MP Bahrain, antrenamente libere 2: Nico Rosberg, cel mai rapid/ Schumacher, al treilea

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Vineri, 12 martie 2010, 15:05 Sport | Motor

Nico Rosberg - MercedesGP
Foto: Reuters
Nico Rosberg a dominat a doua sesiune de antrenamente din Bahrain, pilotul celor de la MercedesGP oprind cronometrul la 1:55.409. Pe doi s-a situat Lewis Hamilton (McLaren Mercedes), in timp ce al treilea a fost Michael Schumacher (MercedesGP).

Adrian Sutil (Force India), cel care a ocupat locul intai in primele antrenamente ale zilei, a avut doar al-12-lea timp. Felipe Massa a terminat sesiunea pe locul 7, in timp ce Fernando Alonso a fost al-9-lea.


Bahrain, antrenamente libere 2:

1 Nico Rosberg - MercedesGP 1:55.409 (23 tururi)
2 Lewis Hamilton - McLaren-Mercedes +0.445 (22 tururi)
3 Michael Schumacher - MercedesGP +0.494 (23 tururi)
4 Jenson Button - McLaren-Mercedes +0.667 (28 tururi)
5 Sebastian Vettel - Red Bull +1.050 (18 tururi)
6 Nico Hulkenberg - Williams-Cosworth +1.092 (26 tururi)
7 Felipe Massa - Ferrari +1.146 (30 tururi)
8 Vitaly Petrov - Renault +1.341 (26 tururi)
9 Fernando Alonso - Ferrari +1.731 (25 tururi)
10 Pedro de la Rosa - BMW Sauber +1.846 (24 tururi)

11 Kamui Kobayashi - BMW Sauber +1.943 (27 tururi)
12 Adrian Sutil - Force India +1.952 (29 tururi)
13 Rubens Barrichello - Williams-Cosworth +2.043 (21 tururi)
14 Vitantonio Liuzzi - Force India +2.424 (29 tururi)
15 Robert Kubica - Renault +2.746 (29 tururi)
16 Jaime Alguersuari - Toro Rosso +4.390 (31 tururi)
17 Mark Webber - Red Bull +5.035 (12 tururi)
18 Heikki Kovalainen - Lotus-Cosworth +5.464 (23 tururi)
19 Jarno Trulli - Lotus-Cosworth +5.581 (14 tururi)
20 Timo Glock - Virgin-Cosworth +6.628 (3 tururi)
21 Lucas di Grassi - Virgin-Cosworth +6.779 (21 tururi)
22 Bruno Senna - HRT-Cosworth +11.559 (17 tururi)
23 Sebastien Buemi - Toro Rosso - fara timp
24 Karun Chandhok - HRT-Cosworth -  fara timp.


Citeste mai multe despre   























1672 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    mda (Vineri, 12 martie 2010, 16:30)

    liviu_ [utilizator]

    hai sa vedem totusi rezultatele calificarilor de maine
    atunci o sa ne facem o idee cat de act obiectiva.
  • 0 (0 voturi)    
    Deflectorul spate Mc Laren (Vineri, 12 martie 2010, 17:02)

    Kibby [anonim]

    Am vazut pe site-ul lui James Allen cu ce au venit baietii de la Mc Laren, incredibil ce simplu si eficace : genunchiul pilotului deschide/inchide o fanta din deflector. Adica reduce/creste apasarea arodinamica. Nu prea inteleg cum e legala treaba asta, adica aripa nu e mobila dar se compune din elemente cam miscatoare..., hmmm. Plus treaba cu folosirea maxim de 2 ori pe tur a ajustarii deflectorului fata. Cine dracu oare vine cu ideile astea - sa apese numa de 2 ori acolo, de trei ori dincolo etc

    PS Mercedes merg binisor, sa vedem calificarile
    • 0 (0 voturi)    
      nu e vb de deflector (Vineri, 12 martie 2010, 18:06)

      noji [anonim] i-a raspuns lui Kibby

      nu este vorba despre deflector, ci despre aripa spate care, prin intermediul unui slot de pe partea din spate a eleronului spate modifica comportarea aerodinamica a acestuia.
      • 0 (0 voturi)    
        Aripa (Vineri, 12 martie 2010, 18:28)

        Kibby [anonim] i-a raspuns lui noji

        Da, aripa spate e, merci de precizari. Ideea in fond era ca FIA au interzis componente aerodinamice "mobile" pe masini. Acum Charlie zice ca e OK. Eu, daca-mi permiteti, cred ca nu e.
        • 0 (0 voturi)    
          nu se misca nimic... (Vineri, 12 martie 2010, 20:31)

          Axu [anonim] i-a raspuns lui Kibby

          ... inafara unor curenti de aer. "Comanda" se face prin mutarea genunchiului sting al pilotului (se obtureaza / deschide un orificiu). Deci, nici un obiect in miscare.
          Asta e si motivul pentru care Whiting a decis ca este respectata litera regulamentului.
          Cit despre spiritul regulamentului - parerile sint impartite :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version