​INTERVIU Costi Mocanu, seful PRO TV: "Liga lui Dragomir ofera audiente modeste in raport cu sumele pretinse. Pentru o statie comerciala mare, un pret care sa-ti permita acoperirea investitiei nu poate trece de 60.000 de euro/meci"

de Adrian Soare     HotNews.ro
Miercuri, 6 aprilie 2011, 8:44 Sport | Fotbal

Costi Mocanu, director general PRO TV
Foto: Arhiva personala
"Daca vrea sa aiba o sansa, daca vrea sa numere multe milioane de euro, fotbalul trebuie sa se transforme, sa fie modern si sa devina produs paytv", spune Costi Mocanu, Directorul general al PRO TV, intr-un interviu exclusiv pentru HotNews.ro pe tema licitatiei pentru drepturile de televizare a meciurilor de fotbal din Liga I. Costi Mocanu evalueaza in interviu suma pe care o televiziune comerciala mare ar putea-o plati pentru meciuri astfel incat investitia sa fie rentabila, amendeaza comportamentul de pana acum al LPF ("un stapan deranjat")​ si asteptarile nerealiste ale unor patroni precum Adrian Porumboiu si Arpad Paszkany.

Rep: De ce a "tacut" PRO TV la ultima licitatie pentru drepturile TV ale campionatului de fotbal, un eveniment considerat de mare atractivitate pentru televiziuni?
Costi Mocanu: Numai oamenii care vind fotbalul intern considera Liga 1 drept o obligatie in grila unui canal comercial. Liga lui Dragomir ofera audiente modeste in raport cu sumele pretinse. ProTV este liderul televiziunilor comerciale, este un canal care vizeaza audienta si profitul, or respectiva competitie este departe, foarte departe, de aceste criterii. In aceste conditii fotbalul din Liga 1 este neinteresant pentru noi.

 
Presedintii de cluburi ar trebui sa inteleaga ca acum 3 ani au beneficiat de o conjunctura fabuloasa
 
 
Costi Mocanu
Presedintii de cluburi, inflamati ieri de milioanele putine, ar trebui sa inteleaga ca acum 3 ani au beneficiat de o conjunctura fabuloasa – piata de publicitate era la cel mai inalt nivel din istorie, Romania crestea 7% an de an, RCS era in plina expansiune si se temea de o eventuala intrare pe piata a unui alt player. Toate acestea nu mai exista azi. 

Rep: "Tacerea" PRO TV are legatura cu o istorie mai veche a relatiilor dvs cu Liga de fotbal? Presa sportiva a difuzat mai multe versiuni, intre care si una care vorbeste despre o datorie (un milion de euro) pe care PRO TV ar avea-o fata de LPF. Care este versiunea corecta a acestei povesti?
Costi Mocanu: Aici nu vorbim despre versiuni, spunem lucrurile asa cum sunt. ProTV nu are nici o datorie fata de Liga Profesionista de Fotbal. Ar fi greu sa fie dator cita vreme ProTV nu a avut niciodata contract cu Liga.  

Rep: Alte televiziuni din grupul CME au achizionat drepturile pentru campionatul intern? Pe celelalte piete CME, este o chestiune de prestigiu transmisia meciurilor din campionatul intern... sau este intr-adevar un business?
Costi Mocanu: Pentru CME prestigiul se masoara in audienta, in numarul de privitori, nu in declaratii de tip – “televiziunile nu pot rezista fara fotbal”. CME este lider de piata, cu televiziunile sale, in toate tarile in care activeaza. Fotbal avem numai in Bulgaria, pachetul complet al Ligii de acolo. Meciurile sunt insa difuzate in exclusivitate de un canal de nisa al grupului. Liderul de piata, btv, nu difuzeaza nici o secunda de fotbal si are o medie de peste 50% audience share in prime time. 

Rep: LPF a inovat la ultima licitatie, impartind drepturile in “pachete”. Cum comentati o asemenea varianta? Intrebarea este legata de asertiunea, destul de larg impartasita, ca fotbalul romanesc a devenit un produs prea scump pentru o singura televiziune. 
Costi Mocanu: Cred ca presedintii de cluburi ar trebui sa se preocupe mai mult de ce ofera, nu de modul in care impacheteaza. Au incercat minunea fara sa schimbe oferta, aceasta este problema. Fotbalul este prea scump pentru mai multe televiziuni, nu pentru una singura. Repet, nu discutam aici neaparat de pret, sunt si alte lucruri foarte scumpe in televiziune, vorbim despre rezultatele oferite de fotbal. Chestii de tip “fara fotbal sunteti morti”, “fotbalul face cea mai mare audienta”, sunt hilare atunci cind sunt rostite de unii care n-au nici cea mai mica pricepere in domeniu.

 
Pentru o statie comerciala mare, un pret care sa-ti permita acoperirea investitiei nu poate trece de 60.000 de euro/meci
 
 
Costi Mocanu
Ce ma surprinde este ca oameni care gestioneaza afaceri mari, cu legaturi puternice de business, care ar trebui sa inteleaga pietele si evolutia lor, de tip Porumboiu sau Paszkany, au acest discurs ieftin, un copy/paste de neinteles dupa declaratia primitiva cu care este condusa Liga de 20 de ani. Daca vrea sa aiba o sansa, daca vrea sa numere multe milioane de euro, fotbalul trebuie sa se transforme, sa fie modern si sa devina produs paytv. Atunci va redeveni o miza. In ultimii trei ani a fost numai o unealta. 

Rep: Care ar fi pretul corect pentru ca un pachet de Liga 1 sa nu provoace o pierdere financiara unei televiziuni cu cota de piata precum cea a PRO TV?
Costi Mocanu: Pretul corect este cel pe care cumparatorul decide sa-l platesca si este acceptat de vinzator. Pentru o statie comerciala mare, un pret care sa-ti permita acoperirea investitiei nu poate trece de 60.000 de euro/meci. Asadar circa 2 milioane de euro pe an.

Rep: Varianta potrivit careia participantii la ultima licitatie s-ar fi inteles pentru a boicota intentia Ligii de a ridica pretul global al drepturilor – vi se pare credibila? 
Costi Mocanu: Ii cunosc destul de bine pe cei care au participat la licitatie. Cu totii sunt oameni care fac doar intelegeri cu companiile lor. Fiecare a avut interesul sau comercial, atit si nimic mai mult. 

Rep: Daca LPF se repliaza si va reduce preturile pachetelor ramase in suspensie, PRO TV are intentia de a licita? 
Costi Mocanu: Am mai spus-o, ProTV este interesat de orice produs capabil sa aduca audienta. In cazul de fata, problema Ligii nu este doar pretul, ci formularea ambigua, smechereasca, prin care vrea sa decida ce-i important, la ce ore se joaca si in ce zile. Asta arata neseriozitate. Mi-e greu sa cred ca Liga se poate replia intr-atit de mult, asta inseamna deja schimbare totala. 

 
Problema LPF nu este doar pretul, ci formularea ambigua, smechereasca, prin care vrea sa decida ce-i important, la ce ore se joaca si in ce zile
 
 
Costi Mocanu
Rep: Pentru o televiziune, ce este de preferat: sa aiba in LPF un partener sau un simplu vanzator de drepturi? Este o dilema indusa de observatia ca partenerii au obiceiul de a promova un produs (si se ingrijesc de imaginea lui), in vreme ce vanzatorilor le pasa ceva mai putin de imaginea finala.
Costi Mocanu: Prin definitia lui, un contract se refera la relatia comerciala dintre doi parteneri. Pina acum LPF s-a comportat ca un stapin deranjat care face o favoare pe care, culmea!, televiziunile au platit imens. Daca ar intelege ca fotbalul este un produs care are nevoie de investitie si de marketing, de imagine, de campanii, de valoare, de actiuni, atunci da, Liga ar fi un vinzator cu succes, un partener serios. Vremea profitului din nimic si a conjuncturilor favorabile a trecut.​


Citeste mai multe despre   



















13251 vizualizari

  • +46 (46 voturi)    
    owned! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:02)

    ska [anonim]

    excelent spus!
    "oamenii de fotbal" nu vor intelege nimic, pt ca nu au bun simt, nu sunt profesionisti :)
    • +25 (27 voturi)    
      Un adevarat profesionist! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:04)

      ShoboLingoZauR [utilizator] i-a raspuns lui ska

      A explicat foarte bine pozitionarea trustului fata de jegul extrem de scump pus la vanzare de "Mititica de la Liga"...

      Astept sa vad si in urmatoarele sezoane CL si EL pe PROTV!
  • +37 (37 voturi)    
    mda (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:05)

    eu [anonim]

    baiat destept domnu costi mocanu.

    acum inteleg si eu de ce protv e postul cu cea mai mare audienta in romania, pentru ca e condus de oameni capabili

    nu ca antenele securitste a lui felix sau de irealitatea lui vantu cel pungas

    mitica de la liga in loc sa infunde puscaria pentru dosarele sale penale, vrea sa fata bani gramada de la televiziuni pe o liga de 2 bani.. huuaaa
  • +35 (35 voturi)    
    Excelent interviu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:06)

    Florin [anonim]

    E bine ca mai sunt si manageri care gandesc asa, si nu se lasa atrasi in mocirla care este Liga 1 in momentul asta.
  • +32 (32 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:14)

    JohnSA [anonim]

    Aveti o claritate de invidiat in a distinge aspectele acestor afaceri. Felicitari !
  • -3 (13 voturi)    
    60.000 pe meci??? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:29)

    iancu jianu [anonim]

    Coane, ori esti nebun, ori nabab. Pai la pretul asta poate juca cu portile inchise orice meci, ca oricum nu ar stringe Corleone mai mult de 10 mii euro de la spectatorii platitori la fotbalul care se joaca acum.
    • +10 (10 voturi)    
      confuzie (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:03)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui iancu jianu

      Coane, esti intr-o confuzie. 60.000 pe meci se refera la pretul optim pentru a scoate si profit o televiziune dintr-un meci. adica da 60.000 sa il difuzeze si apoi vinde publicitate de mai mult de atat in spatiul de difuzare al meciului respectiv, ca sa scoata si profit. pretul publicitatii este stabilit de audienta (cati spectatori "din fotoliu" are meciul). un post comercial mare are audienta mai mare inclusiv la meciuri, fata de una de nisa care ar transmite acelasi meci. deci pretul publicitatii e mai mare si televiziunea respectiva isi permite sa plateasca mai mult pe meci. o televiziune de nisa probabil nu si-ar permite sa plateasca la fel de mult. toate aceste calcule n-au nicio legatura cu spectatorii de pe stadion. nu cred ca vreun club de fotbal si-ar permite sa traieasca din biletele vandute, toate vor bani din drepturile de televizare. ce-i drept, spectatorii din tribune sunt un plus la "spectacolul"/atmosfera meciului respectiv, deci si ei sunt necesari pentru o audienta buna la tv, pe langa miza/calitatea meciului in sine.
      • +3 (5 voturi)    
        repet (Miercuri, 6 aprilie 2011, 12:37)

        iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Nu ai inteles nimic. Mocanu spune ca la 60 de mii abia i se amortizeaza investitia, abia apoi incepe profitul lui, (daca pretul asta scade sau daca e fotbal bun sa-i vina musterii cu reclame). Eu puneam accent pe "calitatea" deosebita a fotbalului romanesc ce nu va mai atrage nici spectatori platitori, nici reclame pe teren, nici sponsori. De aia Corleone vorbeste printre dinti..
      • -4 (6 voturi)    
        confuzia confuziei (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:04)

        titeica [anonim] i-a raspuns lui Anonimus

        Cel mai confuz este Costi Mocanu, cand vorbeste de 60.000/meci „adică maxim două milioane pe campionat”. Greşit total! Domnul Mocanu a înmulţit 60.000 cu 34 de etape şi i-a dat două milioane şi ceva. Numai că o etapă are nouă meciuri!! Aşadar domnul Mocanu ar da cam 18 MILIOANE pe campionat, dacă ar da 60.000 pe meci!!! Si uite cum le-a stricat si un titlu bun celor de la hotnews!
        • +3 (3 voturi)    
          cunfuzia cunfuziei confuziei (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:40)

          ilici [anonim] i-a raspuns lui titeica

          Poate tii cont si de audienta (rating). Tu crezi ca un meci Dinamo-Steaua are aceeasi audienta ca Pandurii-Branesti? Pretul ala e pentru un singur meci, ala care are si potential de audienta. Restul meciurilor valoreaza mult mai putin in termeni de audienta, iar o televiziune e interesata sa transmita meciurile cele mai profitabile din etapa respectiva, adica maxim 2!! Mai fa o data calculul ala.
        • +1 (1 vot)    
          Confuz esti tu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:43)

          Claudia [anonim] i-a raspuns lui titeica

          Problema este ca tu esti intr-o mare confuzie, dl. Costi vorbea de un meci/etapa pe care sa-l achizitioneze PRO TV (60000*34 etape/an=2.04 milioane) calculul este corect. De altfel asa s-a si vandut pachetul (un meci/etapa). Pretul a fost stabilit de "valoarea" echipelor care vor juca. ex: Steaua, Dinamo, Craiova etc.
          In alta prdine de idei, Liga lui Mitica nu merita nici macar atati bani dupa umila mea parere. Mocirla de la noi nu se numeste fotbal, ci CanCan, la care patronii se pricep foarte bine. Dar ce putea conduce dl. Dragomir? Premier League din Anglia, Primera Division din Spania, Il Calcio din Italia????? Hai sa fim seriosi, eu urmaresc cu mare placere tot fotbalul din Europa, din Liga I nu am vazut mai mult de 3-4 meciuri, nu pot sa rezist, nu pot.
  • +1 (25 voturi)    
    O intrebare pentru domnul Costi Mocanu ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:38)

    Mamulos [anonim]

    Domnule Costi Mocanu, daca dumneavoastra spuneti ca fotbalul intern, respectiv Liga I, nu are audienta, cum se face ca la stirile sportive PROTV si SPORT.RO nu se "vorbeste" decat de fotbal, de Mitica, de Fanel, de Banel, de Dodel, de Jardel iar de alte sporturi nici macar tangent? Ia socotiti, va rog, cate stiri din rugby ati difuzat pe parcursul unui an, cate stiri din atletism, hochei, handbal, sky, automobilism, polo, etc?
    Vedeti dumneavoastra, nu sunteti voi (si postul pe care-l reprezentati) tocmai cei care sa dea lectii atata timp cat profitati de fotbal "la greu" (cum se spune).
    • 0 (10 voturi)    
      corect (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:05)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Asa cum nu-l cred pe mitica lasati-ma sa nu-l cred nici pe Costi Mocanu.
      Normal ca fiecare vrea sa iasa in castig din afacerea asta, asa ca unul isi lauda marfa si celalalt zice ca e proasta ca sa-i scada pretul.

      Nu zic ca face Liga1 banii ceruti (asta oricum nu pot sa judec, nu stiu cat castiga din publicitate/meci o televiziune)
      Dar asa cum zice Mamulos, daca ar fi asa de neinteresant n-ar mai da toate TV (inclusiv Pro) tot felul de pseudo stiri adiacente fotbalului intern.
      • +5 (5 voturi)    
        incorect (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:21)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Si-ti spun de ce:
        1. Mocanu nu vinde cioara de pe gard, rezultatele fotbalului vorbesc de la sine (ne comparam la nationala cu Burkina Faso si in Europa am ajuns lanterna rosie);
        2. Campionate cu rezultate mult mai bune se vand cu preturi mult mai accesibile;
        3. Din ceea ce spui, te uti si tu la acele stiri, asa zise sportive, dar care nu au legatura cu sportul in sine decat prin participantii la ele care in loc de profesionalism in sport sunt profesionisi in cancan-sport.
        Aici se discuta despre meciul de fotbal in sine, despre sport, adica de cel care ar trebui vandut de liga si vazut la tv. Liga lui Mitica nu vinde drepturi de difuzare pe barfele si cancanurile jucatorilor de fotbal.
    • +13 (13 voturi)    
      confuzie, mon cher! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:14)

      Babulos [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Ceea ce se da la tv, si aici gresesc toti televizionistii, e stirea si informatia in stilul de tabloid si cancan care vinde si face audienta pt. ca asta spun niste nenorocite de aparate da masurat audientele in casele unor specimene care definesc poporul roman (manelistul,cocalarul si ahtiatul dupa scandal).
      Si daca audientele sunt cele care aduc bani intr-o televiziune comerciala, asa trebuie sa joace toti.
      Si atunci e simplu: daca asta vrea popoprul, asta dam.

      Ca pe vremea romanilor: paine si circ
    • +8 (8 voturi)    
      raspunsul e foarte simplu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:22)

      mitica nemteanu [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      pentru ca asta face audienta la Romanica! Lumea se uita la "stiri" despre cocalari dar nu se uita la meciuri si in concluzie este rentabil sa dai stiri si nu e rentabil sa dai meciurile
    • +6 (6 voturi)    
      e o confuzie cred (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:38)

      Filip [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Ce zice Mocanu este ca televizarea fotbalului intern nu e profitabila.

      Asta nu are nici o legatura cu subiectul stirilor sportive, stiri care au o audienta mai mare si pentru ca mostenesc audienta programului de stiri care le preceda.
    • +4 (4 voturi)    
      Foarte bine punctat. (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:43)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Drept la tinta.

      Din pacate cred ca majoritatea celor care se uita la aceste stiri nu se uita la meciuri si ii intereseaza scandalul, povestile cu multi bani la mijloc si cam atat.
      Si cred ca o scadere a banilor intrati in fotbal o sa duca si la o scadere in audientele stirilor. Dar pentru asta nu trebuie sa fii tu cel care investeste, cazul ProTV-ului.
    • +3 (3 voturi)    
      pentru ca (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:57)

      ribelalu` [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      vorbitul ala e gratis (de fapt e vorba de barfit) si orice trece deasupra costurilor minime inseamna profit. nu trebuie sa platesti zeci de milioane de euro pentru a avea audienta. sport.ro este si fara fotbal in direct din Liga1 numarul 1 intre televiziunile de sport din Romania in functie de audienta.

      p.s. ati vazut aseara meciurile din Champions League? Nu e asa ca pare alt sport?
    • +2 (2 voturi)    
      fotbal vs stiri mondene (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:03)

      ruddy [utilizator] i-a raspuns lui Mamulos

      Diferenta intre fotbal si stirile mondene din fotbal e imensa se pare la noi pentru ca fotbalul e de foarte slaba calitate in schimb stirile mondene din fotbal sunt de inalta calitate :)
    • +2 (2 voturi)    
      Un rezumat bun versus un meci prost (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:24)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Nu intelegi nimic mai baiatule. Liga I nu are audienta dar scandalurile au! Un rezumat al replicilor oamenilor de frunce ai Ligii aduce mai multa audienta decat un derby din Liga. Romanului ii place barfa, asa ca PRO TV-ul, un adevarat post comercial, scoate ce-i mai bun dintr-un meci d rahat si anume 2-3 injuraturi si cateva calomnii:). In schimb acolo unde e cazul scoate in fata valorile si nu vedetele de 2 lei daca facem o comparatie intre Romanii au talent sau Dansez pt tine si Te pui cu blondele sau Stiri si barfe cu Oana Zavoranu:)
      • -3 (7 voturi)    
        Cine nu intelege? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:32)

        Mamulos [anonim] i-a raspuns lui cristi

        Nu intelegi TU nimic mai Cristi, mai! Ai citit ce-am scris eu sau doar te-ai uitat mai mult asa, in treacat? Hai sa-ti spun cum sta treaba: orice stire se face pe baza unei intamplari, eveniment real (in afara de de cele date de 1 aprilie sau de tampitzeii din mass media care publica asa zise stiri gen gaina cu puii vii). Asadar daca fotbalul asta intern este asa cum este de ce mai face PRO TV-ul stiri cu si despre el? Sa faca domnule stiri despre tenis de masa, saritura in lungine, aruncarea ciocanului, sumo, haltere, mersul pe sarma si sa nu mai difuzeze nimic despre fotbal.
        Dar vezi tu ca nu prea se poate, nu-i asa ca tot fotbalul si evenimentele cu si despre el tin capul de afis oricum ar vrea ei s-o intoarca ...
        Asa ca de manageri gen Costi Mocanu care nu ajung la borcanul cu miere e plina lumea. Asa cum e plina si de firme de sondaje care "sondeaza" cum le dicteaza stapanul ca sa iasa treaba buna ...
        • +3 (3 voturi)    
          oare? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 17:37)

          Dodo [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

          Pentru simplul fapt ca aia de la saritura in lungime, tenis de masa sau alte sporturi nu stau sa ia bataie in discoteci pentru "stramba lu' Dodel", nu sunt prinsi bauti la volan, nu se lauda cu masini de jdemii de euro. PRO TV-ul nu face stiri despre fotbal ci despre golaniile unor din fotbal. Fiindca alea vand. Daca nu o sa mai fie golani in fotbal o sa faca stiri despre golaniile politicienilor, "vedetelor" de muzica sau alte fufe si alti agarici cu bani. Faptul ca in fotbal s-au adunat toti târtanii cu banii nu are nicio legatura cu sportul in sine, care este la un nivel sub cota 0. Intamplarile si evenimentele reale despre care vorbesti tu nu au nicio legatura cu meciurile in sine, ci cu viata EXTRAsportiva a prostilor respectivi. Un fel de "stirile de la ora 5" dar cu actorii alesi special sa fie din sport.
          Pana una alta PRO TV face bani gramada fara sa-i dea niciun euro lu' Mitica sau altora din cluburi. Punem pariu ca si daca nicio televiziune n-o sa mai dea niciun meci, presedintii de cluburi tot se vor inghesui la emisiuni ca sa poata sa se balaceasca in lături in prime time?
    • +1 (1 vot)    
      Loooool (Miercuri, 6 aprilie 2011, 16:28)

      roberto [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      Pai e simplu. ProTV nu plateste nimic pe drepturi si are numai de castigat.
    • 0 (0 voturi)    
      audienta (Duminică, 10 aprilie 2011, 22:22)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Mamulos

      da, dar stirile sunt difuzate gratis, in timp ce un meci costa 100.000 de euro. Or reclama venita din audienta unui meci nu acupera nici pe sfert investitia in dreptul de difuzare.
      Fotbalul face audienta dar nu suficienta pt a merita banii pe care ii vrea Mitica, asta e ideea.
  • +7 (7 voturi)    
    Te salut Costi - Felicitari (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:39)

    Calin [anonim]

    De ce nu publicati interviul si pe sticla?
    Poate vor intelege mai multi ce se intampla...
  • +8 (8 voturi)    
    100% ADEVARAT (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:42)

    eu [anonim]

    Nimic de adaugat in plus
  • +8 (8 voturi)    
    Clar şi la obiect (Miercuri, 6 aprilie 2011, 9:43)

    Adrian Calin [utilizator]

    Este cât se poate de limpede şi pentru nişte gângavi cu IQ-ul sub genuchiul broaştei, numai pentru marii creditori de cluburi de fotbal româneşti nu este deloc clar. Mi-e dor de un meci de calitate în campionatul românesc, sunt microbist, am fost pe foarte multe stadioane dar de 4-5 ani nu am mai văzut un meci de la un capăt la altul pentru că nu am ce vedea, nişte aiuriţi care nu ştiu să dea cu piciorul în minge şi nişte îmbuibaţi care cred că eu nu mai pot fără aportul lor financiar în fotbal.
  • +11 (11 voturi)    
    Va multumesc! (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:02)

    Gica [anonim]

    O explicatie mai clara decat atat, o lectie predata ca la scoala, nici ca se putea.
    Cat de simplu este ca sa intelegem in ce stadiu de aroganta, nesimtire, tupeu si lipsit de profesionalism a ajuns fotbalul romanesc din ultimii , cred, 30 de ani.
    Chiar nu vrea nimeni sa recunoasca si sa ia o atitudine corecta fata de aceasta gasca care profita la maxim, si continuu de naivitatea si lipsa de reactie?
    O gasca care are ca scop doar imbuibarea proprie si o reactie de superioritate fata de spectatorii lor.
    Imi doresc sa nu-i mai vad deloc la televizor pana nu vad cel putin 3 echipe in competitiile europene si nationala calificata la in campionatele european si mondial.
    Atunci o sa merite sa-i platesc, pana atunci,, nu vreau sa le dau nici o miime de leu pt ca nu merita.
    Ar trebui sa fie ca la piata: Nu-mi place, nu cumpar!
  • +8 (8 voturi)    
    bine zis (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:04)

    Cat-e-ceasul [utilizator]

    Oare de ce Sarbu l-a lasat in locul lui ? Oare de ce MediaPro continua sa fie lider de piata pe majoritatea canalelor media pe care activeaza? Succes Mosule !
  • +2 (6 voturi)    
    aceeasi mizerie (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:45)

    Raluca [anonim]

    Mocanu are dreptate, Liga 1 tranzactioneaza mizerie, dar e aceeasi mizerie cu care se ocupa si ProTV. De ce o mizerie nu e buna, iar alta e business? Poate ne raspunde domnul Mocanu, are un limbaj tare pompos.
  • +3 (3 voturi)    
    liga lui mititica (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:48)

    math [anonim]

    Foarte probabil se fac si presiuni pe undeva si exista multe interese obscure in promovarea acestei ligi nationale. Nu mai departe de astazi la ora 10, stirile sport de la irealitatea au inceput cu 5 minute despre meciul Steaua-Urziceni si ce a declarat vecinul iubitei lui Dodel despre golul marcat de Banel in poarta adversa (din neatentie)....... Golul antologic de la Milano sau rezultatul incredibil de acolo, Real Madrid.. 4-0 astea sunt fleacuri, important este sa-l vedem pe Gigi si pe Mititica. Iar despre alte sporturi pe la TV trebuie cautat cu mare atentie, dar incep sa mai miste, e.g. vedeti TVR diversele canale.
  • +3 (3 voturi)    
    bravo (Miercuri, 6 aprilie 2011, 10:54)

    Marius [anonim]

    Da, domnul Mocanu este foarte inteligent, a predat o adevarata lectie. Bravo domnule Mocanu!
  • 0 (4 voturi)    
    Despre interviu (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:00)

    Telespectator [anonim]

    Domnule Mocanu,
    Informatiile pe care le dezvaluiti in reportaj sunt interesante si ma bucur sa vad ca pana la urma s-a ajuns in situatia ca televiziunile sa nu mai cumpere fotbalul din Liga I. Mizeria de acolo este de neimaginat, din toate punctele de vedere. Nu mai este nimic de comentat si nici de adaugat privitor la acest subiect, toate s-au mai spus deja.
    Nu pot insa sa nu observ, o oarecare ipocrizie in interviul dumneavoastra. Si aceasta porneste din faptul ca Stirile sportive de la postul pe care-l conduceti contin 99% din timpul alocat, informatii din fotbalul intern pe care acum il blamati. Faceti-ne un serviciu si nu mai dati stiri din fotbalul intern, nu intereseaza pe nimeni pe unde au umblat fotbalistii si ce au facut nevestele lor seara. Rezultatele etapelor , strict obiectiv, ar fi mai mult decat suficient.
    Si va rog sa nu replicati cu cea ideea ca " asta cer telespectatorii". Lumea se uita la ceea ce difuzati si stiti asta foarte bine. Daca ati incepe sa dati filme horror la ora 20, la asta se va uita lumea. Spectatorii ii educati voi, televiziunile. Eu personal nu mai ma pot uita la stirile dumneavoastra sportive, si in general la stirile postului dumneavoastra. Fata fericita si incantata a prezentatoarei stirilor principale de la ora 19, atunci cand relateaza despre moartea a nenumarate persoane mi se pare de un prost gust total. Dar asta e o alta discutie.
  • +4 (4 voturi)    
    ce mai e de adaugat (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:10)

    ribelalu` [anonim]

    ce a facut mitica a fost smecherie pura romaneasca. a cerut zeci de milioane de euro pe un sistem tip "loz in plic". Astefel, digi a cumparat pachetul numarul 1 si in loc de steaua-dinamo se trezeste ca transmite vineri la 3 dupa-masa medias cu branesti, ca asa a vrut mitica.
    apoi numarul de 18 echipe este exagerat. tinand cont de nivelul la care a ajuns campionatul nostru, mai mult de 12-14 echipe nu au ce cauta in Liga 1. Numarul de 18 este mentinut numai si numai pentru a vinde 9 meciuri pe etapa in loc de 6 sau 7 mult mai atractive
  • +3 (3 voturi)    
    fotbalul intern (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:27)

    a [anonim]

    e cam slab. in schimb scandalurile sint savuroase si aduc audienta. pretul e cam piperat. o idee ar fi sa se reduca numarul de echipe la 10-12 din orasele mai mari. poate asa ajung banii.

    cred ca adevarul e pe la mijloc. vazind ce bani se dau pe jucatori la echipele din vest nu poti sa negi faptul ca a intretine o echipa de fotbal nu e lucru ieftin.

    sport.ro al lui mocanu e ca o plosnita care suge pe spinarea elefantului care trebuie sa manince 500 de kile de frunze. cu toate ca plosnita maninca putin, dupa ce elefantul va disparea frunze nu va putea minca.
  • +3 (3 voturi)    
    liga 1 (Miercuri, 6 aprilie 2011, 11:49)

    radu [anonim]

    BRAVO COSTI MOCANU !!!!!!

    Suntem satui de gunoiul de fotbal din Liga 1 !!!
    Suntem satui de Becali , Iancu , Porumboiu , Mititelu si MAI ALES MITICA DRAGOMIR , un militian cu profil clar de golan si derbedeu de colt de strada !!!
    Suntem satui de barfe si de scandaluri ordinare !!!
  • +3 (3 voturi)    
    A murit si "bula fotbalistica" din Romania ... (Miercuri, 6 aprilie 2011, 12:06)

    Ioan A. [anonim]

    ... dar gasca de neaveniti din categoria "oamenilor de fotbal" nu "inghite" deloc aceasta situatie ...
    Si nu intelege (aceeasi gasca) faptul ca nimeni nu se mai uita la campionatul intern ( nici macar la meciurile echipei nationale!!!), ca urmare a falimentului moral si sportiv total al acestui sport.
    Sa speram ca se va alege praful si pulberea financiara de "sistem" si de "cooperativa" si ca nu se vor mai cumpara niciun fel de "pachete de meciuri" de televiziuni, pentru a se putea reincepe o constructie complet diferita si pe cu totul alte criterii, cu adevarat dedicate performantei.
    Pana atunci, ne asteapta in continuare emotionantele confruntari cu Albania, Luxemburg si alte Insule Feroe in care, din noi, "baietii" vor juca asa cum n-au facut-o niciodata, dar vor pierde ca de obicei" .
  • +3 (3 voturi)    
    foarte adevarat (Miercuri, 6 aprilie 2011, 13:27)

    gabriel [anonim]

    ce s-a gandit dragomir, ca ii mai merge inca o data sa ia bani multi pe circul asta din fotbalul nostru. eu sunt dezgustat de asa zisul fotbal din tara noastra si de patronii care se gandesc doar la bani. de aia e fotbalul romanesc unde este. mi-a placut foarte mult cum a raspuns cristi mocanu, are perfecta dreptate in tot ce a zis. eu unul as prefera sa nu ma uit 3 ani la fotbal la tv, dar sa plece dragomir, sandu si ceilalti smecheri.
  • -3 (5 voturi)    
    strugurii Ligii I sunt acri (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:03)

    Catalink [anonim]

    Pai ProTV parca mai avea un "rest" de plata de multi ani, deci nu prea putea sa participe la licitatie. Se pare ca strugurii Ligii I sunt cam acri pentru vulpea ProTV. Lasa, Costi, ca va trimite S(c)arbu sau Demiurgu (cum ii spuneti voi in trust) sa filmati din elicopter, ca asa intelege el jocul corect. La urma urmei, nu este nicio paguba. Sunt scarbit de comentariile pro-Stana Bucuresti de la voi din trust. Vorba lui Torje: Stana-i numai una :).
  • +3 (3 voturi)    
    functioneaza Piata!,ne maturizam? (Miercuri, 6 aprilie 2011, 14:47)

    gelu [anonim]

    Foarte bine D-le nu putem înghiti chiar tot ce ne ofera explicatile Lepefistilor,cum e cu:OFERTA,CALITATE si mai ales PRET!!!! si pote învata si politicu.Toate se platesc,VEDETI?,întrezariti!
  • +2 (2 voturi)    
    Oamenii de folbal (Miercuri, 6 aprilie 2011, 15:45)

    coco [anonim]

    Numai asa se poate repara ceva in fotbalul romanesc : sa nu se mai dea bani pe un produs defect si oribil .

    Sa nu va mai uitati la meciuri anoste ca sa nu faca rating si sa nu atraga sponsori.

    Sa le scada veniturile "oamenilor de fotbal" atat de rau incat sa ii dea cu capul de perete si sa ii trezeasca la realitate . Numai loviti la buzunar se vor ridica sa ii dea jos pe Mitica si pe Sandu si sa schimbe ceva.
    Au avut sansa sa il puna pe Gica Popescu la federatie sau Boloni la liga da "oamenii de fotbal" nu au vrut schimbare . Acu cum si-au asternut asa sa doarma.
  • +1 (1 vot)    
    bravo, mosule ! (Joi, 7 aprilie 2011, 14:54)

    Mugur [anonim]

    In sfarsit a vorbit un om din scoala lui Sarbu !
    un fost coleg


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi