FRF vrea 14 echipe in Liga si sistem de tip play-off

de A.I.     HotNews.ro
Marţi, 1 martie 2011, 18:42 Sport | Fotbal

Sportul - Dinamo, in Liga 1
Foto: Agerpres
Federatia Romana de Fotbal vrea cu orice pret sa ridice nivelul disputelor din Liga 1, iar in acest sens Mircea Sandu (presedintele FRF) a propus schimbarea sistemului competitional. Astfel, ar urma sa fie 14 echipe in prima divizie, se va introduce play-off-ul, iar dispute precum Steaua - Dinamo s-ar putea juca de patru ori intr-un an de zile. 

FRF vrea ca in Liga 1 sa fie 14 echipe, campionatul sa inceapa pe 15 ianuarie si sa se incheie in decembrie. Mircea Sandu vrea un sistem de tip play-off, astfel incat partide gen Steaua - Dinamo sa se dispute de patru ori intr-un sezon. Singurele conditii pentru ca acest sistem sa devina o realitate este acela ca echipele sa-si acopere tribunele, iar stadioanele sa aiba gazonul incalzit.

"Ar fi o competitie mult imbogatita, cu 4 meciuri intre echipe precum Steaua, Dinamo, Rapid, Craiova, CFR si Timisoara" - Mircea Sandu (sport.ro).

Ce vrea Mircea Sandu:

- Liga 1 sa aiba 14 echipe
- Sa se joace dupa sistemul play-off
- Campionatul sa inceapa pe 15 ianuarie si sa se incheie in luna decembrie
- Stadioanele sa aiba tribune acoperite si gazon incalzit
- Nivelul campionatului s-ar ridica considerabil in urma acestor masuri.


Citeste mai multe despre   



















1627 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    cate echipe au propriile stadioane?? (Marţi, 1 martie 2011, 18:48)

    marius [anonim]

    mie nu imi vine nici una in minte...
    toate stadioanele tin de primarii sau de cluburi de pe langa ministere.
    iar eu nu vreau sa platesc din buzunarul meu incalzirea gazoanelor din Groapa, din Ghencea si din Giulesti.
    tin cu Dinamo, dar sa mai investeasca si finantatorii aia pe bune!
  • +2 (2 voturi)    
    mie ... (Marţi, 1 martie 2011, 18:50)

    me [anonim]

    imi place mai mult sistemul scotian...10 echipe x 4 meciuri...
    as adauga 2 retrogradate direct 2 la baraj ... cred ca ar fi mai ok pentru nivelul campionatului nostru (asta ca sa nu zis 8 echipe :P)
    • +1 (1 vot)    
      nu prea e asa (Marţi, 1 martie 2011, 19:10)

      qhorin [anonim] i-a raspuns lui me

      sistemul scotian este de doar 38 de etape (tur-retur-tur, urmat de cinci meciuri cu colegele de clasament din grupele 1-6 si 7-12,). Din cauza diferentei de valoare intre cele doua grupe (intre care nu se modifica ordinea - ai terminat 33 de etape in primele 6, acolo ramai) poti ajunge teoretic (ca in 2006-2007) la situatii de genul locul 7 are mai multe puncte decat echipa de pe locul 3 (teoretic, daca ai un campionat echilibrat, echipa de pe 7 poate avea mai multe puncte decat campioana). In plus, in Scotia nu retrogradeaza decat o singura echipa (daca aia din divizia secunda are destui bani si un stadion suficient de mare ca sa promoveze). In plus, nu am vazut performante notabile in fotbalul scotian de cand au introdus noul sistem (tot Celtic si Rangers - sg performanta doua finale de Cupa Uefa pierdute in ultimii douaj'de ani)
      • +1 (1 vot)    
        am zis... (Miercuri, 2 martie 2011, 9:38)

        me [anonim] i-a raspuns lui qhorin

        asemanator , nu identic
        si crezi ca daca ar fi avut 20 de echie ar fi mai bine? cred ca ar fi o competitie mai mare si probabil va mai ridica ceva calitatea campionatului intern...
  • +1 (1 vot)    
    Incercari (Marţi, 1 martie 2011, 18:53)

    Radu, Elvetia [anonim]

    Peste tot se cauta solutii pentru imbunatatirea nivelului jocurilor. Putine echipe inseamna izolarea unor regiuni din tara, apare si dezinteresul celor din afara play-off-ului. De asemenea inseamna ruinarea oraselor care au construit stadioane acoperite si incalzite dar nu mai au echipa in prima divizie.
    • +1 (1 vot)    
      şi Liga II (Marţi, 1 martie 2011, 19:20)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Radu, Elvetia

      Poate să însemne şi o Ligă a II-a mai decentă şi mai atractivă, care să fie şi dedicată întregii ţări, cum spui (în timp ce Liga I ţinteşte performanţa şi elita).
    • +1 (1 vot)    
      Favelas de romania (Marţi, 1 martie 2011, 22:16)

      barbidoc [anonim] i-a raspuns lui Radu, Elvetia

      ,,Peste tot se cauta solutii pentru imbunatatirea nivelului jocurilor."

      La noi se cauta solutii pentru evitarea desfiintari campionatului, la toate nivelurile. E o saracie lucie. Sau mai bine zis, nu baga nimeni bani in fotbal. Toti mafiotii vor investitii zero si cauta sa profite de pe urma vanzarii unor eventuale talente native in care nu s-a investit nimic. Incercam sa mai facem ceva show si rating la TV ca sa mai prindem niste bani din drepturi de televizare.
      In diviziile inferioare...n-are rost sa discutam.

      La tineret si juniori e dezastru, din urma nu are ce sa vina, viitorul nu suna bine deloc. Vad ca in presa nu apare inca nimic, dar va dau un exemplu edificator: de la Academia lui Hagi pleaca grupe intregi de copii. Va rog sa verificati.

      Nu mai au unde sa se intoarca acei copii, pentru ca in urma lor n-a ramas nimic. Echipele de la care au plecat toti gramada la un moment dat, sperand sa devina ,,noul Hagi" s-au desfiintat. Iar Academia n-a produs inca nimic. Si probabil nici n-o va face vreodata, nu neaparat din vina lui Hagi, care probabil a avut intentii bune (coroborate cu dorinta de profit rapid), dar mai ales pentru ca in jurul Academiei n-au venit profesionisti (de unde sa vina?) ci s-au adunat instantaneu numai hiene batrane, ca mustele la ... stim noi ce si cum.

      Parerea mea este ca din Academie nu va ramane decat o constructie neterminata in camp, la periferia orasului Ovidiu. Asa cum sta de ceva luni. M-as bucura sa n-am dreptate.
  • +2 (2 voturi)    
    pe cine va mai interesa... (Marţi, 1 martie 2011, 19:39)

    danarad [anonim]

    .. campionatul de cacao,daca se va face cu 14 echipe,de fapt vor cele din bucuresti sa-si faca propriul campionat...
  • +1 (1 vot)    
    Nu prea sunt de acord cu play-off-ul acesta (Marţi, 1 martie 2011, 19:45)

    Motanu [anonim]

    Si iata si de ce:
    - odata ce termini campionatul pe locul 1, mi se pare nedrept sa joci si play-off si apoi sa termini pe 2, si sa pierzi titlul.
    Cel mai bine ar fi sa se revina la 16 echipe cum era odata, pentru ca asa ar fi frumos. Oricum, ceea ce eu nu inteleg este de ce conducatorii nostrii se iau mereu dupa altii. De ce sa nu se revina la 16 echipe cum era odinioara in Liga 1, sa retrogradeze ultimele doua (locurile 15-16), iar locurile(13-14) sa joace baraj cu locurile 2 din cele doua serii din Liga 2.
  • +1 (1 vot)    
    cfr (Marţi, 1 martie 2011, 20:04)

    orten [anonim]

    pt marius: cfr cluj are stadion propriu, din cate stiu eu e sngura din tara
    • +2 (2 voturi)    
      gresesti (Marţi, 1 martie 2011, 23:06)

      robert [anonim] i-a raspuns lui orten

      E concesionat pe vreo 49 de ani prin bunavointa celor din PDL.
      • +1 (1 vot)    
        asa, si? (Miercuri, 2 martie 2011, 10:07)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui robert

        vreme de 49 de ani e stadionul chefereului! unde vezi problema?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri