​Transferul lui Fernando Torres la Chelsea a declansat deja "Torres-mania" printre sustinatorii echipei londoneze, iar clubul de pe Stamford Bridge e pe drumul cel bun in ceea ce priveste amortizarea investitiei facute. Desi nu a fost prezentat inca oficial la noua sa echipa si nu a jucat niciun minut alaturi de Lampard si compania, Torres este deja la mare cautare, vanzarea tricourilor cu numele sau depasind orice asteptari.

Tricourile lui Torres, la mare cautare in LondraFoto: Reuters

Chelsea nu regreta cele 50 de milioane de lire sterline date pentru Fernando Torres, suma investita urmand a fi amortizata extrem de repede. Londonezii au scos deja pe piata echipamentul lui Torres, iar tricourile cu numarul 9 se vand "ca painea calda".

Cererile pentru tricoul cu numele lui Fernando Torres sunt deja cu 40% mai mari fata de cele din perioada cand spaniolul a semnat cu Liverpool. Torres i-a eclipsat deja si pe cei doi jucatori nou-veniti la Liverpool, raportul dintre cererile tricourilor lui Torres fata de cele pentru tricourile inlocuitorului sau la Liverpool, Andy Carroll, fiind de 250 - 1, iar ale lui Luis Suarez de 30-1.

Clubul de pe Stamford Bridge se asteapta la o crestere enorma a vanzarilor tricourilor lui Torres, avand in vedere si faptul ca in ultimele doua sezoane tricourile lui de la Liverpool au fost cele mai vandute din Premier League, depasind chiar si numarul tricourilor lui Cristiano Ronaldo vandute in ultimul sau sezon la Manchester United, in ciuda faptului ca spaniolul nu a castigat niciun titlu si a inscris mai putine goluri decat portughezul.

Ronaldo, care i-a costat pe cei de la Real 80 de milioane de lire sterline, a generat, pana in aprilie 2010, un venit de 100 de milioane de lire sterline din cele 1.2 milioane de tricouri vandute doar in Madrid, asa ca Torres ar putea fi o adevarata lovitura de marketing a celor de la Chelsea.