MotoGP Dupa criticile de la Motegi, Valentino Rossi vrea sa paraseasca Yamaha cu trei etape inainte de final

de L.A.     HotNews.ro
Marţi, 5 octombrie 2010, 13:09 Sport | Motor

Rossi paraseste Yamaha inaintea incheierii sezonului
Foto: Reuters
Valentino Rossi a fost criticat de oficialii Yamaha pentru ca a exagerat in duelul cu Jorge Lorenzo in Marele Premiu al Japoniei si, potrivit unor persoane apropiate pilotului italian, citate de publicatia spaniola As, despartirea sa de Yamaha ar putea avea loc mai devreme, dupa cursa de la Sepang, cu trei etape inainte de finalul sezonului. 

"Doctorul" a anuntat in urma cu o luna ca se va opera la umar la finalul sezonului, insa, recentele evenimente din sanul Yamaha se pare ca l-au impins pe italian sa isi programeze operatia mai devreme si implicit sa se desparta mai devreme de echipa nipona. Potrivit publicatiei As, apropiatii lui Rossi sustin ca pilotul se va intoarce in Italia dupa cursa de la Sepang, de duminica, si nu va pleca in Australia pentru urmatoarea etapa, aceasta decizie fiind luata dupa criticile aduse in urma duelului cu Lorenzo.

Masao Furusawa, seful Yamaha MotoGP, i-a spus lui Rossi ca oficialii Yamaha ii dau dreptate lui Lorenzo dupa "clinciurile" de la Motegi, insa italianul este de parere ca nu a fost tratat corect de catre propria echipa, avand in vedere si lucrurile pe care italianul le-a realizat pentru niponi (4 titluri mondiale). La aceste nemultumiri ale lui Rossi se adauga si faptul ca oficialii Yamaha nu il lasa pe italian sa probeze, in 8 noiembrie pe circuitul Ricardo Tormo, motocicleta viitoarei sale echipe, Ducati. 

Un alt fapt care vine sa sustina aceasta ipoteza este faptul ca membrii fan-clubului lui Rossi, care il insotesc la toate cursele, nu si-au rezervat bilete si pentru Australia.

Yamaha nu va fi lasata descoperita daca Rossi decide sa plece mai devreme, niponii gasindu-i deja un inlocuitor pentru ultimele trei etape: britanicul din SuperBike, Cal Crutchlow.


Citeste mai multe despre   






















2671 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    ce sa mai zici... (Marţi, 5 octombrie 2010, 15:00)

    me [anonim]

    dupa ce a facut din yamaha din cea mai proasta ce-a mai buna echipa, cand au gasit alt pilot si el pleaca il arunca ca pe o carpa murdara...
    frumos yamaha... de japonezi aveam o parere mai buna...
  • -1 (1 vot)    
    HABARNIST (Marţi, 5 octombrie 2010, 23:18)

    Theodor [anonim]

    Nici nu stii ce vorbesti...Motocicleta aia nu a dezvoltat-o el,a dezvoltat-o saracu Biagi ca a cazut de nu stiu cate ori pana a adus-o pe linia de plutire.Rossi e un mare campion intradevar si pana acum nu a avut un adevarat rival.Nu a putut fi batut decat prin adunarea constanta de puncte(vezi Stoner sau Hayden).Acum cand a dat de unu la fel de bun ca el ,a inceput sa faca figuri de 2 lei sa faca declaratii si sa se comporte ca un ofticat .Pacat....Lorenzo nu a mai vrut sa continue lupta aia dupa ce l-a atins Rossi intentionat de 3 ori si nu a mai riscat .La urma urmei si Lorenzo a pierdut 2 titluri din cauza faptului ca a fost nesocotit si a riscat prea mult .Acum trebuie sa ia campionatul dar dupa ce va fi declarat campion ....atunci sa vedeti de ce in stare Spaniard-ul ...
    • +1 (1 vot)    
      Lorenzo? Fara cojones! (Joi, 7 octombrie 2010, 8:10)

      ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

      Theodoare, Theodoare, poate ai vazut alta cursa, baiete. Cum, adica, Lorenzo nu a mai vrut sa continue lupta dupa ce Rossi l-a atins de 3 ori? Cand sa mai lupte daca a fost depasit, ultima data, cu 3 curbe inaainte de final? De ce nu a depus armele dupa primele 2 atingeri? Cert este faptul ca Rossi i-a turtit la greu orgoliul in cursa asta. Se invatase sa-l domine pe Pedrosa (nici pe el de fiecare data). Acum a aflat si cine-i adevatul campion. Cine l-a pus sa se bata cu Rossi, pentru ca locul 4 ii aducea titlul de campion, avand in vedere lipsa lui Dani Pedrosa. Daca ar fi iesit pe locul 3, cele 3 atingeri ar fi fost o dovada de barbatie, asa, fufa cu para la mamica, sa faca ea ceea ce n-am fost eu in stare.
      • -1 (1 vot)    
        Ionescule (Joi, 7 octombrie 2010, 23:14)

        Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

        Nu il cunosti deloc pe spaniol,pana acum a avut respect pentru Rossi si si-avazut de campionat.Dupa Motegi insa s-au lamurit lucrurile intre ei .Rossi e adevaratul campion ?Un campion cade ca o carpa la el acasa speriat de faptul ca un pusti l-ar fi putut bate acolo? Eheeee Ionescule...Ai uitat cand a terminat Lorenzo pe primu loc si s-a dus la monitorul ala mare ,s-a asezat pe scau ,si-a luat floricelele si se uita la Rossi cum abia venea.L-a pus pe jar rau de tot spaniolul si l-a ofticat la culme .Uita-te doar la palmaresul intregului campionat .Atatea curse Lorenzo nu a terminat sub locul doi.Acu merge la relanti baiatu.Cert e un singur lucru si ai sa imi dai dreptate cu timpul-SPANIOLUL NU RAMANE DATOR.
        • +1 (1 vot)    
          :)))))))))) (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:18)

          Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

          Lorenzo a avut respect pentru Rossi incercand sa il copieze in tot ce face, incluzand gesturile la final de curse????

          Da si-a vazut de campionat, a alergat singur (fara Rossi) si a castigat... :))))))))

          Rosi cade ca o carpa??? :)))) in fata lui lorenzo???? adu-ti aminte de Catalunya Grand Prix uite si un link (http://www.youtube.com/watch?v=D0sZXc-PxJI&feature=related) cand a intrebat Lorenzo de ce nu are salariul cat rossi... vezi de ce???

          De ce rossi e campion???

          1. cel mai mare salariu din MOTO GP... si asta spune totul;
          2. aveti mai sus un link care demonstreaza exact cine e mai bun. (si mai sunt 1mil exemple cu stoner, haiden, sete etc);
          3. honda este unde este din cauza lui rossi si la fel si yamaha...
          4 o sa vedem ... poate nu in 2011 ca nu are cum sa seteze o motocicleta de gp intr-un an dar cu siguranta in 2012 va avea un tur inaintea celor de la yamaha pe fiecare cursa...
          • -1 (1 vot)    
            Ok (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:34)

            Theodor [anonim] i-a raspuns lui Robert

            Ok, you are funny guy afterall......Accept provocarea .Numai faptul ca nu ai incredere in Rossi ca o sa "seteze "motocicleta intr-un an si spune multe.De ce nu poate ??E doar cel mai tare!!!!!!!!!!!!Si pe Youtube se vede chestia asta .Dar poate se uita si el tot pe Youtube cum seteaza Jorge motocicleta caci sa fim serios dupa ce s-a tras zidul la boxe intre Jorge si Rossi ( la initiativa lui Rossi ) -numai Rossi a avut de pierdut .Cam asta e...om trai si om vedea .Eu zic ca 2011 o sa fie un an de foc.Nici macar nu indraznesc sa dau pronosticuri.
            • +1 (1 vot)    
              :)))))) (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:47)

              Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

              spun asta pentru ca Ducati este o motocicleta greu de "stapanit", e foarte periculoasa si abia Stoner "o tine in frau". Cred ca oricarui pilot ii trebuie cava timp sa se obisnuiasca cu ea. nu stiu, probabil din cauza sasiului prea rigid.

              Dar daca Rossi reuseste sa o tina in frau, la viteza pe care o prinde (340km/h aprox fata de 313/km/h care are yamaha lui rossi acum) atunci nu o sa mai avem spectacol, si o sa il vedem doar la sfarsitul cursei cand trece linia de sosire. :((((
            • +1 (1 vot)    
              Raspuns pentru acest geniu al comentariilor Theod (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:15)

              Cristina [anonim] i-a raspuns lui Theodor

              Te-ai uitat atent la acest link si mai ales trebuia sa fia atent la cursa de la Sepang, ca sa vezi cine e adevaratul campion, poate intelegi si tu cu se se mananca motogp
    • +1 (1 vot)    
      mai "habarnist" esti u (Vineri, 8 octombrie 2010, 0:08)

      robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

      nu numai de data asta i-a aratat Rossi ce inseamna spectacolul... iar in privinta lui Lorenzo ca e mai bun ca Rossi... da cum sa nu cand lipseste la o treime din curse.. cate puncte avea ma Theodoare Habarnist, Rossi inainte sa se accidenteze????
      • -1 (1 vot)    
        Tot habarnist ramai (Vineri, 8 octombrie 2010, 10:15)

        Theodor [anonim] i-a raspuns lui robert

        Nu am zis ca e mai bun ,dimpotriva admit ca amandoi sunt la fel de buni ,fara discutie .La capitolul caracter insa ,Rossi tocmai a facut dovada ca e o varza .Sa fim seriosi acum...In toata cariera lui nu a avut nici un adversar pe masura.Doar asa si-a permis sa faca toate figurile astea inghitite de un public asa ca tine :))). Acum cand si-a gasit unul la fel de bun ca el ,recurge la tertipuri de 2 lei ca cele de la Motegi .Ce sa mai zic ...Timpul iti va arata cat de multe stii despre toata disputa asta...
        • +1 (1 vot)    
          deci... (Vineri, 8 octombrie 2010, 10:52)

          Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

          de SETE GIBERNAU ai auzit cumva??? aceleasi lucruri se intamplau si atunci. poti cauta pe youtube sete vs rossi...
          • -1 (1 vot)    
            Deci... (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:14)

            Theodor [anonim] i-a raspuns lui Robert

            Se vede treaba ca cei ca tine merg pe youtube pentru te miri ce si dupa aia au pretentie ca stiu cam tot .Urmaresc MOTOGP inca de cand centaurii americani s-au retras si Doohan si-a inceput dominatia.Deci eu nu am nevoie de youtube.Pe youtube nu vezi evolutie,nu vezi statistica,nu vezi situatia reala -numai flash-uri ,de multe ori irelevante.Sete avea limitele lui mai habarnel ,daca e sa discutam de singurul spaniol capabil ,atunci vorbim de Criville .Sete a fost mereu un pilot de locul 3-4 .Rossi s-a distrat cu el .Cu Jorge insa nu esti corect absolut de loc.Acum te dai lovit ca Rossi s-a accidentat si doar asa a castigat Lorenzo campionatu .Dar cand Jorge cadea anul trecut si Rossi castiga din asta ...Nu iti mai aduci aminte nu? Eee acu e randul broscarului sa o ia in freza ,asa cum trebuie nu de la joly-jockerii de Stoner si Hayden.Macar de i-ai recunoaste si tu lui Lorenzo calitatea de singur oponent capabil al lui Rossi-care o sa se cam pensioneze cat de curand ....De ce ? ca o s-o tot ia in freza....
            • +1 (1 vot)    
              :))) (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:35)

              Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

              deja deviem de la subiect, iar cursele sunt sigur ca nu le ai in calculator.

              Din cauza asta ti-am spus sa te uiti pe youtube - sunt aceleasi curse sau mai bine zis secvente din cursele care s-au intamplat deja. nu conteaza ca sunt flash-uri (ceea ce nu cred, sunt mai multe video), iar aceste filmari sunt 'taiate' din filmarile reale care s-au intamplat.

              Nu am zis niciodata ca lorenzo nu este bun, am zis doar (si probabil e vina mea ca nu m-am exprimat bine) ca nu poate sa duca o motocicleta unde a aduso rossi.

              Pune-l pe lorenzo la Suzuky sa o aduca pe primul loc ...poate??? Nu sa vina el direct la Yamaha si gata, si sa mai fie acuzat ca ii mai fura si setarile. daca tot te lauzi ca te uiti la gp de cand a inceput doohan, atunci spune-mi de cate ori ai vazut o echipa despartita in doua??? sa nu mai mentionam ce a patit michelin... (((din cauza cui???))) :))))))))
              • -1 (1 vot)    
                Oooff (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:56)

                Theodor [anonim] i-a raspuns lui Robert

                Retine te rog ....Zidul a aparut la cererea lui Rossi !!!!!!Era atunci cand il capia cu faptul ca ziaristii incepusera sa il caute mai mult pe Jorge .Iar cu Michelin ????Sa nu imi spui ca Michelin a plecat din cauza lui Jorge ??Sau chiar asta vrei sa spui ?????
                • +1 (1 vot)    
                  nu!!!!!! (Vineri, 8 octombrie 2010, 12:06)

                  Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                  michelin a plecat din cauza ca rossi a avut prea multe cazaturi si cauciucurile nu rezistau pana la sfarsitul cursei (asta in felul in care conducea rossi)

                  Din cate imi aduc aminte Rossi a cerut Bridgestone in cazul in care yamaha avea contract cu Michelin... si surpriza... le-a avut.

                  Al doi-lea an cand Rossi demonstreaza ca Michelin nu fac fata, si poate concura mai bine cu "B", i-a fortat sa plece (sa zic asa).
                  • -1 (1 vot)    
                    Yeeaahh (Sâmbătă, 9 octombrie 2010, 10:33)

                    Theodor [anonim] i-a raspuns lui Robert

                    Pentru Dumnezeu maturizeaza-te odata .Michelin a plecat pentru rezultatele proaste ,pentru ineficienta ,pentru lipsa lor de aderenta...Mabucura ca spui asta totusi pentru ca asa admiti si ca Lorenzo ,daca ar fi fost marlan ca Pedrosa si le-ar fi dat flit celor de la Michelin in mijlocul campionatului in favoarea lui Bridgestone ,Poate ca altfel ar fi stat lucrurile si nu ar mai fi cazut si el asa de des cu toate accidentarile lui.Toate lumea il plange pe broscar ca s-a accidentat si uite asa a scapat Lorenzo campion .Dar ati uitat cand asta micu urca in scaun si in carje pe podium ????CERT E UN SINGUR LUCRU .NIMENI,DAR ABSOLUT NIMENI NU A CREZUT CA LORENZO V-A FI O AMENINTARE ASA DE MARE!!!!
                    • +1 (1 vot)    
                      :)))))) (Sâmbătă, 9 octombrie 2010, 16:42)

                      Robert [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                      lorenzo nu a avut piciorul rupt cu fractura deschisa cum a avut rossi. a urcat pe scena in carje pentru efect de impresii. uitate la rossi mult mai accidentat inclusiv la umar si nu se plange ca lorenzo. s-a vazut cine e ma bun il ultima cursa si maine o sa se vada la fel cu toate ca pleaca de pe 6. sa te vad maine ce tupeu mai ai sa scri aici ceva cand rossi o sa fie in fata lui lorenzo :)))))
                      • 0 (0 voturi)    
                        NO Way (Sâmbătă, 9 octombrie 2010, 18:25)

                        Theodor [anonim] i-a raspuns lui Robert

                        Chiar daca o sa il bata pe Rossi (apropo uita-te si tu la rezultatele calificarilor-Rossi a fost mai slab decat Lorenzo cu aproape jumatate de secunda) o sa spui ca i-a iesit osu din nou prin combinezon,sau ca l-au santajat cei de la yamaha pe Rossi ca sa stea cuminte si asa mai departe ...De imaginatie sigur nu duci lipsa.Patologic vorbind.Asa ca ce sa mai ne certa, degeaba ???
                        • 0 (0 voturi)    
                          no comment!!! (Duminică, 10 octombrie 2010, 22:28)

                          no comment!!! [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                          no comment!!! s-a vazut ... jumatatea de secunda :)))))
        • +1 (1 vot)    
          Pt Theodor (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:18)

          Cristina [anonim] i-a raspuns lui Theodor

          Baiete tu chiar crezi ca stii ce vorbesti
          • -1 (1 vot)    
            To Cristina (Duminică, 10 octombrie 2010, 18:09)

            Theodor [anonim] i-a raspuns lui Cristina

            Sunt absolut convins de asta draga mea Cristina ,mai ales cand vad ca tot ce poti sa spui se rezuma la un numar de cuvinte mai mic d zece si probabil cu asta ti-ai doborat recordul personal.Jesus guys, grow up will'ya!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Lorenzo - prea mult nas -prea devreme (Miercuri, 6 octombrie 2010, 0:08)

    VR 46 [anonim]

    Pana una alta Moto GP este o competitie. Cui ii plac ordinele de echipa si cate discutii au generat aceastea, in toate genurile de competitii..vezi F1 samd. Rossi a luptat pentru ca ( inca ) poate si asa a facut intotdeauna...deci nu poate fi acuzat ca a adoptat o alta pozitie decat cea cu care ne-a obisnuit --si cu care si-a castigat fanii. Bla bla ..Lorenzo ..bla bla Rossi...ideal este sa-i vedem la treaba fara menajamente... Insa un comportament de copil rasfatat a avut Lorenzo , nu Rossi, pentru ca s-a dus ca un "alintat" sa se planga la d-na profesoara :)))) La asta nu ma asteptam din partea unuia care doreste sa fie campion al unei competitii periculoase prin chiar natura ei ...dar, poate cu timpul, se va maturiza si 100-1 asta.
  • 0 (0 voturi)    
    da da da (Joi, 7 octombrie 2010, 14:20)

    rossi46 [anonim]

    rossi e un mare campion... lorenzo asta a avut mare noroc prin accidentarile lu rossi si pedrosa..oricum o sa vedeti la anu rossi world tittle 10:x
  • 0 (0 voturi)    
    CAMPIONUL ROSSI (Joi, 7 octombrie 2010, 22:36)

    Haralambie Demis [anonim]

    Rossi cel mai bun pilot de departe... rusine yamaha,pentru ce-i face. O sa vedeti de la anu pe adevaratul campion. Cu parere de rau pt cei ce nu il simpatizeaza pe doctor.
    • 0 (0 voturi)    
      :)))))))))) (Vineri, 8 octombrie 2010, 11:50)

      yoyo [anonim] i-a raspuns lui Haralambie Demis

      de acord cu tine.... pacat ca nu o sa il mai vedem in curse pe rossi :(

      Vezi u, nu are de ce sa il filmeze cand are avans de un tur inainte :))))))))))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea.... :)) (Vineri, 8 octombrie 2010, 16:27)

    Nemo [anonim]

    nu stiu la ce campionat va uitati voi, dar eu tin minte ca Rossi termina in fata lui Lorenzo in marea majoritate a curselor, inainte de accidentare, cu toate eforturile lui Rossi. iar cine spune ca Lorenzo si Biagi au dezvoltat motocicleta sunt handicapati mintal. Yamaha era pe nicaieri inainte de Rossi.
    ar fi trebuit sa aiba ceva victorii si titluri mondiale si pana acum in ultimii ani, daca nu Rossi a dezvoltat motocicleta, nu? daca ne-am uitat la aceeasi cursa, cei 2 s-au atins o singura data la Motegi bajetzi. Lorenzo inca nu a demostrat absolut nimic in fata lui Rossi. a demonstrat doar ca e bun cand Rossi nu poate concura la capacitatea maxima.
    cei de la Yamaha sunt niste muisti. cand Rossi nu ceda in fata lui Stoner sau a altor concurenti si ei castigau campionate, nu mai faceau figuri. ////(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      Mai Habarnica (Sâmbătă, 9 octombrie 2010, 10:27)

      theodor [anonim] i-a raspuns lui Nemo

      Va tot legat de niste motivatii atat de penibile incat ma face sa ma intreb daca ati implinit 18 ani sau mai rau .daca nu aveti nevoie de ajutor specializat avand in vedere starea avansata de ignoranta in care sunteti.E de ajuns sa te uiti pe statistica sa vezi de cate ori l-a batut Lorenzo pe Rossi anul asta ,chiar inainte sa se accidenteze .Lorenzo n-a demonstrat nimic ai ? De fapt asta e marea lui problema .Asa e cand detronezi o legenda ca Rossi ,nu trebuie sa i-o traga numai lui ,trebuie sa v-o traga si voua astora care il sustineti la greu pupandu-l in locurile lui cele mai intime .O va face si pe asta ,pentru ca daca nu ati observat ,Lorenzo -spre deosebire de altii ,are nerv ,are sangele fierbinte (asa cum a spus-o si el ) Si nu ramane dator.Daca Rossi mai incearca tertipuri din alea o sa-i raspunda cu aceeasi moneda.
      • 0 (0 voturi)    
        mai baietas (Duminică, 10 octombrie 2010, 13:37)

        Cristina [anonim] i-a raspuns lui theodor

        lorentzo o sa aiba aceasi soarta ca si Stoner a castigat si el o data titlul de campion la motogp, dar nu va fi o legenda
        • 0 (0 voturi)    
          Woooow (Luni, 11 octombrie 2010, 11:26)

          Theodor [anonim] i-a raspuns lui Cristina

          Baietas !!!!!Venind din partea ta ,pot crede ca ma alinti .ORICE SE POATE SPUNE DE SPRE LORENZO ,NUMAI CA-I LA FEL CA STONER NU!!!!!!!
          Comentariul lui Stoner despre Rossi -raspuns la criticile acestuia pentru o prestatie slaba a lui Stoner -"Nu imi pasa de ce spune Rossi despre mine .Deocamdata trebuie sa isi vada de problemele lui cu Lorenzo care il bate constant "".Numai aroganta lui Lorenzo ar fi trebuit sa va dea de gandit ca asta nu face figuratie.In anul lui de debut a avut 3 podium-uri in primele 3 curse din care a treia a fost victorie,batandu-se cu Pedrosa si cu ROSSI !!!!!IN PRIMUL LUI AN LA CLASA MARE .Lui Rossi i-au trebuit numai putin de 9 runde ca sa gastige prima cursa de la clasa mare.Ar fi trebuit sa stiti ca Domnul GUERRERO (asa il mai cheama pe Lorenzo) nu glumeste.Sincer sa fiu ,cred ca numele lui spune totul .
      • 0 (0 voturi)    
        Raspunsul lui Lorenzo (Duminică, 10 octombrie 2010, 19:37)

        ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui theodor

        Am vazut la Sepang raspunsul lui Lorenzo. L-a ridiculizat pe Rossi lasandu-se depasit. Bun, o sa zici acum ca trebuia sa-si asigure titlul si de asta nu s-a luptat. Sa vedem ce-o sa fie la Phillip Island. Acolo ar trebui ca Lorenzo sa nu mai aiba retineri. Si eu cred ca-i cel mai redutabil adversar de pana acum pentru Rossi, dar sa vedem cat il tin puterile. Oricum, deja a creat premizele unei atmosfere superbe in sanul echipei de la anul, ingnorand felicitarile lui Ben Spies de la sfarsitul cursei de la Sepang.
        • 0 (0 voturi)    
          To Cristina & Ionescu (Duminică, 10 octombrie 2010, 23:41)

          Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

          Cu patru ture inainte de final recuperase si ar fi pututu sa intre la bataie ,dar acu sa fim seriosi pentru ce ? Ca sa arate ce ? Asa a facut si anii trecuti si i-a dat satisfactie lui Rossi .Acum cand Rossi a castigat la Sepang se vorbeste de a doua lui victorie din 2010!!!!!Ooops ,doar a doua victorie ???!!!!!!E deja penibil naivilor.Cu doua victorii nu castigi campionatul.Imi pare rau dar numai o legenda poate detrona alta legenda si trebuia sa vedeti chestia asta inca de la cursa din Jerez ,acolo v-a aratat cine e cu adevarat -cand i-a insirat pe toti dupa o cursa de recuperare mai mult decat nebuna ,Rossi o fi gastigat cursa dar cand Lorenzo a afisat banner-ul cu GAME OVER -a ingropat toata suflarea devotata lui Rossi (in speta voi) care inca mai sperati intr-un titlu castigat de Rossi .Mai vedem,tinem legatura.
          • 0 (0 voturi)    
            vice (Luni, 11 octombrie 2010, 1:10)

            none [anonim] i-a raspuns lui Theodor

            avand in vedere accidentarea de care a suferit, sa fi vice campion.... e destul. Inca o data a aratat azi cine e Rossi.
            • 0 (0 voturi)    
              Vicecampion my ass!!!! (Luni, 11 octombrie 2010, 10:59)

              Theodor [anonim] i-a raspuns lui none

              Da iese vicecampion ,daca se spanzura Pedrosa in spital de ciuda ca a luat campionatul Lorenzo .Probabil te rogi pentru chastia asta nu-i asa???
          • 0 (0 voturi)    
            Diferenta (Luni, 11 octombrie 2010, 8:35)

            ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

            Pai, el ce sa spuna dupa ce l-a "facut" Rossi de 2 ori? O fi consultat vreun psihiatru, psiholog, psihanalist, astrolog, pediatru (dupa cum se poarta n-are ce cauta la medicii pentru adulti) sau pe toti la un loc, pentru ca, se pare, e nevoie si l-au invatat astia ce sa scrie pe hartiuta, sa para ca el si-a atins scopul, nu-i mai trebuia altceva. Cred ca avea pregatita si o varianta de rezerva, in cazul in care ar fi castigat, da' nu i-a taiat coasa. Si fiindca tot zici ca urmaresti Moto GP de pe vremea lui Doohan, sa-ti amintesc de o cursa desfasurata, cred, pe circuitul Catalunya. Cu cateva tururi inainte de final, Mick era pe primul loc (nici el nu prea avea adversar, ca si Rossi, Criville a castigat titlul de-abia dupa retragerea colegului de echipa) cu un gap de vreo 15 secunde. Avea si o diferenta, in favoarea lui, in clasamentul general, de cca 80 de puncte. Si totusi, pe circuit, scotea fum din cauciucuri. Chiar ma intrebam, in timp ce-i vedeam glisadele periculoase, la limita aderentei, ce-i in capul lui de mai trage in halul asta, riscand un accident. Mi-am raspuns - si cred ca nu gresesc - ca asta inseamna sa ai stofa de campion. Dai ce-i mai bun, indiferent de situatia din clasament. La domn' Lorenzo ce vedem? Game over cu 3 curse inainte de final.
            • 0 (0 voturi)    
              Mddaa ,Doohan (Luni, 11 octombrie 2010, 10:40)

              Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

              Uiti ca Doohan statea in umbra americanilor si numai dupa ce acestia s-au retras ,si-a inceput si el hegemonia.Are totusi minusul lui mare de tot.Cand a venit Biaggi in primul lui an la clasa mare ,in prima cursa !!!! i-a dat vreo 5-6 secunde la fund lui Doohan .Culmea ,Biaggi avea o motocicleta de client !!!!!!In prima cursa sustinuta la clasa mare !!!!!Nici chiar legenda Rossi nu a fost in stare de asa ceva !!!!Macar asta sa o recunoasteti.Cand au vazut cei de la Honda ca Biaggi nu stie de gluma ,au inceput sa-i dea motoare slabe ,sa il lucreze ,ca de prioritatea era Doohan de la echipa de uzina. Scuze ,dar asta e ,avea si Doohan minusurile lui,chiar rusinoase.
              • 0 (0 voturi)    
                Number one (Luni, 11 octombrie 2010, 12:01)

                ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                Bine, mai, Lorenzo al tau e cel mai bun si cel mai frumos si ia curbele cel mai bine si la start e primul si are si cauciucurile cele mai negre! Sa-ti traiasca, sa fie sanatos! Mai discutam cand incep sa-i creasca maselele de minte, da?
              • 0 (0 voturi)    
                Marele talente (Luni, 11 octombrie 2010, 12:07)

                ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                Si, a propos, te cam contrazici. Ziceai ca Rossi a facut cariera pentru ca n-a avut adversar pe masura (pana la Gheorghe (sic!), of course). Acum zici ca Biaggi a fost un mare talent. Ti-amintesc faptul ca Rossi l-a batut pe unde l-a prins. Si nici nu concurau pentru aceeasi marca, pentru a fi valabila scuza cu sabotarea performantelor motocicletei.
                • 0 (0 voturi)    
                  Nu ma contrazic (Luni, 11 octombrie 2010, 12:23)

                  Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                  Si de ce nu ma contrazic -pentru ca Biaggi intradevar a fost un mare talent ,dar nu a vut niciodata hotararea si darzenia lui Lorenzo ,astea i-au lipsit si da ,Rossi l-a ridiculizat pe unde l-a prins cu toate ca si Biaggi a avut victorii impotriva lui .
        • 0 (0 voturi)    
          Phillip Island????? (Duminică, 17 octombrie 2010, 9:37)

          Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

          Uite c-a venit si Phillip Island-ul.Ce rost mai are sa ne ciondanim?Rossi e doctor ok,dar acest doctor tocmai si-a gasit nasul .O stiti si voi dar va tot incapatanati sa credeti ca nu-i asa .....
      • 0 (0 voturi)    
        :))) (Luni, 11 octombrie 2010, 12:10)

        Nemo [anonim] i-a raspuns lui theodor

        ma faci sa rad. wow. scorul a fost de 2-1 inainte de accidentare pt Lorenzo. extraordinar!!! sunt de acord ca Lorenzo e foarte bun, dar inca nu e mai bun ca Rossi. daca tu crezi ca Lorenzo termina in spatele lui Rossi din plictiseala, sau din bunatatea inimii lui, esti mai penibil ca mine. oricum sunt convins ca vom avea ocazia sa ii mai vedem la lucru. apropo, si tu cam lingi la Lorenzo, asa ca ciocul mic. :)
        • 0 (0 voturi)    
          Da 2-1... (Luni, 11 octombrie 2010, 23:36)

          Theodor [anonim] i-a raspuns lui Nemo

          Scorul era de 2-1 inainte de Mugello,presiunea a fost atat de mare pe Rossi cand au ajuns la la el acasa (Lorenzo mergea ca vantul ) incat a fortat nepermis si stiti si voi ce a urmat.La fel s-a intamplat si cu Pedrosa fortat sa castige tot ca sa mai aibe o sansa.Nu e vorba de lins aici,e vorba de respect.Nu poti spune ca e o simpla intamplare faptul ca Lorenzo a luat campionatul.Normal ca Rossi are de partea lui experienta ,dar anul acesta s-a vazut clar evolutia lui Lorenzo.Cand merge ca nebunu ,nu-i sta nimeni in fata .Uitati-va la cursa de la Estoril din 2008.Era primul lui an in Motogp. A sters cu toti pe jos si DA era pe pneuri Michelin.Atat vreau doar putin respect pentru ce a realizat pustiul asta .Rossi ,jos palaria e un maestru ,dar pustiul la pus pe jar inca de la inceput.
          • 0 (0 voturi)    
            OK (Marţi, 12 octombrie 2010, 9:34)

            Nemo [anonim] i-a raspuns lui Theodor

            asa mai vii de acasa. :)
            • 0 (0 voturi)    
              There goes the maestro (Duminică, 17 octombrie 2010, 9:33)

              Theodor [anonim] i-a raspuns lui Nemo

              10 secunde bre ??!!! las-o incolo de treaba.L-o fi durut umarul ,da asta trebuie sa fie .Culmea ,lui Lorenzo nici nu-i place circuitul asta ,nu e pe stilul lui.Insa la Estoril si Valencia va fi cu totul altceva.La bataia cu sampanie Rossi a incercat sa se bage in seama stropindu-l pe Lorenzo.Lorenzo nici nu l-a bagat in seama.Asta si merita cand e asa de ofticat .Acu vrea sa se impace ?Cand a luat bataie ?De ce a fost nevoie sa faca tampeniile de la Motegi si de la Sepang?Doar stia ca Lorenzo nu putea risca nimic din cauza titlului ??? Lupta abia a inceput .Intre cei doi ,ca ceilalti...
              • 0 (0 voturi)    
                Sa-i spunem? (Duminică, 24 octombrie 2010, 13:52)

                ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                Domnul Theodor mi-aminteste de bancul ala in care nepotii isi intreaba bunica daca stie cum se fac copiii. La raspunsul batranei ca sunt adusi de barza, unul dintre nepoti ii sopteste celuilalt: "Ce facem, ii spunem sau o lasam sa moara proasta?" Ce nu-ntelege, sau se face ca nu-ntelege (sa-i acordam prezumtia de nevinovatie) domn Theo , este faptul ca intr-un concurs de acest gen este nevoie de spectacol. Pe toata desfasurarea Marelui Premiu al Australiei transmisia televizata a fost focalizata pe duelul Rossi - Hayden. Lorenzo si Stoner au aparut de cateva ori, in cadre fugitive. Pe cine intereseaza o defilare anosta de piloti si diferite marci de motociclete departajati de ecarturi masurate in zeci de secunde (a propos, nu stiu cum se face ca Theo a uitat ca Lorenzo n-a fost pe primul loc, ci pe al 2 lea si tot la vreo 10 secunde de invingator)? Asa a fost si la Montegi, duelul Rossi-Lorenzo a tinut capul de afis ( isi mai aminteste cineva cine a fost pe locurile 1 si 2?). Sa zicem ca la Sepang Lorenzo nu si-a pus pielea la bataie, dar la Montegi chiar a vrut sa-l bata pe Rossi, dar nu i-a taiat coasa deloc. Si de unde pana unde ideea ca Rossi i-a periclitat numai lui integritatea? Valentino comanda, cumva, vreo motocicleta teleghidata, nu era si el acolo, fiind in acelasi pericol in cazul unui acrosaj mai zdravan? Si la bataia cu sampanie de la cursa asta Rossi a aratat, spre deosebire de Lorenzo, ca stie sa treaca peste momentele mai delicate si sa se comporte cu fair-play. Coroborata cu faptul ca s-a facut ca nu-l vede pe Spies cand acesta a vrut sa-l felicite la Sepang (era concentrat saracul, nu-i venea sa creada ce i se intampla - cred si eu, cand mai pupa el asa pomana, sa-i cada ambii adversari intr-un sezon si sa lipseasca de la cateva curse?), atitudinea sa arata cine-a fost omul fara caracter in echipa Yamaha. Si oare, domnule Theo, n-o fi valabila si in acest caz situatia in care Biaggi a primit motoare mai slabe ca sa nu-l poata bate pe Doohan?
                • 0 (0 voturi)    
                  I'm having a lot fun (Miercuri, 27 octombrie 2010, 10:21)

                  Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                  Ma distreaza la culme felul in care gasesti motivatii pentru faptul ca Rossi o ia in freza .Repet Rossi o ia in freza.De ce ma repet ?Pentru situatia in care te gasesti (dupa opinia mea patologica) .Care parte nu o intelegi BROOOO????Ati vrea voi sa fie asa ,sa il minimalizati pe Jorge dar odata pentru totdeauna trebuie sa admiteti ca in situatia actuala ,numai ei doi conteaza ,restul doar se dau si ei cu trotineta pe langa astia doi.Asta e duelul si muriti de ciuda ca Rossi numai poate sa isi faca goangele de doi bani .Era pe locul doi la Ph Is ?Again .....Care parte nu ai inteles-o ? Era in fata lui Rossi ,asta l-a si interesat .NIMIC MAI MULT.Vrei spectacol esse ? ti-a dat spectacol Jorge pana n-ai mai putut dar nu vrei sa recunosti.La jerez anul asta -ti-a aratat cine e si ce poate (asta o poate face numai un rider de exceptie poate face asta asa cum o face dealtfel si Rossi -dar n-a fost spectacol pentru voi ca na ,nu era Rossi).La Motegi nu ai inteles nimic .Lorenzo ar fi mers pana la capat ,dar cand a vazut la ce tertipuri a apelat doctorasu ramas fara stetoscop a lasat-o balta ,nu putea sa cada si sa se accidenteze din cauza unui frustrat .La urma urmei era primul lui titlu ce Dumnezeu ...Cine poate sa riste in acea situatie ??Nimeni.Fair-play ai ??Cand gaina o i-a in cioc de la puisor ,o da in fair-play ca dehh ....Geaba polemizam bre ca obiectivism nu se poate obtine de la voi.Rezultatele "vorbeste " si asteptam cu interes ultimele 2 curse dar mai ales ....urmatorul sezon .Lorenzo stie si a admis faptul ca Rossi e un zeu pentru cate titluri are si cate curse a castigat .Performante greu de egalat.DAR ...Mai stia si stie ca daca vrea sa fie campion ...Rossi e omul de batut.Si l-a batut si il va batea ,desigur cu transpiratie si cu spectacol ,pentru astia ca tine care inca mai cred ca Rossi o sa mai ia vreun titlu...Titlu my ass.Next stop.Portugal.
                • 0 (0 voturi)    
                  Pomana ehh?? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 15:19)

                  Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                  Daca tu crezi ca anul asta a fost pomana pentru Jorge apai esti departe rau bre.Chiar asa nu te intrebi de ce au cazut atat Rossi cat si Pedrosa ? Jorge a mers inca de la inceputul anului la limita ,cand a cazut Rossi era deja 2-1 pentru Jorge la victorii ,iti inchipui ce o fi fost in sufletul lui cand se gandea ca poate il bate ala micu si acasa .Asa a fortat si el si nu a putut tine pasu.Pomana spui ? Think again.Rugati-va mai bine sa mearga desmosedici-ul ala la anu ca nu degeaba a tot cazut Stoner anul asta ma baieti .
                  • 0 (0 voturi)    
                    Lorenzo=cel mai bun, the best, haroşnîi (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:35)

                    ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                    Si eu cred ca Lorenzo e cel mai bun (dupa Rossi, of course!). Mie nu-mi intuneca patima mintea si am admis ca Gheorghe e cel mai tare adversar al lui Valentino. Sa-i lasam sa se bata pe pista, pentru ca va fi spectacol, sunt sigur. In alta ordine de idei, cum naiba, Doamne iarta-ma, poti sa spui ca a fortat Rossi la Mugello, cand el era, saracul, intr-un biet tur de incalzire la antrenamentele libere (nici macar calificari!)? Pana la anul, cand va castiga Rossi cel de-al 8-lea titlu la clasa regina (hi, hi, hi), ne mai incalzim si noi pe-aici cu cate o şarja, ca pauza competitionala va fi lunga. Oricum, tuturor iubitorilor de motorsport (inclusiv dlui theo), numai urari de bine!
                    P.S. N-am uitat de Portugalia, mai vorbim dupa concurs.
                  • 0 (0 voturi)    
                    cazaturi (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:38)

                    ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                    Si daca tot ai amintit de cazaturile lui Stoner, ce sa mai zicem de Lorenzo care atatea trante a mai luat in ultimii 2 ani, incat poate face o disertatie despre structura asfaltica a fiecarui circuit, pentru ca nu cred sa fi ratat vreunul.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Revelatie (Miercuri, 27 octombrie 2010, 21:22)

                      Theodor [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                      Mda,ar trebui sa fie o revelatie cazaturile lui Jorge .De ce ?.Au fost dintre cele mai groaznice ,mi le amintesc si mi se face parul maciuca la ce high side-uri oribile a avut. Altul s-ar fi lasat de meserie dupa grozaviile alea.El insa nu ,si asta ar fi trebuit sa va arate cat de hotarat e si cat de mult a evoluat de la cazaturile alea .Am spus ca Rossi a fortat in sensul ca a fost sub presiune tot timpul inca de la inceputul sezonului si asta l-a facut sa dea kix.A fost o lovitura groaznica pentru el aducerea lui Jorge Lorenzo la Yamaha si anul asta s-a vazut de ce .Normal ca Rossi e primul la palmaresul lui in fata caruia si Lorenzo isi scoate palaria .Trebuie sa admiti chiar si tu insa ca titlurile lui Rossi au venit in lipsa unor adversari seriosi .A detrona un campion e o provocare.A detrona o legenda insa e cumplit de greu,recunosc.Nu trebuie doar sa il bata pe circuit ,trebuie sa il bata si mediatic .Si eu imi aduc aminte ,cu placere da,cum ii insira pe toti,insa daca iti aduci aminte o cam facea cu prea multa usurinta .Acum insa nu ii mai ies trick-urile si incepe coborasul.Ca sa vezi cata hotarare poate sa zaca in Jorge ,uita-te la ce spunea la varsta de 13 ani:
                      http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/hello-my-name-is-jorge-lorenzo-i-m-13-and-i-want-to-be-world-champion-ar79242.html
                      Portugalia ? Da ,amandoi au avut rezultate f bune acolo,Jorge cu cele mai recente insa.Dar ....om vedea ce o mai fi si acolo.
                      • 0 (0 voturi)    
                        PORTUGALIA (Duminică, 31 octombrie 2010, 16:25)

                        Theodore [anonim] i-a raspuns lui Theodor

                        SI AM VAZUT
                • 0 (0 voturi)    
                  Yo Granny (Duminică, 31 octombrie 2010, 16:22)

                  Theodore [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                  Who's the granny now bro?I bet you're having a bad afternoon trying to blame someone for it .Get over it,have beer and hope for better next time.Valencia , last battle,last chance for the old champ to get a victory.
                  • 0 (0 voturi)    
                    A fost ok (Duminică, 31 octombrie 2010, 18:10)

                    ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodore

                    1) Nu-s amator de beri in fata televizorului.
                    2) Tocmai ma pregateam sa adresez felicitari invingatorului (si celor care-l sustin), dar vazand reactia ta (seamana cu modul cum se comporta Gheorghe - cum ii turcu' si pistolul - care nu stie nici sa piarda, nici sa castige cu fair-play), o sa renunt la aceasta intentie. Ba nu, las sa fie de exemplu. Deci, felicitari pentru victorie!
                    3) Fara a incerca sa minimalizez talentul lui Lorenzo (mare diferenta de clasa intre cei 2 de la Yamaha si restul turmei), eu nu sunt convins ca Rossi are acum la dispozitie, spre deosebire de coechipierul sau, cel mai bun material de concurs de la Yamaha. Dar daca Valentino nu zice nimic (am aflat ca-i dau voie sa testeze cu noua echipa inca de anul acesta), tac si eu. Dar pare cumva nefiresc faptul ca jumatate de cursa motocicleta se comporta intr-un anume fel, iar alta jumatate isi schimba radical caracteristicile.
                    4) E clar ca vasta isi spune cuvantul si in cazul lui Rossi, cum a facut si cu alti campioni (vezi Schumacher). De aceea trebuie mai multa decenta in afisarea superioritatii de moment. Esti mare cand il bati pe unul ca Rossi cand e in deplinatatea fortelor, nu acum cand s-au acumulat efectele accidentarilor si ale rutinei. De aceea cred ca provocarea Ducati ii va face bine Doctorului. Si, Theo, roaga-te ca Rossi sa-si revina la forma maxima, pentru ca altfel va fi plictiseala maxima in curse: nu vom urmari decat bataliile pentru locurile 2-3-4 samd.
                    5) Azi a fost ziua lui Lorenzo (si a ta), sper ca mesajul sa te gaseasca treaz, ca sa-i poti patrunde intelesul, desi nu sunt convins ca asta ar fi singurul motiv pentru cazul in care nu l-ai pricepe, dupa asta poti sa bei linistit o cupa de sampanie.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Observatie (Duminică, 31 octombrie 2010, 18:13)

                    ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodore

                    Vad ca numai noi 2 ce ne mai bagam in seama despre Moto GP pe-aici. Nici Hotnews nu mai zice nimic despre curse, desi audienta acestui sport e destul de mare. Dar or fi tinand si ei cu Rossi si le e greu sa scrie cand castiga concurenta. Ii inteleg pe deplin.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Processing data base (Duminică, 31 octombrie 2010, 23:29)

                      Theodore [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                      In can take a chalenge,as long as is a fair one.No problemo esse.Problema este insa ca tu nu vrei sa intelegi anumite chestii ,nu vrei sa faci o analiza bazata pe niste date la care sunt absolut sigur ca ai acces.Apropo,daca vrei sa ai o experienta mai vie in ce priveste motogp-ul mergi pe www.motogp.com,plateste si tu cu cardul 8 eur pe weekend si o sa ai parte de toate sesiunile si mai ales de un comentariu absolut fenomenal plin de vechiul umor caracteristic insularilor.Merita banii aia.In ce priveste motocicleta lui Rossi....Pui problema total eronat....Daca ai vazut ce face Jorge mai mereu....in primele tururi e mereu prudent .Abia dupa 10-15 tururi incepe sa traga tare cand simte el ca are tractiune maxima.Insa la Estoril stii foarte bine ca in ultimii doi ani asta micu a castigat relaxat inca din primul lui an la clasa mare!!!!!!!Iubeste circuitul asta .Rossi nu a avut nici o sansa.Repet ia si tu statistica ,vezi ce timpi se scot atat la calificari cat si in curse,uita-te la declaratii si o sa iti poti face o imagine destul de obiectiva a tot ce se intampla acolo.La Valencia insa va fi altceva ,acolo va fi bataie mare si nu as putea sa dau un pronostic fara sa fiu subiectiv.Varsta?????Dude ,sa se duca acasa si sa isi vada de banii castigati.E cea mai penibila scuza .Si e rusinos ca ai adus vorba de asta ,la urma urmei are doar 31 de ani taica.A avut motor mai slab ??!!! Nicidecum bre ....Amandoi au fost la aproape 27 de sec in fata celorlalti ....asta iti spune intradevar ca ei doi joaca in alta Liga si mai ales cat de tare au tras amandoi in cursa asta.Uita-te la evolutia timpilor lui Rossi ,a fost constant pe tot timpul cursei ,a slabit doar la sfarsit cand a vazut ca Jorge numai e de prins.Iarasi ma repet ,fii atent la detalii si la statistica si o sa poti face dovada unei puteri de intelegere mult mai avansata decat o faci acum.Apropo-have a beer era un fel de cheer up bro ,nu trebuia sa o iei nicidecum mot a mot ,unless youre totaly into .....beer .
                      • 0 (0 voturi)    
                        Motivul (Luni, 1 noiembrie 2010, 9:53)

                        ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Theodore

                        Theodore, mai baiatule, stai jos, nu te mai infierbanta atat, eu ma uit la curse din pura placere, de aceea imi plac oamenii care puncteaza la impresia artistica, la capitolul atitudine, care au onoare si, de ce nu, care dau dovada de un simt al umorului dezvoltat. Gheorghe, imi pare rau s-o spun, n-are nimic din toate acestea. Nu-mi plac robotii frustrati. Desigur, e o problema de gust. Asa ca te las cu toate statisticile si telemetriile tale. Eu nu juisez cand castiga Rossi, ci ma bucur, pur si simplu. Nici nu cad in vreo depresie la infrangerile lui. Este un mare talent, dar si om, in acelasi timp, asa ca-i normal sa si greseasca de multe ori. Il voi aprecia si voi tine cu el atata timp cat va mai concura, e si o chestiune de fidelitate. Sa fii sanatos!
                        • 0 (0 voturi)    
                          Chillin' out (Luni, 1 noiembrie 2010, 14:10)

                          Theodore [anonim] i-a raspuns lui ion ionescu

                          M-am asezat,si ma racoresc acum dupa o sesiune strong de kiteboarding,by the way acu sunt in Boracay si nu prea am avut timp de urmarit ce a fost la Estoril dar aveam un chef sa va zgandaresc cu ce face Gheorghe ala micu .....Daca esti asa cum spui inseamna ca esti unul dintre cei mai domestici fani ai lui Rossi ,desi sincer sa fiu din tot ce ai postat pana acum reiesea exact contrariul .Trebuie sa recunosti si tu (uitandu-te la ce ai postat) ca ai retrogradat rusinos de tare la capitolul argumente pornind de la cele mai inversunate si ajungand la cele mai pacifiste .But i guess its all about chillin' out ey ?Take care bro and live strong 'cause most of them don't.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri