          fiindca (Luni, 10 octombrie 2011, 22:38)

          Dies-irae [utilizator] i-a raspuns lui ...

          Fiindcă le permitem. Fiindca suntem prosti.
        • 0 (0 voturi)    
          mereu din cauza lor. (Duminică, 20 noiembrie 2011, 4:26)

          Marian Traian [anonim] i-a raspuns lui ...

          Si uite asa arati (aratati) cat sunteti de rasisti si inveninati.Nu tiganii va fac de ras.VOI,romanii va faceti singuri de ras pentru ca sunteti neseriosi,nu duceti o treaba pana la capat,furati materiale din santiere, nu aveti drumuri,sosele,infrastructura valabila nici acum,20 de ani dupa "caderea" comunismului.Nu sunteti in stare sa va puneti tara pe picioare,innotand in continuare in aceasi mocirla.Uitati-va la greci!
      • +1 (1 vot)    
        ia atitudine (Marţi, 11 octombrie 2011, 8:18)

        mara [anonim] i-a raspuns lui Gabriel

        Pana cand , clanurile si coruptii vor face ce vor in aceasta tara ?Cred ca politie nu avem , de justitie ce sa zicem ?Trebuie facut ceva !
  • +15 (29 voturi)    
    :) (Luni, 10 octombrie 2011, 11:25)

    Alex [anonim]

    Cred ca ultimul lucru care se poate spune despre romani este ca sunt rasisti in privinta negrilor.

    Noi nu avem o istorie in care oamenii de culoare ne-au fost sclavi.

    Eventual (nu ca ar fi bine, dar nu are legatura cu rasismul in forma lui rea), pentru noi inca sunt curiozitati exotice.

    Asa ca idiotii care spun ca a fost omorat pentru ca era negru vorbesc din curtea lor si au senzatia ca peste tot e la fel.
    • +5 (9 voturi)    
      Romanii si istoria (Luni, 10 octombrie 2011, 14:03)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui Alex

      "Noi nu avem o istorie in care oamenii de culoare ne-au fost sclavi." Prietene, robii tigani nu sunt putin colorati? Sau ei nu se pun, ca noi romanii suntem mai smecheri ca americanii aia primitivi?
      In rest subscriu la aprecierile privind cei care sustin ca baschetbalistul a fost omorat pt ca era negru.
  • +2 (14 voturi)    
    ... (Luni, 10 octombrie 2011, 11:41)

    andrei [anonim]

    Este clar ca suntem departe de civilizatia dar cred ca tarile din vest au o problema mult mai mare in ceea ce priveste rasismul si criminalitatea. Interesant de studiat cam ce probleme au tari precum Anglia si Franta cu musulmanii si cum ii trateaza pe acestia. Cati negri sunt in pozitii importante in Franta si Anglia?
    La noi criminalitatea este relativ redusa dar daca am elimina clanurile interlope ar fi una dintre cele mai safe tari din Europa.
    Din pacate justitia si politia de la noi sunt o “gluma”.
    Are cineva curaj sa intre in ghetourile din Paris, Londra sau in diferite orase din SUA (ex.Detroit, Los Angeles, New York etc)? In NBA si NFL sunt destul de dese astfel de incidente, cu sportivi in activitate sau fost sportivi fiind impuscati.
  • +8 (12 voturi)    
    Mai usor cu cenusa in cap (Luni, 10 octombrie 2011, 11:48)

    etre [anonim]

    Luati de aici, (List of countries by intentional homicide rate per year per 100,000 inhabitants for the years from 2000 onwards.) :
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_intentional_homicide_rate

    Spicuiesc:
    El Salvador 71
    Rusia 15
    USA 5
    Romania 2.3
    UK 1.28
    Spain 0.9
    Austria 0.48

    Media este 7.6

    Tot ce pot spune este ca politia sa-si faca treaba.
  • -4 (12 voturi)    
    . (Luni, 10 octombrie 2011, 11:50)

    Ivanu [utilizator]

    In Bronx sau South L.A. probabil ca ar fi fost impuscat direct, deci sa nu vorbeasca americanii despre astfel de subiecte.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu este important ce se putea intampla acolo (Luni, 10 octombrie 2011, 13:18)

      sting [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      Pentru mine este important sa nu mai existe aceste situatii in Romania. DELOC. Nu ma intereseaza target-ul americanilor in aceasta privinta si nici al altor popoare.
  • -1 (13 voturi)    
    se putea intampla si in SUA (Luni, 10 octombrie 2011, 11:50)

    *NEO [anonim]

    Mai,imi pare rau pentru el,dar adevarul e ca se putea intampla asta si in SUA,unde sunt cartiere unde politia intra doar cu masini blindate.Si acolo nu te ia la pumni frate,te impusca fara nici o retinere.Eu am auzit ca se dadea la iubita agresorului,si cred ca fiecaruia i-ar sari tandara daca cineva s-ar da la iubita lui.Adevarul e undeva pe la mijloc.Daca statea linistit in banca lui,nu cred ca se lua cineva de el.Romanii sunt printre cei mai toleranti oameni din cate cunosc,nu sunt rasisti.Si asta v-o spune un maghiar.Smecheria se plateste.
    • +6 (10 voturi)    
      Ai dreptate... (Luni, 10 octombrie 2011, 12:08)

      rocker [anonim] i-a raspuns lui *NEO

      Tu ai dreptate dar de la o vreme cluburile si restaurantele din provincie atrag reprezentantii cei mai violenti ai unei etnii cu care ne este rusine , eu cred ca un tigan a infaptuit crima , ei ataca pentru te miri ce in grupuri si dupa aia dispar .Intr-adevar noi romanii suntem toleranti desi avem si noi destule uscaturi care ne fac de rusine dar cred - si daca ma insel imi cer scuze - ca aici este vorba de tigani ...
      • +5 (5 voturi)    
        :))))) (Luni, 10 octombrie 2011, 13:12)

        Bogo [anonim] i-a raspuns lui rocker

        din provincie? ca in bucuresti o fi mai bine...
    • +7 (7 voturi)    
      Reactii dupa moartea lui Chauncey Hardy: "Lucruril (Luni, 10 octombrie 2011, 12:35)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui *NEO

      Nimeni nu iti permite sa iei viata unui om fara sa fi pedepsit pentru asta ca e SUA sau Romania ....
      Se putea intampla si la el acasa sa bage 2 degete in priza ..Este vorba de un principiu ce trebuie intarit astfel incat sa nu creeze precedent ...
      Dar poate ca e mai bine sa ne lasam pe mana indolentei si tolerantei fata de acesti neica nimeni si nimeni niciodat nu va mai auzi de Romania ..poate de o populatie minoritara:romanii in RRomania
      • +4 (6 voturi)    
        Ai dreptate. (Luni, 10 octombrie 2011, 13:04)

        *NEO [anonim] i-a raspuns lui alecu

        Perfecta dreptate.Justitia sa-si faca datoria.Iar termenul de ,,rrom,, trebuie schimbata prin lege in ,,tigan,,.Ar fi primul pas spre normalitate.
    • +8 (8 voturi)    
      indoieli (Luni, 10 octombrie 2011, 12:59)

      Un cetatean neturmentat [utilizator] i-a raspuns lui *NEO

      am niste indoieli cat casa ca a fost atat de simplu (amercianu' sa se fi dat la gagica unui golan din Giurgiua)... mai degraba as crede faza cu individul care sa fi jucat (nu stiu daca de dansat era vorba) pe masa. dar astea sunt consideratii pur personale, din burta (a mea), nu ar face doi bani din pdv legal, ci doar ca si chestii de coloratura.

      IMPORTANT E SA VEDEM POLITIA LA TREABA, CORECT, FARA TEAMA, REPEDE si TRANSPARENT, ca altfel ne facem de cacao si mai tare...

      Oricum, perfect adevarat ca asa ceva se putea intampla oriunde in lume, inclusiv la ei acasa, in America. Of course, ca doar nu degeaba se vorbeste atat de criminalitatea din SUA (cu arme de foc!). Dar asta nu e o scuza pentru noi. Sa avem grija cum ne ordonam argumentele!
  • -4 (6 voturi)    
    gri (Luni, 10 octombrie 2011, 12:01)

    Dragos.C [anonim]

    mai gri ca in America nu sunt.
  • +7 (9 voturi)    
    Libertate prost inteleasa (Luni, 10 octombrie 2011, 12:01)

    Rambo [anonim]

    Nu cred ca acest incident cu sfarsit tragic s-ar fi datorat faptului ca tiganul s-a considerat mai alb decat negrul. Crimele la betie, provocate de conflicte spontane, nu cunosc bariere rasiale. Hormonii maniei se aprind repede la tinerii imaturi emotional, excedati de mandrie si orgoliu, care inteleg prost democratia. Ca si in Vest, astfel de cazuri sunt un tribut platit carentelor educationale si mediului socio-politic extrem de permisiv. Pacat ca unul dintre cei doi tineri va intra in pamant, iar celalalt, la inchisoare...
    • 0 (6 voturi)    
      cum se face ca este mereu un tigan problema??? (Luni, 10 octombrie 2011, 13:14)

      ..... [anonim] i-a raspuns lui Rambo

      daca poti raspundemi. de ce in romania civilizata, adica romania romanilor aceste lucruri se intampla mult mai rar.. si de obicei cand se intampla cauza sunt romani tiganizati, infectati, manelizati.. chiar nu vream sa deschidem ochi si sa constientizam ca tigani ne-au infectat cultura si tot ce suntem? ei bine eu nu am sa accept asa ceva. sunt si am sa mor roman. si o spun cu mandrie ca NU SUNT SI NU VOI FI TIGAN SAU ROMAN TIGANIZAT, MANELIST SAU ORICE ESTE LEGAT INFECTIA LOR CULTURALA. (daca se poate vorbi de cultura.)
  • +7 (13 voturi)    
    Romania sec 21... (Luni, 10 octombrie 2011, 12:03)

    rocker [anonim]

    Adevarul este ca in Romania secolului 21 poti fi batut in strada sau taiat cu sabia , la noi se folosesc arme de Ev Mediu de catre o anumita etnie care domina strazile...Cea mai mare greseala a guvernantilor ar fi sa nu ia masuri , in caz contrar ceea ce s-a intamplat in Bulgaria ar fi floare la ureche...Deci , domnule Presedinte cand vom fi in siguranta in tara noastra ? Va adresez intrebarea dumneavoastra pentru ca dumneqavoastra coordonati cel mai slab guvern din ultimii 60 de ani , guvernul care a adus saracie si nesiguranta ...
    • +11 (11 voturi)    
      Ce treaba are Base cu Giurgiu? (Luni, 10 octombrie 2011, 12:32)

      Adrian Copilul Modest [anonim] i-a raspuns lui rocker

      Astfel de incidente se intampla frecvent si se intampla de la revolutie incoace de cand aroganta lor a crescut enorma datorita banilor pe care i-ai castigat necinstit. Nici pe vremea lui Ceausescu nu prea treceai prin zonele etniei seara...Aici e vorba de politia din Giurgiu, de fisc, de judecatorii din Giurgiu. Ce legatura are Cotroceniul fie ca e Basescu sau Ileiscu acolo?
      • +3 (5 voturi)    
        Pentru ca Basescu este seful statului. (Luni, 10 octombrie 2011, 14:02)

        cx [anonim] i-a raspuns lui Adrian Copilul Modest

        Si-a asumat acest statut de fiecare data cand a fost intrebat de ce se amesteca in treburile guvernului. Sa si-l asume si acum, mai ales ca el l-a pus pe guristul ala de nunti si inmormantari in fruntea Ministerului Administratiei si Internelor.
        Pe langa Televizor si Judecator, sa-ti traiasca si Reforma, raule mic.
        • +2 (2 voturi)    
          Tu esti seful nu Basescu (Luni, 10 octombrie 2011, 16:51)

          Aristotel [anonim] i-a raspuns lui cx

          Daca la tine la servici nu merge treaba e tot Basescu de vina pentru ca l-a pus pe Boc care e seful ministrului economiei. Si daca in fata blocului tau e gunoi sau se injura unii pe parcare to Basescu e de vina pentru ca e seful statului. Nu faptul ca ai vecini si administratori iresponsabili. De asta situatia e mizerabila la orice nivel in tara pentru ca toti va uitati la Bucuresti sa va rezolve problemele cand de fapt tin de voi insiva, de fiecare dintre voi. Daca la Giurgiu era mai multa lume curajoasa nu mai ajungeau clanurile la conducere. O mare parte din tinerii de azi au mult mai multa responsibilitate si simt civic decat parintii lor. Parintii au crescut in frica si cu indicatii de la centru. Timpurile se schimba, e vremea sa ne ajutam pe noi insine.
  • -8 (8 voturi)    
    ghinion (Luni, 10 octombrie 2011, 12:16)

    gigi [anonim]

    Din pacate pare mai mult un incident nefericit. In 99% din cazuri nu primesti un pumn asa din senin, cu siguranta a provocat. Ca a cazut si s-a lovit mortal, e mai mult ghinion.
    • +11 (11 voturi)    
      Ghinion? (Luni, 10 octombrie 2011, 12:38)

      Carcotasu' [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Asta e directia in care se indreapta vertiginos procesul! O neintelegere, nesansa, locul nepotrivit, ghinion, etc. Nu a fost nimic premeditat, satisfactia de a-i tabarci cuiva fundul (sau capul) nu a fiost nmanifestata, etc.

      Alt:
      Intr-un club in care saptamanal sunt altercatii si pe care politia il "viziteaza" saptamanal nu mai functioneaza camerele video. A, ca sa nu fie nimic de banuit - ele nu mai functioneaza inca din iunie! Iar pozitionarea lor, da, evident ca era oricum in alta parte decat spre locul/locurile relevenate pentru caz. Pentru orice lamurire verificati-le de praf si o sa fiti surprinsi ca au locuri "sterse" in ultimele 24 h. Nu nu au fost mutate, cum ati putea crede asa ceva, femeia de servici nu si-a facut treaba cum trebuie!

      Cand intr-o astfel de treaba sunt implicati oamenii care sunt implicati, urmele au fost sterse in proportie de 99% inca din primele minute de dupa accident. O echipa de curatenie profesionista (sau fost profesionista) - stiau ce trabuie sa modifice, ce variante plauzibile sa fie oferite si cu cine si ce sa vorbeasca inainte de a veni echipa "oficiala".

      Nu politia e cea care trebuie sa faca curatenie acolo, ci cineva care sa faca curatenie inclusiv in politie!
      • +7 (7 voturi)    
        bravo, o perspectiva corecta (Luni, 10 octombrie 2011, 13:05)

        Un cetatean neturmentat [utilizator] i-a raspuns lui Carcotasu'

        absolut de acord. deja, primele relatari de ieri aratau in directia asta, incepand cu sefii clubului cara aratau indolenta (voita, fara indoiala) a Politiei locale. Poate vede si ministrul de Interne si ia masuri rapide de monitorizare de la centru a investigatiilor Politiei locale.

        (desi e aiurea sa ajungi sa ceri asa ceva, caci ar insemna ca ORICE investigatie a Politiei in tara noastra ar trebui supra-controlata...). Doar ca de data asta, e un caz cu mare vizibilitate internationala.
  • +7 (7 voturi)    
    semnalul fusese dat... (Luni, 10 octombrie 2011, 12:21)

    mary [anonim]

    Tot pe HN a fost un articol despre un tanar si o tanara batuti in mijlocul intersectiei si despre modul in care a interventi politia dupa ce se apeleaza 112.

    Sunt multe de corectat in Romania si ele incep de la siguranta cetatenilor. M-am saturat de afaceristii falsi protejati de politie si de modul lent/inexistent in care intervine politia.M-am saturat de lipsa de reactie a cetatenilor care permit perpetuarea dincolo de orice limite a tolerantei netrebnicilor protejati de politie.

    Vreau dreptate!
  • -1 (7 voturi)    
    moartea luiHardy (Luni, 10 octombrie 2011, 12:45)

    Popescu [anonim]

    Cred ca violenta este oriunde pe glob,iar ceea ce s-a intamplat acum,este regretabil, dar,din pacate,in S.U.A.sunt mult mai dese astfel de cazuri.
    ROMANII NU SUNT UN POPOR RASIST,DIN CONTRA, PREA TOLERANT!
  • +7 (7 voturi)    
    sa luam atitudine (Luni, 10 octombrie 2011, 12:45)

    matrix [anonim]

    Sa luam atitudine! sa aratam ca ne pasa!
    Sa nu mai acceptam sa fim calcati in picioare de acesti infractori care ne fac de ras in toata Europa (si nu numai).
    Daca si acum vom aplica metoda strutzului bagand capul la cutie ne meritam soarta de cel mai slab si fricos popor de pe glob.
    Acum sau niciodata!
  • +5 (7 voturi)    
    comentarii (Luni, 10 octombrie 2011, 12:52)

    mihai [anonim]

    Imi pare rau pentru acel baiat si cred ca noi romanii trebuie sa iesim in strada sa condamnam crima si violenta in general...asa cum au facut ungurii in cazul Cozma.
    Orice conotatie rasiala este exclusa, astea sunt obsesii ale unor americani care explica totul prin “ura impotriva celor de culoare”.
    In fine, nu pot sa nu remarc ca – atunci cand Teo Peter a fost ucis de un american iresponsabil – nimeni in SUA nu a dat doi bani pe asta.
  • -1 (5 voturi)    
    Europa de Est (Luni, 10 octombrie 2011, 13:09)

    Bogo [anonim]

    Dar in Compton, Yonkers, Miami, etc. cati pusti mor zilnic in crime violente? mai lasati-ma cu europa de est ca voi sunteti cei mai grei pistolari
  • +2 (6 voturi)    
    In America se intampla frecvent (Luni, 10 octombrie 2011, 13:10)

    releu [utilizator]

    ca vine cate unul cu o arma si imopusca oameni in scoli, centre comerciale, baruri.
    Si ce se concluzie se trage?
  • +3 (3 voturi)    
    Suspectul a fost identificat cu ajutorul Facebook (Luni, 10 octombrie 2011, 13:13)

    *NEO [anonim]

    Iata ca si Facebook-ul e bun la ceva. :) Facebook ajuta Politia Romana.Tare asta.
  • +4 (6 voturi)    
    giurgiu (Luni, 10 octombrie 2011, 14:05)

    tzepes [utilizator]

    Poate si sper ca reactia Ambasadei SUA sa miste putin lucrurile in sectorul justitie si ordine publica, unde impresia ( corecta ) este ca atat aparatul represiv cat si cel punitivv satau la dispozitia tziganilor !
    Gresesc ?
    • -1 (3 voturi)    
      Gresesc? (Luni, 10 octombrie 2011, 17:02)

      romandinromania [anonim] i-a raspuns lui tzepes

      Da, gresesti, daca-mi permiti! Pentru ca justitiei din Romania nu-i pasa de nimeni ci, doar de basei, tziganei, potentzei, de toti cei care pot justifica cu BANI si influenta ca dreptatea este numai de partea lor!
  • 0 (0 voturi)    
    arati111@hotmail.com (Duminică, 20 noiembrie 2011, 4:16)

    Ionel Iliescu [anonim]

    Adevarul este ca Romania este o tara inca salbatica.Oamenii sar unii pe altii cu topoare la cate un stop omorandu-se doar pentru o depasire.Tiganii nu sunt tolerati,la fel negrii,evreii si de fapt orice alta rasa.SALBATICIE.Nu va ascundeti cand faceti ceva rau,nu aruncati imediat pe cei mai in minoritate.Aveti barbatia si taria sa recunoasteti cat de in urma ati ramas.Nu va laudati cu Eminescu,Enescu,Sorescu,Amza Pelea,etc.Toti acestia au murit de mult si pe vremea lor rominii nu erau inapoiati.Acum insa este alta mancare de porc.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri