Pikes Peak International Hill Climb: Dacia Duster (850 de cai putere), locul trei in calificari

de A.I.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2011, 12:29 Sport | Motor

Dacia Duster No Limit
Foto: Dacia
Jean Philippe Dayraut a obtinut locul trei in calificarile pentru cursa Pikes Peak, francezul reusind aceasta performanta pe o Dacia Duster de 850 de cai putere, informeaza site-ul oficial al competitiei. Marea cursa va avea loc duminica.

In cursul zilei de vineri, Dayraut a bifat un timp de 04.51.794, peformanta cu care s-a clasat pe locul trei in cadrul clasei Unlimited, cea mai importanta a raliului. Primul a fost Nobuhiro Tajima (04.33.804), in timp ce al doilea a incheiat ziua Rhys Millen (04.48.266).

Dupa ce a participat timp de doi ani la Trofeul Andros, Dacia isi incearca norocul si intr-o competitie americana, modelul Duster participand la "Pikes Peak International Hill Climb".

Model aparte pentru Duster

Masina de concurs a fost pregatita de catre Renault Sport in colaborare cu VIP Challenge, echipa cunoscutului pilot Jean-Philippe Dayraut. Modelul de concurs este unul preparat special, acesta avand 850 de cai putere. Fata de modelul de serie, noua masina a pastrat doar numele si unele parti care tin de design-ul exterior.

Ce este Pikes Peak International Hill Climb

Pikes Peak International Hill Climb este o competitie care are loc in fiecare an pe varful Pikes Peak din Colorado, SUA. Proba are o lungime de 19.99 kilometri, iar diferenta de nivel dintre start si sosire este de 1439 de metri. Punctul maxim al intrecerii se afla la altitudinea de 1862 de metri, iar in total sunt 156 de viraje. Suprafata pe care va avea loc intrecerea este un amestec intre macadam si asfalt. Competitia face parte din calendarul FIA International Events.


Citeste mai multe despre   



















2756 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    locul 3 din 5 (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 14:02)

    Andy [anonim]

    inteleg mandria de a avea numele Dacia pe o masina intr-o competitie americana (singurul lucru pe care masina aia o are cu un Duster e numele), insa stirea nu e completa. sunt doar 5 masini in categoria unlimited din care una, cea de pe locul 5, nu a reusit sa termine calificarile. deci marea performanta a Dusterului e ca s-a clasat in a 2-a jumatate a clasamentului.
    • +1 (3 voturi)    
      clasare (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 14:24)

      weasel1902 [utilizator] i-a raspuns lui Andy

      Poate ca totusi pentru o marca ce pana acum practic nu a existat in lumea motorsportului ar fi ceva important faptul ca incepe sa-si faca simtita prezenta, chiar daca e in a doua jumatate a clasamentului unei competitii care e departe de a fi Formula 1 sau WRC sau IRC sau mai stiu eu ce alt campionat. Pe de alta parte, Dusterul a mai participat si-n alte competitii. Inca una cred ca nu strica.
      Plus ca o clasare in sine pentru o prima participare in orice competitie poate ca este ceva de apreciat.
      In ultimul rand, chiar daca singurul lucru in comun pe care il are acest Duster cu modelul de serie este numele, acelasi lucru este valabil pentru Citroen-ul WRC sau orice masina din practic orice campionat de turisme, sau Dusterul, si oricare alta masina, ce a participat la Trofeul Andros.
  • 0 (2 voturi)    
    interesant stire (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 14:24)

    panfil flecaru [anonim]

    primii doi, pe ce masini s'au clasat, ca doara n'or fi fugit traseul ?!
    • 0 (0 voturi)    
      masina castigatoare (Luni, 27 iunie 2011, 0:44)

      csebalyn [anonim] i-a raspuns lui panfil flecaru

      locul 2 nu stiu ce masina e aofts, pe primul loc un suzuki sx4 din care ca si-n cazul daciei, doar sigla mai e de sx4, condusa de tajima, care a castigat ultimele 4 editii ale pikes peak. pentru prima participare, cu o caramida, renault a facut o figura frumoasa. iar pt cel cu clasarea in a doua jumatate a clasamentului, ceilalti doi nici n-au apucat sa participe, desi impresii aveau in cap la inceput ca bat tot. au batut. din picioare, pe jos, catre casa, ca masina n-a functionat. pana una-alta, dusterul le-a dat mucu', cum se zice.
  • -2 (2 voturi)    
    clasament adevarat (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 14:30)

    Titi [anonim]

    locul 3 din 2 ...... si primul nu s-a mai prezentat !
  • 0 (4 voturi)    
    Nu se putea sa nu comenteze ceva impotriva Dacia (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 17:40)

    .... [utilizator]

    mitocanii romani mandri proprietari de bemveu cu teava de esapament tunata.
    La fel apar si ateii pe forum la orice subiect legat de biserica.
  • 0 (0 voturi)    
    despre gama logan si duster (Sâmbătă, 9 iulie 2011, 12:32)

    rittbergkid [anonim]

    voi nu vedeti taximetristi tot gama logan cumpara citi nu cunosc si benzinari si dizel am prieteni care au 250000km dizel 3100000km si a luat deja iar logan si cel vechi da la copii neveste gineri am intrebat de ce nu vinde daca merge de ce sa vind nu are preti duster a fost testat la unguri si cine a testat HERR MATYAS campionul ungariei si a fost multumit si totalcar a dus in romania sa incerce la pamantul stramosesc pe drumul transfagarasani si pe drumul forestiere in ardeal si dupa cea testat nu a vrut sa dea inapoimasina duster dizel la firma de la care a imprumutat si eu am luat un logan 2009 dupa ce a laudat prieteni taximetristii a zis sa nu fiu fraier toti ma aratat kilometrajul plus sa conduc sa fiu lamurit chiar unu ma lasat 60 km sa conduc pe serpentine la trei ape ca sa ma lamureasca in 2011 si baiatul meu a luat cu program 3 rable un logan 1.2 16 valve 75 cp si este multumit la consum dar a condus si loganul meu dar si sotia cind prima data a condus a unei colege si ea are din 1992 carnet si are peste 100000km de conducere si imediat am primit ordin sa luam loganulsa scapam de cea veche asa nu ma mir de performanta dusterlui de 850cp laPIKES PEAK COLORADO 2011 locul 3 loc onorabil si ce scrie pe masina in bord inauntru DACIA


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi