Anghel Iordanescu despre viitorul nationalei: "Sacrificam calificarea la EURO 2012 pentru reconstructie. Eu si Hagi ne vom ocupa de toate loturile nationale"

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Luni, 6 iunie 2011, 11:25 Sport | Fotbal

Anghel Iordanescu
Foto: AGERPRES
Dupa demisia lui Razvan Lucescu, echipa nationala a Romaniei a ramas fara selectioner pentru turneul din America de Sud, pe banca pentru partidele cu Brazilia si Paraguay urmand sa se afle Stefan Iovan, Dan Apolzan si Emil Sandoi. "Am discutat cu Mircea Sandu, eu ar trebui sa fiu director tehnic al tuturor loturilor nationale, iar Gica Hagi antrenor principal. Sacrificam calificarea la EURO 2012 pentru reconstructie", a declarat Anghel Iordanescu in legatura cu viitorul primei reprezentative a Romaniei.

"Sacrificam calificarea pentru reconstructie. Am avut ieri (nr. duminica) o intrevedere cu Mircea Sandu si s-a discutat despre acest proiect: Gica Hagi sa fie antrenor, iar eu director tehnic al tuturor echipelor nationale. L-am anuntat pe seful FRF ca nu pot sa renunt la mandatul meu din Parlament. Vom cauta o solutie impreuna. Mi-a spus ca nu se opune sa fac si una si alta.

Cred ca proiectul lui Sandu e deosebit de interesant. E pe 4 ani de zile, iar obiectivul e calificarea la CE 2016. Practic, pe langa formarea unei echipe competitive, si eu si Hagi trebuie sa ne ingrijim de tot ce inseamna activitatea loturilor nationale. Am intrat in acest proiect si datorita lui Hagi" - Anghel Iordanescu (sport.ro).

Cum cele doua parti par sa se fi inteles (Iodanescu si Hagi, respectiv Mircea Sandu), in urmatoarele zile este asteptata numirea oficiala a celor doi la carma echipei nationale de fotbal a Romaniei: Hagi - antrenor, iar Iordanescu - director tehnic.

Romania va intalni, miercuri, de la ora 3:50, intr-o partida amicala nationala Braziliei la Sao Paulo. Disputa va fi in direct pe Protv si Live Text pe HotNews.ro.



Citeste mai multe despre   






















8333 vizualizari

  • +34 (34 voturi)    
    Ce??! (Luni, 6 iunie 2011, 11:35)

    Analfabet [anonim]

    Niciun sacrificiu! Noi am vazut ca se poate juca si fotbal. Trebuie mobilizata echipa pentru a juca la fel. Se pare ca Iordanescu nu s-a uitat la meci.
    • +15 (15 voturi)    
      Ciudata atitudine... (Luni, 6 iunie 2011, 13:47)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      ...a lui Iordanescu.
      Pana acum, nimeni nu mai spera la calificare la Euro 2012. Lumea se resemnase, cerea demisia lui ala micu'.
      Acum, dupa meciul cu Bosnia, toata lumea a inceput sa spere la calificare, dar vine Iordanescu si ne zice sa o sacrificam.
      Ce naiba??? Ce e atat de greu sa iti propui macar sa incerci sa te califici???
      Daca te califici, e bine, ai cateva meciuri tari, si sigur nu-ti cere nimeni sa-ti propui sa castigi campionatul.
      Daca nu te califici, asta este, cei 4 ani incep din toamna - 2011 - 2015, nu???

      Asta ca sa nu comentez asupra alegerii Nasului, cel mai probabil o noua generatie de suporteri nu va mai avea ocazia sa vada echipa Romaniei la vreun campionat important.

      Ma gandesc totusi ca poate a vrut sa spuna ca sacrificam mondialul din 2014, si nu Euro 2012.
      • +3 (5 voturi)    
        Da (Luni, 6 iunie 2011, 18:07)

        Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Si mie mi se pare foarte proasta alegerea lui Hagi.

        Fotbalul se duce dracului. Trebuie sa ne orientam atentia catre alte sporturi.
      • -1 (1 vot)    
        ai de pierdut (Marţi, 7 iunie 2011, 16:49)

        bebe [anonim] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        ai de pierdut :
        1. ca 90% nu te califici oricum
        2. ca in loc sa introduci tineri la nationala, ramai cu "batranii" in speranta ca poate te califici
        3. trebuie o idee unitara la nivelul tuturor loturilor nationale - acelasi stil de antrenament si de joc, care nu se poate obtine daca pui pe primul plan rezultatul.
    • +3 (3 voturi)    
      Iordanescu (Luni, 6 iunie 2011, 19:27)

      gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Analfabet

      Are dreptate anonimul analfabet, salutare, adica cum domnul Iordanescu nu se sacrifica, nu renunta la postul de parlamentar pentru echipa nationala, da ceilalti, cei multi trebuie sa renunte la calificare. Daca ar fi doar asta, cei doi si Gica si Iordanescu au antrenat cam putin in ultimii 5 ani, nu sunt in mana pentru meseria asta. E o alegere proasta , e o decizie luata de amatori. Chestia cu orgoliul , cu iubirea de tara, cu a fost mare footbalist nu mai tine. Cei mai mari antrenori de la ora actuala nu au fost foarte mari jucatori. Domnul Sandu sa zica care au fost criteriile pentru alegerea celor 2.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 7 iunie 2011, 13:50)

        maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui gheorghe

        Cu un singur lucru te contrazic: daca te gandesti la cei mai buni antrenori romani, ei au fost si jucatori foarte buni: Mircea Lucescu, Dan Petrescu, Boloni. Cam astia ar fi, nu? (singurii cu rezultate notabile si in alte campionate)
  • +27 (27 voturi)    
    calificare (Luni, 6 iunie 2011, 11:39)

    stan [anonim]

    nu o sa inteleg niciodata chestia asta cu sacrificatul unei calificari (in care culmea chiar avem sanse) pentru o calificare potentiala la un turneu final din viitor. O aberatie mai mare ca asta nu exista si este 100% romaneasca. In germania, anglia, spania, italia, franta, olanda si restul nu exista asa ceva. aia nu au auzit sa se sacrifice calificarea la un turneu final. daca vii, trebuie sa vrei castigi fiecare meci incepand cu primul, daca nu stai acasa si sa vina altii.
    • -7 (13 voturi)    
      Ce spui nu e corect (Luni, 6 iunie 2011, 12:25)

      dan [anonim] i-a raspuns lui stan

      CUm sa castigi fiecare meci incepand cu primul daca sunt altii care au construit echipa inaintea ta. Ca doar nu e Dumnezeu, nu poate face minuni. Numai intamplator poate castiga primul meci, echipa se reconstruieste in ani de zile, nu hop top, gata, vine Maradona antrenor si din momentul ala Romania nu mai pierde nici o partida. Si apoi, nu antrenorul e problema la noi ci jucatorii de calitate de care ducem lipsa....
      • +5 (9 voturi)    
        REconstructie?!? (Luni, 6 iunie 2011, 13:25)

        AAA [anonim] i-a raspuns lui dan

        Amice, nationala nu e (sau e? ) o echipa de club la care antrenorul a adus pe bani jucatorii pe care si i-a dorit. La nationala AR TREBUI sa vina toti jucatorii buni din toate colturile lumii. Teoretic, ei AR TREBUI sa fie acceasi (caci sunt cei mai buni, cei mai in forma la momentul respectiv) indiferent de antrenor. Rolul antrenorului AR TREBUI sa fie acela de a-i pune in teren si a le imprima tactica de joc. Ca avem prea putini jucatori de valoare din care atrenorul sa aleaga, asta e partea a doua, dar ce reconstructie? Ii iau astia de mici si ii cresc? Fac transferuri din alte campionate sau de la alte echipe? De ce nu jucam calificarea asta cat mai avem sanse?
        • +1 (1 vot)    
          Jucatori nu inseamna echipa (Luni, 6 iunie 2011, 17:12)

          FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui AAA

          O echipa se formeaza in timp.
          S-ar putea sa ai cei mai buni jucatori dar care nu se inteleg intre ei.
          La cat de putin timp petrec ei la Nationala, nu prea ai cum sa-i armonizezi. Deci e nevoie de timp si asa mi se pare realist - plan pe termen lung. Solutiile tactice de azi pe maine nu mai merg decat in Romania.
          • 0 (0 voturi)    
            reconstructie (Luni, 6 iunie 2011, 21:29)

            Cristi [anonim] i-a raspuns lui FaraCoruptie

            Din punctul tau de vedere, selectionerul e mai mult un psiholog care aduce armonie in grup. Daca e vorba de asa ceva, inseamna ca trebuie sa fie mereu aceeasi jucatori la nationala (ca numai asa se explica munca de psiholog). Dar ce te faci daca un jucator e rezerva la echipa de club sau e intr- scadere de forma etc, ar trebui totusi chemat, de dragul unitatii echipei?
            Nici eu nu vad ce inseamna reconstructie pe 4 ani. Daca e sa facem reconstructie a fotbalului romanesc, nu la selectioner e problema. Ar trebui intarite centrele de juniori, campionatul intern sa creasca in calitate, sa nu mai fie scandaluri care dauneaza imaginii si alunga spectatorii etc. Ma tem ca asta tine de cei care conduc federatia, nu de Hagi.
      • +2 (2 voturi)    
        sa vrei (Luni, 6 iunie 2011, 15:08)

        stan [anonim] i-a raspuns lui dan

        atentie la text. am zis sa vrei sa castigi, nu sa castigi. fii mai atent.
  • +15 (17 voturi)    
    asta e (Luni, 6 iunie 2011, 11:42)

    doru [anonim]

    Noi tot timpul am sacrificat cate ceva.

    Dar stau si ma intreb : chiar numai acesti "vesnici" oameni ii avem ? Iordanescu, Hagi,Sandu ,Dragomir ?
    Nu mai avem alti oameni ?
    In acest caz, nu am putea alepa la un profesionist adevarat ? La care sa ii pui si anumite obiective, conditii ? (editat de HotNews.ro)
    • +5 (9 voturi)    
      Piti (Luni, 6 iunie 2011, 12:08)

      Locomotiva Nebuna [utilizator] i-a raspuns lui doru

      Mai e si Piturca :))))))))))))
  • +10 (12 voturi)    
    dar Sandu? (Luni, 6 iunie 2011, 11:47)

    gica [anonim]

    Ce dragut mi se pare cum discuta despre diverse solutii de salvare a echipei nationale de parca ar fi echipa lui personala! Fratilor, voi va dati seama ca noi, suporterii, aplaudam pentru Sandu si Dragomir? Ca este echipa lor, fac ce vor cu ea si noi trebuie doar sa ne plesnim labutele intre ele (in loc sa le plesnim lor fetzishoarele).

    Oare de 20 de ani nu s-au prins cercopitecii aceia ca vina este a lor? Pot sa schimbe 100 de antrenori si nu se va intampla nimic atata timp cat nu pleaca hotii si incompetentii de la conducere, impreuna cu nepotzeii si nepotzelele lor, si sa lase in loc pe cineva responsabil, cineva care sa aiba onoare sa-si puna niste obiective si sa-si dea demisia in caz de ratare a acestora.

    Eu sunt suporter dar, cu toata durerea, refuz de vreo 5 ani sa merg la meciuri, sa bag vreun ban in buzunarul hotilor. Astept sa se mature gunoiul din fotbalul romanesc si apoi voi reveni, cu arme si bagaje, in sustinerea echipei nationale.
    • +4 (4 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 6 iunie 2011, 14:06)

      mark35 [utilizator] i-a raspuns lui gica

      E aceasi gasca de ratati ,incompetenti, hoti si mincinosi din ultimii 20 de ani care conduc destinele fotbalului autohton fara nici o perspectiva sau scop, doar acela de a-si umple si mai bine buzunarele. Lucescu junior dupa rezultatele dezastruoase i s-a marit contractul de la 250000 euro la 400000.asta ca un amanunt .Iar asta cu tandemul salvator format dintr-un general avansat de pe gazon (o ciudatenie pe care o intilnesti doar in tarile bananiere din lumea a patra)si un fost mare jucator ca Hagi , dar care , ca antrenor e un mare luzer (0 zero) si care are ghinionul scris in frunte mi se pare chiar comica.Si Iordanescu vine acum foarte savant sa ne spuna ca sacrifica, facem si dregem e chiar comica faza
  • +10 (12 voturi)    
    "Sandu si sacrificatul" (Luni, 6 iunie 2011, 11:49)

    sorin [anonim]

    Nu inteleg cum se poate la altii, Franta poate sa reconstruiasca un lot intreg fara sacrificiul unei campanii;
    Sandu doar postul sau de incompetent nu poate sa-l sacrifice; Anghel Iordanescu lafel, sacrifica jocurile actualei campanii dar nu si postul caldut aducator de bani din parlament, despre Hagi ce sa sacrifice...doar cariera de antrenor nu are...
    Deci ce sa inteleg? ca e mai bine sa vad de acum meciurile Moldovei... macar ei incearca.
  • +7 (9 voturi)    
    hahaha ! (Luni, 6 iunie 2011, 11:52)

    panfilica [anonim]

    sacrificam !
    ce bataie de joc. taman se incropise o structura...
    sacrificam !
    vom face rahatu' praf, vom reconsttrui, voi fi cel mai tare !
    generalu' sacrifica !
    halala general !
    asa facea si pe campul de lupta ?!

    huooooo, federatie !
    ce sa mai cautam la meciuri ...
  • +8 (10 voturi)    
    e srigator la cer (Luni, 6 iunie 2011, 11:55)

    marcomarin [utilizator]

    sa avem parte de acelas hagi care a ratat o data o calificare,care nu a aratat pana acum nimic ca antrenor,gica trebuie sa stie ca o nationala nu se construieste,doar o echipa de club se poate construi si aceea pe termen scurt,in schimb o nationala se face cu cei mai buni jucatori din acel moment,si e rolul antrenorului sa d-ea o forma de joc nationalei,dar hagi nu stie sa vorbeasca dar sa faca o nationala, asa ca Romania mai pierde o calificare gratuit datorita lui sandu si gasca lui.imi pare rau,dan petrescu era o solutie mult mai buna.auguri
  • +9 (11 voturi)    
    Palmares (Luni, 6 iunie 2011, 11:57)

    Panoramix [anonim]

    Cred ca Sandu e consumator de etnobotanice. Ce palmares de antrenor are Hagi? Suntem de plans...
  • +7 (9 voturi)    
    Calificare esuata (Luni, 6 iunie 2011, 11:57)

    Zair [anonim]

    E foarte simplu si smechereste :
    In cazul unei calificari, cei 2 isi vor lua meritele.
    In cazul unei necalificari se va merge pe ideea de constructie pentru viitorul campionat european/mondial (asta prin 2050)

    Ce nu inteleg romanii este faptul ca o echipa de fotbal se contruieste in 5-10 ani, atata timp cat jucatorii dau randament in teren si nu in tabloide. La noi tabloidele ii ridica in teren, nu ii scot cum ar trebui.
    • 0 (0 voturi)    
      o echipa nationala? (Luni, 6 iunie 2011, 20:02)

      minos [anonim] i-a raspuns lui Zair

      vrei sa zici ca o echipa nationala se construieste in 5-10 ani? pai dupa cum zici tu, pana o construiesti numai bine trebuie sa faci alta, ca astia sunt deja batrani, so o iei de la capat. Nu amice, o echipa nationala se face in cateva luni atunci cand ai deja material, si noi avem, s-a vazut la meciul cu Bosnia. Trebuie doar sa faci o selectie corecta si sa stii sa-i pui in teren+ mentalitate de invingator. Noi trebuie sa tragem sa ne calificam pana in ultimul moment atat cat avem sanse si orice campanie incepe obiectivul trebuie sa fie calificarea. Un obiectiv pe termen mai lung, ar trebui sa fie o performanta mai deosebita la un turneu final, gen calificarea din grupe si mai departe.
  • +3 (5 voturi)    
    Nenea pupaciosu de icoane (Luni, 6 iunie 2011, 12:00)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    de ce nu te sacrifici si tu si sandu si dragomir?
    Lasa/ti/ne in pace, duceti/va in plata Domnului.
    Sacrificati/va si poate nu va mai vedem!
    Tov Puiu, crezi ca ne calificam cu matanii?
  • +8 (10 voturi)    
    hmmm (Luni, 6 iunie 2011, 12:01)

    anton [anonim]

    dupa ce am batut crunt cel mai puternic adversar la locul 2, urmand meciuri ACASA cu Belarus si Franta, in timp ce atat Belarus cat si Bosnia vor avea cate un meci la Paris, noi "sacrificam" iar...pai de cine ne e frica? de Albania sau Luxemburg? pe ei! daca Iordanescu vrea sa sacrifice mai bine luam pe altcineva...Olaroiu, Boloni care macare nu renuntza din start la calificare...huo!
  • +5 (7 voturi)    
    Era de ajuns sa vina doar Hagi (Luni, 6 iunie 2011, 12:08)

    Tom Macaragiu [anonim]

    ... si treburile la echipa nationala ar fi mers prost sau foarte prost.
    Acum ca se anunta si bunul crestin iordanescu sunt convinsa ca o sa sacrificam orice sansa cate vreme ei `se vor ocupa de loturile nationale`.
    Nici unul dintre ei nu isi mai aminteste in ce conditii au plecat de la Nationala?
    E drept ca iordanescu a avut performante cu nationala, dar si multe esecuri.
    Hagi... nu sunt multe de spus. Cariera lui de antrenor trebuie sa se opreasca ca sa nu devina un personaj ridicol.
    Corleone e idiot! Dan Petrescu si/sau Dorinel Munteanu trebuie sa fie curtati pentru postul de antrenor. Ei au dovedit ca pot face performanta.
    • +3 (5 voturi)    
      ghinararu' (Luni, 6 iunie 2011, 12:14)

      simion tamplar [anonim] i-a raspuns lui Tom Macaragiu

      a avut performante cu echipa formata de lucescu al batran.
      asta e ghinarar pe puncte !
      senator, socealst. ilicist !
      mai bine ramanea la senat. acu' o sa intre pe rol la d-soara ani....incompatibilitate cu echipa nationala...
  • +5 (5 voturi)    
    Fara Sandu si Mitica (Luni, 6 iunie 2011, 12:11)

    darth [anonim]

    Cu un campionat fara valoare si valori nu poti avea o nationala valoroasa. Liga I a atins cel mai mic nivel calitativ din ultimii 25 de ani, la fel si echipa nationala.
    Iordanescu si Hagi ar trebui sa vina la FRF, respectiv la Liga I, unde sa se ocupe de cresterea calitatii si a nivelului de performanta a echipelor romanesti de fotbal.
  • +3 (5 voturi)    
    Sa fim seriosi (Luni, 6 iunie 2011, 12:11)

    Mircea [anonim]

    Care sanse? Trebuie sa batem Albania si Franta in deplasare, mizilic, nu-i asa? Asta ca sa ajungem la baraj. Sa fim seriosi.
  • +4 (8 voturi)    
    NU se poate!!! (Luni, 6 iunie 2011, 12:12)

    Unu` [anonim]

    Nu se poate sa ajunga Hagi la nationala. Nu a reusit nimic ca antrenor .. pe unde a fost dezastru a lasat in urma sa. Auzi sa refaca echipa.. pei Razvan a schimbat deja echipa cu mult.. sunt multe nume noi. Pacat..

    Am fost unul dintrei cei care isi dorea demisia lui Razvan.. asta deoarece in meciul tur cu bosnia a bagat 3 jucatori degeaba in teren .. deac, florescu, cocis.. nu stiu de ce a facut-o.. dar sigur daca juca cu alti jucatori din campioantul intern castigam si in bosnia.. in plus a jucat f defensiv toate meciurile pana la acest ultim meci. Romania poate .. doar ca trebuie impinsa de la spate.. trebuie sa jcuam ofensiv ca putem.. nu defensiv aka piturca, lucescu jr.

    Acum ca am vazut ca vine mare jucator Hagi - micul antrenor Hagi la nationala ma gandeasc ca mai bine ramane Lucescu..

    Ce sa sacrifice PSD-istul ala..sa joace la calificare pentru ca se poate.
  • +2 (6 voturi)    
    iar Hagi? (Luni, 6 iunie 2011, 12:39)

    andu [anonim]

    cind or sa inteleaga astia ce pina si un copil pricepe: HAGI a fost un mare jucator, insa hagi este un antrenor nul! Ce tot ii dau astia sanse pe nervii nostri? Iar cu calificarea la CM 2014 cum ramine? Tara de 3 lei.
  • 0 (2 voturi)    
    pai (Luni, 6 iunie 2011, 12:49)

    gigi [anonim]

    daca o sa iesim pe ultimul loc acum, ceea ce e foarte probabil cu hagi antrenor, o sa fim in ultima grupa valorica. Asta inseamna ca in preliminariile euro 2016 vom avea in grupa echipe gen franta, italia, etc. Deci nicio sansa sa ne calificam atunci. Si atunci vom incepe o noua reconstructie pt 4 ani.
  • +4 (4 voturi)    
    sacrificare (Luni, 6 iunie 2011, 13:03)

    Un stelist [anonim]

    Domnilor de la FRF, cititi rugamintea unui suporter al nationalei: nu mai sacrificati calificarile, lasati echipa asa cum si si calificati'o la un turneu final. De 20 de ani tot incercati sa "reconstruiti" echipa sacrificand calificarile la turneul final, incercati, va rog, macar o singura data sa faceti invers: SACRIFICATI RECONSTRUCTIA SI CALIFICATI ECHIPA LA UN TURNEU FINAL! O sa ramaneti suprinsi ca veti avea stadioanele pline si interes enorm pentru nationala, o sa va umpleti de bani - faceti asta macar pentru bani, daca nu pentru suporteri...
  • +2 (2 voturi)    
    Numiri la Echipa Nationala de fotbal a ROMANIEI (Luni, 6 iunie 2011, 13:09)

    Terminatorul de echipe [anonim]

    Pentru aceasta "inteleapta"decizie, precum si pentru TOATE celelalte magarii intamplate sub conducerea sa in fotbalul din Romania, Presedintele FRF TREBUIE SA DEMISINEZE IMEDIAT! Sa-i ia cu el pe toti apropiatii-Seful LPF, antrenorii nou numiti-HAGI si IORDANESCU, echipa din FRF, si sa plece departe, sa nu mai auda iubitorii fotbalului de ei vreodata! Cum suporta hartia asa ceva?Nu mai au deloc RUSINE! "SACRIFICAM calificarea la Euro 2012-pe care inca nu o aveam, dar incepeau sa existe din nou sanse-pentru un PROIECT pe termen lung-calificarea la Euro 2016! Intre timp mai exista niste PRELIMINARII pentru CAMPIONATUL MONDIAL- le sacrificam si pe alea sau nici nu participam , pentru ca in Brazilia am plecat acum , deci nu mai este niumic interesant de vazut peste 3 ani acolo! Ce merite si garantii ca antrenor ofera HAGI pentru echipa nationala?A mai fost aici si a sfarsit umilitor, a capotat LAMENTABIL! Cu ce echipe de club a avut realizari care sa-i fie atribuite, nu preluate de la predecesori? Un mare O ca antrenor-numirea lui-o batjocura fata de cetatenii acestei tari, iubitori de fotbal!Chiar NIMENI din tara asta nu il poate inlatura pe Mircea Sandu de la "BUTOANE " ?Daca asa stau lucrurile, ne meritam pe deplin soarta SI IN FOTBAL !
  • 0 (2 voturi)    
    nu e chiar asa... (Luni, 6 iunie 2011, 13:17)

    me [anonim]

    e normal sa sacrifici aceasta calificare... oricum sansele sunt imfime! sanse la locul 2 sunt, dar la baraj ne-o furam aproape sigur.

    evident asta nu inseamna sa nu ne jucam sansa, dar consider ca o reconstructie este de dorit!
    asta inseamna ca jucatorii tineri sa fie chemati, si inafara de 2-3 cu experienta sa nu mai avem jucatori acare nu mai pot prinde un turneu final!

    totusi nu inteleg d c obiectivul este califirarea la euro 2016 si nu la wc 2014?! reconstructia dureaza, da nu 4 ani ca se ajunge iar la o schimbare de generatie...

    a vorbit frumos iordanescu si planul nu suna rau, dar eu personal tot nu prea am incredere in hagi antrenor si nici pe iordanescu nu-l consider chiar un ferguson...
  • +2 (2 voturi)    
    Looseriii !!!! (Luni, 6 iunie 2011, 13:23)

    Fotbaliciul [anonim]

    In toate tarile si la toate echipele de fotbal , se numesc antrenori , ptr ca echipa sa mearga mai bine si sa obtina rezultate mai bune . La noi sau numit noi antrenori pentru a nu ne mai califica la EURO ??? Pai mai bine nu mai numiti pe nimeni si obtineti acelasi lucru ! Toata conducerea FRF ar trebui demisa ! Necalificarea la Euro a fost clauza in contractul cu noul staff al nationalei ? Nu sunteti normali domnilor !
  • +2 (2 voturi)    
    Iar construim?? (Luni, 6 iunie 2011, 13:29)

    Ion [anonim]

    Aceeasi vrajeala auzim la toti antrenorii sacrificam ca sa construim.Am construit asa de bine ca avem emotii cu Luxemburgul.Vrem rezultate nu constructii
    • 0 (0 voturi)    
      de cand tot reconstruim... (Luni, 6 iunie 2011, 14:06)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      si sacrificam calificari la mondiale si europene...
  • +2 (2 voturi)    
    Iar cashcheta -Haida de (Luni, 6 iunie 2011, 14:00)

    jair [anonim]

    nea cashcheta lasa-ne cu ifosele astea de doi bani esti multimea vida ca antrenor si tu si hagi rezultatele pe care le-ai avut sau datorat unei generatii de mari jucatori cu care ai avut onoarea sa lucrezi ti-ai aratat maiestria la rapid de erai sa-i bagi in B de grecia sa nu mai vorbim.Pe hagi lasati-l in pace ca nu are nimic de-a face cu meseria de antrenor o sa ne explice ca echipa are potential da ia bataie din cauza ghinionului ,arbitrilor sau a vantului ( vezi dezastru de la galatasaray) are o echipa in B recte viitorul ovidiu de ce nu o antreneaza sa faca din ea ce a facut petrescu din urziceni dupa aia jos palaria . Apropos intamplator spun nu cumva secundul lui hagi o sa fie edi iordanescu ? numai meseriasi o sa avem in staful tehnic unu si unu . Ce o sa mai pupe cashcheta pozele in timpul meciurilor !
  • +1 (1 vot)    
    Si campionatul mondial din 2014? (Luni, 6 iunie 2011, 14:17)

    Andu [anonim]

    Vad ca s-a uitat de CM 2014. Cu ala ce facem, il sacrificam si pe el?

    Hai sa va zic de fapt ce e cu reconstructia pentru CE 2016 si nu si pentru CM 2014.
    Dupa cum poate stiti, Platini a schimbat formatul CE 2016, astfel ca de la 16 echipe cate sunt in prezent, vor fi 24. In acest fel probabl ca primele doua clasate din grupe vor merge direct la turneul final, plus cea mai buna clasata din cele de pe locul 3, urmand ca cele 4 locuri ramase sa se decida la baraj. In acest fel echipele de pe locul 4 sau mai jos raman in afara CE, pozitie care de obicei e ocupata de tari precum Irlanda de Nord, Moldova si alte tari fara valoare. Ei se gandesc ca de bine de rau, tot vor ocupa o pozitie in primele 3 si vor fi vazuti ca salvatorii fotbalului romanesc.

    Intradevar, desteapta idee, n-am ce zice.
  • +1 (3 voturi)    
    care e diferenta (Luni, 6 iunie 2011, 14:23)

    ploiesteanu [utilizator]

    intre a forta calificarea si reconstructie? Va spun eu, la calificare trebuie sa castigi, la reconstructie bagi jucatori (de la cluburile care "cotizeaza" , pentru a le mari pretul de vanzare, fara sa te traga nimeni la raspundere 4 (patru) ani ! Cluburile sunt multumite, selectionerii au partea lor, nasu sandu la fel. Ce va bagati voi suporterii sa stricati totul?
  • 0 (0 voturi)    
    sacrificarea (Luni, 6 iunie 2011, 14:46)

    doru [anonim]

    Ma, poate s-au referit la ei doi. Se sacrifica ei, Iordanescu si Hagi si reconstruiesc echipa. In acest caz le doresc succes.
    Dar sa nu incaseze nimic. Si sa aiba obiective fixe. Il obtii, primesti , altfel nimic.
    Oare in aceste conditii , performanta contra onorariu, s-ar mai sacrifica acesti doi domni ?

    Dar ce face Iordanescu cat timp mai este parlamentar ? Ca nu poate un om normal sa participe in parlament si sa se ocupe de toate loturile nationale.
  • +1 (1 vot)    
    Speranta! (Luni, 6 iunie 2011, 14:54)

    Old bear [utilizator]

    Care e diferenta intre un becali sau un iancu atunci cand nu are rabdare cu unul sau mai multi antrenori si voi suporterii bolnavi de scenarita care,la fel vor rezultate imediate chit ca nu s-a construit nimic in locul Luceafarelor de pe vremuri?Nici una! Cum vrea cineva sa faca o treaba buna gata:e ceva suspect!E un inceput in care componentii nationalei din sferturile americane pot veni la conducerea fotbalului roamnesc!Doar asa va dispare mafia sando-miticista si se va revigora tot ce tine de fotbalul cel de toate zilele!
  • +1 (1 vot)    
    pe persoana fizica ! (Luni, 6 iunie 2011, 14:58)

    bobo [anonim]

    atata timp cat FRF este o societate privata ce tot o zguduie cu echipa nationala ( a particularilor Sandu si Dragomir ) deci nu reprezinta natiunea romana , asa ca sa ne lase cu nationala lor de mercenari
  • +1 (1 vot)    
    Doi antrenori care nu au facut nimic la nici o (Luni, 6 iunie 2011, 15:32)

    .... [utilizator]

    echipa de club sunt numai buni pentru nationala (ambii au fost fotbalisti extraordinari dar acum sunt antrenori sub-mediocri datorita educatiei precare ce nu le-a permis asimilarea cunostintelor indispensabile unui antrenor).
    Orcum, daca vine Iordanescu la nationala cred ca din nou cel care va face echipa va fi giovani becali asa cum a fost si in primul stagiu de antrenorat al acestuia (becali nu mai are licenta de procurator dar poate face acelasi lucru prin intermediari sau fostii asociati). Noi ne miram de coruptia din fotbalul romanesc dar asta e doar efectul coruptiei de la varful fotbalului mondial. Vedeti doar cum a fost reales Blatter recent si nu va veti mai mira de vesnicia celor din fruntea fotbalului romanesc!
    Mai vad pe unii pe aici amintind de "marele" Piturca. Dupa ce a incercat sa-l nenoroceasca pe Gigi si nu i-a iesit dar a reusit acelasi lucru cu Mititelu (si U Craiova) cred ca ar fi perfect pentru nationala!
  • +1 (1 vot)    
    SACRIFICIUL SUPREM !!!! (Luni, 6 iunie 2011, 16:20)

    CASCHETA [anonim]

    Bai cascheta,lasa-ne.Esti parlamentar...vrei si una si alta! Bai omnipotentule,vremea ta s-a dus. De Hagi,ce sa zic? NU ESTE ANTRENOR !!!
  • +1 (1 vot)    
    Stupefiat (Luni, 6 iunie 2011, 16:25)

    ady [anonim]

    cum e posibil..sa se promoveze aceleasi incompetente?????

    aici miroase a bani..DNA alo DNA
    ............
    alo..sunt oameni dovediti capabili sa conduca si sa imbunatgateasca performantele..
  • +2 (2 voturi)    
    lucrurile sunt foarte simple: (Luni, 6 iunie 2011, 17:00)

    SERIFU` [anonim]

    Ce rost are sa aducem antrenori (adica antrenori adevarati nu pupatorul de icoane care, fara Hagi in teren, n-a fost in stare de absolut nimic, l-au dat afara si grecii si Rapidul si pana si arabii l-au trimis la plimbare sau Hagi, rege ca fotbalist, dar nulitate totala ca antrenor) daca n-avem fotbalisti? Cand om avea fotbalisti, om angaja si antrenori. Pana atunci punem in fruntea nationalelor slugile cu care Giovani Becali isi poate face afacerile in continuare, afaceri din care ii pica si Nasului partea si toata lumea e fericita, mai putin fazanii de suporteri care mai pierd vremea cu parodia de fotbal romanesc.
  • +2 (2 voturi)    
    greata! (Luni, 6 iunie 2011, 17:19)

    cristian [anonim]

    Ultimele performante de la Galatasaray, l-au recomandat pe Hagi. Mai bine il puneau direct pe Giovani, pentru ca el o sa-i faca echipa. Hai Romania!
  • +1 (1 vot)    
    oameni buni, reconstructia e simpla... (Luni, 6 iunie 2011, 19:31)

    microbistu' [anonim]

    ...dar cere timp. in urmatorii doi ani, toti membrii federatiei vor pleca peste tot in lume, sa adune icoane, cruciulite, idoli, zei... apoi in urmatorii doi ani don general va trece la actiune: pupat tot, indiferent de culoarea... religiei. iar restul e floare la ureche, natiionala va bate tot... nemaiavand niciun dusman religios... doamne'ajuta... sau alah... budha... becali... oricine e binevenit!
  • 0 (0 voturi)    
    propunere (Luni, 6 iunie 2011, 19:44)

    mihai [anonim]

    Marcello Lippi a anuntat saptamna trecuta ca vrea sa antreneze din nou.FRF ar putea sa-l contacteze.
  • 0 (0 voturi)    
    Sacrificiu (Marţi, 7 iunie 2011, 12:28)

    Un oarecare [anonim]

    Haideti sa facem cu totii un sacrificiu: sa nu ne mai uitam la nici un meci televizat, sa nu mai mergem nici la stadion, pana cand mitica, sandu et comp isi vor da demisia. Asta ar fi adevarata reconstructie. Fara ei, si cu un regulament clar poate, poate s-ar putea face ceva.
    Ce inseamna: modificam regulamentul sa o salvam pe X sau pe Y? Nu am nimic cu nici una din cele doua. S-au facut multe magarii dar un regulament trebuie respectat. Ai calcat pe bec, platesti. Il schimbam? De acord dar va intra in vigoare din editia viitoare.
    Ce ziceti? Punem deo schimbare?
  • 0 (0 voturi)    
    Emil Sandoi (Marţi, 7 iunie 2011, 16:17)

    Catalin [anonim]

    Dan Petrescu, Piturca, Olaroiu, au refuzat deocamdata...
    In cazul de fata, Emil Sandoi ,ca selectioner are cel putin 2 clase peste Hagi, atat ca experienta (chiar daca este la juniori, dar este) cat si la inteligenta, dar pacat ca el e prea "slab" si nu poate face fata presiunilor...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version