Elvetienii de la UBS vor deveni parteneri globali ai Formula 1, prezentarea oficiala a noului parteneriat urmand a avea loc in timpul Marelui Premiu de la Singapore, din perioada 24-26 septembrie. ​

UBS, partener oficial al Formulei 1Foto: Reuters

Spatamana trecuta UBS a anuntat ca va incepe o campanie publicitara pentru a-si atrage clientii pierduti, dupa ce banca a fost una dintre cele mai afectate de criza financiara. Recent, insa, au declarat un profit de 2 miliarde de franci elvetieni in al doilea trimestru din 2010, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand au inregistrat pierderi de 1,4 miliarde de franci.

"Intelegerea urmeaza unei evaluari complete a UBS in legatura cu beneficiile comerciale ale tuturor proprietatilor de sponsorizare la nivel mondial. Formula 1 este un sport popular cu o vizibilitate sporita si cu o prezenta puternica in multe dintre pietele cheie ale UBS aflate in crestere, cum ar fi Asia Orientul Mijlociu sau America Latina", se arata in comunicatul Formulei 1.

Oswald Grubel, director executiv UBS: "UBS cauta o platforma globala de sponsorizare care sa-i intereseze pe clientii nostri, sa promoveze brand-ul nostru la nivel mondial si sa fie buna din punct de vedere comercial.

Bernie Ecclestone, CEO Formula 1: “UBS este o companie globala unde performanta sau lucrul in echipa sunt parte integranta a succesului clientilor. Aceste valori le completeaza pe cele ale Formulei 1 si sunt incantat sa le spun bun venit in Formula 1"

Termenii financiari ai intelegerii nu vor fi facuti publice.