Champions League, 1/2

Real - Barcelona 0-2/ Messi a invins "Arta Razboiului"

de A. S.     HotNews.ro
Miercuri, 27 aprilie 2011, 20:54 Sport | Fotbal

Real - Barcelona (FOTOGALERIE)
Al treilea episod "Real vs Barca" s-a transformat intr-un razboi exagerat al nervilor: dupa o prima repriza crispata, cu foarte putine actiuni de poarta, dar cu multe provocari la nivelul terenului, a rabufnit... portarul de rezerva al Barcei, Pinto: implicat in incidente, in timpul pauzei, Pinto a fost eliminat.

Desi partea secunda a debutat cu ceva mai mult dinamism (in special datorita Madridului care s-a hotarat sa nu mai astepte la infinit), meciul s-a intors iute la imaginea unui duel al provocarilor - in minutul 61, arbitrul german Stark l-a eliminat pe Pepe, pentru un fault dur comis asupra lui Dani Alves. La aceeasi faza, antrenorul Jose Mourinho a fost trimis in tribuna, din cauza protestelor.

Cu om in plus, Barcelona a incercat sa-si impuna jocul de posesie prelungita. Pentru ca echipa nu a traversat o seara foarte inspirata, a fost nevoie de iesirea la rampa a lui Lionel Messi: scapat de "umbra" sa (Pepe), argentinianul a deschis scorul cu o deviere subtila a unei centrari sosite de la Afellay (77), iar in minutul 87 a marcat pentru 2-0, dupa o cursa care a amintit (iarasi) de celebrul gol al lui Maradona contra Angliei, in 1986.

Champions League, semifinale

Real - Barcelona 0-2 (Messi 77, 87)

Schalke - Manchester Utd 0-2 (Giggs 67, Rooney 69)

Jocurile retur se vor disputa saptamana viitoare.


Citeste mai multe despre   























16244 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Meci (Miercuri, 27 aprilie 2011, 20:07)

    Leo. [anonim]

    pe ce post e? repede va rog
    • 0 (0 voturi)    
      TV (Miercuri, 27 aprilie 2011, 21:13)

      as [anonim] i-a raspuns lui Leo.

      E pe TVR1, scrie deasupra titlului.
      • +12 (16 voturi)    
        Ei... (Miercuri, 27 aprilie 2011, 23:46)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui as

        Pepe a invins Realul...si mai ales stilul ala de joc f agresiv al lor. Au scapat chiar ieftin cu o singura eliminare....
        Ma bucur ca a invins Barca....vreau sa vad in retur un meci in care Realul e oligat sa atace...nu sa se apere. Abia ala va fi un meci frumos...
        • +3 (3 voturi)    
          meci (Joi, 28 aprilie 2011, 7:59)

          bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui bgd

          Eu astept finala dintre Barca si Manchester, un meci in care ambele echipe joaca fotbal. Dorinta asta de a castiga cu orice pret (cu 1-0) ajunge sa distruga frumusetea fotbalului. Daca tactica asta s-a potrivit in Anglia sau in Italia, in Spania nu prea mai merge...
  • 0 (0 voturi)    
    meci (Miercuri, 27 aprilie 2011, 21:16)

    daniel [anonim]

    pe tvr1
  • 0 (0 voturi)    
    Live (Miercuri, 27 aprilie 2011, 21:36)

    Sergiu [anonim]

    Unde se poate vedea live pe net?
  • +5 (5 voturi)    
    corectati (Miercuri, 27 aprilie 2011, 22:43)

    adi [anonim]

    45+1 Casillas nu avea cum sa respinga sutul lui C Ronaldo, ca CR7 nu e Banel sa traga la propria poarta pe S. Bernabeu. Valdes e in poarta Barcelonei:-)
    • +9 (17 voturi)    
      Messi galacticul & Co. (Miercuri, 27 aprilie 2011, 23:52)

      tony [anonim] i-a raspuns lui adi

      Mercenarii de la Real Madrid au fost batuti pe propriul teren de un singur om: Lionel Messi, practicantul fotbalului spectacol !!! Cel putin al doilea gol a fost o adevarata bijuterie... a driblat singur toata apararea Realului. Exceptional!
      Asa ca, in ciuda antijocului general facut de madrileni la comanda antrenorului fara idei Mou, finalul meciului a fost super delicios! Se tot zicea ca Barcei nu o sa-i mai mearga jocul de posesie si pase prelungite pt. "adormirea" Realului... ia uite ca ia iesit perfect in seara asta. Fix cand se asteptau mai putin, atunci ia ingenuncheat Messi !
      Nici sa nu mai spere Real ca o sa castige pe Camp Nou... iar Mou poate sa-si pregateasca demisia... zic eu.

      Inca odata, felicitari Messi, bravo Barca!!! Fotbalul spectacol a triumfat asta seara!!!
      • -7 (13 voturi)    
        Fotbal spectacol? (Joi, 28 aprilie 2011, 0:16)

        Gica Contra [anonim] i-a raspuns lui tony

        Daca te referi la simulari intr-adevar:)
        Barca n-a jucat nimic pana la eliminarea lui Pepe, recunoaste:)
        Fotbal spectacol a fost la 5-0, nu in seara asta.
        • +6 (6 voturi)    
          Intr-adevar (Joi, 28 aprilie 2011, 0:41)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui Gica Contra

          barca nu a jucat mai nimic pana la eliminarea lui pepe. meciul in prima repriza a fost egal de ambele parti, 2 ocazii, una pt barca prin xavi si una pt real prin ronaldo. au mai fost 2 suturi pe poarta de la mare distanta in care atat valdes, cat si iker le-au retinut fara probleme. cat despre simulari, au fost de ambele parti la fel(la biscuite nu s-a dat simulare, nici mingea in afara jocului), cat despre cea de la pedro, aia nu a fost simulare(a fost o simpla obstructie, care sa-l impiedice sa fructifice culoarul lasat liber de arbeloa... galben just; uitate la pedro ca el nu se uita inspre poarta adversa pana fuge aproape de arbeloa, si abia atunci isi ridica ochii si brusc ii sare in fata arbeloa). dar simulare mai faina a fost la Di maria... cred ca a vazut celebra simulare a lui gilardino din meciul cu celtic parca. bine ca nu s-a dat galben ca era mai nashpa la o astfel de simulare. alte simulari la care te referi??
          cat despre pepe, pare rau pt el ca nu a stiut sa se opreasca. atata timp cat joci asa toate meciurile contra barcei, inevitabil intervine un contatct mai dur. el nu a cauta mingea in aceea faza, ci doar sa faca pagube.
          acuma il asteptam pe murinho sa vedem ce "perle" mai scoate. ne-au furat arbitrii (parca a zis el ca s-a pregatit ca sa joace in 10 oameni), gazonul nu a fost propice de jucat, temperaturile exagerat de mari, oboseala din cupa; nu e corect.
          vorba lui pep la reactiile de provocare din partea celor de la real madrid... noi jucam pe teren sa vedem cine este mai bun; la conferinte de presa, relatia cu presa, ei castiga totdeuna.
          cat despre primul gol nu a fost greseala la marcelo(mi-a placut cum jucat tot meciul), doar ca a avut ghinionul sa alunece in momentul cel mai neprielnic de alunecat(eu tare cred ca a fost de vina gazonul; am vazut mai multi cum alunecau degeaba asa, fara ca macar sa fie ud). al doilea gol, maiestrie, precizie. bravo lor.
          • +1 (1 vot)    
            si primul gol (Joi, 28 aprilie 2011, 9:09)

            panfilica [anonim] i-a raspuns lui silviu

            a fost tot maiestrie. de acord ca portarul a avut ghinion si'a alunecat. dar messi are meritul ca a speculat fractiunea de secunda, a vazut si'a dat minge unde trebuie si unde nu se asteptau aparatorii.
            sa nu mai vorbim c'a s'a dus unde venea mingea din centrare. este fantastic de insistent la minge si foarte rezistent la tranteli.
            e de departe, cel mai bun.
            in niciun caz nu bate o lovitura la multi metrii peste poarta, dintr'o pozitie f. buna.
        • -1 (1 vot)    
          Intr-adevar (Joi, 28 aprilie 2011, 0:41)

          silviu [anonim] i-a raspuns lui Gica Contra

          barca nu a jucat mai nimic pana la eliminarea lui pepe. meciul in prima repriza a fost egal de ambele parti, 2 ocazii, una pt barca prin xavi si una pt real prin ronaldo. au mai fost 2 suturi pe poarta de la mare distanta in care atat valdes, cat si iker le-au retinut fara probleme. cat despre simulari, au fost de ambele parti la fel(la biscuite nu s-a dat simulare, nici mingea in afara jocului), cat despre cea de la pedro, aia nu a fost simulare(a fost o simpla obstructie, care sa-l impiedice sa fructifice culoarul lasat liber de arbeloa... galben just; uitate la pedro ca el nu se uita inspre poarta adversa pana fuge aproape de arbeloa, si abia atunci isi ridica ochii si brusc ii sare in fata arbeloa). dar simulare mai faina a fost la Di maria... cred ca a vazut celebra simulare a lui gilardino din meciul cu celtic parca. bine ca nu s-a dat galben ca era mai nashpa la o astfel de simulare. alte simulari la care te referi??
          cat despre pepe, pare rau pt el ca nu a stiut sa se opreasca. atata timp cat joci asa toate meciurile contra barcei, inevitabil intervine un contatct mai dur. el nu a cauta mingea in aceea faza, ci doar sa faca pagube.
          acuma il asteptam pe murinho sa vedem ce "perle" mai scoate. ne-au furat arbitrii (parca a zis el ca s-a pregatit ca sa joace in 10 oameni), gazonul nu a fost propice de jucat, temperaturile exagerat de mari, oboseala din cupa; nu e corect.
          vorba lui pep la reactiile de provocare din partea celor de la real madrid... noi jucam pe teren sa vedem cine este mai bun; la conferinte de presa, relatia cu presa, ei castiga totdeuna.
          cat despre primul gol nu a fost greseala la marcelo(mi-a placut cum jucat tot meciul), doar ca a avut ghinionul sa alunece in momentul cel mai neprielnic de alunecat(eu tare cred ca a fost de vina gazonul; am vazut mai multi cum alunecau degeaba asa, fara ca macar sa fie ud). al doilea gol, maiestrie, precizie. bravo lor.
        • +11 (15 voturi)    
          ... (Joi, 28 aprilie 2011, 0:49)

          anca [anonim] i-a raspuns lui Gica Contra

          Lasa ca a jucat rm.. Toata lumea asteapta de la barca.. barca sa joace, barca se faca spectacol, barca sa inscrie .. Dar RM ce face tata ??? Au jucatori de sute de milioane de euro ca sa stea ca popicele in poarta ???? !!!! Stau ca oile adunate in ploaie si intra ca niste animale ca altfel nu stiu . Da, o singura data a simulat pedro dar nu-l intrece pe CR.... Vreau sa vad si eu o faza construita de la o poarta la alta , cu finalizare in gol, de catre rm al lui Mourinho ... atat vreau sa vad ...
        • +8 (8 voturi)    
          Bai frate... (Joi, 28 aprilie 2011, 2:42)

          aabbcc [utilizator] i-a raspuns lui Gica Contra

          Dar ce Alves trebuia sa iasa cu piciorul in punga ca sa ia Pepe rosu ? Noroc de jambiere. Aici nu a fost finala WC2010 cand arbitru a fortat regulile sa nu transforme finala intr-un recital rosu. Cand intri ca un taran la tibie e ROSU ferm si la obiect. Classico e valabil pentru spanioli, pentru restul este o semifinala UCL iar arbitrul trebuie sa faca abstractie de huiduieli si presiunea imensa a publicului..

          Multe simulari la Barca insa exact pe masura masurilor lui Jose Mou. Sicanari in presa, joc ultradefensiv, liber la faulturi pentru a taia avantul adversarului, masuri stupide gen nu taiati iarba, nu udati iarba. La asemenea atitudine accept atitudinea lui Pedro si Busquets de a simula.
          • 0 (0 voturi)    
            simulari (Joi, 28 aprilie 2011, 22:36)

            Gica Contra [anonim] i-a raspuns lui aabbcc

            http://www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/1330054865989/noticia/Noticia/Las_imagenes_de_television_demuestran_que_Pepe_no_toca_a_Alves.htm
      • -2 (4 voturi)    
        Fotbal antispectacol (Joi, 28 aprilie 2011, 11:31)

        OrmenLange [utilizator] i-a raspuns lui tony

        Am vazut meciul.Imi doresc sa vad componentii echipei actuale a Barcelonei imprastiati la alte cluburi.Imi doresc sa-l vad pe Guardiola antrenand pe Olimpique Lyon. As fi tare curios de ce valoare ar arata fiecare in alta formula de joc.Messi fara Barcelona e un nimeni.S-a vazut asta la nationala Argentinei. Barca a ucis ideea de competitie, e doar o masina de macinat fotbal.Simpatizez cu Barcelona, dar m-am saturat sa vad ca nu gasesc adversar pe masura.O sa ma mai uit la meciurile lor cand va exista un oarecare echilibru.
        • +3 (5 voturi)    
          hai cu haiducia (Joi, 28 aprilie 2011, 14:31)

          akanom [anonim] i-a raspuns lui OrmenLange

          Cand Shumacher facea legea prin F1, se mai gasea cate-un haiduc care propunea ca Michael sa fie banat.

          Nu-ti place Barcelona, nu te uita.
          Dar sa zici ca e vina Barcelonei ca nu are egal in competitie si sa fie defiintati mi se pare, scuza-ma, tembela. Solutia e sa devina si ceilalti la fel de buni, nu sa-i prostim pe aia buni deja.

          Ce urmeaza acum, sa taiem un pic din picioarele lui Usain Bolt ?
  • +10 (14 voturi)    
    Real dezamagitor (Miercuri, 27 aprilie 2011, 22:47)

    Fan Real [anonim]

    Sunt fan Real pana in panzele albe dar n-am inteles azi nimic din jocul practicat *pe teren propriu* de echipa la care tin din toata inima...sa fii atat de defensiv si sa te lasi dominat de o echipa cum e Barca *pe teren propriu* mi se pare o umilinta mai mare ca scorul inregistrat pe tabela la sfarsitul meciului...eliminarea lui Pepe a fost justificata, dar si Dani Alves merita al doilea galben dupa faulturile repetate facute in a doua repriza. Azi CR7 a fost un necunoscut, la fel si Di Maria sau Ozil. Mourinho a luat bataie pe mana lui...

    Asta e, de dragul fotbalului HALA MADRID!
    • +1 (5 voturi)    
      de cand l-au gonit pe Del Bosque (Joi, 28 aprilie 2011, 0:41)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Fan Real

      (si nu numai!) s-a dus dreaq Realul pe care il iubeam... si, totusi, avem in fata returul si vom canta: "hay que quemar el Nou Camp"!! ;) hala Madrid!
    • 0 (2 voturi)    
      totusi... (Joi, 28 aprilie 2011, 9:52)

      me [anonim] i-a raspuns lui Fan Real

      nu sa terminat

      cred ca murinho a jucat asa pentru a contracara jocul de posesie al barcei... a facut-o prost dar asta e

      si mie ii pare rau...
      dar realul nu are cum sa faca performanta atata timp cat ia jucatoru numai pentru a vinde tricouri.

      sa nu uitam ca perez nu l-a lasat pe murinho sa aduca jucatorii care i-a vrut!

      pe langa asta apararea lui real e muci... e ramos si pepe (cand prinde o zi buna, clar nu ieri)

      realul la ora actuala are aproape numai jucatori de atac, ori sa joci ofensiv cu barca nu e chiar bine.

      pe langa asta barca are o echipa foarte inchegata, spre deosebire de real. DACA murinho va fi lasat sa-si faca treaba eu cred ca d-abia anul viitor sau peste 2 ani o sa se poata bate cu barca pe bune. dar mai mult ca sigur perez nu o sa-l lasa pentru ca el trebuie sa cumpere vedete!

      pana nu o sa-i vina mintea la cap lui perez (lucru greu de crezut daca nici dupa exilul de la real nu s-a intamplat) eu nu vad realul avand preformante reale si constante! Pur si simplu s-au duc vremurile in care se juca cu 1 portar si 10 atacanti!
      • +1 (1 vot)    
        Oare ??!! (Joi, 28 aprilie 2011, 10:20)

        val [anonim] i-a raspuns lui me

        Oare mata ai vazut meciul sau vorbesti din rezumate ??!! Unde ai vazut la REAL numai atacanti aseara, ca nu a avut decat unul, si ala in repriza doua -Adebayor. Real a jucat ultradefensiv, pana si Ronaldo era pa langa propriul careu, si in general a fost exacta in aparare, pana la eliminarea lui Pepe, cel care il tinea pe Messi, si apoi acesta a zburdat pe teren !!!
        • +1 (1 vot)    
          m0ai inteles gresit (Joi, 28 aprilie 2011, 12:36)

          me [anonim] i-a raspuns lui val

          am spus ca perez cumpara numai atacanti, nu am spus ca real a jucat numai cu atacanti, sau a jucat ofensiv.

          realul a jucat devensiv probabil si pentru a contracara jocul barcelonei.

          oricum sunt tare curios cine o sa tina la messi in retur. o sa fie un meci interesant, nu cred ca barca e deja calificata, dar cred ca are o sansa imensa (as zice pe la 85-90%)
  • +8 (8 voturi)    
    Meci frumos! Pacat ca unul dintre comentatorii (Miercuri, 27 aprilie 2011, 23:49)

    .... [utilizator]

    TVR a batut campii tot meciul (ceva traditional pentru comentatorii romani de orice fel).
  • -15 (19 voturi)    
    + un comentariu (Miercuri, 27 aprilie 2011, 23:58)

    mgc [anonim]

    A fost invins Realul cand era in 10 oameni. Haideti sa ne pastram coloana vertebrala... La un asemenea nivel jucatorul in plus isi spune cuvantul. Nu joaca Steaua cu Real Madrid. Meciul l-a castigat arbitrul german, precum si calificarea, acelasi arbitru german. L-a aranjat pe Pepe pt un meci si 40 de min. Era clar ca acest Pepe era piesa lui JM pe care nu prea o puteau neutraliza Puyol & co. Imi pare rau, dar e rusinos pt „marea” Barcelona.
    • +9 (11 voturi)    
      Calmeaza-te, esti prea patimas (Joi, 28 aprilie 2011, 0:10)

      alex [anonim] i-a raspuns lui mgc

      La orice nivel o iei, judecand la rece RM n-a jucat nimic fotbal
    • -12 (14 voturi)    
      perfect de acord (Joi, 28 aprilie 2011, 0:12)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui mgc

      Messi n-a existat in meci pana n-a iesit Pepe de pe teren.
      Jocul echilibrat pana la eliminare.
      Pacat! Putea fi un retur cu miza, dar arbitrul a facut jocurile.
      • +4 (4 voturi)    
        Fii obiectiv!!! (Joi, 28 aprilie 2011, 9:38)

        Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui Ionut

        La faza la care Pepe a luat rosu, toti oamenii din fotbal au cazut de acord ca arbitrul a luat decizia corecta. Nu te lua dupa declaratia lui Gica Popescu care a recunoscut ca nu a vazut faza foarte bine fiind destul de departe si nu a vazut nici reluarile de la TV.
    • +10 (12 voturi)    
      + inca un comentariu (Joi, 28 aprilie 2011, 0:20)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui mgc

      Putea sa termine in 8 jucatori, nu in 10...
    • +10 (12 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 28 aprilie 2011, 1:00)

      ws [anonim] i-a raspuns lui mgc

      barca n-a jucat mare lucru cu pepe pe teren. un mic amanunt: real n-a jucat chiar nimic cat a fost pepe pe teren. apoi a jucat si mai putin. deci despre ce vorbim noi aici?

      apoi: zici ca "La un asemenea nivel jucatorul in plus isi spune cuvantul". din nou, despre ce vorbim aici? la un asemenea nivel jucatorul in minus NU ar trebui sa conteze. vorbim de un joc de echipa totusi.

      "Meciul l-a castigat arbitrul german". gresit din nou. meciul l-a pierdut za speshial oan, cand a ales sa nu joace fotbal. putea sa joace, si atunci sansele erau de 50-50. dar a ales sa nu joace, sperand la o pomana care nu a venit.

      ah, aberant mi se pare faptul ca inca vorbim de za speshial oan sau de arbitru dupa golul lui messi.

      propaganda ar trebui sa taca.

      regards,
      ws
    • +4 (4 voturi)    
      daca nu ma insel (Joi, 28 aprilie 2011, 8:41)

      none [anonim] i-a raspuns lui mgc

      meciul a inceput 11 la 11, nu a intrat realul pe teren cu un om in minus. daca intri ca ciobanul, trebuie sa te astepti ca vei fi eliminat. sa se bucure ca n-au luat rosu si marcello (l-a calcat intentionat pe pedro) si adebayor.
    • +1 (3 voturi)    
      rusinos (Joi, 28 aprilie 2011, 11:10)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui mgc

      rusinos e pentru real care de fiecare data joca kung-fu cu barca in loc de fotbal.spre noroc ca in cl nu merge faza cu valiza ....
  • +8 (10 voturi)    
    A cistigat echipa care joaca fotbalul frumos (Miercuri, 27 aprilie 2011, 23:59)

    poli [anonim]

    Barça a jucat inteligent, a atacat, a facut jocul sau obisnuit, dar nu s-a grabit, i-au ucis incet. Iar cei de la Madrid au scapat ieftin cu doua rosii; ai fi avut impresia ca erau pe jumatate rugbisti. Un meci, doua merge, dar nu poti juca peste limita agresivitatii fizice toate meciurile cu Barcelona. Sa speram ca va fi in sfirsit la un meci spectaculos in retur.
    • -1 (5 voturi)    
      si realul e o echipa mare (Joi, 28 aprilie 2011, 9:13)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui poli

      numai ca, au plecat la lupta, nu la o intrecere sportiva.
      simularile celor dela barca au fost reactia la joc agresiv.
      pacat. daca meciul asta ar fi fost finala, sunt convins ca realul ar fi jucat altfel.
      asa, au vrut ca sa ia avantaj din tur. cu orice pretz.
  • +8 (8 voturi)    
    ............. (Joi, 28 aprilie 2011, 0:01)

    Xavi [anonim]

    Mourinho culege ce a semanat!
  • +8 (12 voturi)    
    de ce mi-e frica.... (Joi, 28 aprilie 2011, 0:18)

    taciodata [anonim]

    mi-e frica ca in retur Real sa nu le rupa picioarele la catalani, din orgoliul sa-l execute pe Messi fapt care l-ar putea face sa rateze finala. Sper sa se joace oarice fotbal. PREVAD MACEL PE NO CAMP.
    • -6 (10 voturi)    
      da' de ce ti-e asa frica, bre? (Joi, 28 aprilie 2011, 0:40)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui taciodata

      ai bagat vreun ban in club si pierzi?
  • -5 (9 voturi)    
    Rivalitate frumoasa! (Joi, 28 aprilie 2011, 0:21)

    Rocco [anonim]

    Rivalitatea asta este frumoasa si provoaca pasiuni. Iar Mou are meritul ca a stransformat rivalitatea in razboi, ceea ce trezeste si mai mult interesul nostru, al romanilor, care avem intara numai turca!
  • -1 (5 voturi)    
    O prostie (Joi, 28 aprilie 2011, 0:42)

    martianu [anonim]

    O prostie de meci, timp pierdut aiurea.
  • -6 (8 voturi)    
    erori de arbitraj (Joi, 28 aprilie 2011, 0:53)

    Kuky [anonim]

    mdah, messi n-a parut ca a iesit de la vestiare pana nu l-au matrasit pe pepe, omul care era insarcinat cu tineerea lui.
    asha ca era logic ca dupa eliminarea portughezului micutzu sa para genial. Doar sa para... Nu vi se pare straniu ca in cele 3 partide cat timp a fost pepe pe teren, messi n-a jucat nimic?

    Desi nu prea suport Realul totusi in seara asta meciul a fost clar decis de arbitraj. Daca-l elimini pe Pepe, ceea ce poate a fost acoperit de regulament, puteai relaxat sa-l elimini pe Alvez care a facut 3 faulturi de galben, dar ca sa vezi, n-a primit decat unul.

    Cat despre simularile lui Boschet si Pedrito, am crezut ca ma uit la campionatul nostru.
    • -3 (3 voturi)    
      De acord (Joi, 28 aprilie 2011, 8:13)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Kuky

      PERFECT DE ACORD, arbitrul a vazut numai faulturile celor de la Real, si s-a lasat impresionat (financiar) de teatrul jucat de Alvez et.company.. Ma rog spaniolii au inceput sa invete din magariile din turca romaneasca.
    • +4 (4 voturi)    
      erori de arbitraj (Joi, 28 aprilie 2011, 9:35)

      grigore [anonim] i-a raspuns lui Kuky

      Pentru toti care acuza eliminarea lui Pepe, atentie, nu arbitrul l-a obligat pe Pepe sa faulteze, decizia de a faulta a fost a lui insusi. Trebuie sa-si asume si riscurile deciziilor personale, unul dintre riscuri ffind ca poate fi eliminat. A riscat, a pierdut.
  • +4 (8 voturi)    
    real vs barsa (Joi, 28 aprilie 2011, 0:55)

    Marian [anonim]

    sa vezi spectacol pe no camp.
    oferit de barsa binenteles
  • -4 (8 voturi)    
    circ (Joi, 28 aprilie 2011, 2:47)

    Sorin [anonim]

    am fost foarte dezamagit de meci.
    De la real nu ma asteptam la alt gen de joc deci nu am fost dezamagit.
    Dar de la Barca, care e cea mai buna echipa din lume in momentul de fata nu ma asteptam la atat circ. Simulari grosolane, am si pierdut numarul lor. Se bagau intentionat in jucatorul advers dupa care cadeau secerati de lovituri imaginare in fata.
    Sunt o mare echipa si nu aveau nevoie sa faca asemenea circarii ca sa castige.L-au intrecut si pe C Ronaldo la simulari.
    Cat despre cifre si posesie 75%, eu retin doar un sut pe poarta fix in Cassillas si unul putin pe langa al lui Villa pana la eliminare.
  • +1 (3 voturi)    
    Sunt fan Barca... (Joi, 28 aprilie 2011, 8:05)

    jay [anonim]

    ...dar nu pot sa nu admit ca Mou e antrenor mare: mutarea lui Pepe de pe linia apararii pe linia de mijloc a fost geniala. Pepe a fost cheia ultimelor 3 confruntari dintre RM si FCB. Pepe l-a blocat pe Messi in primele doua (cel putin in finala Cupei Messi a cam somat...) si tot Pepe si-a pierdut cumpatul ieri seara. Rosu meritat si nu as da vina prea tare pe arbitru, chiar daca nu a fost un arbitraj de manual...
    Din pacate povestea s-a cam scris in proportie de 90%. Nu vad ce schimbare minune poate face Mou pentru Nou Camp. Nu vad cum posesia incredibila pe care o are Barca nu se va transforma in cel putin un gol. Dar fotbalul se joaca, discutiile sunt pentru ...dupa!
  • +7 (7 voturi)    
    Real vs. Barca (Joi, 28 aprilie 2011, 8:20)

    Reader [anonim]

    orice echipa care se baga cu c*rul in poarta si rupe picioarele, poate s-o bata pe barcelona (sau sa reziste in fata ei). dar cum se deschid, cum incaseaza 5 goluri.

    adevarata valoarea a realului (pe atac) s-a vazut un meciul tur de pe camp nou (5 - 0 pt barca), iar in ultimele 3 meciuri s-a vazut adevaratul caracter al jucatorilor realului: lipsiti de viziune, tact si fair play. in fiecare meci din ultimele 3, pepe trebuia eliminat. nu poti avea ruptul picioarelor ca scop intr-un meci. cat despre simulari ... sa fim seriosi. di maria sau cr7 ar trebui sa se apuce de actorie. (si pedro la fel ca si el pare o fetita - la cea mai mica atingere zici ca l-a lovit kliciko)

    pe camp nou, realul nu are ce face decat sa iasa la joc, asa ca ar paria pe un (minim) 4 - 0 pt barca (razbunare pentru tot ce le-a facut the special none ). cat despre ruptul picioarelor, daca asta e singura lor tactica, inseamna ca au gresit sportul ...
    • 0 (4 voturi)    
      diferenta de simulari (Joi, 28 aprilie 2011, 11:40)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui Reader

      CR simuleaza ordinar. Si nu inteleg de ce arbitrii nu dau galben pt asta. Dar simularile lui nu sunt asa ordinare ca ale lui Pedro sau Sergio. CR face simulari de atacant pentru a obtine un fault, cand aparatorul baga piciorul la minge, el se arunca. Dar ceilalti 2 simuleaza numai lovituri imaginare in fata pentru a obtine rosu la adversar.
      Cand ai UNICEF pe tricou si antrenor cu imagine de gentleman ca Pep nu ar trebui sa te pretezi la asa ceva
      • +3 (3 voturi)    
        De acord ... (Joi, 28 aprilie 2011, 13:42)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        sunt de acord cu tine. nu am zis ca cei de la barca nu simuleaza sau ca nu se vaita. la capitolul simulari amandoua echipele sunt la egalitate. diferenta au facut-o faulturile urate (pepe si adebayor). in afara de dani alves care e mai agresiv, dar nicidecum de 2 galbene, nici un jucator al barcei nu se compara cu cei 2 de la real (ca sa nu zic si de xavi alonso, care si el a avut niste momente mai urate)
  • +3 (5 voturi)    
    CR0barat (Joi, 28 aprilie 2011, 8:59)

    Filip [anonim]

    Poate imi explica si mie vreun guru al fotbalului de ce e comparat Cristiano Ronaldo cu Messi? Dupa mine, in afara de a fi idolul international al cocalarilor, baietelul ala nu prea mai joaca fotbal.
  • +6 (6 voturi)    
    Real - Barca (Joi, 28 aprilie 2011, 9:14)

    Alin [anonim]

    Real
    posesie 21%
    ( rep 2 ) 171 pase

    Barca
    posesie 79%
    482 pase


    pt fanii Real -...vorbaraie multa
  • -6 (6 voturi)    
    Hala Madrid! (Joi, 28 aprilie 2011, 10:09)

    Un stelist [anonim]

    Puteti zice orice, dar pina la eliminarea (justificata sau nu, nu conteaza) lui Pepe meciul a fost foarte echilibrat, cu o posesie sterila a Barcei si parca un pic de avantaj la fazele de poarta pentru Real.
    Cine se astepta la super spectacol in acest gen de meci (semifinala CL, Mourinho+Real) habar n'are de fotbal; astfel de meciuri se gasesc in grupe, nu in fazele eliminatorii.
    In rest, suspine din partea fanilor RM, putina dezamgire legata de joc, nu si de rezultat din partea fanilor Barcei. Sincer, desi sunt fan convins Real, nu imi place Barca, si nu ca e riaval RM, ci pentru ca incet-incet ucide fotbalul; da, fac spectacol, dar deja nimeni nu se mai intreaba care va fi rezultatul final ...
  • +8 (8 voturi)    
    despre meci (Joi, 28 aprilie 2011, 10:33)

    zaxx [anonim]

    Real a jucat cu 7 oameni defensivi desi a jucat acasa. Cum sa joace Barcelona daca stai cu curu-n poarta 3 meciuri? Daca esti o echipa mare iti impui jocul tau nu il distrugi pe al adversarului, ca atunci se cheama ca faci antifotbal.Cu mijlocasi si atacanti in lot ca Benzema,Higuain, Kaka dl. Mou-Mou sta si tremura-n jambiere, ca lu domnu Mou-Mou nu-i place fotbalul fin din glezne, ii place sa rupa tibii. In cazul acesta normal ca apar cartonasele galbene si rosii. Dar lui Special five ii place sa dea vina pe arbitrii, nu pe jocul gandit de el care e infect. In vara cred ca o sa ise spuna "hasta la vista special five! ne revedem cand inveti fotbal."
  • +2 (2 voturi)    
    felicitari ample ..... (Joi, 28 aprilie 2011, 11:09)

    revin..... [anonim]

    .. comentatorilor romani si la acest meci; iata ca mai avem o sansa cu fotbalul ns - daca s-ar putea pune in casca, chiar la arbitrul principal al partidei... comentariul comentatorilor comentat de comentatorii ns...., chiar ca ar putea sa 'joace' ei in locul celor 2 echipe...; romanii sunt asa de debusolati incat nu simt ca sunt manipulati de noile vuvuzele, copii a celor de la Realitatea si Antena..., deh, cu asa modele sa tot stai sa te minuni cum se vb. la tv., noroc ca am in telecomanda butonul de volum si asa am scapat de acesti virtuosi..., eu - dar voi...?
  • +2 (2 voturi)    
    Felicitari lui Messi si Barcei! Grandiosi! (Joi, 28 aprilie 2011, 12:05)

    stefano [anonim]

    Felicitari lui Messi si Barcei! Grandiosi! Festival la cote inalte fotbalistice! Cat despre Iepurasul de Pasti Messi s-a avantat in pusca vanatorilor de la Real Madrid ca un iepuras de camp - curajos nu fricos precum crede majoritatea, ba mai mult i-a driblat de n-a vazut Madridul pe vanatorii Realului.
    FINALA 18 mai 2011 - WEMBLEY-LONDRA:
    BARCELONA -MANCHESTER : SCOR 2-1.
    TROFEU CUPA CAMPIONILOR EUROPENI , retineti FC BARCELONA care joaca precum Steaua Bucuresti pe 7 mai 1986 la Sevilla.
  • 0 (0 voturi)    
    real-barca (Sâmbătă, 30 aprilie 2011, 11:41)

    ionut [anonim]

    se vede ca voi fanii barcelonei nu stiti ce inseaman fotbalul spectacol singura echipa care ofera spectacol este real madrid barca nu stie altceva decat pase pt ca altfel nu isi poate im pune juocul nu au individualitati iar messi este un mic copilas un pomanagiu cum sa nu inscrie 52 de goluri daca nu sta decat la pomana in schimb cr7 ofera cu adevarat spectacol valoarea sa fiind net superioara lui messi marcheaza goluri spectaculoase dribleaza elegant in schimb messi joaca mult prea slab mai mult ronaldo nu are de nevoie de ajutor ca sa isi impuna jocul el joaca individual asta este ceea ce eu apreciez la un fotbalist pt ca asta te face sa iesi in evidenta sa dovedesti ca esti cel mai bun . asta este ceea ce nu are barcelona. cum sa nu castige mereu din moment ce este ajutata clar de arbitrii si in plus copiii barcei joaca la fel ca niste ciobani ei sunt cei care faulteaza altfel cum i-ar opri pe vedetele de la real care ofera spectacol total vedeti meciul cu valencia.acum 2 ani cand au castigat ucl au fost ajutati de arbitrii in semifinala cu chelsea daca va aaduceti aminte londonezilor li s-au refuzat 3 penalty-uri.barca a castigat pe nedrept ucl. mai mult de fiecare data cand dau de chelsea catalanii mereu au probleme.in plus realul o poate invinge pe barca doar daca se arunca in atac in retur si daca morinho ii titularizeaza pe supervedetele kaka higuain si benzema.pronostic pt retur barca-real 0-6


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version