Ferrari analizeaza posibilitatea retragerii din Formula 1

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 12 mai 2009, 12:50 Sport | Motor

Ferrari
Foto: AGERPRES
Scuderia Ferrari se reuneste, miercuri, la Marranello, pentru a discuta despre viitorul echipei in Formula 1. Italienii nu sunt de acord cu noua prevedere de limitare a bugetelor (suma maxima este de 40 de milioane de lire sterline) incepand cu sezonul 2010 si iau in considerare chiar varianta de a se retrage din Marele Circ.

Peninsularii au contestat noul regulament din prima clipa, Scuderia fiind de parere ca aceste idei ale FIA nu sunt benefice pentru dezvoltarea Formulei 1.

"Formula 1 poate sa continue foarte bine si fara Ferrari. Este doar optiunea lor de a continua sau nu", a declarat Max Mosley, presedintele FIA, despre intentia campioanei mondiale de a se retrage.

Tot miercuri se va analiza si situatia echipei din actuala stagiune, Ferrari fiind departe de evolutiile stralucitoare din 2008.

Ferrari nu este singura echipa care si-a anuntat intentia de a renunta, Toyota, Red Bull si Scuderia Toro Rosso urmand sa paraseasca intrecerile Marelui Circ daca FIA nu va schimba regulamentul de limitare a bugetului.


Citeste mai multe despre   





















1607 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    fia cam bate campii (Marţi, 12 mai 2009, 13:36)

    senna [anonim]

    nu neg faptul ca sub actuala conducere fia, s-a imbunatatit substantial siguranta in f1, dar cam atat. In rest, totul s-a pierdut, atat la nivel de spectacol cat si la nivel de evolutii tehnice. Pana cand nu o sa permita sa concureze fiecare cu ce motor doreste, pana cand nu o sa se revina la mai multi producatori de pneuri in acelasi campionat, nu avem cum sa vb de inovatii tehnice importante. sunt de acord ca aceste masuri ar mentine costurile la un nivel ridicat, dar si in conditiile actuale, cand sunt impuse fel si fel de restrictii, de la numar de curse la care tre' sa reziste, pana la arhitectura si capacitatea motorului obliga echipele sa cheltuie probabil la fel de mult, dar pierzandu-se acea oportunitate pentru inovatie.
    • -1 (1 vot)    
      Nu inovatia tehnica e scopul (Marţi, 12 mai 2009, 14:14)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui senna

      Nu te contrazic, dar nu "inovatiile tehnice importante" sunt scopul. Scopul este spectaculozitatea curselor, asta atrage spectatorii. Iar la asa ceva nu te-ai referit
  • +4 (4 voturi)    
    F1 (Marţi, 12 mai 2009, 13:40)

    anonim [anonim]

    Formula 1 fara Ferrari ar fi lipsita de suflet. Dincolo de bani si orgolii fara Ferrari e de neconceput aceasta competitie.
    • +1 (1 vot)    
      Subscriu (Marţi, 12 mai 2009, 14:16)

      MihaiMese [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Mie nu mi-a placut niciodata echipa Ferrari, mi-a fost mereu antipatica (mai ales epoca Schumacher) Dar Ferrari e mai veche decat competitia de formula 1 insasi, iar F1 fara ea e ca jocul de fotbal fara minge. Asadar Mosley e un stupid.
      • +1 (1 vot)    
        ferrari (Marţi, 12 mai 2009, 17:02)

        stealth32as [anonim] i-a raspuns lui MihaiMese

        @Mihai, faptul ca nu-ti place tie Ferrari nu are importanta, sunt altii carora le place (de ex mie:)) insa ai punctat bine ca fara italieni competitia devine plictisitoare. vrem firme celebre in "contest" nu toti parvenitii peste noapte ce au descoperit motorul. mai lipseste sa se retraga Mercedes si BMW si sa vad atunci ce zice Mosley.
  • +1 (1 vot)    
    cred ca (Marţi, 12 mai 2009, 15:31)

    Xample [utilizator]

    cei de la FIA doresc ca echipele sa puna accentul mai mult pe pilot decat pe caracteristicile tehnice ale masinii...adica cursa sa fie castigata in mai mare masura de un pilot mai bun si intr-o mai mica masura de o masina mai buna.
    • +2 (2 voturi)    
      si de aia castiga un anonim (Marţi, 12 mai 2009, 17:02)

      patrunjel [utilizator] i-a raspuns lui Xample

      Si de aia castiga acuma pe banda un mediocru care pana acum avea 1 victorie in 174 de curse.
    • 0 (0 voturi)    
      aiurea (Marţi, 12 mai 2009, 17:14)

      aiurea [anonim] i-a raspuns lui Xample

      ar trebui sa ramana decizia echipei cati bani sa investeasca intr-un sezon. sa limitezi asta e stupid. unul din scopurile formulei 1 era sa produca masini din de in ce mai performante - in felul asta se impiedica acest lucru.
      in curand o sa alerge cu trotinete sau in cel mai bun caz cu biciclete si orice pilot dubios va ajunge campion mondial.
      faza cu accentul pe pilot e o tampenie - nu e un concurs intre piloti, ci un concurs intre echipe.
      de cand cu regulile astea idioate s-a dus de rapa sportul asta
  • +1 (1 vot)    
    pai.. (Marţi, 12 mai 2009, 16:51)

    valy [anonim]

    Pai daca e sa puna accent pe pilot atunci sa faca masina unica la toti. Dar daca e accent si pe masina atunci sa lase asa sau sa inventeze reguri ce nu limiteaza direct costuri. Indirect da, ceva gen 3 motoare pe an sau 5 pneuri pe zi. Si as faca cirsuite mai largi ca sa se poata depasi.
  • 0 (0 voturi)    
    masinutze :) (Miercuri, 13 mai 2009, 11:43)

    CataLiN [anonim]

    Dragilor...daca aceasta competitie s`ar axa mai mult pe pilot si nu pe masini, atunci ce sens ar mai avea prezenta celor de la Ferrari, McLaren, BMW, Toyota si ceilalti competitori...daca ar fi axati doar pe pilot, propun ca toate echipele sa se numeasca la fel si pilotii sa alerge cu triciclete.
    Regula asta cu impunerea unui buget per an, e o stupiditate extraordinara.
    Nu ai cum sa`i impui unui cosntructor sa cheltuie x suma de bani, cand el vrea sa dezvolte o masina "perfecta" din care sa extraga anumite tehnologii care sa fie transferate la masinile de serie...
    Domnilor sa fim seriosi...Formula 1 nu va mai exista daca in acest sport nu vor mai lua parte constructorii de masini, cu atat mai mult Ferrari care este prezent in aceasta competitie de la inceput, inca de la prima cursa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri