Preliminarii CE 2012

Romania - Luxemburg 3-1/ I-am subordonat pe amatori

de Adrian Ilincescu     HotNews.ro
Marţi, 29 martie 2011, 19:31 Sport | Fotbal

Fotogalerie: Romania - Luxemburg
"Nationala nu sta in Mutu" era propozitia preferata, pana in urma cu ceva timp, la echipa nationala. Revenit dupa o pauza indelungata, atacantul Fiorentinei le-a dat peste nas contestatarilor cu o "dubla" care a intors soarta "derbiului" cu Luxemburg. Tricolorii au castigat cu 3-1 in fata unei echipe de amatori si, cel putin pentru moment, am castigat lupta pentru locul cinci din grupa...

Romania a avut nevoie de geniul lui Mutu pentru a reusi prima victorie din preliminariile pentru EURO 2012. Atacantul Fiorentinei a revenit la nationala in momentul potrivit, Adrian intorcand printr-o dubla (24', 68') soarta disputei cu amatorii din Luxemburg.

Tabela a fost inschisa de Zicu (78'), dupa ce cu doar 60 de secunde inainte, Da Mota a fost aproape de o egalare istoria pentru Luxemburg.

S-a terminat 3-1 dupa o partida in care Romania a suferit in fata lanternei Grupei D. Interesant este faptul ca Luxemburg nu reusise sa marcheze pana la confuntarea cu echipa pregatita de Razvan Lucescu. 

Clasament Grupa D:

1 Franta 12 puncte/ 5 meciuri
2 Belarus 8 (3-1)/ 5 meciuri
3 Albania 8 (4-4)/ 5 meciuri
4 Bosnia 7 (4-2)/ 4 meciuri
5 Romania 5 (5-6)/ 5 meciuri
6 Luxemburg 1 (1-11)/ 6 meciuri.

Echipe:

Romania:
12 Tatarusanu - 2 Sapunaru, 4 Tamas (cpt), 16 Gardos, 3 Rat - 8 Ropotan, 22 Muresan - 7 Zicu, Stancu, 10 Mutu - 9 Marica

Rezerve:
1 Pantilimon,  6 Alexa,  11 Torje, 15 Goian, 17 Salagean, 18 Alexe, 20 Deac

Luxemburg:
1 Joubert, 3 Blaise, 4 Hoffmann, 5 Schnell, 6 Peters (cpt), 7 Leweck, 8 Bettmer, 10 Payal, 13 Joachim, 17 Mutsch, 18 Gerson

Rezerve:
12 Oberweis, 2 Martino, 9 Da Mota, 11 Collette, 14 Laterza, 15 Plein, 19 Bukvic

Arbitri: Huseyin Gocek (Turcia); Serkan Ok (Turcia), Aleks Tascioglu (Turcia); Halis Ozkahya (Turcia)


Citeste mai multe despre   



















23179 vizualizari

  • +16 (22 voturi)    
    ce mare echipa (Marţi, 29 martie 2011, 19:48)

    ionut [anonim]

    aceasta romania este o echipa formidabila, cu o un selectioner de apreciat. am inteles ca-l vrea anglia, in locul lui capello.

    sunt curios ce va mai spune duce ne vom face de ras cu luxemburg...
    • +1 (9 voturi)    
      ce mare echipa (Marţi, 29 martie 2011, 21:19)

      costy [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Imi pare rau nu esti informat, sunt mai multe tari interesate de Mucealescu, si brazilia si argentina si germania, italia dar mai ales spania, dar cel mai bine ar fi sa mearga in congo sau gabon sa faca o echipa de maimute sa antreneze acolo cate zile o mai avea.
      • +2 (2 voturi)    
        Într-o ţară ca o navă spaţială... (Miercuri, 30 martie 2011, 8:21)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui costy

        ... ne lamentăm că fotbalul nu a ţinut pasul. Sunt microbist, recunosc, am fost pe foarte mult stadioane şi mă duceam regulat la meciuri dar nu mă mai duc însă de vină nu sunt numai fotbaliştii şi conducătorii ci şi cei care sunt în tribune sau cei care îşi dau cu părerea. Suntem naţia care foloseşte cel mai puţin săpun din toată Europa dar vrem să avem o naţională de fotbal care să "strălucească" precum lanţul de aur de la gâtul românilor. Da, jucăm slab, avem nişte jucători şi un antrenor mediocru. Sunt convins că toţi cei care scriu aici sunt genul care nu-şi aruncă chiştocul de ţigară pe geamul maşinii, care sunt civilizaţi, nu urlă în trafic, etc şi care vor o naţională exact cum sunt ei, printre cei mai buni din Europa pentru că suntem şi printre cei mai muncitori din Europa. Naţionala arată ca şi politica şi este imagina în oglindă a noastră ca naţie. Puteţi să daţi minusuri câte vreţi, dar asta este realitatea.
    • +13 (17 voturi)    
      suntem cei mai buni (Marţi, 29 martie 2011, 21:53)

      Mulinio [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Eu va zic, ca ma pricep la fotal si la politica, da' mai ales la folbal: lucescu trebuie sa plece 10 luni si sa revina piturca domle. Ca doar lucescu a luat 500 000 euroi pe 10 puncte castigate in toate meciurile conduse de el. Acum e randu lui piturca. Ei trebuie sa fie ca fratii.
      Si nu vorbesc fiindca ne bate Luxemburg, ca doar eu am fost in Luxemburg si stiu ce fortza in fotbal este: toata tara are mai bine de 2 milioane de locuitori, iar fotbalistii nationalei credeti voi ca joaca doar fotbal; habar n-aveti ca astia lucreaza pe ascuns ca profesori, bancheri, sau alte meserii care iti suprasolicita fizicul, intelectul si timpul liber.

      Oricum, pot doar sa sper ca am putea invinge o asemenea nationala la fotbal, cum e masinaria de forta si de fotbal a Luxemburgului. Ma consolez doar cu gandul ca, muncind din greu si beneficiind de inteleapta conducere a celor 3 crai, sandu, dragomir si inca unu de pe-acolo, doar asa putem inainta in urmatorii 20 ani cat colosul Luxemburg in 6 luni.
      Va zic eu: cel mai important lucru, esenta fotbalului romanesc, reteta succesului nostru sta in cinstitii, inteleptii si vizionarii nostrii conducatori de federatii si de ligi.
    • +2 (2 voturi)    
      am o dilemă (Miercuri, 30 martie 2011, 3:50)

      visio [anonim] i-a raspuns lui ionut

      iarba din spatele casei este prea mare; dacă iau toată naționala să se ocupe de chestia asta, crezi că ar fi posibil? nu de alta însă îmi mor câinii de foame și...mă înțelegi mata neicusorule..=))
      era să fac infarct când ne-au dat ăia gol...frateee, parcă jucau singuri ăia...oricum, cred că nici la vestiare nu le venea să creadă românilor că au câștigat..oare cum or fi dat ei 3 goluri? se întrebau în mintea lor relaxată...
  • +22 (26 voturi)    
    Romania (Marţi, 29 martie 2011, 20:04)

    raulucian [utilizator]

    Bravo baieti, sunteti cea mai penibila generatie a Romaniei de cand s-a inventat fotbalul.
    • -13 (21 voturi)    
      poate ai dreptate (Marţi, 29 martie 2011, 20:56)

      florinelul [utilizator] i-a raspuns lui raulucian

      dar cu ce ajuta remarca ta?
      • +4 (4 voturi)    
        remarca lui (Marţi, 29 martie 2011, 23:58)

        the [utilizator] i-a raspuns lui florinelul

        nici nu ajuta, dar nici rau nu face :)
    • +12 (14 voturi)    
      GRESESTI ! (Marţi, 29 martie 2011, 21:47)

      x [anonim] i-a raspuns lui raulucian

      Cei mai slabi DIN ... FOTBAL au fost altii.

      Numai ca ASTIA ... NU JOACA FOTBAL!

      PS. De ce SE MAI BAGA bani in fotbalul romanesc DE LA BUGETUL tarii?

      Sa traiasca DE CIT MUNCESC (daca muncesc).
  • +10 (14 voturi)    
    nu va uitati la acest meci (Marţi, 29 martie 2011, 20:14)

    ordessos [anonim]

    1. va fi un meci de nivelul ligii a doua dintr- o tara cu fotbal mediu spre slab, nu pierdeti nimic
    2. in acest fel boicotati FRF incompetenta si corupta
  • +9 (13 voturi)    
    O veste buna! (Marţi, 29 martie 2011, 20:16)

    mm [anonim]

    Baieti, nu va agitati prea tare, sa nu va scrantiti vreun deget! Am auzit ca se desfiinteaza si federatia din Luxemburg!
    • +11 (11 voturi)    
      Ba ... (Marţi, 29 martie 2011, 21:41)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui mm

      O veste cu adevarat buna ar fi ca dupa acest meci se desfiinteaza FRF! Sa ramana lichelele pe drumuri, in supermasinile lor de neamuri proaste!
  • -6 (8 voturi)    
    victorie daca lipseste florescu si chivu (Marţi, 29 martie 2011, 20:19)

    petre [anonim]

    4-0
  • +1 (5 voturi)    
    MECIUL LIVE (Marţi, 29 martie 2011, 20:24)

    ON-LINE-LIVE.COM [anonim]

    hai romania !
  • -1 (15 voturi)    
    Hai Romania! (Marţi, 29 martie 2011, 20:40)

    cip [anonim]

    Nu imi place jocul Nationalei, Nu imi place "mijlocul" echipei nationale, nu cred ca razvan e cel mai bun antrenor din lume, dar nu mai suport sa vad cum romanii se balacaresc si continue sa denigreze un antrenor tanar si o echipa nationala. desigur, jucatorilor individual li se pot gasi hibe, can can-uri, dar lasati romani echipa in pace! HAI ROMANIA!!!
    • +6 (8 voturi)    
      hai Romania (Marţi, 29 martie 2011, 21:37)

      all [anonim] i-a raspuns lui cip

      care echipa?????!!!!.. antrenoru tanar!!..?? nu e antrenor.. sunt jucatori care nu au ce cauta la antionala.. si jucatori pe care ii pune pe posturi pe care nu au cum sa dea randament... inceputul s-ar numi schimbare.. schimbarea tuturor oficialilor romani.. a celor care conduc fotbalul romanesc.... si..(dupa parerea mea) si a lui lucescu.. (dar nu cu pitzi sau hagi)..
  • +14 (18 voturi)    
    Rusine (Marţi, 29 martie 2011, 20:46)

    Cris07 [utilizator]

    Si 10-0 de s-ar termina cu Luxemburg, tot rusine ne e cu voi!
  • +4 (12 voturi)    
    eu sper ca Luxemburgul sa castige (Marţi, 29 martie 2011, 20:59)

    george [anonim]

    Asa poate scapam si noi de lipitorile astea lucesciste
  • +6 (8 voturi)    
    atentie mare! (Marţi, 29 martie 2011, 21:04)

    adrian [anonim]

    sa-l tina citiva oameni pe celebrul Mutsch
  • -3 (5 voturi)    
    Vreau sa intelegeti un lucru: (Marţi, 29 martie 2011, 21:11)

    Motanu [anonim]

    Cine inscrie prima data castiga !
    Daca Luxemburg-ul inscrie golul de 1-0, Luxemburg o sa castige pentru ca jucatorii nostri se vor pierde cu firea, si nu se vor mai putea concentra ca-lumea !
  • +3 (9 voturi)    
    Am emotii! (Marţi, 29 martie 2011, 21:21)

    Gutza [anonim]

    Jucam cu o echipa mare dintr-o tara mica! E 1-0 pentru ei. Hai copii, hai, cu un pic de noroc poate obtinem un egal. Doamne ajuta-ne!
  • +4 (6 voturi)    
    hmm (Marţi, 29 martie 2011, 21:22)

    Andrei [anonim]

    Ropotan trebuie schimbat. Cum sa nu-l bage pe Goian? A facut un meci bun sambata
  • +5 (9 voturi)    
    selectioner vs antrenor (Marţi, 29 martie 2011, 21:30)

    Sorin [anonim]

    La inceput am fost optimist in cand a fost ales Razvan selectioner. E un antrenor tanar care a reusit performante cu Rapidul in uefa, apoi a facut o echipa buna la Brasov.Este criticat pe nedrept ca este doar "fiul lui tata", chiar a avut performante ca antrenor in ultimul timp pana sa fie selectioner. Nu imi vine in minte un antrenor roman care avusese in ultimul timp performante ca ale lui cu exceptia lui Dan Petrescu.
    Dar acum cred ca m-am inselat, a avut destul timp sa faca o echipa si desi il consider un antrenor f bun, ca selectioner nu este potrivit.La fel ii vad si pe D.Petrescu sau D.Munteanu, buni antrenori dar nu ar merge stilul lor ca selectioneri. Cred ca singura varianta ar fi un selectioner strain cu nume care sa fie respectat de jucatori. Dar cred ca nu ni l-am permite si nici nu cred ca multi ar accepta o echipa ca a noastra in momentul asta.
    • +2 (4 voturi)    
      alti antrenori (Marţi, 29 martie 2011, 21:46)

      balonuldeaur [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Ar mai fi cativa romani. De exemplu Balint are experienta ca selectioner al Moldovei. Si a reusit cateva rezultate bune cu o echipa cam de nivelul Luxemburgului. Poate Stoichita, fost antrenor al Armeniei. Boloni a facut o echipa cand a mai fost la nationala.
      Oricine va veni, sper sa nu fie iar un experiment. Trebuie cineva cu experienta care sa stie sa ridice moralul echipei.
      Sper ca mafiotii nostrii se vor indura de noi si vor aduce un profesionist!
      • +4 (4 voturi)    
        aiurea (Marţi, 29 martie 2011, 21:58)

        crap [anonim] i-a raspuns lui balonuldeaur

        de ce-ti place sa speri degeaba.. cu nasu la carmele federatiei vei avea parte doar de panarame. doar eventual sa simta in ceafa ca i se apropie funia..
      • +1 (1 vot)    
        mda (Marţi, 29 martie 2011, 22:16)

        Sorin [anonim] i-a raspuns lui balonuldeaur

        cred ca ai dreptate cu Stoichita cel putin(cu Balint sunt sceptic iar Boloni nu ar veni). Nu e o solutie senzationala dar mai buna decat cea actuala.
  • +3 (5 voturi)    
    microb (Marţi, 29 martie 2011, 21:32)

    name [anonim]

    1-1 e un rezultat bun. Pastram sanse importante pentru calificare !
    Romania ar trebui sa fie sponsorizata de mic.ro pentru ca asta si este o micro echipa.
  • +2 (4 voturi)    
    noi cei din linia doi (Marţi, 29 martie 2011, 21:36)

    NOI [anonim]

    o sa se termine 2-1 pentru romania.
    O sa fie o victorie muncita, am tremurat dar in final am reusit sa castigam, pana la urma victoria conteaza. Avem un drum greu inaintea noastra dar cu rabdare si cu tenacitate vom reusi sa ne calificam. Hai 'baetii'....LA BERE !!!
  • +6 (8 voturi)    
    wow... (Marţi, 29 martie 2011, 21:36)

    me [anonim]

    un rezultat magnific la pauza!!!
    am reusit sa egalam marea echipa a luxemburgului!
    ne pastram sansele de calificare!
    oameni bune! pregatitiva sa iesim in strada !!!
  • +4 (8 voturi)    
    IL MUCE (Marţi, 29 martie 2011, 21:45)

    Frankie [utilizator]

    Acest MUCESCU nu inteleg de ce mai sta la nationala ???
  • +4 (6 voturi)    
    vai... (Marţi, 29 martie 2011, 21:46)

    liviu [anonim]

    au huiduit marea nationala a romaniei?!
    nu se poate asa ceva!
    trebuie neaaparat schibat orasul unde joaca nationala meciurilor... dupa bucuresti, constanta, craiova si nemtenii ii unjura. propun sa mutam nationala la scornicesti poate acolo nu-i mai injura :P
  • -11 (11 voturi)    
    si fotbalul tot de portocalii a fost distrus... (Marţi, 29 martie 2011, 21:47)

    jos basescu! [anonim]

    Golul lui mutu a fost marcat dintr-un offside urias!! Sa fim totusi corecti!
    Nu ma laud dar eu am sustinut eliminarea lui lucescu-cercelus inca dinaintea primului meci. Nu am asteptat atatea dezastre... Cu bashinescu , la fel: am stiut de la inceput ca ne va duce la dezastru si iata-ne, ultimii in Europa! Asa se intampla cand bunul simt este sufocat de nesimtire si de nemernicie! Aflu ca ocupantul ilegal al Cotrocenilor era beat in seara in care politicienii patrioti l-au suspendat.. Tot atunci el furniza promisiuni adica trada la ambasada nemernicana si imprastia pistoale mitral;iera in Piata Universitatii... Chiar nimeni nu mai are filmul cu scena in care cade pistolul mityraliera din masina lui bashinescu? Sa ne spuna un psiholog ce s-ar fi putut intampla dca acineva il huiduia pe individ!
    • +5 (7 voturi)    
      te-a intoxicat irealitatea (Miercuri, 30 martie 2011, 0:07)

      R [anonim] i-a raspuns lui jos basescu!

      daca ai ajuns sa asculti de chiriac... l-ai vazut pe basescu o data beat? nu cred. In fine nu conteaza... dar maine urmeaza... accidentul de la fukushima e vina lui basescu (a redus salariile si angajatii romani care lucrau in colaborare cu japonezii nu au mai lucrat si uite asa s-a ajuns aici), cutremurele din japonia si noua zeelanda sunt un raspuns al naturii cotra lui boc si basescu, a redus totul cu 25% si atunci pac cutremur... aaa da era sa uit... basescu are relatii la wikileaks si a contrafacut telegramele si nu in ultimul rand... relatiile sale de la Sunday Times sunt absolut evidente:))) hai sa terminam cu prostiile ca m-am saturat... de vina pt ce se intampla la nationala sunt jucatorii federatia si selectionerul si punct.
  • +6 (6 voturi)    
    Romania-Luxemburg 1-1 (Marţi, 29 martie 2011, 21:47)

    Motanu [anonim]

    Aceasta este adevarata valoare a nationalei lui Lucescu.
  • +5 (5 voturi)    
    becali e multumit.. avem 5-0 la cornere!! (Marţi, 29 martie 2011, 21:51)

    CRAP [anonim]

    oituz, marasesti, cornu.. astazi in premiera pe tara, "pe aicea nu se trece", in regia lui razvan lucescu, dupa scenariul original al lui mircea sandu, "la tranta cu uriasul luxemburghez".. faza de trailer: (becali mancand urda:) "un fleac, i-am ciuruit.. la pauza aveam 5-0 la cornere"..
  • +3 (3 voturi)    
    Ce dinamica (Marţi, 29 martie 2011, 21:52)

    Radu [anonim]

    A jocului. Super. Ce derbi. Dar sunt curios. Daca am ajuns la acelasi nivel cu Luxemburgul la football,inseamna ca ii vom ajunge din urma si la nivelul de trai? Ce tare. Bravo mini Luce. Bravo baietii
  • +4 (4 voturi)    
    Primul gol "all time" (Marţi, 29 martie 2011, 21:53)

    cosma [anonim]

    Sa nu spuneti ca in aceasta seara, cu aceasta generatie de aur, si cu un kitschi Murinho pe banca in loc de antrenor, Luxembrug ne-a inscris primul gol "all-time"! Felicitari lui mircea sandu: dupa ce au vazut argentinienii meciul cu bosnia si cu luxemburgul nu mai vin la vara sa inaugureze stadionul! De ce sa mai consume gazul pana aici, voi sunteti in stare sa va bateti singuri!
  • +4 (8 voturi)    
    penibili (Marţi, 29 martie 2011, 21:59)

    dumil [utilizator]

    am intrat doar sa spun ca nu ma uit la voi mai baieti, vizionez o emisiune despre etichitarea alimentelor, asta ca sa intelegi cat de mult imi pasa de voi!
    • -3 (3 voturi)    
      cal1nl@yahoo.com (Marţi, 29 martie 2011, 23:08)

      OnePiece [utilizator] i-a raspuns lui dumil

      "e" nu este langa "i" pe tastatura. se scrie etichetarea domnule "un burlan s-a rupt.."
  • +1 (1 vot)    
    regeneratii de aiur(ea).. (Marţi, 29 martie 2011, 22:01)

    danarad [anonim]

    disputa un derby cu Luxemburg,debandada de la frf si liga,isi arata efectele...
  • +4 (4 voturi)    
    De ce avem o nationala de fotbal? (Marţi, 29 martie 2011, 22:02)

    Radu [anonim]

    Degeaba!
    De ce mai ii selectioneaza Razvanel pe aceeasi jucatori?
    De fraier
    De ce difuzeaza televiziunea romana meciul asta dar n-au vrut sa plateasca suma ceruta pt meciul lui Bute?
    De ma£&@i (e animalul ala cu urechi lungi, Dar poate asa Nu mi se editeaza comentariul)
  • +5 (5 voturi)    
    Spuneti-le pe meserii, nu pe nume! (Marţi, 29 martie 2011, 22:07)

    georges [anonim]

    In semn de respect fata de acesti "artisti ai apararii" din Luxemburg, propun jurnalistilor nostri sa nu le mai spuna pe nume in comentariul la acest meci ci pe meserii: bucatar, barman... sa vada si ai nostri "zmei" cu cine s-au luptat de la egal la egal in acest derbi!
  • +5 (5 voturi)    
    imi pare rau de Lucescu... (Marţi, 29 martie 2011, 22:09)

    alter_ego [anonim]

    exista ceva ce se cheama demisie de onoare. dar pentru asta iti trebuie ceva se ce cheama onoare.
    dupa ce ai bagat 500.000 in buzunar si ai avut 0 rezultate chiar ar fi timpul sa te retragi...
    am crezut in Lucescu Jr. la inceput, dar deja intinde coarda prea mult. mi s-a parut ca mai slab decat Piturca nu se poate, dar iata ca se poate mult mai rau.
  • +2 (2 voturi)    
    1-2 Romania Luxemburg (Marţi, 29 martie 2011, 22:10)

    Silviu Bran [anonim]

    Trebuie sa incheiem tragic aceasta partida pentru a scapa de Razvan Lucescu!
    Cu putin sansa de partea Luxemburgului poate avem ocazia...
  • +3 (3 voturi)    
    Ce pacat ... ca am pierdut iar timpul! (Marţi, 29 martie 2011, 22:12)

    gg [anonim]

    De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! Dar ce sa te faci cu "vedetele" astea de pe gazon ca nu le mai ajungi cu o prajina de c...t la nas?! Daca ar fi fost putin mai modesti, mai cu picioarele pe pamant, poate obtineau mai mult in ultimul an! Lucescu, esti un MARE LOSER, si conduci o echipa de RATATI!
  • +4 (4 voturi)    
    imi este mila de comentator (Marţi, 29 martie 2011, 22:16)

    vlad [anonim]

    am senzatia ca il bufneste rasul din cand in cand. cred ca a prins si meciuri mai bune de comentat la viata lui
  • +3 (3 voturi)    
    demiterea federatiei (Marţi, 29 martie 2011, 22:16)

    porky pig [anonim]

    stie cineva in ce conditii poate fi demisa urgent conducerea federatiei? exista vreo modalitate prin care ministerul poate desfiinta federatia (ca sandu nu va convoca nici o adunare) si reinfiinta la loc a doua zi, cu alti oameni, pe motiv gen activitate penala impotriva intereselor romaniei? nu e nimic sa-i stopeze pe idiotii astia, trebuie sa ajungem de rasul tuturor in ultimul hal?
  • +3 (3 voturi)    
    Wow 2-1. (Marţi, 29 martie 2011, 22:17)

    raulucian [utilizator]

    Sunt stupefiat, acum trageti de timp poate, poate cu mult noroc, vom invinge invincibila armada de bucatari, asistenti sociali, electriciani, depanatori telefoane...si ce or mai fi acesti mari si giganti ai fotbalului international.
  • +4 (4 voturi)    
    Retrage-te in glorie (Marţi, 29 martie 2011, 22:21)

    corleone [anonim]

    Razvanel, retrage-te tata in plina glorie, acum dupa acest 2-1 cu Luxemburg, ca nu se stie cand mai vezi tabela asa!
  • +2 (2 voturi)    
    Pacat de scor... (Marţi, 29 martie 2011, 22:25)

    Filip Moraru [anonim]

    La 3-1 o sa ramanem cu Razvan Lucescu...
    Imi pare rau ca nu ne-a batut echipa ospatarilor...
  • +4 (4 voturi)    
    o echipa labila psihic (Marţi, 29 martie 2011, 22:27)

    gigi [anonim]

    si un antrenor "no comment". asta avem, cu asta defilam! Sandule, Lupescule, grabiti-va sa angajati cu brutarii din Luxemburg cateva amicale la vara, sa nu-i ia altii!
  • 0 (0 voturi)    
    sa-i linga piciarele lui mutu (Marţi, 29 martie 2011, 22:33)

    porky pig [anonim]

    ca fara el nu bateam luxemburgul.. aceasta nemesis a federatiei romane.
  • +3 (3 voturi)    
    grup si atitudine (Marţi, 29 martie 2011, 22:35)

    vreau demisia razvaneeeeeeeeeeeee [anonim]

    RAZVANE lasate la mana ta si dute si antreneaza in liga a II , vad ca ai li limitare la expresii cand e vorba de fotbal folosesti cuvantul ,, GRUP '' si ,,ATITUDINE'' la fiecare expresie lasate de echipa nationala
  • +2 (2 voturi)    
    Bine c-am scapat..... (Marţi, 29 martie 2011, 22:42)

    rudotel [anonim]

    si s-a terminat meciul (cosmarul) asta
    Sa vina urmatoarele//LOL
    De era ca in box, cineva trebuia sa arunce prosopul....sau pe Nasu Sandu & Luce & CO..de la etaj
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Marţi, 29 martie 2011, 22:48)

    ampersand [utilizator]

    Aştept următoarea declaraţie oficială "acesta să fie un nou început" :) Merau mi-a plăcut exprimarea asta, mi-aduce aminte din liceu, de la atelier, de şurubul cu mai multe începuturi. Sau, într-o altă formulare, despre intrarea în primul val - cine intră în - sau la - apă în al doilea val?
    • +1 (1 vot)    
      mie mi'a placut a lui mutu (Marţi, 29 martie 2011, 23:03)

      panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      ...pana la urma tot piredem...
  • +3 (3 voturi)    
    ce am ajuns :( (Marţi, 29 martie 2011, 22:53)

    OnePiece [utilizator]

    ar trebui sa renunte de bunavoie unii jucatori care se simpt in +plus la nationala. din iubire pentru tara mama ! si pentru ce a fost nationala Romaniei nu doar odata ci pana nu demult !
  • +5 (7 voturi)    
    Deci (Marţi, 29 martie 2011, 22:56)

    Razvanel minilucescu [anonim]

    A fost o victorie decisiva. Baietii a muncit mult. S-a vazut schemele repetate la antrenament. E un nou inceput si as vrea sa spun sa nu ma mai comparati cu tata ca acum am dovedit din nou ca daca avem liniste la nationala rezultatele apar. Salutari ca ma grabesc sa petrecem cu baietii la Bamboo. Adi a zis ca da un Chivas sa sarbatoreste cum se cuvine
    • +5 (5 voturi)    
      inca n'a aplicat toate schemele (Marţi, 29 martie 2011, 23:06)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui Razvanel minilucescu

      pentru meciul viitor are o surpriza: vom juca cu doi portari si opt fundasi.
  • +2 (4 voturi)    
    Vai' mama noastra !!! (Marţi, 29 martie 2011, 22:56)

    Partizan [anonim]

    Cand scapam de acest Lucescu?
    Nu a zis cumva: A fost o victorie frumoasa, categorica ......
    Siktir !
  • +5 (5 voturi)    
    Wikileaks (Marţi, 29 martie 2011, 23:04)

    cititor [anonim]

    Avea dreptate Ambasada SUA cand zicea ca guvernul e ca o rata schioapa dar cred ca se referea si la echipa Nationala, cu mentiunea ca aceasta echipa este schioapa de ambele picioare si are un antrenor care nu l-ar lua nici Concordia Chiajna, ca ar retrograda imediat.
  • +1 (5 voturi)    
    BAI MUTU (Marţi, 29 martie 2011, 23:07)

    Stoned [utilizator]

    nu mai fa ma glumite de astea sa le pui coca in apa din vestiar sa razi de ei. uite ce s-a intamplat :))). i-a luat nashpa, macar la tine functioneaza.
  • +5 (5 voturi)    
    meci (Marţi, 29 martie 2011, 23:11)

    gopo111 [utilizator]

    pacat de suporteri romaniei, ca echipa e praf, daca ati ajuns sa ii laudati cind bate o echipa de amatori, si voi astia jurnalisti sinteti la pamint, nu merita nici o admiratie, criticatii, ca 3-1 nu este un scor cind joci cu amatori sau poate si ei joaca tot la amatori, astia de zic ca reprezinta Romania, rusine oricum, ar fii fost de laudat sa cistige luxembourg
  • +6 (6 voturi)    
    tarile mici si vivace (Marţi, 29 martie 2011, 23:18)

    exemplul_sarbocroat [anonim]

    urmaresc cateva faze dintr-un amical. franta-croatia.
    craotii s-au nascut fotbalisti? nu au super-vedete in echipa dar ... au dom'le o miscare in teren de nu am cuvinte. o echipa cu idei, strategii, tehnica. si de generatii sunt asa. noi de ce nu putem sa le copiem modelul de crestere, formare a fotbalistilor? sandu e in comitetul executiv al uefa dar este evident ca e complet pe langa... dupa modelul severin care ca vice pe la nu-stiu- ce comisii si comitii la PE nu a inteles cum functioneaza institutia, to'arsul sandu mircea nu a inteles si nu intelege nimic din organizarea fotbalului modern. e doar un spagar nesimtit.
    • +4 (4 voturi)    
      santaj si spagi (Miercuri, 30 martie 2011, 0:22)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui exemplul_sarbocroat

      Sandu este expert in probleme organizatorice gen "folcloriste", santaj, ajutarea unor prieteni cand au nevoie... Conducerea federatiei este o insigna pt. individ, un fel de mandat de europarlamentar pt. Severin.
  • -1 (1 vot)    
    Nationala (Marţi, 29 martie 2011, 23:38)

    Rosu Claudiu [anonim]

    Hai Romania, hai baieti NU
  • -2 (2 voturi)    
    SINCER (Marţi, 29 martie 2011, 23:44)

    ADRIAN MUTU [anonim]

    NU sunt mare microbist, NU sunt fan Mutu, si e adevarat ca cei din luxemburg sunt mai mult amatori. Dar, am fi nedrepti sa nu ne bucuram de rezultat, pt ca pt orice rezultat bun sunt necesare eforturi! Bravo lor, si mai ales BRAVO MUTU! Mutu e un jucatot bun, un jucator complex. Daca nu da un gol pe minut nu trebuie criticat, da' e un jucator care face diferenta cand intra pe teren. Acuma, ce caracter are, asta nu ar trebui sa apara la stiri sportive. Numa ca la noi stirile din sport sunt mai mult despre viata personala, banii, femeile si masinile fotbalistilor. Astea-s subiecte pt emisiuni de barfa, nu de sport. BRAVO MUTU!
    • +1 (1 vot)    
      Extraordinar (Miercuri, 30 martie 2011, 11:09)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui ADRIAN MUTU

      Da, ce sa-ti povestesc, "briliantul" a dat gol "slefuitorului" din Luxemburg. Cu alte nationale nici macar nu a atins mingea, lasa ba ca merge si asa, am batut o super echipa, iar in meciul cu Bosnia, am fost aviatori la propriu.
  • +2 (2 voturi)    
    nationala (Marţi, 29 martie 2011, 23:47)

    Hell [utilizator]

    intradevar trebuie sa fim mandri ca am reusit (cu greu) sa batem o nationala de amatori.....
  • +4 (4 voturi)    
    DEMISIA (Miercuri, 30 martie 2011, 1:38)

    bebe [anonim]

    DEMISIA
  • 0 (0 voturi)    
    Parere subiectiva! (Miercuri, 30 martie 2011, 1:56)

    stefan [anonim]

    Atita vreme cit vor exista oameni care merg pe stadion, care se uita la meciuri si care comenteaza astfel de stiri se vor comporta ca pina acum.
  • 0 (2 voturi)    
    Hai Romania! (Miercuri, 30 martie 2011, 8:40)

    Calatorintimp [utilizator]

    Felicitari nationalei...dupa un joc chinuit..... datorita geniului lui Mutu am reusit sa ne impunem, Zicu a inchis tabela si a adus linistea colegilor speriati ca adversarii puteau sa ne egaleze......Despre Razvanel?...numai de bine ...ar trebui acum sa pupe ghetele lui Mutu....pe care la acuzat in trecut ca din cauza lui sa pierdut meciuri..si nu din incompetenta sa ca antrenor.Ma uitam la Razvanel si ma bucuram ca ia aparut sangele in obraji...semana din ce in ce mai mult cu Murinio...(cand avea gripa)....mare antrenor avem....dar mai are mult de invatat pana va ajunge la fel de mare ca diamantul lui din lobul urechii...spunea Razvanel ca sansele sunt inca intacte?.....poate sansele lui de a continua o campanie penibila si de a incasa banii federatiei sunt intacte......Eu vad nationala acum ca pe o farmilie dezorganizata al carei parinte nu e capabil sa aduca ...liniste...organizare...si motivatie pentru a lupta...Hai Romania !
  • +2 (2 voturi)    
    Parerea mea (Miercuri, 30 martie 2011, 11:29)

    Luminita [anonim]

    Romanii jucau foarte bine cand nu erau plini de bani. Nu aveau atatea fite in cap. Nu exista antrenor bun sau prost ci jucatori buni sau prosti. Geniul Mutu? Nicidecum. Geniu a fost Hagi, Camataru, Dan Petrescu s.a. care au jucat din placere. Mult mai bine se prezinta echipa de juniori.
  • -1 (1 vot)    
    Cum calculati voi punctele? (Miercuri, 30 martie 2011, 12:47)

    Daniel [anonim]

    Cum e posibil sa aiba Franta 12 puncte doar din 5 meiuri jucate? Rectificati...
    • 0 (0 voturi)    
      aritmetica bat-o vina (Miercuri, 30 martie 2011, 14:43)

      ysoagar [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      franta are 4 victorii si o infrangere. pt victorie se dau 3 puncte pt infrangere 0, in rest aritmetica e simpla...
  • 0 (0 voturi)    
    fotbal (Miercuri, 30 martie 2011, 14:43)

    cristian [anonim]

    va mai amintiti vremurile cand jucam cu echipe gen luxemburg, feroe, san marino si dupa ce se ridica praful se observau scoruri in variante barbare? 4-0, 6-0,7-0, 8-0.
    ma gandesc ca poate s-au apucat romanii de mers la scoala si nu mai joaca nimeni fotbal.
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtire (Miercuri, 30 martie 2011, 15:42)

    Mircea [anonim]

    Sa nu ai rezultate, nu e ceva anormal. Dar sa afunzi nationala in mocirla si sa zici ca nu e nimic, e o NESIMTIRE extraordinara.
    Nimeni de la federatie nu se sesizeaza.
    Daca ear la un club, ear dat afara.
    Nu-si da demisia pentru ca e platit prea bine?
    Rusine pentru toata federatia.
    Cu Razvan nu mai sant sanse.
    E o sansa mica daca schimbam acum si se aduce un antrenor cu stofa de invingator. Dorinel Munteanu e cel mai la indemana chiar daca ramane si la Otelul.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă