VIDEO Razvan Lucescu a plecat de la nationala si va prelua pe Rapid

de     HotNews.ro
Sâmbătă, 4 iunie 2011, 11:57 Sport | Fotbal

Razvan Lucescu
Foto: Reuters
Razvan Lucescu a demisionat din postul de selectioner al nationalei Romaniei, informeaza gsp.ro. Tehnicianul roman a ajuns deja la o intelegere pentru a prelua banca tehnica a Rapidului, renuntand la a mai merge cu tricolorii in turneul amical din America de Sud. Potrivit sursei mai sus citate, inlocuitorul lui Razvan Lucescu pentru urmatoarele doua amicale va fi selectionerul de la tineret, Emil Sandoi.

Criticat constant din cauza jucatorilor convocati, a jocului, dar si a rezultatelor slabe ale echipei nationale, Razvan Lucescu a decis sa se desparta de nationala dupa succesul de vineri seara, cu Bosnia, scor 3-0, din preliminariile pentru EURO 2012.

Selectionerul Romaniei s-a intalnit dupa meciul de pe arena din Giulesti cu reprezentantii Rapidului, pentru a negocia o revenire a sa pe banca tehnica a echipei alb-visinie. Update: George Copos a confirmat intelegerea cu Razvan Lucescu: "Razvan este un om deosebit, cu un caracter extraordinar. Noi ne-am inteles cu el si am semnat un contract pe patru ani". (Mediafax)
 
Razvan Lucescu nu va pleca astfel cu nationala in turneul din America de Sud, in care nationala va juca doua amicale, cu Brazilia (7 iunie, ora 3:50) si Paraguay (11 iunie, ora 23:00). Echipa nationala va fi condusa de Emil Sandoi si Stefan Iovan, urmand ca noul selectioner sa fie numit la intoarcerea echipei in tara.

Un posibil inlocuitor al lui Razvan Lucescu pentru restul campaniei pentru EURO 2012 ar putea fi Ladislau Boloni. Ramas fara echipa dupa ce a fost dat afara de la Lens, Boloni a admis ca a fost contactat saptamana trecuta de presedintele Federatiei romane de Fotbal (FRF), Mircea Sandu, insa nu a dorit sa ofere mai multe informatii.

Potrivit Realitatea, Gheorghe Hagi ar fi o alta varianta pentru banca tehnica a nationalei. Alaturi de el ar urma sa vina Viorel Moldovan ca secund si Anghel Iordanescu, in functia de director tehnic.  

Update: Federatia Romana de Fotbal a confirmat despartirea de selectionerul Razvan Lucescu:

"In cursul diminetii zilei de azi, 4 iunie a.c., presedintele Federatiei Romane de Fotbal, domnul Mircea Sandu, a avut o intalnire cu domnul Razvan Lucescu, acesta din urma informandu-l pe seful FRF ca renunta la functia de selectioner, decizie care intra in vigoare imediat. Astfel, se incheie un mandat care a inceput la 6 iunie 2009, cu un 1-0, in deplasare, contra Lituaniei, in preliminariile Cupei Mondiale FIFA 2010, ultimul joc, 3-0 cu Bosnia-Hertegovina, parafand un bilant de 21 de meciuri, dintre care 7 victorii, 7 egaluri si 7 infrangeri.

Aceasta inseamna ca echipa va fi condusa, la apropiatele meciuri amicale din America de Sud, contra Braziliei (Sao Paulo, 7 iunie a.c.) si Paraguayului (11 iunie a.c.), de antrenorul principal al echipei nationale de tineret Under 21, Emil Sandoi, si de Stefan Iovan. Impreuna cu Razvan Lucescu, a parasit staff-ul tehnic al nationalei si preparatorul fizic al acesteia, Diego Longo.

In cadrul intalnirii de azi, una care a consfintit o despartire amiabila, civilizata si fara vreo urma de conflict, presedintele FRF i-a multumit lui Razvan Lucescu pentru intreaga activitate depusa ca selectioner. Acest fapt il face public si prin intermediul prezentului Comunicat, urandu-i succes acolo unde va munci in continuare si sperand ca viitorul selectioner, impreuna cu staff-ul sau, sa continue munca lui Razvan Lucescu avand aceleasi rezultate cum a fost cel de aseara, contra Bosniei-Hertegovina".



Citeste mai multe despre   



















9944 vizualizari

  • +12 (14 voturi)    
    aseara (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:04)

    MirceaA [utilizator]

    s-a intamplat ceva aseara. Singurul care nu era vesel dupa meci era Razvan. Avea o figura foarte suparata.
    • +12 (16 voturi)    
      Sapunaru (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:13)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      Cred ca era suparat ca nu a a dat Sapunaru gol...
    • +1 (17 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:13)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Era suparat ca n-a dat Sapunaru gol :)
      Un 4-0 era foarte frumos.
      3-0 este des intalnit dar 4-0 este un scor cu care ar fi dat peste nas tutoror (chiar daca nu e meritul lui) :)
      Am batut pentru ca de data asta am avut jucatori buni in echipa precum Rat, Sapunaru, Mutu... Cu Florescu, Deac, Cocis, Codrea ar fi insemnat victoria Bosniei. Simple as that.
      • +3 (17 voturi)    
        rat si mutu au fost si in bozna (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:36)

        hamlet of ferentari [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        ba, a mai fost si marele chivu.
        deac a jucat bine in bozna, e un muncitor. oricum, cu viziune mai buna la atac decat torje sau tanase.
        marica a fost si el..
        cat de florescu, a jucat putin, cand josurile erau deja facute.
        maile castiguri sunt bourceanu si sanmartean.
        dela galati nu a fost luat nimeni, in schimb tanasa e nelipsit.
        bine face lucescu ca pleaca.
        auzi, deja se aranja plecarea, pe sest, ca la federatie.
        o federatie de sforari, spagari, in mana clanului behehe, a lu nasu si mitica.
        nu lucescu e problema, ci mafia aia // dela federatie.
        asta incepuse sa cunoasca jucatorii. sa vedem ce face ...doctoru'...
        AS simple as this.(editat de HotNews.ro)
      • -2 (2 voturi)    
        partial de acord (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:00)

        sorin [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        In bosnia am jucat bine, mai putin cei 2 jucatori de la mijlocul terenului: Alexa si Florescu. (preferatii antrenorului) Astia n-au alergat nici in atac, nici in aparare, de aia aruncau ai nostrii mingile direct in atac: n-aveam mijloc.
        Aseara insa au fost la mijloc Torje, Bourceanu, Sanmartean si Muresan. Toti au jucat excelent si s-a vazut. Chiar daca Marica si Mutu nu au aratat cine stie ce, or primit mingi de gol si le-or folosit.
        • -1 (1 vot)    
          asa este (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:12)

          unu [anonim] i-a raspuns lui sorin

          Diferenta aseara a fost data de mijlocasii centrali, Bourceanu si Muresan. Cu ei in teren, parca nu mi-a mai fost teama ca la fiecare atac al adversarilor se ajunge in careul nostru. iar mingile nu au mai sarit asa fara logica.
          Lucescu nu ar trebui sa se supere ca vacarul pe sat. Daca intarea mijlocul in felul asta de la inceput, cred ca am fi jucat mult mai bine, iar rezultatele ar fi fost altele.
    • -4 (4 voturi)    
      URAAAA!!! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:06)

      Dan Mihai [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      In sfarsit s-a lasat dus!!! Lucescu e mai rau ca RAzgandeanu. Mars draq la Rapid ca doar acolo vei putea avea cat de cat ceva rezultate, un loc 3 sau 2 daca ai noroc.
  • +15 (19 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:08)

    ToBeOrNotToBe [utilizator]

    Emil Sandoi este un antrenor mediocru, avem nevoie la nationala de cel mai bun antrenor roman iar acela este Dan Petrescu
    • +14 (16 voturi)    
      da (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:14)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

      ar fi bine, dar nu cred ca accepta. Are prea mult bun simt ca sa se amestece in troaca fotbalului romanesc.
      • -11 (19 voturi)    
        E, uite ca nu are! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 12:55)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Poate cel mai prost antrenor al nationalei, nu are nici bun simt! Se intoarce acolo unde a aratat jumatatea lui cinci!
        Milog, baiatul lui tata, omul a carui ctavata are nodul mai mare decat capul purtatorului.
        Jenant!
        • +4 (4 voturi)    
          despre ce vorbesti? (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:07)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          huh?
        • +2 (8 voturi)    
          Esti un necunoscator! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:36)

          Bobi [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Ar trebui sa taci pentru ca habar nu ai ce fel de om este R. Lucescu. A facut greseala sa se bage cu nationala dar nu este un antrenor prost.
          Ce a facut omul asta la Rapid in 2005 nu o sa mai faca decat tasu' (situatie fantasmagorica :D)
          Este un antrenor cu rezultate destul de bune desi este tanar. Poate aduna experienta, cred ca intr-o zi va putea sa antreneze o echipa la fel de mare ca cea a Donetsk-ului lui Mircea.
        • +2 (8 voturi)    
          Ai perfecta dreptate! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:36)

          Damocles [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Nationala a scapat de un infatuat, un orgolios penibil. Va amintiti cand a plecat pe jos din Giulesti, dupa o victorie a Rapidului? Adica vezi doamne, ce tare sunt eu, iar voi ceilalti meritati doar dispretul meu suveran! Bine ca am scapat de acest specimen care se crede mare antrenor!
        • 0 (0 voturi)    
          lasa alcoolul (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 22:09)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          vorbeam de Dan Petrescu
      • +3 (5 voturi)    
        Corect... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 13:03)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Pacat....pare singurul capabil sa faca dintr-o trupa de jucatori mediocri o adevarata echipa. De vreo 3 ani tot ne arata acest lucru...
        Dar...daca privim pe termen lung....Petrescu n-are ce cauta la nationala. Nationala trebuie sa se scufunde si mai mult si poate doar asa pleaca acesta clica din fruntea FRF-ului si o data cu ei, din inertie...si aia din fruntea LPF-ului.
        Fotbalul romanesc...la fel ca si tara asta, nu are nici un fel de baza reala cu toate ca resurse exista din belsug. S-a vazut dupa 98....cum acea generatie s-a dus...cum am intrat intr-un declin puternic. Doar esecurile pe banda rulanta pot curata fotbalul romanesc.
        Cat despre Lucescu...baiatu asta nu avea ce cauta la nationala. Postul de selectioner trebuie ocupat de cineva care e obisnuit cu tiganeala din Romania, cu toate manevrele si criticile constante, cu felul asta a nostru de a fi...un nesimtit adica. Piturca mi se pare potrivit.... :)
        • 0 (0 voturi)    
          Lucescu jr. nu a demisionat! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 21:21)

          Gutza [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Totul a fost o cacealma. Duminica pleaca in Brazilia.
        • 0 (0 voturi)    
          intrebari (Duminică, 5 iunie 2011, 19:45)

          marian [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Da' de ce n-a facut echipa competitiva pana la meciul asta? Ce-a asteptat?
  • +3 (3 voturi)    
    Sensurile demisiei (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 13:16)

    george [anonim]

    De ce sa nu recunoastem ca demisia lui Lucescu jr. a fost dorita, in ultima vreme, de majoritatea microbistilor din Romania, nu doar de clanul Becali. Razvan a avut timp suficient la dispozitie sa construiasca o echipa nationala competitiva, dar nu a facut-o. In plus, a avut si destui protectori in FRF. Altul care sa nu fi avut spatele lui Razvan nu ar fi rezistat atat! Dovada ca nici nu se afla pe lista scurta a celor care fac (inca) jocurile in fotbalul romanesc si a caror demisie noi (inca) o asteptam! Din acest motiv, demisia lui Lucescu nu are decat semnificatia unei retrageri "pe varful valului" daca nu este insotita de demisia lui Mircea Sandu, a lui Dumitru Dragomir, a lui Ionut Lupescu! Acesta este momentul asumarii in comun al esecurilor nu doar al succeselor! Deci domnilor, daca mai aveti un dram de coloana vertebrala, parasiti federatia si liga cu fruntea sus, ca Razvan, altfel, in viitorul apropiat o veti parasi cu suturi in fund, oricat spate ati avea -aceasta este lectia pe care o desprindem din demisia lui Razvan!
    • 0 (0 voturi)    
      Metahna! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:40)

      Fane Rapidistul [anonim] i-a raspuns lui george

      Este si asta un mod , delicat dar corect de a interpreta gestul lui Razvan. Ceilalti , de la FRFsau LPF nu vor pleca. Pai unde mai gasesc ei un post asa caldut , un stat in stat , unde te umpli de bani, cu rezultate foarte proaste si unde nu te tragae nimeni la raspundere.? Presedintii de club , acesti nimeni ai fotbalului romanesc , i-au votat de fiecare data . Asa ca , mafia este extrem de stufoasa, setoasa de bani fara munca , iar progresul fotbalului romanesc intereseaza mai putin aceasta clica de mafioti. Pacat de faptul ca oameni ca Razvan sunt huliti de necunoscatori , de mafioti , de hapsini , de needucati . De fapt , pastrind proportia , cind un :Enescu , Cioran , Brincusi , Eliade samd , au fost apreciati in tara asta? De ce au ales calea exilului?Pentru ca de-a lungul istoriei poporul roman nu a stiut sa-si aprecieze si sa-si cinsteasca valorile . Este o meteahna a noastra care ne duce la suferinta.
  • 0 (0 voturi)    
    Neclar (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 13:36)

    Cris07 [utilizator]

    Am senzatia ca se speculeaza mult si ca Razvan nu va pleca. Si spun asta nu ca mi-ar parea bine. Nici rau, caci cei mai buni pentru postul de selectionari par a nu fi dispusi sa preia nationala.
  • -1 (3 voturi)    
    ce il egretati acu pe lucescu... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 14:26)

    mem [anonim]

    am avut si noi un meci bun (din cate a condus) si gata ce pacat ca pleaca?
    sa fim seriosi
    a dovedit cat de "bun" antrenor este pana acum.
    ar trebui sa aducem un antrenor roman cu adevarat bun (lucescu sr, boloni, dan petrescu - nu in aceasta ordine neaaparat) sau daca nu un antrenor strain. altfel cu al de hagi nu avem sanse sa facem ceva !
  • 0 (2 voturi)    
    Antrenor nationala (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 14:36)

    Francezu' [anonim]

    Ideal ar fi sa-l aducem pe Mircea Lucescu..cel mai bun antrenor roman in viata...insa nu cred ca-i putem satisface pretentiile financiare si pe de alta parte nu cred ca va accepta... dupa tratamentul pe care la primit Razvan. Francezii de exemplu nu isi permit financiar sa-l aduca pe Arsene Wenger , cel mai bun antrenor al lor.
    • -1 (1 vot)    
      hmmm (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:52)

      anton [anonim] i-a raspuns lui Francezu'

      cel mai buna antrenor roman in momentul actual este Dan Petrescu, nu numai ca a castigat titlul cu o echipa de liga a 3-a, dar face lucruri extraordinare in Rusia (nu se prea aude de ele in romanina) - a ajuns cu echipa mediocra din Karsnodar in liga 1 si acum e pe 3, langa forte precum Zenit, CSKA, Dinamo, Spartak...dar Dan nu se va baga in rahatul becalilor...

      o sa vedeti ca razvan o sa faca treaba buna la rapid, pacat ca nu a fost lasat in pace...

      la nationala va veni o solutie clasica: Pitzurca, Hagi, Oli, etc...toata lumea fericita, jucatorii becalizilor promovati, etc...sa ne fie de bine!
  • +3 (3 voturi)    
    tactica lui tata (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 14:42)

    kubbity [utilizator]

    ... pasele de gol au fost de la Rat.
    Rat si Razvan stiau tactica de la Lucescu Senior, ... s-a vazut diferenta.

    Felicitari lui Sanmartean!
  • 0 (2 voturi)    
    so... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 14:56)

    sorin [anonim]

    domnul Lucescu Avantgarden s-a suparat ca a fost criticat (pe merit!) pt rezultatele sale proaste si a parasit nationala. In schimb s-a mutat la Giulesti si io cred ca acolo o sa vada el critica autentica (nu doar 2-3 suporteri suparati). Se pare ca a uitat ce i-a facut Copos ultima data si s-a intors sa mai ia si supliment.
  • +3 (5 voturi)    
    Ce Boloni..?!.. (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:10)

    constantin [anonim]

    Singurul antrenor tanar si in mare forma este ..DAN PETRESCU...cu altii ne mancam iar sufletul...Dan este singurul care face di rahat bici care si pocneste...restul vor jucatori mari,buuuni,...dar de unde sa-i scoti...
  • 0 (6 voturi)    
    Bravo LUCE2! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:19)

    mary [anonim]

    Imi pare ca celor care tot au croncanit pe o creanga despre infrangere, au influentat jucatorii, au creat atmosfera ciudata in nationala, merita o lectie.

    Bravo Lucescu pentru curajul de a raspunde cu demnitate la aceste atacuri. O sa vina vremea cand o sa-l cheme din nou inapoi pe LUCE2.

    Succes mai departe antrenorului tanr si ambitios.
    • +1 (1 vot)    
      Mda, mare caracter (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 23:20)

      Shumy [anonim] i-a raspuns lui mary

      Sa te intorci unde ai fost scuipat de ai plecat intr-o noapte de nebun pe podul Grand ? Dar ma rog, ce naste din pisica, era sa-i zic numele de cod"economistul", coposi si vami mananca ! Intr-adevar, a plecat in "triumf" vorba GS, sa invingi, cu destul noroc, pe terenul tau, o echipa care e nimeni in fotbal e o chestie cu care se vor mandrii toti corturarii. A pierdut cert o calificare,adica obiectivul pentru care a fost angajat si platit super si cica pleaca "en fanfare" . Sunt curios cati, si daca da banii inapoi, sau se intelege "prieteneste" cu amicu Ionut, cum ii spun la per tu spicheritele asa zisului director general care n-are nici macar "bacaloriatul". Drum bun, cale batuta. cin te prinde sa te.....iubeasca, mare portar, mare antenor, mare caracter! Patria recunoscatoare! Ca pleci.
  • +1 (3 voturi)    
    R Lucescu (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:45)

    mosu [anonim]

    Nici o paguba!Privin toate rezultatele,la rand,cel de aseara este o intamplare la nimic folositoare.Nici o PAGUBA.Incearca-ti norocul in alta parte.
  • +1 (1 vot)    
    Domnule RazvanLucescu (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:08)

    Bauauau [anonim]

    NU SE LASA NATIONALA LA JUMATATEA CAMPANIEI DE CALIFICARE.
    INDIFERENT DE OFERTA RAPIDULUI , UN OM DE OMOARE ISI DUCE MISIUNEA LA SFARSIT SI APOI SE CONCENTREAZA PE ALTE PROBLEME.
    VEI REGRETA ACEASTA DECIZIE SI RELATIA CU DL.HAGI TUDOSE COPOS.
    HAI ROMANIA !!!
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 23:23)

      fvb [anonim] i-a raspuns lui Bauauau

      subscriu. si-a luat jucariile si a plecat. asa, in mijlocul campaniei de calificare...

      cum au mai zis si unii mai sus, probabil ca dan petrescu ar fi alegerea ideala.

      boloni din cate imi aduc aminte a lasat echipa nationala dupa foarte scurt timp odata ca a primit o oferta mai buna de la sporting lisabona.
  • +2 (2 voturi)    
    antrenor sau selectioner (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:49)

    maxxie jazz [utilizator]

    Cu nationala nu e chiar asa cum crede toata lumea. Acolo nu trebuie un antrenor bun, trebuie un selectioner bun.
    Si daca Romania a avut antrenori buni de-a lungul timpului, in ultimii ani poti numi pe degete niste selectioneri buni.
    Si bun selectioner, daca nu ai cu cine sa-ti faci echipa....
    Eu cred ca Razvan ar fi un selectioner bun dupa inca vreo 10 ani de cariera. Pentru ca un antrenor bun cu siguranta este.
    In momentu' asta singurii care-mi vin in cap sunt Piturca si Boloni. Ambii batosi. Ambii cu fixuri... Piturca nu cred ca e o idee buna. Boloni poate face o echipa tanara la nationala.
    Ramane de vazut ce stabileste federatia. Nu mai este timp pentru experimente...
  • 0 (0 voturi)    
    becali, clanul becali.. (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:06)

    danarad [anonim]

    preia nationala, de fapt au preluato cam din '90..
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:14)

    NewLevel [anonim]

    Hai ca s-a retras in plina glorie. Dupa ce a reusit, cu multa munca, sa repuna pe picioare echipa Romaniei astfel incit se va bate de la egal la egal cu Brazilia si Argentina, Razvan se indreapta spre noi orizonturi, unele unde provocarile sint mai mari si salariul mai mic.
  • 0 (0 voturi)    
    :)) (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:36)

    Damian Nicu [utilizator]

    Pe aceasta cale tin sa-i urez MULT SUCCES la viitoarea echipa - sper sa nu iasa praful ca la nationala
  • 0 (0 voturi)    
    Demisia lui Lucescu (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:02)

    costel [anonim]

    De la venirea la nationala,gasca fratilor si verilor Becali,din cauza careia este fotbalul in halul asta,a incercat sa-si impuna punctul de vedere si la nationala in functie de interesele financiare ale gastii.Pentru ca Lucescu nu a cedat presiunilor au carotat mereu activitatea acestuia si a jucatorilor.Gestul lui Lucescu este excelent.Intrebarea pe care mi-o pun este de ce Mircea Sandu nu a oferit postul de selectioner lui Dan Petrescu.care a avut si are niste rezultate excelente.Sau daca Petrescu nu le convine,de ce nu au aferit postul lui Olaroiu sau lui Lucescu senior?Raspunsul este evident.Nu mai pot face afaceri pe spatele nationalei.Si atunci il aduc pe Hagi care n-a facut nimic ca antrenor,sa-l poata manipula.
  • +1 (1 vot)    
    marele caracter extraordinar a lui taticu ! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:02)

    Cornel [anonim]

    Copos: "Razvan este un om deosebit, cu un caracter extraordinar" - pacat ca nu a tinut caracterul asta extraordinar la Rapid in anii din urma, poate nu ne faceam chiar de cacao cu Nationala daca nu facea el echipa pe pile si relatii. Copos va avea 4 ani caracterul asta extra-super la club, sa se dea cap in cap. Mult succes, scuipatorilor de seminte !
  • 0 (0 voturi)    
    Dan Petrescu (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:12)

    m3th0dman [anonim]

    De ce nu-l aduc pe Dan Petrescu?
  • 0 (0 voturi)    
    sport/fotbal (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:58)

    marin [anonim]

    Cred ca a venit timpul lui Dan Petrescu,e unul care stie ce vrea,nu Hagi,nici Boloni(la echipele de club nu au facut nimic,nationala e o palarie prea mare pt. ei)nici Piturca prea defesiv si cu tactica invechita,ar mai fi Olararoiu dar e un fel de Razvan Lucescu,cred in Dan totusi si de ce nu Dorinel.FORZA ROMANIA
  • -1 (1 vot)    
    Bravo Razvane (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:58)

    Ionutz [anonim]

    Bine ai facut. Pana nu pleaca gangsterii de la Federatie si neamu Becali, fotbalul romanesc nu o sa mai mearga.
  • -1 (1 vot)    
    mare grija cine vine acum (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 23:33)

    cristi [anonim]

    hagi e in declin, nu aduci un antrenor care vine dat afara de la echipa lui, la fel si boloni.
  • +1 (1 vot)    
    multumim din inima (Duminică, 5 iunie 2011, 0:41)

    ws [anonim]

    rapidului si in special d-lui copos pentru ca ne-a scapat de cel mai slab selectioner din ultimii 50 de ani, de departe.

    v-am fi si mai recunoscatori daca ati incerca sa va abtineti. daniel niculae nu e de nationala. cristian oros, surdu, ciprian deac nu au ce cauta in nicio echipa nationala, exceptand-o pe a lui lucescu razvan. nici coman, constantin sau sburlea. tineti-i acolo, nu ne mai amarati si pe noi.

    sunt convins ca lucescu razvan va avea rezultate la rapid, dar nu atat pentru calitatile lui, cat datorita calitatilor lui dinu gheorghe. asa ca rapidul are suficiente motive de satisfactie, nu trebuie sa ne fericiti si pe noi.

    regards,
    ws

    p.s. incerc sa ma gandesc la un jucator roman care a jucat la rapid in ultimii 10 ani si care NU a fost la nationala lui lucescu razvan. imi vine in minte maldarasanu, dar el probabil ca a trecut de 50 de ani sau nu mai joaca. mai stie cineva vreun jucator rapidist care a suferit asa o rusine?
  • 0 (0 voturi)    
    rapid (Marţi, 14 iunie 2011, 20:16)

    relu [anonim]

    razvane,toate cele bune pt ca ai revenit la rapid ! imi permit sa-ti dau un sfat ... care vine din partea unui rapidist vechi de 45 de ani care a vazut si a auzit multe la viata lui ! razvane te conjur ... fa tot ce poate depinde de tine si adu-l pe Spadacio inapoi la Rapid ! daca vrei sa luam titlul ,parerea mea si nu numai a mea,ia-l pe Spadacio inapoi ! cu el in echipa ai mult mai multe sanse ! cresc sansele cu 50 la suta ! crede-ma ! stiu ce spun !


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri