Preliminarii EURO 2012

VIDEO Fotogalerie ​Violente la Italia-Serbia/ Italienii vor castiga meciul la masa verde

de L.A.     HotNews.ro
Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:06 Sport | Fotbal

Incidente la meciul Italia-Serbia
Agresivitatea suporterilor sarbi si-a facut din nou simtita prezenta pe un stadion de fotbal. Meciul dintre Italia si Serbia, din Grupa C a preliminariilor pentru EURO 2012, a fost suspendat dupa doar sase minute, in urma incidentelor provocate de suporterii sarbi, care au aruncat in teren si spre sustinatorii italieni cu petarde si fumigene.

Incidentele provocate de suporterii sarbi au inceput inca dinaintea meciului, autobuzul nationalei Serbiei fiind atacat cu o fumigena. Suporterii l-au agresat pe Vladimir Stojkovic, portarul nationalei Serbiei, care ulterior a fost retras din echipa de start.

Potrivit presei din Serbia, incidentele au legatura cu rivalitatea dintre cluburile sarbe. Atacurile asupra lui Stojkovic fac parte dintr-o campanie organizata dinainte. Fost jucator la Steaua Rosie Belgrad, Stojkovic a fost tinta atacurilor fostului sau club, dupa ce a ales sa joace sub forma de imprumut la rivala Partizan.

"Toata Europa a vazut dizgratia si rusinea adusa de fanii sarbi care ne-au tinut sub asediu la hotel timp de doua zile", a declarat Tomislav Karadzic, presedintele Federatiei sarbe de fotbal.

Jucatorii au iesit pe teren la 20:50, insa au fost trimisi rapid inapoi la vestiare, politistii incercand sa-i calmeze pe sarbii furiosi ca fanii italieni scandau obscenitati la adresa lor. Jucatorii sarbi s-au reintors pe teren dupa 35 de minute, iar capitanul Dejan Stankovic, vizibil enervat, a daramat un microfon al unui reporter ce incerca sa ii vorbeasca.

In cele din urma meciul de la Genova a inceput, nu inainte ca fanii italieni sa huiduie imnul Serbiei. Dupa doar sase minute insa, torte au fost aruncate din sectorul suporterilor sarbi pe teren si inspre tribuna italienilor. Arbitrul scotian Craig Thompson a trimis jucatorii la vestiare, meciul urmand a fi reluat dupa 40 de minute, insa la reluarea partidei inspre poarta italianului Viviano a fost aruncata o noua torta, iar meciul a fost intrerupt definitiv.

"Este o mare dezamagire, e o mare amaraciune. Terenul era plin de tineri cu atat de mult entuziasm. Am vorbit cu sarbii inainte de meci, si ne-au spus ca scopul suporterilor lor era sa intrerupa meciul", a declarat selectionerul Italiei, Cesare Prandelli.  

UEFA va decide acum ce sanctiuni aplica nationalei Serbiei si cel mai probabil Italia va castiga meciul cu 3-0 la masa verde. "Noi nu vom cere nimic. Reprezentantul UEFA va relata ceea ce s-a intamplat, iar forul european va decide ce sa faca", a mentionat Demetrio Albertini, vicepresedintele Federatiei Italiene de Fotbal.

Potrivit presei in Italia, in urma ciocnirilor dintre politisti si suporterii sarbi, 13 persoane au fost ranite.

Vezi aici incidentele provocate de suporterii sarbi:







Citeste mai multe despre   



















7181 vizualizari

  • -9 (9 voturi)    
    nu prea sunt sarbi (Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:26)

    gigi [anonim]

    Agitatorii aia par cam albanezi, dovada si steagurile..
    • +7 (7 voturi)    
      nu-s albanezi! (Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:41)

      Tavitavi [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Acvila bicefala e alba pe fond rosu, e a lui Stefan Dusan, acvila albaneza e neagra.
      • 0 (4 voturi)    
        Sîrbii sînt de vină numai? Da' italienii ce au? (Miercuri, 13 octombrie 2010, 15:43)

        meioza [utilizator] i-a raspuns lui Tavitavi

        Dacă se dă meci 3-0 pe Italia, în modul acesta ar fi clar că UEFA e părtinitoare.

        Meciul a fost organizat de către italieni, deci este treaba lor să fie atenți la ce bagă suporterii pe teren;

        În primul rînd aș da 0-3 Italiei ca echipă organizatoare. Apoi, 0-3 și pentru Serbia, dacă se verifică faptul că ăia erau sîrbi.

        Dacă dau ambelor 0-3 se învață minte și echipele organizatoare să facă ce trebuie. Altfel, la toate meciurile României angajăm pe băieții din galerie de la Steaua și Dinamo să se îmbrace în culorile adversarilor și să oprească meciul. Așa cîștigăm toate meciurile de acasă...
        • 0 (0 voturi)    
          ce destept esti tu (Miercuri, 13 octombrie 2010, 17:11)

          dman [anonim] i-a raspuns lui meioza

          Si cam ce crezi tu ca ar fi trebuit sa fi facut italienii, sa fi permis accesul pe baza de interviu?
          Deci dupa logica ta, cand joaca romania in deplasare, ma duc arunc cateva torte pe teren, rup niste scaune si gata 3-0. Pai am putea emite pretentii la cupa mondiala in stilul asta.
    • +4 (4 voturi)    
      Cetnici sever (Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:54)

      Neutron [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Mascatul ala urcat pe gard da foc steagului Albaniei. Pe tricoul lui scrie : "Cetnici sever". Sever am impresia ca inseamna "nord" in sarba. Iar despre cine au fost cetnicii, poate sa vada oricine cautand pe net. Deci nu cred ca sunt albanezi.
    • +1 (1 vot)    
      Steagurile alea... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:57)

      GorillaKilla [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      ...albaneze la care le dau foc?
    • +2 (2 voturi)    
      stai prost cu vederea (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:02)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui gigi

      presupun ca nu ai fazut ca ala ii da fac steagului albaniei
  • +4 (6 voturi)    
    plina lumea de cretini (Miercuri, 13 octombrie 2010, 11:39)

    or.SwenToh [utilizator]

    La urma urmei este doar un JOC, un sport. Insa la fel ca in Romania si in tarile de prin jurul nostru, este plin de cretini.

    Daca iei ca exemplu Anglia, chestii din astea se intampla foarte rar pe acolo pentru ca se lasa cu puscarie grea si atunci stau ca mieluseii.
    • -1 (3 voturi)    
      zici tu (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:19)

      dorian gray [anonim] i-a raspuns lui or.SwenToh

      ca aia stau ca mieluseii in Anglia?
      cauta nitel english football hooligans si te lamuresti...

      in rest sunt perfect de acord- de ce sa-i rup piciou' aluia pt ca nu-mi convine ca aluat echipa Romaniei bataie?asa-mi demonstrez eu dragostea pt echipa, spargand geamuri si ologind oameni?
      Daca as fi seful unui astfel de club, as dezavua public aceste manifestari...
      • +1 (11 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:36)

        stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui dorian gray

        Nu sunt de acord cu manifestarile violente, dar eu aprciez ce fac sarbii spre deosebire de noi. Ei protesteaza. Ei nu-si ascund frustarile in spatele tastaturii, ei reusesc sa arate ca ceva nu le convine.
        Motivele principale ale protestelor au fost 3 se pare:
        - impotriva demiterii antrenorului Antic, pe care acestia il iubeau. (principalul motiv al protestului)
        - Impotriva albanezilor (se pare ca Hillary Clinton, o sustinatoare a independentei Kosovo i-a vizitat de curand)
        - Impotriva portarului (se pare impus la echipa desi e petarda)
        As vrea uneori sa avem si noi tupeul lor de a protesta si asta nu pentru ca sunt un adept al violentei, ci doar pentru ca asta cred ca e ultima solutie la cat de corupt e tot sistemul romanesc.
        ... doar ca noua ne spune Voiculescu, Vantu, Patriciu, clanul Becalii ceea ce bine si ce nu
        • +4 (4 voturi)    
          totusi ... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:49)

          zozo [anonim] i-a raspuns lui stancualexro

          ... care-i treaba cu fotbalul (in afara de, sa zicem, protestul impotriva portarului, desi e o prostie) ? Au tupeul de aprotesta, intr-adevar, dar s-o faca numai in afara stadionului. Acolo se joaca un meci de fotbal.
          • -1 (5 voturi)    
            .. (Miercuri, 13 octombrie 2010, 14:04)

            stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui zozo

            Daca tu protestezi la tine in bucatarie sa stii ca nu vei obtine nici un rezultat. Acolo au considerat ei ca vor fi auziti ... acolo au protestat ... acum sa isi asume faptele si ulterioarele consecinte. Probabil ca ei le-au pus in balanta inainte de meci.
        • +1 (1 vot)    
          sarbii si coloana (Miercuri, 13 octombrie 2010, 14:15)

          dorian gray [anonim] i-a raspuns lui stancualexro

          In principiu, sunt de acord ca sarbii au mai multa "coloana" decat noi. Sarbie, polonezii, croatii, chiar si Macedonenii ( un popor si mai mic) toti.
          Sunt de acord ca daca nu-ti convine ceva, este bine sa protestezi.
          DAR NU ASA! se poate protesta civilizat, puteau alege alte modalitati de exprimare a frustrarii.
          Nu in felul asta oribil, nu dand foc steagurilor la un meci de fotbal protestezi impotriva cu Frau Kanzellar. Aici nu numai ca se aseamana cu noi, dar ne si intrec. Si faptul ca au aruncat cu torte pe un teren pe care jucau si conationali de-ai lor nu dovedeste nicicum prezenta coloanei vertebrale, ci inapoiere si gandire deficitara.

          partea cu voiculescu, becali etc...te rog rezerv-o pt altii. nu ma mai uit la tv la posturi romanesti de cativa ani buni, si asta cred ca spune destul.
          • 0 (2 voturi)    
            .. (Miercuri, 13 octombrie 2010, 14:49)

            stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui dorian gray

            Legat de partea cu Voiculescu si Becalii ... trebuie sa iti spun ca m-ai inteles gresit (sau m-am exprimat gresit). Chiar daca am legat comentariul meu de cel anterior (care a fost al tau), atunci cand am zis despre "marii patrioti" ai neamului nostru (felix si razboinicii luminii) nu m-am adresat tie. Nu a fost nici o rautate pentru tine in ceea ce am zis, ci o constatare a ceea ce vad zi de zi in jurul meu.
            Imi cer scuze daca te-am jignit, dar asa cum am spus, nu a fost asta intentia mea.
            • +1 (1 vot)    
              fotbal, kosovo, altele (Miercuri, 13 octombrie 2010, 16:10)

              dorian gray [anonim] i-a raspuns lui stancualexro

              ok, apreciez exlicatiile si reactia si am convingerea ca nu ai vrut sa ma jignesti.
              imi plac discutiile care nu se lasa cu ba pe-a ma-tii si, atate timp cat vor fi interlocutori ca tine, care-si sustin un pdv fara injuraturi, am sa mai citesc si comentariile.
              o zi buna!
              (Balcanii reprezinta o zona frumoasa, cu popare foarte mandre de cine sunt de ce sunt....asta au in comun si croatii si bosniecii , sarbii, macedonenii. - si asta nu prea avem noi.
              Eu in treaba cu "dreptul" Kosovo-ului de-a se infiinta ca stat nu am crezut niciodata. Cred , fara a aluneca in conspirationism, ca sunt multe alte interese la mijloc, dar nu e momentul si locul pt detalierea lor.
              Cred, la fel de tare, ca sarbii au tot dreptul sa fi suparati si sa si protesteze....dar nu cred ca violenta e o solutie.)
          • +1 (1 vot)    
            Nimic nu se schimba civilizat... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 17:40)

            unroman [anonim] i-a raspuns lui dorian gray

            Fara violenta in 90% din situati nu se schimba nimic...istoria nu te invata nimic?...francezi sunt violenti, sarbi sunt violenti, grecii sunt violenti.....noi nu prea suntem si iata ce patim...noi protestam civilizat si iata cum suntem calcati in picioare...tine teoriile astea familiei tale.
            • +1 (1 vot)    
              mda, hai sa vb ca sa ne aflam in treaba (Miercuri, 13 octombrie 2010, 18:48)

              dorian gray [anonim] i-a raspuns lui unroman

              tu asta ai invatat din istorie...ca DE AIA nu se schimba lucrurile la noi, pt ca nu suntem (suficient de) violenti?

              probabil ti-e dor si de mineriade...
          • +1 (1 vot)    
            Coloana fara cap (Miercuri, 13 octombrie 2010, 22:04)

            marcel [anonim] i-a raspuns lui dorian gray

            Problema cu sarbii e ca au doar coloana, fara nimic deasupra.
            • -1 (1 vot)    
              cand spui asta (Joi, 14 octombrie 2010, 16:12)

              dorian gray [anonim] i-a raspuns lui marcel

              te bazezi pe vreun argument anume? sau ti s-a parut ca suna bine asa?
  • -2 (10 voturi)    
    sarbu' are coloana (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:23)

    resita31 [utilizator]

    desi sunt un popor (acum...) micutz, se tin tare. cinste lor...
    noi inca nu prea stim sa umblam semetz...
    • +1 (5 voturi)    
      semet? (Miercuri, 13 octombrie 2010, 13:00)

      mozzy [anonim] i-a raspuns lui resita31

      Probabil te referi la actele de huliganism cand spui ca se tin tare? Sau se tineau mai tare daca selectionata lor reusea sa bata italia pe terenul de fotbal, nu pe strada. Cred ca nu prea faci diferenta intre sport si violenta totusi. Eu n-am vazut decat niste sarbi extrem de violenti, care au facut mult rau echipei LOR de fotbal. Astia "semeti" la care te referi tu au probleme cu politia in orice tara europeana, iar semetia lor se masoara in cazier si zile de detentie. Nu cred ca vreun om normal ii poate considera drept model.
  • +1 (1 vot)    
    rivalitatea dintre cluburile interne (Miercuri, 13 octombrie 2010, 12:49)

    bogdanicus [utilizator]

    Dupa cum ati vazut, se mentioneaza ca incidentele au legatura cu rivalitatea dintre cluburile sarbesti. O idiotenie de genul rivalitatea Steaua-Dinamo care face ca galeriile lor sa strige in 1 din 3 sloganuri m..e rivalilor, desi nu joaca cu ei! La asta se adauga bataile de strada si vandalizarile din Bucuresti cand cele doua echipe se intalnesc. Mai bine s-ar lupta sa ajunga in UCL, in loc sa se tiganeasca intre ei. Asa vom ajunge si noi in curand daca o tinem tot asa...
  • +2 (2 voturi)    
    rusine si felicitari (Miercuri, 13 octombrie 2010, 14:57)

    crs [anonim]

    ...rusine sarbilor care au provocat asemenea incidente si felicitari sarbilor care au reusit anul acesta sa ajunga in 3 semifinale de competitii mondiale(basket, polo si volei).
    ...iar italienilor rusine de asemenea...pt ca au profitat de incidente in loc sa le elimine; daca se intampla in Romania asta, de mult ii urcau jandarmii pe garduri pe huligani; plus ca e suspect modul in care au reusit sa patrunda cu tot arsenalul pe stadion(torte, fumigene, petarde, patenti si ce se mai poate vedea pe filmuletele alea), cand se stie ce strict e controlul in Italia ultimilor ani la intrarea pe stadioane si cand se stia ce probleme facusera deja suporterii sarbi in oras, inainte de meci.
  • 0 (0 voturi)    
    pt cei care elogiaza comportamentul huliganic (Miercuri, 13 octombrie 2010, 17:10)

    liviu [anonim]

    iata ce scrie presa din serbia.

    "Serbia roşeşte de ruşine. Oroare, coşmar, Serbia a fost dezonorată în mod dureros la Genova. Imaginile cu tinerii având cagule pe faţă au născut impresii care fac să roşească întreaga naţiune", a notat Vecernje novosti, iar cotidianul Sportski Zurnal a făcut o paralelă cu disputele precedente: "Noi am jucat în Italia meciuri care au marcat istoria fotbalului sârb, a fotbalului în general, dar nu mai este cazul de aşa ceva, de mult timp. O ruşine eternă!".
    • 0 (2 voturi)    
      Presa nu scrie ce este corect .... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 17:37)

      unroman [anonim] i-a raspuns lui liviu

      Presa scrie ce are voie sa scrie...presa nu este libera nicaieri cu atat mai putin in Serbia...nu este nici o rusine...poate rusinoasa este caricatura in care italienii apar ca niste soareci ce rod din Elvetia, sau prohibitia si gastile de italieni ce au facut avere doar prin frauda peste tot in lume...Al Capone nu a fost sarb....asta cu rusinea....este relativa...ai auzit tu ca engleziilor le este rusine cu jafurile facute de imperiul lor in mii de ani?...nici vorba...se mandresc si astazi...
  • 0 (2 voturi)    
    Este doar un joc si nu prea...fotbalul este... (Miercuri, 13 octombrie 2010, 17:32)

    unroman [anonim]

    Cei care cred ca fotbalul este doar un joc se insala...fotbalul inseamna sute de miliarde , inseamna afacerea multor miliardari, inseamna pariuri ilegale de multe miliarde, inseamna salarii uriase, inseamna un mijloc de manipulare pt ca este urmarit de miliarde de oameni, reprezinta o altfel de lupta intre popoare ce au acumulat frustrari, intre saraci si bogati... si nu in ultimul rand este locul unde poti sa aduci aminte lumii intregi ca sarbii au pierdut mai tot teritoriul... Un simplu joc este poate un tabinet acasa in familie...daca este doar un joc la ce sa tinem scorul?
  • 0 (0 voturi)    
    dar italia ce risca?!?!?! (Joi, 14 octombrie 2010, 10:42)

    me [anonim]

    pana la urma ei trebuia sa asigure paza...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă