Ecclestone tine cu Massa: Sa fie campion cel care castiga cele mai multe curse, nu cel care are cele mai multe puncte

de Vlad Epurescu     HotNews.ro
Vineri, 16 ianuarie 2009, 11:24 Sport | Motor

Bernie Ecclestone
Foto: AGERPRES
Bernie Ecclestone, cel care a vrut sa introduca medalii intr-un nou sistem de premiere, isi doreste ca in 2009 campion in Formula 1 sa fie Felipe Massa. Oficialul l-a atacat pe Lewis Hamilton exprimandu-se parerea ca ar fi corect ca cel care castiga cele mai multe curse sa fie campion, nu cel care acumuleaza cele mai multe puncte in decursul unui sezon.

"Speram ca Felipe sa faca ceva anul trecut, sa castige titlul, dar imi pastrez sperantele pentru acest an. Eu cred ca trebuie sa fii campion atunci cand castigi cele mai multe curse, nu sunt de parere ca e corect sa castigi titlul daca ai cele mai multe puncte. Multi piloti si-au dorit sa fie pe locul doi si nu neaparat sa castige cursa de cursa, ca sa isi asigure un anumit numar de puncte", a spus Ecclestone.




















632 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    cretinatate (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:09)

    dorin [anonim]

    De aia sint punctele, sa le aduni si sa castigi campinatul cu ele. . Cum ar fi ca in fotbal, sa castige cine a avut mai multe victorii, nu cine a castigat mai multe puncte?
    Eu tin cu Ferrari, dar trebuie sa castige cine e mai bun dar si mai constant in lupta si efort, nu in gafe monumentale ca si rosii anult trecut..
    • 0 (0 voturi)    
      f1 (Vineri, 16 ianuarie 2009, 14:06)

      g f [anonim] i-a raspuns lui dorin

      stimate domn, in F1 se moare de dragul victoriei, literalmente, ceea ce in fotbal nu se intampla.orice comparatie cu alt sport este fortata, ca sa nu spun ca in titlul postarii dumitale. ecclestone arata cu degetul pe aceia care nu au luptat pentru locul 1, multumindu-se cu puncte sigure. asta nu se numeste constanta, se numeste lasitate sau non-combat. in F1 trebuie sa triumfe cei pregatiti si curajosi si nu lasii. hamilton va avea sansa sa castige multe campionate.tot ce trebuie sa faca este sa se lupte pentru locul 1, in fiecare cursa!
      • 0 (0 voturi)    
        Hai frate (Vineri, 16 ianuarie 2009, 15:50)

        Ionescul [anonim] i-a raspuns lui g f

        Hai frate, las-o-n sange... vorbesti de non-combat de parca Massa ar fi castigat 10 curse iar Hamilton niciuna. Massa a avut o singura cursa in plus castigata, nu cred ca in conditiile astea se poate vorbi de non-combat din partea lui Hamilton. Si nu, nu sunt de acord cu un sistem in care un pilot castiga 6 curse si abandoneaza in restul si iese campion mondial in fata altuia care ia de 18 ori locul 2. Asta ar da posibilitatea unor mizerii de genul "pregatim cele 8 motoare noi noute la maxim pentru 8 dintre curse, inteligent alese, si in restul ne doare in paispe' ce se intampla, noi abandonam si n-avem nimic de suferit". Presupun ca v-ati dori ca titlul la constructori sa se ia la fel, nu?!?
  • +1 (1 vot)    
    McLaren (Vineri, 16 ianuarie 2009, 12:36)

    Attila [anonim]

    De acord total cu comentariul de mai sus. In sport, si mai ales in sporturi cu motor tr. sa fie premiata constanta si efortul depus. Sunt suporter McLaren, dar parca o parte din mine tot tine cu Kimi. Ex Mc. :(. Tocmai constanta si calmul lui m-a impresionat cel mai mult. Si parca e si acum sportivul meu preferat.
    Raman pro puncte. Bernie ar fce totul sa-i creasca audienta. Vezi sistemul de calificari stupide ce exista de 2 ani. Acolo ar tr schimbat ceva.
    "Oficialul l-a atacat pe Lewis Hailton "... Cine-i Hailton?
    :)
    La mai bine! Hai McLaren!
    ps. Super fain arata F60 de anul asta!
  • 0 (0 voturi)    
    Bernie face pe prostu' (Vineri, 16 ianuarie 2009, 16:03)

    dan [anonim]

    Ce vrea Bernie e posibil, trebuie doar crescuta diferenta de puncte intre locul 1 si 2. Nu poate fi mare lucru sa rulezi o simulare pe rezultatele statistice din toata istoria F1 ca sa determini cit trebuie sa fie diferenta. Credeti ca Bernie nu stie ca se poate? Stie. De ce nu face? fiindca nu il lasa echipele, in primul rand Ferrari care, chiar daca anul asta a fost dezavantajata de absenta unui astfel de sistem, in general functioneaza pe ordine de echipa cu un pilot favorizat, ca sa isi creasca sansele la ambele titluri. Primul opozant a unui astfel de sistem ar fi Ferrari. Motivul pentru care nu se introduce o astfel de reglementare e similar cu cel pentru care exista opriri obligatorii: regulile tehnice fac aproape imposibila depasirea pe pista. Din acest motiv trebuie sa avem posibilitatea de depasire in alta parte: la boxe, sau in cazul punctajului, pe hartie. Adica problema e mult mai adanca decit pare si e strans legata de regulamentul tehnic si de constrangerile de siguranta a pilotilor.

    In ce priveste comparatia cu fotbalul ma tem ca e gresita matematic, in fotbal sint 3, 1 sau 0 puncte. O echipa care castiga mai putine meciuri decit alta nu are cum sa adune mai multe puncte, doar joaca toate acelasi numar de meciuri, cel putin in sistem de campionat (fara play-off) - nu? N-am stat sa pun pe hartie calculul insa asa pare normal...

    Parerea mea ;)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi